Illalla sain päähäni huolestua siitä, että onko mulle VTI taas tulossa... vessassa sai juosta viikonloppuna enemmän kuin yleensä ja sitten en saanutkaan eilen siltä touhulta nukutuksi, vielä kun alkoi huolestuttaa loppuviikolla alkava ulkomaanreissukin (olisi melko kauheeta jos vti äityisi pahaksi siellä). Yöhän meni sitten ihan plörinäksi, kun pelkäsin tätä ja juoksin vessassa.
Hieman on ja oli sellainen olo, että taisin kuvitella itselleni osan niistä oireista kun pelkäsin tota. (Mulla on jatkuvanakin jotain vti:n kaltaisia lieviä oireita). No menin sitten kuitenkin lääkäriin tänään, ja otettiin näyte ja ostin jo antibiootitkin varmuusvaraksi. Ovatpahan mukana sitten matkalla tuomassa turvaa :D Nyt kyllä tuntuu, ettei siellä mitään tulehdusta oo, mut kai se piti tarkistaa nyt sitten ennen matkaa.
Mut ilmeisesti mun pää on aika sekaisin. Tuntuu, kuin ois luulosairaaks tullut :D Ensin olin varma, että olin raskaana, sitten pelkäsin kohdunulkoista ja juoksin lääkäriin ja nyt sitte tää. No, sitä(kin) varten kai ne lääkärit on :) Työpäivän jälkeen ei oo muuten kovin hyvä olo kun jättää melkein nukkumatta ja syömättä, ja ei ollu kyllä maailman helpoin työpäiväkään. Sellasta tänään, sori piti avautua näin pitkästi. Mut loppu hyvin kaikki hyvin :)
mame, hyvä hyvä! Tällä hetkellä näyttää hyvältä sinun kierto. Ja oireettomuuskin lienee hyvä..
m-kukka, tsemppiä viimeiselle kierron viikolle. Se on sitä jännittävintä aikaa :)
indyko, paljon onnea! :)
vanilj, eikös siivousmotivaatio löydy joskus raskauden keskivaiheilla vai milloin se pesänrakennusvietti iskee ;) Tsemppiä odotteluun!
Catriona, kiitoksia tiedoista :) Mulle se yks lekuri ei maininnut mitään kystista, vaan että alavatsakipuilut ois peräisin jostain nesteistä, joita vuotaa oviksen yhteydessä. Vaikka vasen munis oli selvästi arempi. Ilmeisesti noi kystakivut on sitten vähän kovempia tai jotain... Tsemppiä odotteluun sinnekin!
omppuf, kiitoksia :) Saisi kyllä sullakin olla jo se oikea raskaus!
vuononvaltiatar, kuulostaapa kummalta :O Sun pitää siis laulaa ahkerasti, ettet nukahda :) Toivottavasti siellä pääsisit pian kärsimään raskausväsymyksestä ;) tai ehkä pirteämmästä alkuraskaudesta :)
kukka^^, pahoittelut megakierrosta :( Tsemppiä ja ihanaa kesää. Toivottavasti saatte pian kutsun tutkimuksiin ja saatte avun sitten sieltä, jos ei ennen. Ootteko kauan jo oottaneet sitä kutsua?
miuku9, toivottavasti ehditte vielä yrittämään oviksen jälkeen!
Kimurantti, hyvä homma! Toivottavasti seuraava kierto ois normaali.
Tsemppiä kaikille!