Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vuononvaltiatar: Mun ei olis pitäny sittenkään testata vielä. Tuli vaan paha mieli :(
Peikko83: Ite olen kanssa nyt onneksi saavuttanut tähän hommaan samanlaisen rennomman otteen. Tosin tässä kierrossa päästin taas itseni jo hetkellisesti innostumaan raskauden mahdollisuudesta vähän liika.
Kellitys: Toivottavasti et sinäkään joutuisi kuitenkaan kohtuuttoman kauan onnistumista oottamaan. On tämä vaan kuitenkin niin persiistä tämä odotuksen odotus.
Liza: Pahoitteluni negasta :/
vanilj: Joo kyllähän mä tänään testasin. :S
miuku9: Tsemppiä sinullekin piinapäiviin :)

Omaa
: Voi prkl. Menin ja tein sitten eilen illalla ovistestin. No se näytti edelleenkin kahta melkein yhtä vahvaa viivaa. Sitten tänään ostin r-testin niin negahan se oli. Niin selkee nega kun vaan voi olla. Ja jotenkin ekaa kertaa olin ihan varma et nyt tulee plussa. :( Tokikin en tehnyt testiä aamuvirtsasta ja Dpo:Kin on vasta 11... Mutta olis sieltä nyt joku haamulainen saanut edes tulla. Että nyt mua kyllä ottaa aivan liian paljon päähän. Jotenkin en edes usko että se nyt vaan on niin että en ole raskaana. Kyllä niin selkeet menkkaoireetkin jo oli ja tissit on ihan todella kipeät ja mitä ihmettä se vaaleanpunainen vuoto muutama pvä sitten oli. Huoh.

Voi mame, mua harmittaa sun puolesta! :( Mä olin ihan varma kun näin, et oot viimeks kirjottanut, et nyt on on plussa tullut! Pahoittelut. Älä lannistu, kyllä se sieltä tulee ja onhan vielä se pieni mahdollisuus, et testasit liian aikasin ekä se vielä näy. :)

Miuku9
: Voi kun itelläkin olis joku tollanen varma oire! :)

Vuononvaltiatar: Juu ei ollut kyllä helppoa, eikä siihen auttanut muu kuin aika. Mulla  oli kyllä kova hormoni ryöppy joka kyl kesti tovin. Nyt tuntuu taas omalta itseltä. Toivotaan, ettei sitten joskus kun on raskaana sama mieli enää palaa tai synnytyksen jälkeen, hui! :) Paljon plussatuulta sinne! <3

Vanilj: voi kun ihana uni siellä, toivotaan, et enne uni ainakin sen plussan kannalta tai mikä jottei kaksosetkin olisi ihanat vaikka töitähän siinä riittäisi, mut olis kaksin verroin ihanaa! <3 kyllä täälläkin on niin vaihdellut nuo mielialat tämän prosessin aikana, et onneksi vihdoin levollisempi vaihe löytyi. Toivon sinne paljon plussaa ja malttia myös! ;)

Pahoittelut Liza tympeästä tuloksesta raskaustestissä! :(

Kellitys: Kirjoitustasi oli ihana lukea, ei mitenkään liian pitkä. Ihan liikutuin ajatuksistasi. Teillä on varmasti upea lapsi ja hänellä tulevaisuudessa ihana pikkusisar, kunhan hänen aika on. Olen itse sellainen, että uskon kaikella olevan tarkoituksensa, kaikella on aikansa ja paikkansa ja meille ja teille ne pienet tulevat kun niiden aika on kaikin puolin. :) Hyvää kesää sinne ja ehkä tapaamme täällä taas syksyllä, vaikka salaa toivon että en olisi tällä palstalla kun syksy koittaa, mutta eihän sillekkään mitään voi jos niin on. :) Elämä olisi mielestäni liian sisällötöntä jos ei olisi omia lapsia. <3

Nonni, kotiuduin reissusta ja ehdin taas raapustamaan. Oon kyllä lueskellut päivittäin matkallakin :)

Ensinnäkin hirmuisesti onnea omppuf:lle! Ihan mahtava juttu :) Pitkä yritys ja odotus palkittiin :)

mame, pahoittelut negasta :( Kyllähän tuo dpo11 tietysti oli tosi aikainen ajankohta, ja kun et käyttänyt ees aamupissaakaan. Ei se kaikki toivo nyt vielä mennyt! Kyllähän se sun vuoto viittaisi kovasti kiinnittymiseen, sitä oiretta ei ainakaan pysty itse kuvitella....mutta varmahan ei voi olla mistään ilmeisesti :O Viime kierrossa olin kanssaaivan varma, että olin raskaana ja vielä testin tehtyänikin, se oli dpo12. Ei sille vaan voinu mitään, kun niin poikkeuksellisen raskautunut olo oli. Toivottavasti sulle käy paremmin ja oisit tosiaankin raskaana!

miuku9, on hyvä kun on jotain mihin luottaa ;) Tsemppiä!

vanilj, toivottavasti saat pian kokea oikeastikin sen onnentunteen ihan oikeasta aiheesta :)

Liza, pahoittelut stressistä ja negasta :( :(

Tervetuloa Kellitys! Hyvää yritystaukoa!

pikkutonttu, ihanaa, että olet ollut paremmilla mielin :) Eiköhän se plussa viedä tulla tupsahda.

peikko83, kyllä sinut vielä muistetaan sentään :) Kiva, että tulit kertomaan kuulumisia. Mutta ikävä, että olet surullisin mielin :( joskin aivan ymmärrettävää... :( Tsemppiä IVF-suunnittelun odotteluun ja siihen itseensä ja sen jälkeisiin tapahtumiin. Tulethan kertomaan sitten, miten suunnittelu meni! Meillä ei ole vielä ehditty tutkimuksiin asti, tosin pelko on, että siittiöissä olisi vikaa, kun normi-ultrasta katsoen mulla on ollut ihan ok kaikki mitä näkyi. Joten kokemukset hoidoista kiinnostaa! Toivon, että voisit olla jokseenkin luottavaisin mielin...onhan hyvä, että nyt pääsette siihen hoitoon ja lääkärit varmasti tekevät parhaansa. Voimia!

vuononvaltiatar, tsemppiä kierron loppupäiville sielläkin!

Dpo10 tänään... kp29/32 tai jotain. Jotain menkkamaisia tuntemuksia on ollut ja päättelin niistä, että ei tärpännyt taaskaan :( Tosin niitähän nyt oli alkukierrossakin ja muutenkaan mistään ei voi ilmeisesti tietää mitään. Kumminkin nyt on varmaan viimekertaista vähäoireisempi loppukierto menossa ja hyvä niin. En usko, että olen raskaana ja jos en ole, niin aika vähän on kyllä toiveita loppukesällekään... Mihinkään oireisiin tai oireettomuuteen ei ole tarkoitus enää uskoa, ehkä jos joskus tulisi kiinnittymisvuotoa niin sitten... Reissussa näkyi taas vaikka kuinka paljon lapsiperheitä ja lapsia on kyllä mukava nähdä, mutta toisaalta johtaa surullisiin ja kaihomielisiin ajatuksiin...

Nyt kuiteskin, tarvitaan tänne plussia pitkään yrittäneille ja kaikille! Kuulihan joku?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! 

vuononvaltiatar - Minulle tuli mieleen aivan sama, jotenkin toivon, että tuo verensekainen lima/vuoto liittyisi jotenkin ovikseen... Mutta mites siellä? Siellä näköjään kohta pääset testailemaan, toivotaan vain, että menkat tajuaa pysyä poissa :):)

Peikko83 - Toivotaan, että IVF tuo toivotun tuloksen! :) Ja tsemppiä häiden järjestelyyn!

butterfly85 - Toivotaan, että menkat pysyy poissa :)

pikkutonttu - Ihanaa, että joku osaa olla noin positiivinen!! :) todella mukavaa, että siellä kierrot tasaantuneet.

Liza - Pahoittelut negasta, kurjaa tuollainen stressaaminen :/ Itse en ikinä ennen ole stressannut mistään, mutta tuo keskenmeno muutti minua ja nyt tuntuu, että stressaan jokaisesta asiasta, rasittavaa... :/

vanilj - Sielläkään ei tartte kauaa enään odottaa, että saisi testata :) Noista unista; itsekin välillä nään vauvaunia, ja voi että sitä pelkästä unestakin voi tulla hyvälle mielelle :) 

miuku9- Sullakin jännät hetket käsillä! Lupaavalta kuulostaa tuo sinun oireesi :)

mame - Pahoittelut negasta. Älä kuitenkaan vielä heitä toivoa pois, niinkuin itsekin sanoit, onhan vasta dpo 11 :) Toivotaan, että se plussa sinne testiin ilmestyy. 

Sitten omaa: eilen tosiaan kirjoittelin tuosta verensekaisesta limasta/vuodosta, joka oli hyvin vähäistä (sidettä ei edes tarvinnut). Se tosiaan kesti vain ja ainoastaan tuon eilisen päivän, ja oli todella vähäistä ja se oli koostumukseltaan enemmän limaista kuin vuotoa. Samaan aikaan kun tuota verensekaista limaa esiintyi niin myös vatsa ja selkä olivat hieman kipeinä (vähän kuin menkat olisivat alkaneet). 
Tänään jäinkin sitten saikulle kun eilen illalla aivan yllättäen iski paha olo. Lopulta oksensin, ja ajattelin, että nyt se vatsatauti iski, mutta sitten pahaolo loppui kuin seinään. Enkä ole mikään herkkävatsainen. Kummallista  

Ällöä... Saatoin bongata hieman rusehtavaa pikkarisuojassa... ja nyt puhutaan 2 pisarasta... kumpa ei vaan kerro menkoista... tosin jos entisiin kiertoihin on uskomista, vuoto alkaa aina tällaisen jälkeen seuraavana päivänä... ei menkkojen ihan nyt huomenna pitäisi alkaa :o

elenna ompa kurjaa, ettei ole tärpännyt olo :( Mutta toivotaan toki, että sieltä voisi ylläri tulla ;-) kyllä itsellekin tulee usein samaan aikaan ihania ajatuksia pikkuisia nähdessä... mutta sitten saattaa tulla myös se surullinen miete perään... Yleensä kyllä vaan sen takia, että alkaa tää odottelu ja epäonnistuminen suruttamaan... :(

Sazu91 itsellä ei koskaan ole oviksen tienoille osunut minkäänlaista verensekaista vuotoa, joten on kauhean vaikeeta ajatella, millaista se on tai kuinka paljon sitä tulee jne... Kumpa on sitä eikä mitään muuta epämääräisempää! :) Harmittelut oikeen oksentamisesta :( Kumpa se tietäisi oikeen megalomaanista ovista ;-)

Kiitos kaikille! Vaikka odotin kyllä sitä, ettei olis positiivinen. Mutta kun oli ihan outoja tuntemuksia kehossa. :D

vanilj: Eiköhän se ainakin sitten, kun saa kaiken kuntoon uudessa kodissa. On vaan niin kaikkea tapahtunut tässä.

Sazu91: On joo kurjaa, mutta ei tässä osaa olla stressaamatta, kun on miljoona asiaa yhtäaikaa ja kaikki hajoaa käsiin. Ehkä sne takia nuo menkatkin on taas myöhässä. Mun ei pitäis stressata yhtään, koska se aiheuttaa sitten kehossa kipuja. :( No, jospa se tästä helpottais. Sulla on aika jänniä kipuja siellä? O_o Aika outoa. Jospa pian selviäisi mikä on. :)

Omaa:
Edelleen ei mitn menkkaoireita. No, johtuu kai stressistä ettei tule ajallaan. Ärsyttää niin, kun menee aina kaikki ihan sekaisin kehossa, kun stressaa.. :'(

sazu91, ikävältä kuulostaa tuo paha olo ja outo vuoto :( Ehkä ne voisivat kuitenkin ovikseen liittyä, en tiedä. Mullakin on ollut huonovointisuutta oviksen yhteydessä, mm. tällä kierroksella, mutta ei kylläkään noin voimakasta kuin sulla... Toivottavasti teillä olisi tärpännyt tämän oviksen yhteydessä :)

vuononvaltiatar, pahoittelut pisaroista :S Toivottavasti ei kerro menkoista.

Musta on tosiaan ihan mukavaa nähdä lapsia, ja mieluummin näkisin vaikka enemmänkin...siis etenkin silleen, että niiden kanssa pääsisi myös leikkimään tai jotain. Mutta lapsellisilla tuttavaperheillä vaan tuntuu olevan niin kiire, ettei kovin usein ehditä kyläilemään :/ Ja sitten kun nähdään harvoin, niin sitä tulee vaan ujostelemista puolin ja toisin. Kyllä se oma lapsi pitäisi saada. Tuntuu, että toisten lapsista ei oikein pääse osingoille :D kun niin läheisillä ihmisillä ei niitä ole. Tällä viikolla tulee yksi perhe tosin kylään ekaa kertaa, heillä on kaksi lasta :) Toivon, että en ole pelottava ;)

Liza kyllä tuo nega aina iskee jonnekin syvälle :( Itselläkin jotenkin on aina varmuus siitä, tai uskottelen itselleni negan tulevan, mutta jotenkin silti joka kerta pettyy tosi paljon, kun alussa jo alkaa erottua vaan yksi viiva :( :( Ja tuo tilanne on niin rassaavaa, kun ei auta mikään. Itsellä yleensä auttaa juuri tuo testaaminen. Varsinkin jos päätän päivää paria ennen, koska testaan. Samana aamuna/seuraavana päivänä on menkat alkaneet :) Luovuttaminen toimii hyvin stressinpoistajana... :O

elenna pyyhittäessä mitään verta muistuttavaa ei kuitenkaan tullut... ei kai pissakaan ole voinut olla niin konsentroitunut, että antanut ruskeaa väriä :D Tai sitten on edessä paha munuaisten vajaatoiminta... :O Itsellä kanssa ei pahemmin oo kavereita, joilla olisi lapsia ja asuisivat silleen lähellä, että nähtäisi useammin... Tää on tietysti tään mun kamu, jolla 8½kk vanha vauva. Nähdään 1-2kk välein :) Vauvakin alkaa kontaten tulla luokse ja kiipeämään syliin :) On se kyllä ihanaa, vaikkei oma ookaan. Ehkä se kertoo tuosta ädiksi tulemisen kaipuusta vaan aidoimmillaan sitten <3 Yksi toinen kaverini asuu 100km päässä ja hänellä on kolme lasta, joista nuorin ehkä nyt 2v... Heitä näin pari vuotta sitten useammin ja oli kyllä kiva tarkkailla omaa käytöstä pienten kanssa... Tietty niin lyhyellä ajalla ei paljoa opi, mutta kuitenkin :) Kauhee eepos-vastaus :) :)

miuku9: eli tissien kipeytymistä sinne toivon :) tsemppiä loppukiertoon sinnekkin :)
mame: voi hitsiläinen, isot pahoittelut negasta :(( mut josko syy ois aikaisessa testauksessa ja siitä ettet testannut aamuvirtsasta, toivotaan ainakin niin.
Sazu91: hui se, oksentaakin sun on pitänyt :/ 
vuononvaltiatar: voi hitsin rusehtavat pisarat :/ kumpa se täti pysyis poissa. onko minkäänlaisia tuntemuksia?

elenna - Aina on toivoa, toivottavasti teillä olisi tärpännyt. Tylsää tuollainen odottelu. Ne menkkatuntemukset voi kylläkin johtua jostain aivan muusta kuin itse menkoista, joten toivotaan, että sinne joku oisi tarrannut kiinni ;)

vuononvaltiatar - voi ei :( toivottavasti ei enteilisi menkkoja!! Ehkä olet vain niin asennoitunut, että kuukautiset alkaa että alat jo kuvittelemaan jotain ruskeaa ;) toivotaan ainakin niin!

Liza - tuo stressi on kyllä kurja, pistää kehon aivan sekaisin :/

pikkutonttu: Mä kans syvästi toivon että testasin vaan liian aikaisin. Ajattelin heti huomenna aamulla tehdä uudestaan jospa se tulos olisikin eri :)
vuononvaltiatar: Kiitos pahoitteluista. Vaikka mulla tässä vielä toivonkipinä onkin :) Jospa nuo sinun pari tippaa olisivat olleet kiinnittymisestä johtuvaa?
elenna: Joo tää on kyllä ihan ihme olotila. Siis niin varma fiilis siitä raskautumisesta. Kun ei tosiaan koskaan mitään tollasia välivuotojakaan ole ollut tai valkovuotoa tullut sellaista määrää kerrallansa. Pidän vielä toivoa yllä. :) Mutta jos nyt en ole raskaana niin en kyllä luota mihinkään muuhun ku vasta siihen itse plussaan testissä. Mistään muusta ei näköjään voi päätellä mitään.
Sazu91: Jotain pientä toivoa kyllä aion vielä ylläpitää. :) Sulla kans on lupaavia oireita! Toivottavasti olisi tärpännyt.
vanilj: Mä kyllä kans niin syvästi toivon että vika oli vaan siinä että tein sen testin ihan liian aikasin. :/

Omaa: Aamuisesta negasta toivuttu. Ainakin melkein. Jonkinlaista toivetta kuitenkin vielä elättelen ja testaan uudestaan ainakin huomen aamulla oikeen pitkään muhineesta aamuvirtsasta :D Edelleen on ollut vähän alapäässä ihme tuntemuksia ja valkovuotoa tulee runsaasti, myös rinnat on etenkin nännien kohdalta kipeät. Mutta jos nyt käy niin etten tosiaan ole raskaana niin en sitten kyllä voi yhtään luottaa mihinkään oireisiin jatkossa, en edes vahvaan tunteeseen siitä että on raskaana.

Heissan.
Pikkuhiljaa alkaa hieman stressi helpottaa kun loman toinen päivä meneillään. Kp 8 ja ovis haamu. :)

Mä nyt joudun pitään sitten itteeni ja teitä jännityksessä vielä ainakin huomis aamuun asti... Tänään hyvin muhineesta aamuvirtsasta tehtyyn testiin tuli sitten haamulainen. Olis tullu nyt vaan rehellisesti plussa tai nega mut ei kun se hiton haamu! No toisaalta omaa vikaahan se vaan on kun aina pitää testailla liian aikasin. Tuli muuten taas mahdollisesti yksi oire lisää...Yöllinen kova pissahätä niin että oli pakko käydä vessassa. Sellasta ei oo kyllä ikänä aikasemmin tullut.

Yk 9, Kp 32, Dpo 12

Iih, mame, kyllä se nyt on sitä :) :) Nyt vaan uutta testiä kehiin huomenna! Toivottavasti vahvistuu :) Tietty oot hyvin aikaisessa vaiheessa ja mikään ei ole varmaa... mutta ainakin sait oireille jotain selitystä! :) Jännittävää!

Kimurantti: oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen tsempit :)
mame: onnea haamulaisesta :) Siellä on hirmu jännää! kyllä se siitä lähtee vahvistumaan, pakkohan sen on :)

on..täällä ei mitään uuttaa.. etova oloki vaikuttais et on helpannu.. liekö vaan flunssaa tulossa kun nokka nyt tukossa... 

Vastailisko nyt samantien sitten muillekin, kun on niin tylsää täällä töissä ;)

vanilj, toivottavasti et tulis flunssaan vaan oireet olis kuitenkin sitä kivempaa sorttia..

Kimurantille hyvää lomaa :)

sazu91, kiitti...jotenkin vaan tuntuu niin samanlaiselta kuin aiemmissakin loppukierroissa :/ Viimeksikin olin innoissaan noista menkkafiiliksistä kun tulivat niin aikaisin, mutta kaipa ne sitten on ihan normaaleja mulle. Mutta ei voi muuta kuin ootella...eihän sitä ikinä tiiä :) Tsemppiä sinullekin loppukierrolle!

vuononvaltiatar, toivottavasti sulla ei oo menkat alkanut... ehkäpä noin pienestä pisarasta ei tarvii huolestua :) Toi 1-2kk on kyllä niin tiheä väli, että varmaan se vauva oppii hyvin tuntemaan sinut :) Jotenkin ihmettelen, miten pienet lapset muistaa niin hyvin, vaikka käy harvoin. Mut sulla on mielestäni edessä ihana vaihe, jos jatkossakin näet tuota vauvaa... Se tuntuu ihmeelliseltä kun hän oppii puhumaan ja voit oikeasti jutella hänen kanssa ja tulla leikkikaveriksi :) Mulla on rahapussissa yhden ihanan taaperon kuva, mutta nähdään vaan niin harvoin...

Dpo11 täällä. Eipä mitään ihmeempiä tuntemuksia. Mutta kuitenkin sen verran, ettei voi sanoa tätä "oireettomaksi" loppukierroksi ja innostua siitä sitten ;) Aika normaaleita menkkojen lähestymisoireita tuntuu olevan. Tosin ei kai ne kaikki nyt ihan välttämättä jää pois, vaikka olisikin raskaana. Mistä näistä tietää. Mutta enpä usko, että olisin... Ehkä joskus... :) Onneksi on tuo mame antamassa rohkaisevaa esimerkkiä :)

Täällä eilen hiukan vaaleenpunastalimasta vuotoa ja tänään todennäköisesti muuttui KP 1 ja YK 9! Eipä tässä muuta..
Nyt käyttöön thinit ja aquat ja vielä clomitkin! Positiivisin mielin, vaikka toiveet tän suhteen ei oo kovin korkeet, johtuen miehen tulevasta jalkaleikkauksesta, jolloin pupuilukin jää vallan..

Mä jään taustalle nyt.. luen kyllä kirjoituksianne varmasti, mutta mun kirjoitteluni tänne ehkä jää vähemmällä, ehkä :D

PLUSSIA!

MAME onhan se nyt oltava niin!!! :D oon niin innoissani...huomenna vahvistuu haamulainen..ihanaa <3 Oot niin ansainnut sen....

Apua niin paljon tekstiä tullut! jännitystä monella, sormet ja varpaat ristissä on kyllä täällä kaikkien puolesta...

Täällä kp 17, laskurin mukaan ovis eilen mut eilen ei ollu mitään tuntemuksia, tänään sen sijaan pään jomotusta ja öklöttävää oloa.....ja jos ei ois noita menkkoja tos ollu niin vois melko varmuudella sanoo olevansa raskaana koska täällä vedetään hernekeittoo aamupalaks :D :D (olin ennen menkkoja 100% varma raskaustunne siinä megakierrossa mut enpä sit kaiketi ollutkaan....)

Jessica .kohta iloinen lomalainen....

Mame: Oih, onnittelut haamulaisesta!! :) Toivottavasti vahvistuu!! <3

Nytpä näyttää että haikarat löytää tiensä pitkänmatkalaistenkin luo, ihanaa!! <3

Takaisin