Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
j3nni, pikaista paranemista miehellesi! Ja voimia sinulle!

omppuf, onnittelut plussasta! :) Ehkäpä teidän hyvä onni tarttuu meihin muihinkin.

vuononvaltiatar, täällä pidetään sinulle peukkuja, että tuo epämukava alavatsa olisi hyvä merkki!

Minulla täällä kp 24/ n.28 ja eilen alkoi menkkakivut, selkää ja vatsaa vihloi varsinkin nukkumaan käydessä, rintoja alkoi aristaa tänään. Eilen Ikean kassalla meinasi palaa käämi ja kun pääsin kotiin, iski kauhea siivousvimma. Nää on mulle niin tyypillisiä menkkajuttuja, että alan menettää toivon, että olisi tästä kierrosta onnistanut. Väsymystä on kyllä täälläkin ilmassa, mutta se johtunee siitä, etten ole viime aikoina saanut nukutuksi kunnolla. Lieneekö täysikuun syytä... tai vaikka venuksen.

Hei, Voisin itsekin kirjoitella tänne puolelle. Ensimmäiseksi onnittelut jo kaikille plussanneille!! toivottavasti pikkuiset pysyvät mukana<3 omaa taustaa vähän; itse olen 20,5 vuotias ja avomies 25v. yhdessä oltu 5 vuotta. tällä hetkellä asumme omassa asunnossa ihanan koiramme kanssa. vauvakuumetta ollut jo monta vuotta :) esikoisen yritys aloitettiin viime joulukuussa ja heti tärppäsi. tuo raskaus päättyi kuitenkin keskenmenoon maaliskuun alussa raskausviikolla 12+2. ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen alkoivat vasta 28.5, joten pitkä prosessi ollut. nyt jännitänkin, että olenko vihdoinkin toipunut fyysisesti ja mahtaisinko bongata ovulaation jo tästä kierrosta :)>

vuononvaltiatar: josko siellä pikkuinen on tarrautumassa kiinniemoticon
m-kukka: pahoittelut menkkatuntemuksista..emoticon
Omppuf: VAU paljon paljon onnea plussasta!!  onkos sulla oireita? emoticon

Sazu91 tervetuloa mukaan vainemoticon toivottavasti siellä se ovis ilmaantuis jo tässä kierrossa, meinaatkos sen testailla? emoticon

on.. dpo 7? täällä ei oviksen jälkeistä kuivaa kautta oo saapunut niin kuin yleensä... täytyy kehitellä koko ajan jotain tekemistä itelle ettei ehtis kovin tota napaansa aatella emoticon

m-kukka toivottavasti noin olisi <3 Harmittelut menkkatuntemuksista :( Uskaltaako vielä toivoa plussaa? ;-)

Sazu91 Tervetuloa tänne puolelle! :) Toivottavasti siellä päästään tässä kierrossa jo ovista bongailemaan :)

vanilj kumpa vaan <3 Mihinkäs siellä on kuiva kausi hukkunut? ;-) ;-)

vuononvaltiatar: Hmm no ei sekään ihme olis että itse itselleen ajaessaan tekee sen vsymyksen. Kyllä niin ihme vaivoja on tullut pitkin tätä yrittämisvuotta :D Toivotaan nyt kuitenkin että ne sinun alavatsatuntemukset olis kuitenkin oikeesti kiinnittymisestä johtuvaa :)
elenna: Ja toivotaan ettei sulla se vti uusi. :) Onko tullut jo loppukierron ihmeellisiä oireita?
Josma: Tasottukos sulla yhtään kierrot niitten terolutien ansiosta?
j3nni: Kylläpäs teitä nyt koetellaan. Toivottavasti miehes selvis ihan pienillä vaurioilla.
omppuf: Ihanaa!!! Onnea ihan tsiljoonasti! Annat ihanasti toivoa meille muillekin pitempään yrittäneille! :))) <3
m-kukka: Pahoitteluni tuloillaan olevista menkoista :/
Sazu91: Tervetuloa joukkoon ja pahoitteluni km:sta.
vanilj: Noniin jospa se kertoisi masuasukista tuo :)

Omaa: Kp 27 ja Dpo 7 menossa. Ehkä joitain olemattomia alavatsatuntemuksia on ollut ja nännit on taas todella arat. :/ Toiveet olis taas ihan kiitettävän korkealla, kumpa meitäkin olisi nyt onnistanut. Tavallisesti tässä vaiheessa terolut-kuuria menkat ovat jo alkaneet. Toistaiseksi ei kuitenkaan ole mitään tuntemuksia siihen suuntaan.

Tilastoa: Plussia tullut tammikuussa 6, helmikuussa 7, maaliskuussa 4, huhtikuussa 3, toukokuussa 6 ja kesäkuussa tähän mennessä jo 2. Plussista 22 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla ja vain 6 on tullut yli puolen vuoden yrityskierroilla.

Kiitoksia onnitteluista <3

Oireita: nenän tukkoisuus iltaisin, aamulämmöt koholla, menkkavihlonnat ja tissien kutina? sekä tietty väsymys :D Haluisin jotain paljon rajumpaa että tuntuis todelliselta tämä :D Kohta herään ja oon taas lähtöpisteessä.

vuononvaltiatar ja mame: toivotaan, että noi teidän oudot alavatsatuntemukset johtuisi jostain ihanasta asiasta ja, että menkat pysyisi poissa ;>

elenna
: Tuo vti on kyllä pirullinen. Toivottavasti pysyi nyt vain poissa!

j3nni
: Toivottavasti miehellesi ei käynyt pahasti, paranemisia<3

omppuf
: Onnea plussasta :):) toivotaan, että tarraa lujasti kiinni loppuun asti<3

m-kukka
: pahoittelut mahdollisesti alkavista menkoista, vie varmasti fiiliksen matalaksi :/ Toivotaan, että ensi kierto olisi onnekkaampi!!

vanilj: toivottavasti tuo enteilisi pikkuisesta :) joo kyllä ajattelin testailla, koska kierto niin sekaisin keskenmenon jäljiltä etten muuten ovista varmaan tunnistaisi :> 

Sitten vähän omaa: Täällä menkat loppuneet, onneksi! (edelleen paperiin pyyhkiessä voi huomata vähän rusehtavan sekaista vuotoa, mutta todella niukasti). Eilen olin todella todella väsynyt. Töistä kotiin tullessa kesken matkan alavatsaan alkoi pistämään todella kovin ja alkoi oksettamaan aivan hirveästi! Ajattelin, että nyt iski vatsatauti, mutta ei... torkuin muutaman tunnin töiden jälkeen ja olo oli taas mitä parhain. Nyt ei todellakaan olisi hyvä aika sairastua vatsatautiin, juuri ennen ovulaatiota (;

mame ei sitä tosiaan aina tiedä, mitä sitä mielessään onnistuu itselleen saamaan aikaan :) Mutta työstressi ei ainakaan voi painaa päälle :) Vuoden verran jatkunut kauhee hulapaliikki on saatu päätökseen ja voi taas hengähtää ja nauttia työstä :) Sinne alavatsatuntemuksille <3

omppuf et sää tuosta mihinkää herää :) Vaan jatkat unelmaunta loppuun saakka <3

Sazu91 kumpa johtuisikin <3 Oh-hoh, mistä tuollainen huonovointisuus mahtoi johtua? :O Parempia vointeja sinne! :)

Onnea omppuf emoticon

Ja toivottavasti mame ja vuonis seuraa perässä! ja tietty kaikki muutkin!

Mulla jo kolmatta päivää tykyttää ja vihloo oikeelta puolelta alavatsaa. Ikinä en oo ennen ovista pongannu, eikä tääkään nyt oikeen siltä tunnu, mitä lie kipuja. Ovistestit kyl näyttäs siltä että näinä päivinä..

kp 15 / 30 yk ~3-4

Tervetuloa Sazu! :)

Ja Omppu lämpöiset onnittelut <3 ihanaa että se haikara sinnekin tiensä löysi, johan on teilläkin noita kiertoja takana ja monta....Ihanaa!

Mä oon nykyää niin kiireinen et mitään kerkiä tänne tai mihinkää muuallekkaan kirjottaan :D niin tää aika vaan menee nopeesti et ei mukana pysy...JO VIIKON PÄÄSTÄ LÄHETÄÄN MUN 30vee reissuun ja juuri siitä vasta täällä puhuin suunnitteluasteella..... :) Mut ihanaa, kesä on virallisesti tullut...

Muutatteko aina tonne omiin tietoihin sinne kiertokalenteriin kunkin kierron mukaan ne päivämäärät ja ajat? Kun mietin et mulla viime kierto oli se mega (33pvä) ja normaalisti se 29 niin kumman mukaan alan esim.ovista oottamaan...noissa on kuitenkin melkein viikon ero kun vaihtaa kiertopäiväks 33 tonne...Hmmmmmm......eli antaa kaikkiin ihan eri päivämääriä eri kiertopituuksilla...

Oon varmaan ny valeraskaana juuri olleista menkoista huolimatta kun aamulla maha on ihan littee ja illalla kauhee pallo :D eipä oo tällästäkää ennen ollu......Huoh..kaikkee tää kroppa keksiikin....YÖK en haluu olla reissussa hellevaatteissa mikään möhömaha ilman syytä ;) Menkkojen jälkeen ei myöskään oo kuivaa kautta tullu ollenkaan joten onpa nyt helppo jotain ovis-vuotojakin havaita ku koko ajan tullu jotain.....No parempi ku taas keskittää ajatuksensa kaikki johki ihan muualle,,,Helppoo :D Mut onneks on kaikkee touhua tässä nyt.......Sit kun tuun takas niin täällä on monta plussauutista oottamassa, eikös vaan leidit.....Ite oon nyt hyväksyny sen et en oo ennen kolmikymppisiä raskautunu ja piste.....

Ainut, sinäkin täällä viä <3 nyt meillä heittää noi kiertopäivätki et ei mennä enää ihan samassa ku mulla tuli toi sekokierto........meet muutaman päivän eellä.....

Plussia puhaltelen kovasti ja ihania ajatuksia kaikille! 

Katottiin miehen kanssa äsken pari jaksoa sydänääniä nauhalta....yleensä ei innostu noista mut nyt katto innolla ja oli liikuttunutkin ja kyselikin kaikkee...ihana ja parasemoticon

Ja siis oonhan toki vielä viikon kotona et nyt kunnostaudun kirjottelussa.... :)
mitään tikutteluja en nyt tässä aatellu kuitenkaan tehdä..jääkööt sit seuraavaan kiertoon tutkimukset taas...

Jessica kp 12

Heippa!

Onnea Omppuf!! :) Paljon tarrasukkia mukaan! :) Nyt vaan muutkin tähän plussa-aaltoon mukaan ;)

lyhyt virsi kaunis.. kp 39 eikä menkkoja mailla halmeilla.. :(

Iltaa kaikille ja JUMANGRANDE MITEN MAHTAVA UUTINEN, onneksi olkoon omppuf!!!  Vihdoinkin teillä tärppäsi! Lähetän täältä kokonaisen laatikollisen tarrasukkia.

Plussaonnittelut ovat näemmä paikallaan indykollekin - sehän kävi äkkiä! Nyt ne haikarat ovat näköjään reippaasti liikekannalla.

omppuf: No onhan tuossakin hyvä lista oireita :)
Sazu91: Tsemppiä oviksen odotteluun. Onneksi et tulut kipeäksi :)
vuononvaltiatar: Hyvä kun teillä on nyt töissä seesteisempää. :)
ainut: Jospa nyt tällä kertaa saisit sen oviksen bongattuakin :)
jessica3: Hyvää reissua sinulle! :)
kukka^^: Pahoittelut pitkittyneestä kierrosta.

Omaa: Kp 28, dpo 8 menossa. Viime yönä kun olin töissä niin luulin et menkat alkaa kun yhellä vessareissulla tuli vähän vaalenpunasta vuotoa. Mutta siinä se sitten olikin. Sen jälkeen ei ole tullut mitään. Eilen otin vikan terolutinkin ja aina ennen menkat on tullu jo ennen sen ottamista. Ja aina kun mulla on menkat alkanut niin ne on alkanut ihan kertarytinällä ilman mitään tollasia varotuksia. Saa nyt nähä oliko sitten kyse kiinnittymisvuodosta vai mistä. Jos ei menkat oo maanantaihin mennessä tulleet niin voisin sitten mahdollisesti jo testailla.

mame: voi kunpa se ois kiinnittymisvuotoa ja pääset testailemaan plussan :)
jessica: toi on niin ihanaa kun mieskin innostuu ja kyselee :) voi kun oiskin helppoa olla aattelematta omaa napaa ;) mut jotenki se ajatus aina siihen harhautuu vaikka kuinka yrittäis tekemistä keksiä.. :) Mahottoman mukavaa reissua sulle :)
ainut: toivottavasti ne ois oviskipuja :) tsemppiä sinne tärppipäiviin :)
sazu91: hui mikä kipu ja huonovointisuus suhun iski.. :o

on.. kp23, dpo 8.. eilen ja tänään tuli etovaa oloa välillä ja saanut jo kyökättäkkin, mut sit välillä helepannu, pystynyt olemaan normaalisti...kunhan ei mahatauti vain iskisi...

Iltaa!

Täällä on vietetty road trip päivä :) Jälleen käytiin Hesassa kääntymässä... Niin tuskaisaa istuskella autossa useita tunteja aurinkoisella kelillä, kun tuntuu iho polttavan julmetusti! :P Lisäksi idioottina söin aamulla vihreitä rypäleitä ja vatsa onkin kiittänyt olemalla täysi ilmapallo koko päivän... ärsyttävää :( Dpo 8 tänään ollut.

ainut kiitos! ;-) Kyllä tuo oviksen kypsymiseltä kuulostaisi :) Ei muuta kuin pupuileen ;-)

jessica3 toivottavasti tulee onnistunut ja ihana reissu :) Juu, kyllä itse ainakin aina päivitän tuonne omiin sivuihin kp 1 päivän ja kokonaiskiertopäivääkin saatan muokkaila jos ollut erilainen useamman kierron.. enemmän kuintenkin tuohon tickeriin laitan efforttia :) itse saan ainakin juuri tuon palloefektin syömällä jotain ei niin kivaa kehoni mielestä ja se päättää piristää mun päivääni turvoten hervottoman epämukavaksi... nice...

kukka^^ mitäs siellä keho kiusaa teikäläistä? :O Tapahtuisi nyt jotain suuntaan tai toiseen :)

mame oon jotenkin muutenkin onnellisempi kun töissä on rauhoittunut :) Tai stressi, muttei työmäärä muuten... Ensi viikosta alkaa tohinat kuvailujen merkeissä :) Sitten ei varmaan aika työpäivässä riitä kaikkia auttamaan :) Mutta eipä se haittaa, aikalyhennyksiä sitten vaan käyttöön :) Jännä tilanne siellä!! Kumpa olisikin kiinnittymisvuotoa!! :)

vanilj ehkei tuo olekaan mikään mahataudin alku ;-)

Onnea Omppuf plussasta!!!!!! aivan mahtavaa! :)

Tsemppiä muille piinailijoille ja halit negan tai tädin kohdanneille!

Täällä tilanne on se, että mies menee polvileikkaukseen parinviikon sisään.. polvesta on menny nivelsiteet poikki, neljästä kolme on poikki. :( Työkiellon sai puoleksivuodeksi. Joten meillä taitaa tää vauvaprojekti jäädä ny muutamaks kuukaudeks vallan unholaan :( Sillä mies kävelee kepeillä ja jalassa on tonne lonkkaan asti ylettyvä jalkatuki.. ja näillä joutuu olemaan vähintään 3kk. Että pitikin sattua! :( Juuri ku olin ostanu noi thinit ja aquatkin vartevasten..

Noh ei mitään.. täällä kp JO 34 (kp 31 testattu nega) ja ei oo menkkoja ei! Vika terokin otettu kp 26.. Mutta, vielä oon senverran toiveikas, että ku sain selkeen ovisplussan, vahvemman ku sillo kp 13 ees oli, nii tollon kp 23, että jos sillon mää oisin ovuloinu ja siittä ois ny tarpänny.. Varmaa taas jotai pilvilinnanrakentamista ku kuitenki tippuu sitte lujaa alaspäin.. mutta, olkoon nyt tää kierto toiveikas, koska kuitenki jäädää sitten pienelle tauolle :( Noh, maanantaina varmaan testailen, ja loppuviikosta uudestaan jos tätiä ei oo näkynyt tai plussaa ilmennyt ja loppuviikosta varmaan lekurillekin aikaa, ihan vaan sillä ku terot oon jo syöny mutta ei vuotoo tullut.. ja kyllä mulla ny ennenki on vuoto alkanut terojen avulla!

Mutta plussia!!++

Luen päivittäin nää tekstit mutta en ehdi kovin paljoa vastaa, ihan sillä ku mies on ny potilaana ja on kuitenki vielä nää omatki kotityöt + toi 80 päinen emolehmäkarja, nii johan mulla töitä piisaaaaaaaa. Oon kiukkunen ku ampiainen ku joudun nii paljon tekeeen nyt.. :D Noh, jotai hyvää.. ainakin on mieli välillä jossaimuussaki ku tässä vauvajutussa 24/7 :D

mame, kiva kun laitoit noita tilastoja! Mitäs siellä helmikuussa on, että on eniten plussia tullut... Ystävänpäivä? Kylmä ja pakkaset, niin kukaan ei mene ulos, vaan jää kotiin pupuilemaan? :) Ja toivottavasti teillä nyt on onnistanut!

Sazu91, onnea ovulaation bongaukseen! :)

j3nni, kylläpä kävi ikävästi teillä! Oikein paljon voimia sulle kodin ja töiden pyöritykseen! Kunpa sieltä vielä plussa tulisi, niin saisit taas jotain iloista ajateltavaa! :)

Mä olen yleensä aika kärsivällinen ihminen, mutta tänä aamuna piti kyllä testailla, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta maanantaina tai tiistaina. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Vaikka onkin tuntunut siltä, että menkat ois tulossa. Istuin sitten kymmenen minuuttia vessan lattialla ja yritin tulkita testitulosta. En edelleenkään osaa sanoa, että tuliko sinne ihan tosi haalea haamuplussa vai kuvittelinko mä sen sinne, kun sitä tikkua tarpeeksi kauan tuijotin! Huomenna uusi yritys! (ja ylihuomenna varmaan myös ja tiistaina ja... pitääkin tänään käydä vielä hakemassa lisää testejä...)

j3nni harmittelut miehesi vaurioiden puolesta! :( Kumpa kuntoutuisi hyvin leikkauksesta! :) Kumpa siellä plussa saataisiin ruutuun :)

m-kukka oi voi, kumpa olisikin ollut haamulainen, joka vielä vahvistuisi :) :)

Ja minä kun kuvittelin, että osaisin olla kuumeilematta vielä hyvän tovin, mutta näitä juttuja lukemalla taitaa käydä toisin. Kovasti tsemppiä kaikille, joita on jokin takaisku kohdannut, ja onnea niille, jotka ovat positiivisen tuloksen lukeneet testitikusta! Toivottavasti ne mahdollisetkin ja haamut osoittautuvat oikeiksi plussiksi!

Itsekin siis haaveilen toisesta. Vähän kaksipiippuiset tunnelmat täällä kp 38 tai 39 tjsp, kun olimme jo päättäneet pitää taukoa yrityksestä muuton ja työn aloittamisen takia. Imetyksen lopettamisen jälkeen ehtinyt olla kahdet kuukautiset, kierto edellisellä kerralla 38 päivää, joten jos yhtä pitkä olisi nyt, pitäisi ruveta alkamaan. Minulla normaalistikin vähän pidempi kierto, mutta nyt kolme päivää tuntunut alavatsassa jomotusta, ihan kuin kuukautiset olisivat alkamassa tai jo alkaneet, mutta vuotoa ei ole kuulunut. Yleensä minulla kuukautiset alkavat vuodolla ja toisena tai kolmantena päivänä tulevat sitten kivut. Raskaustestiä en ole vielä ostanut, jos tämä johtuu vain siitä, kun ei ole kroppa vielä päässyt "normaalitilaan" imetyksen jäljiltä. Jos ei ensi viikolla kuukautisia kuulu, niin kai se on asia testattava. Olisihan se kiva yllätys, jos sieltä plussa tulisi, mutta yritän ainakin uskoa siihen, ettei vielä kauheasti masenna, jos kuukautiset alkavatkin tai testi näyttäisi negatiivista.

Mukava kuitenkin seurailla muiden jännäämisiä ja tuntemuksia. Kovasti toivon kaikille raskautumista. Jos itse nyt sitten jää yritystauolle, niin saa edes sitten lukea muiden uutisia ja odotusajan kuulumisia.

Takaisin