Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kellitys: tervetuloa mukaan kuumeilemaan :) vastailinkin sulle tuolla toista vauvaa kuumeillen- puolella :)
m-kukka: hui, sulla on siellä hirmu jännää! uutta testiä vain, kumpa se viiva siittä vahvistuis <3
j3nni: kyllä sulla siellä riittää paljon hommaa, jaksamisia siis sinne! sinne plussa tuulia puhaltelen :)
vuononvaltiatar: oishan se jos ei mahatauti oiskaa :P mut jotenkin vaan haluaa niin aatella, ettei ne toiveet liikaa nousis :)

on dpo 9.. etova olo sen kuin jatkuu, yöllä heräsin etovaan oloon ja aamulla kun heräs niin alko etoa ja nyt etoo taas... oishan se kiva jos se ois merkki raskaudesta, mut jotenki järki yrittää aatella että jotain mahatautiahan sen on pakko olla. Mut jotenkin alkaa vaan muistuttaa esikoisen aikana podettua pahoinvointia- mut ei kai se pahoinvointi voi näin aikaisin ilmaantua?! :o

Heippatihei kaikille pitkästä aikaa.

Oon tässä taustalla ollut ja lueskellut foorumia vain sillointällöin..ollut muutoin kiirusta ja yrittänyt aatella ihan muita juttuja kuitenkin oviksia hyödynnellen. ;)

Ihanaa että täällä on tullut hyvin plussiakin..lupaavasti ainakin Kesäkuu alkoi, jospa nyt saataisi kunnon aalto päälle. Yritin vikat kolme sivua lueskella mutta on kyllä niin paljon viime kirjoituksista aikaa että tarvii rueta seuraamaan taas aktiivisemmin ja vastailla sitten. :) Ketähän tuollon Toukokuussa mahtoi plussata?

Omaa napaa sen verran että en enää syö Primoja koska ne sai mun menkat vaan todella pahasti sekaisin..pari kuukautta ehdin syödä ja sinä aikana tuli käytännössä kolmet menkat. Nizzan reissun jälkeen mutta tuli sellaset kolmen päivän menkat ja sit ku oikeet menkat alko niin ei meinannut tulla loppua.

Nyt taas 'luomu' kierto ilman mitään lääkkeitä ja näyttää paljon paremmalle..välivuotoja ei ole tullut (kopkop) ja toistaiseksi menkkakipujakaan ei ole ollut -ens keskiviikkona pitäs vissiin menkat alkaa mutta toivottavasti eivät ala. Hassua kyllä..oon nähnyt vauvaunia paljon tässä kierrossa -kaikissa oon ollut itse raskaana. ;D Oi ku se oiski enne. Tissit on vähän kipeet ja taas näitä närästyskohtauksia aamupäivisin tuntuu tulevan. emoticon

Onnea omppuf! :)

Tervetuloa uusille. :)

Mulla ei ole menkkoja näkynyt eikä ole tuntojakaan, että alkais. Eilen olis påitänyt alkaa, jos olis se normaali kierto 28päivää. Oikeastaan olen tosi turra. Tai no raivoa tunnen, mutta se nyt on muutenkin erästä ihmistä kohtaan. :D Mutta joo testailin jo kyllä viime viikon to, kun oli ihan hassu olo. No, negaa se näytti, mutta jos menkat ei ala ilmestyy, niin kai täs pitäis alkaa sitte miettii uutta testin tekoa. Tai ei vaan tehdä se.

Iltaa! :)

Täällä on päivä satanut vettä ja ukkostellut... Oon ihan varma, että eilen istuttamamme taimet ovat heti alkuun luovuttamassa :) Muutenkin tämä päivä mennyt siivotessa ja torkkuessa :O Kahdet 1,5h tirsat otettu...

Sli kiva kuulla sinusta :) Jotenkin ainakin itse meen sekaisin, ketkä plussasivat missäkin kuussa... Oisko MarinaMelina ainakin plussan saanut viime kuussa :) Hyvä, että siellä laitettiin Primot tauolle, kumpa kierto rauhottuisi! :) Kumpa siellä saataisiin tuo plussa kanssa ruutuun <3

Liza jännää!! :) Jospa sinne tulisi kanssa plussa testiin! Hätänegasta ei kannata välittää :) Ei kai tuo raivo vaan olisi anoppia kohtaan? Jaksamisia joka tapauksessa :)

omppuf - Valtavasti onnea :)
Tervetuloa Sazu91
mame -
En oikee osaa sanoa vielä. Ekalla kerralla tulivat viides päivä lopettamisesta, ja nyt otin viimesen torstaina. Joten vielä odotellaan.

Omaa: Ei mtn kummempia rauhallinen vkl takan :), kullankaa ei tarvii enää lähtee "kauas" töihin vaan tulee joka ilta kotiin :) Esimies kerto että työsopimus voi jatkua jopa 1,5 vuotta. Katsovat sitten syksyllä uudestaan mikä on tilanne, tällä hetkellä sopimus on 5.8 asti! 
Toivoisin jotain vastauksia seuraavaan ---> Tänään heti pupuilun jälkeen menin vessaan ja paperiin jäi hieman punaista, no ajattelin tädin tulleen. Mutta tässä illalla tamponia vaihtaessa ei ollut verta oikeastaan ollenkaan?! No jos nyt katsoisi vielä huomen aamulla että mikä on tilanne.. Viimesen teron siis otin torstaina!

Kp27    Yk 3

Josma hienoa pidemmästä työrupeamasta sinne! :) Tuosta pienestä vuodosta... Joskus kuivat limakalvot voivat aiheuttaa tipan parikin... toisaalta voihan kyse olla kiinnittymisestä näin alkuunsa :) Kattele, mikä tilanne huomenna ja mennään sen mukaan :)

Heippa kaikille!

En tiedä muistaako mua kukaan kirjottelin viimeksi muutama kuukausi sitten, enkä ole edes keskustelua seurannut, ei vaan jotenkin ole jaksanut. Ajattelinkin pysyä jatkossa poissa kun jotekin koko vauva-asia stressaa ja surettaa hirveesti emoticon

Meillä siis edeessä IVF-suunnittelu 2.8. ja jännittää hirveesti. Samalla pitäisi järjestellä lokakuussa pidettäviä häitä ja siskolla, joka tomii kaasona on laskettu aika 31.10. eikä ehkä pääse paikalle edes. Se ahdistaa vielä enemmän. :(

Jos joku haluaa seurata meidän tilannetta, siitä voi lukea mun pitämässä blogissa: http://haikaranharharetket.vuodatus.net/

Kiitos ja anteeksi surullisesta viestistäni toivottavasti pääsen joskus kertomaan tänne hyviäkin uutisia.

Pysyttelen taustalla ja käyn joskus täällä taas kurkkimassa.

-Peikko

vanilj: Hyvin jännittäviä aikoja elellään molemmat ;) Toivottavasti sinnekin nyt se plussa tulisi.
vuononvaltiatar: No se on hyvä kun ressi helpottaa :) Mua niin jännittää tää mun tilanne et huomenna pakko kyllä testata.
j3nni: Hmm jospa siellä tosiaan se ovis olisikin ollut myöhemmin. Toivotaan että siitä olisi tärpännyt. :)
m-kukka: Kaippa ne pakkaset siellä helmikuussa ovat vaikuttaneet onnistumisiin :D Toivottavasti uusi testi olisi siellä kunnon plussa.
Kellitys: Tervetuloa joukkoon.
Sli: Toukokuussa plussas MarinaMelina, Elviira82, Ecsu, Nia, MiMMuhi ja Tatjuska.
Liza: Toivottavasti saisit vielä plussan tässä kierrossa. :)
Josma: Jospa siellä olisi kiinnittyminen tapahtunut?
Peikko83: Kyllä minä ainakin sinut muistan :) Toivottavasti teillä tuo IVF tuottaisi nyt tulosta. Tsemppiä kovasti!

Omaa: Nyt olen todella hämmentynyt. Menkat eivät siis ole edelleenkään alkaneet. Eilen minulla tuli ihan sellasia menkkamaisia kouristuksia tuonne alapäähän ja olin ihan varma et nyt ne sitten alkaa mutta ei, kun kävin vessassa niin ei tullut muuta kuin ihan älyttömästi sellaista maitomaista valkovuotoa. Menkkamaiset kivut jatkui sitten sen koko illan ja tänään on nippaillut vähän munasarjojen kohdalta. Nännit myös ovat edelleen arat. Huomenna kyllä niin todellakin meen ja ostan testin.

Kp 30, Dpo 10

Taas tullut kivasti tekstiä, kun ei ole pariin päivään kerennyt käymään, kun on niin kiirettä töissä ja kotona pitänyt. Tällä hetkellä vähän mietityttää... eilen pupuiltiin ja tänään vessassa käydessä paperiin tuli vähän verensekaista. Minkäänlaisesta vuodosta ei ole kyse, vähän kuitenkin pelottaa, että jos sieltä on toiset menkat alkamassa heti perään. Kierron pituutta en kyllä tiedä, kun varmasti niin sekasin tuon keskenmenon takia, mutta viimeiset ja ensimmäiset kuukautiset km jälkeen alkoivat siis 28.5. Turhaa stressiä vaan tuottaa tuollainen :s

Huomenta! :)

peikko83 tottakai muistetaan sinut! <3 Harmi, ettei siellä vielä iloa ole raskauden muodossa tullut teille. Varmasti nuo suunnittelut jännitävät ja hirvittävätkin!!... Onhan se ihan selvää... Ja sion kyllä napata blogiosoitteesi ja seurailla sieltä tilannettasi <3 Paljon jaksamisia sinne! :)

mame olisin voinut kirjoittaa tuon sinun kirjaamasi ON-tekstin :) Ihan samoilla dpo-päivilläkin mennään :) Testaa toki jo :) Jännää!

Sazu91 veikkaisin ekalta istumalta tuota vuotoa ovisvuodoksi taikka limakalvon ärtymiseksi esim. nirhaisu... Noin ekaksi nuo tulee mieleen...

Heippa Pahoittelut hiljaiselostani jos joku kaipaillut . On ollut keikkoja tiheempi putki , viikomloppuna tuli taas se "ei, ei tähän mitään lasta mahdu , mutta kuitenkin toivon , ettei ne ensiviikolla alkavaksi merkatut menkat tulisikaan. Ota ihmismielestä selvyys. Hurjjjjjasti onnea plusanneet.

Huomenta! emoticon

Olen taas ollut poissa kun oon ottanut etäisyyttä kaikkeen raskauteen liittyviin asioihin, kerrankin jopa ihan lähes onnistuneesti. :) Te ootte kyllä niin ihanan aktiivisia. Ja ihanaa kun on tullut useampi plussakin! Isot onnittelut niistä! <3 Uskon vahvasti, et meille kaikille ne nyytit vielä suodaan, kunhan jaksetaan odottaa! :) Ja tervetuloa kaikki uudet! Ihana kun tulee uusia kuumeilijoita! :)

Mame & vuononvaltiatar:
Molemmilla niin jännät päivät meneillään! :) Voi kun olis tärppi käynyt. Mamella ainakin lupaavat oireet! Tsemppiä jännäilypäiviin! <3 Voi kun olisi! :)
Niin ja aika samoissa taitaa mennä vaniljkin, paljon plussatuulta, oireet kuulostavat kyllä lupaavilta!

Liza: Toivotaan, et menkat pysyy poissa ja plussa vielä tulee! :)

Sli: Täällä menty vähän samoilla, et yrittänyt jättää raskautumis ajatuksia taka-alalle! Toivotaan, et siellä luomukierto tois plussan! :)

Monella menossa jännät päivät! :) Nyt sais tulla kesän kunniaks useammalle plussa! :)

Sitten omaa napaa: Mä oon niin onnellinen kun mun kierrot on tasaantuneet ja niin on mielikin, näin jälkeenpäin ajateltuna olin niin rikki koko kevään keskenmenosta ja joka kuukausi pakkomielteisesti odotin plussaa , turhaan! Mulla oli niin paljon tressiä muistakin asioista, et olisi se ollut ihme jos raskaaksi olisin tullut! Kiitosta vaan kun leidit ootte tukenut noina vaikeina aikoina!
Nyt on mennyt jo oikeestaan viime kierto ja tämä nykyinen paljon rennommin ja oon niin paljon vähemmän ajatellut koko raskautumista!  Ovulaatiota tikutin nyt poikkeuksellisesti taas kun lekuri halus katsoa vielä en muista kyllä minkä labra- arvon ja se olis tarkotus ottaa nyt sitten tänään, mut siinä on 10-14 et mihin aikaan se kuuluu ottaa ovulaation aikaan. Menen sitten 11, vaikka olen kyllä aika varma et ovulaatio täällä on tapahtunut luultavasti eilen tosin kun la aamupäivällä sain ovulaatioplussan! :) Sitten mulla onkin vasta juhannuksen jälkeen soittoaika tuloksista kun lekuri on lomalla! Kaikki kuitenkin ollut kunnossa tähän asti ja ollaan miehen kanssa päätetty, et otetaan ihan rauhassa ja jos plussaa ei kuulu niin mennään sitten laajempiin tutkimuksiin kun meitin vuoro tulee! Ei kai näiden asioiden kanssa ole hoppuilemista! Ja tulisi itsen muistaa et tämä on vasta yk 5 keskenmenon jälkeen ja viimeksikin tulin raskaaksi yk 8. Oon silti tyyytyväinen, et oon ottanut sillon epätoivon hetkellä yhteyttä terkkariin kun onpahan kaikki valmiiks selvitettynä jos ei plussaa ala kuulumaan. Vaikka niin haluisin sen pienen nuutin ja oltais niin valmiita vauva-arkeen, yritän nauttia nyt elämästä kun ollaan tässä ja nyt. On ihanaa olla vielä kahdestaan, kun on ihminen ketä oikeesti niin paljon rakastaa, tämä vastoinkäyminen on vaan entisestään lähentänyt meitä ja oon niin varma, et kyllä meillekkin joskus vielä se plussa tulla tupsahtaa, ehkä joskus kun sitä vähiten osaa odottaa! Tulipas paljon tekstiä! Ihanaa kesää ja voimia kaikille! :)

Peikko83: Kovasti tsemppiä teille! Varmasti jännittää, mutta eiköhän se ole ihan luonnollista tuossa tilanteessa. Jaksamisia ja iloista mieltä teille, täältä ainakin saa hyvin tukea ja lohtua aina, kun sitä tarvitsee. :)

mame & vuononvaltiatar: Toivotaan plussaa! :)

pikkutonttu: Niinhän se on, että ei se lapsi ainakaan stressaamalla tule. Paras olisi, kun osaisi olla vaan ja odottaa rauhassa, mutta mitä kovempi kuume, sitä hankalampaa se on käytännössä. Kunhan ei sentään ala stressata sitä, että stressaa. ;) Tuo onkin ihana asenne, että nauttii elämästä tässä ja nyt. Liian helposti unohtaa, mitä kaikkea hyvää omassa elämässä jo onkaan. Kun keskittyy välillä nauttimaan niistä asioista, niin voi olla, että se lapsikin sitten saa alkunsa "kuin itsestään". :) Vaan onhan tuo oma lapsi niin ihana asia, että kyllä toivon, että sen ilon saisi kokea jokainen, joka haluaa. Avokkikin totesi tässä kerran, että kyllä tuo meidän neiti tuo niin paljon sisältöä elämään. Tuntuu kuulemma täydemmältä elämä, kun on lapsikin kuvioissa mukana. :)

Ihmismieli on tosiaan omalaatuinen toisinaan, butterfly85. Miulla tosiaan menossa nyt joku kp 40 tjsp, kierto on nähtävästi taas vähän pidempi, edellinen 38 päivää. Tein aamulla testin, se näytti negatiivista. Ei mitään epäselvyyttä tuloksessa. Tuntuu pahalta, että päällimmäisenä tunteena oli helpotus. :( Toisaalta olisi toki ihanaa, jos toinen lapsi olisi tuloillaan, mutta tiedän, että jos olisi, niin kohta murehtisin taas raha-asioita. Meillä ei tosiaan taloudellinen tilanne ole kovin hyvä ollut viime kuukausina, on pärjätty säästöjen turvin, mutta nyt nekin alkavat huveta. Kesän jälkeen alkaa kyllä kummasti helpottaa, kun aloitan työt. Jos olisin nyt ollut raskaana, olisin ehtinyt olla töissä vain viitisen kuukautta sillä seurauksella, että työssäoloehto ei olisi ehtinyt täyttyä. Toki sitten olisin jäänyt äitiysvapaalle, mutta vanhempainvapaakin olisi päättynyt ensi vuoden lopulla. Opettajana ei ole ihan helppo löytää töitä kesken lukuvuotta, varsinkaan tällä alueella, jonne mekin olisimme sitten palanneet. Nyt pidämme siis taukoa yrittämisestä, jonka oikeastaan ehdimme vasta aloittaa, ja sitten tuossa loppusyksystä voisi taas jättää ehkäisyn pois. Sitten jos jossain vaiheessa tulisi se plussa, niin voisin ainakin iloita siitä täydestä sydämestäni ensisekunnista alkaen. :) Olisi kiva kokea sekin. Esikoisen kohdalla tulin nimittäin raskaaksi niin nopeasti, että se oli suoranainen järkytys, vaikka olimmekin päättäneet yrityksen aloittaa. :D

Nimimerkki "romaanikirjailija" Kellitys, joka jää nyt "yritystauolle" ja yrittää opetella kirjoittamaan lyhyempiä tekstejä. ;)

Huomenta!
Tein aamulla testin ja ihan selvä negatiivinen se on. Mutta ei se oikeastaan haittaa, koska en tiedä pystyisinkö olemaan raskaana tänä kesänä, kun on tätä stressiä muutenkin. =/ No, nyt odotellaan menkkoja kylään.  Sitten yrityskerta 3 alkakoot. (aloitettu huhtikuussa 2012).

Tulin katteleen että jokos mame on testin käynyt ostamassa ja testannut? :) 
Liza: pahoittelut negasta, ja toivottavasti siellä se stressi alkais antamaan myöden.
Kellitys: nuo raha-asiat on kyllä aina semmoset mitkä pistää paljon mietityttämään. Mut sitten kun teillä yritys taas alkaa niin toivottavasti tärppi kävisi nopsasti :)
pikkutonttu. voi kun on mukava kuulla sinusta :) Siellähän on aivan mahtava asenne yrittämiseen, täytyis itekkin yrittää tuohon. Mut jotenkin se kuume vain kohoaa aina vaikka kuinka yrittäisi itelle vakuuttaa että ei tässä kierrossa :P
butterfly: toivottavasti ne menkat ei sinne osoitteeseen löytäisi :) 
sazu: mä en noista vuodoista osaa sanoa juurikaan mitään.. voisko olla kiinnittymisvuotoa...
peikko: täyty tallentaa tuo blogi osoite niin saa käydä lueskelemassa kuulumisia :) voimia ja jaksamisia vauva-asian ja häiden kanssa.
Josma: mahtava juttu että pitempi työrupeama luvassa miehellesi. :) 
Sli: voi kun toi unet olis enne. Täällä meinaan myös nähty unia parina yönä ;)  Lupaavilta sun oireet ainakin kuulostaa :)

on.. etovaa oloa vaihtelevasti ja väsy ja kylmä vaivaa, mut en tierä josko sitä on tulos kipeäksi.. mut pakko silti ittiänsä toppuutella kun kädet aivan syyhyää päästä tekemään testi :D Perjantaihin asti ois tarkotus sinnitellä, ellei täti oo ilmaantunut ennemmin paikalle... :)

Viime yönä näin unta että tein raskaustestin joka oli selkeä plussa, ja samassa unessa ultrassa käytiin jossa selvisi että tulossa on kaksoset... ja sitten tuli paniikki että kaikkea pitää hankkia tuplasti... ja voi vitsit se onnen tunne mikä siinä unessa oli. Ärsytti herätä unesta... :D

butterfly85 kyllähän sitä välillä ajattelee, että hullujako tässä kiireessä on, kun vauvaakin toivoo :) Ja sitten se kuumeilu valtaa toisina päivinä niin totaalisesti mielen :)

pikkutonttu kiitos kannustuksista! :) Hienoa, että siellä kierrot ja mieli tasaantunut keväästä! Helppoa se ei tietty ole ollut <3 Ihanan positiivinen kirjoitus sinulla :)

Kellitys raha-asiat eivät aina ole yksinkertaisia juttuja tosiaan...  Hyvää kesää sinne! :)

Liza pahoittelut negasta!! :( :( :(

vanilj Siellä on varmaan niin sormet syyhyymässä testin kulmaa koko ajan! :)

Hirmuisesti onnea Omppuf !!!

Ja paljon tervetulo toivotuksia uusille :)

Täällä siis kp 25 ja menkkoja odotellessa. Vatsa huijaa kyllä taas kovasti, mutta olen oppinut että luotan ainoastaan tisseihini :D
Ne kun kipeytyivät silloin viime plussassa.

Tsemppiä hurjasti kaikille loppukiertoon<3 !!

Takaisin