Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulen joskus lähiaikoina kyllä turisemaan taas enemmän, mutta nyt kerron sen, että täällä päättyi 51 päivän kierto tänään! Huh että helpotti!

Illalla sain päähäni huolestua siitä, että onko mulle VTI taas tulossa... vessassa sai juosta viikonloppuna enemmän kuin yleensä ja sitten en saanutkaan eilen siltä touhulta nukutuksi, vielä kun alkoi huolestuttaa loppuviikolla alkava ulkomaanreissukin (olisi melko kauheeta jos vti äityisi pahaksi siellä). Yöhän meni sitten ihan plörinäksi, kun pelkäsin tätä ja juoksin vessassa.

Hieman on ja oli sellainen olo, että taisin kuvitella itselleni osan niistä oireista kun pelkäsin tota. (Mulla on jatkuvanakin jotain vti:n kaltaisia lieviä oireita). No menin sitten kuitenkin lääkäriin tänään, ja otettiin näyte ja ostin jo antibiootitkin varmuusvaraksi. Ovatpahan mukana sitten matkalla tuomassa turvaa :D Nyt kyllä tuntuu, ettei siellä mitään tulehdusta oo, mut kai se piti tarkistaa nyt sitten ennen matkaa.

Mut ilmeisesti mun pää on aika sekaisin. Tuntuu, kuin ois luulosairaaks tullut :D Ensin olin varma, että olin raskaana, sitten pelkäsin kohdunulkoista ja juoksin lääkäriin ja nyt sitte tää. No, sitä(kin) varten kai ne lääkärit on :) Työpäivän jälkeen ei oo muuten kovin hyvä olo kun jättää melkein nukkumatta ja syömättä, ja ei ollu kyllä maailman helpoin työpäiväkään. Sellasta tänään, sori piti avautua näin pitkästi. Mut loppu hyvin kaikki hyvin :)

mame, hyvä hyvä! Tällä hetkellä näyttää hyvältä sinun kierto. Ja oireettomuuskin lienee hyvä..

m-kukka, tsemppiä viimeiselle kierron viikolle. Se on sitä jännittävintä aikaa :)

indyko, paljon onnea! :)

vanilj, eikös siivousmotivaatio löydy joskus raskauden keskivaiheilla vai milloin se pesänrakennusvietti iskee ;) Tsemppiä odotteluun!

Catriona, kiitoksia tiedoista :) Mulle se yks lekuri ei maininnut mitään kystista, vaan että alavatsakipuilut ois peräisin jostain nesteistä, joita vuotaa oviksen yhteydessä. Vaikka vasen munis oli selvästi arempi. Ilmeisesti noi kystakivut on sitten vähän kovempia tai jotain... Tsemppiä odotteluun sinnekin!

omppuf, kiitoksia :) Saisi kyllä sullakin olla jo se oikea raskaus!

vuononvaltiatar, kuulostaapa kummalta :O Sun pitää siis laulaa ahkerasti, ettet nukahda :) Toivottavasti siellä pääsisit pian kärsimään raskausväsymyksestä ;) tai ehkä pirteämmästä alkuraskaudesta :)

kukka^^, pahoittelut megakierrosta :( Tsemppiä ja ihanaa kesää. Toivottavasti saatte pian kutsun tutkimuksiin ja saatte avun sitten sieltä, jos ei ennen. Ootteko kauan jo oottaneet sitä kutsua?

miuku9, toivottavasti ehditte vielä yrittämään oviksen jälkeen!

Kimurantti, hyvä homma! Toivottavasti seuraava kierto ois normaali.

Tsemppiä kaikille!

Indyko: Onnittelut ja tervetuloa Helmikuisiin :)

Nyt muita kanssa mukaan, vielä ehtii, vielä ehtii! Plussatuulia puhaltelen.

Onnea indyko! :)

Muille paljon plussatuulia! :)

Mulla sattu viime to aika kovasti alavatsaan ja oli kolme päivää ihan hirvee päänsärky.  Sekä mielialat vaihtelee sekuntissa kiltistä tytöstä raivohärkään! x)
Ja viikonloppuna  päätin etten laske mitään päiviä tai muuta. Mennään vaan tälleen hiljalleen. Jos se lykästää, niin ollaan ihan hissunkissun. :) Mutta on sen verran ajatukset jossain ihan muualla, kun vastustaa taas joka asia. :( Mutta neljän päivän päästä pitäis alkaa menkat. Ens viikolla sitten testaillaan, jos ei tule. Mutta viime kierto oli kyllä 30 päivää, että... Saa nähä onko tää näin pitkä vai lyhyempi.. Ainakaan vielä ei ole mitään tuntemuksia..

Huomenta!

).( Tänne ei uutta, uupumusta edelleen ilmassa.. mahtaako vaan olla tuo lähestyvä kesä.. huoh, en mä tiiä. Dpo 5.

indyko onnittelut plussasta! :)

m-kukka tsemmppiä sinne odotteluun! :) Kumpa plussa tulisi!

mame hyvä, että siellä näyttäisi olevan tulossa pidempi kierto, kunhan ei megakierroksi veny, jollet sitten tästä raskaudu <3

Kimurantti helpotti varmaan, onnea uuteen kiertoon! :)

elenna sitten mää vasta korkealta tipunkin jos tää väsymys jatkuu pidempään... kuumotusta vieläkin ilmassa, mutta se on luultavasti vaan reaktio oviksesta... Kumpa sinun yösi rauhoittuvat :) On kurjaa tuollainen! :) Toivottavasti siellä ei tulehdusta olisi päällä!

Liza siellä ovat todelliset piinapäivät saapuneet! :) Toivottavasti zen auttaa mielen pysymään rauhallisena! :)

niin ja jos joku ihmettelee, miten olen melkein aina paikalla... johtuu siitä, että oon kirjautuneena sisälle vaan. En kyttää hulluna päivitelle, koska uusia viestejä tulee

Paljon onnea Indyko!!

Pikainen teidän viestien lukeminen vaan tällä kertaa. Itellä kp13 (30) ja ovistesti nega. Ovis luultavasti vasta pe.

Kimurantti: Hyvä kun täti tajusi viimeinkin tulla paikalle. :)
elenna: Mulla oli yhteen aikaan kans jatkuvvasti vti ja sit loppujen lopuks aloin kuvittelemaan sen itelleni vaikkei sitä ollutkaan. Sunkin kannattas varmaan hommata isokarpalo kapseleita niin ei sitten niitä tulehduksia tulisi :)
Liza: Mullakin on ollu ny muuten viime aikoina ihan ihme päänsärkyä. En tosin sitten tiedä jos se on vaan noista teroluteista, mut todella harvoin kyllä muuten on päänsärkyä. Hmmh...Voiskohan se olla oire...:)
vuononvaltiatar: Hmmh ihme väsymystä ilmassa. Ite oon kans kyllä ollut vähän nuupahtanut mut se nyt voi olla ihan vaan yövuoroistakin johtuvaa.

Omaa: Kp 25, Dpo 5 menossa. Unohtu tosiaan eilen kirjottaakin tänne et mulla kans on ollu jotenkin vähän väsähtäny olo muutaman päivän ja päänsärkyä on ollut vaihtelevasti oikeestaan viime torstaista asti. Mut tässä vaiheessa nuo nyt ei ainakaan voi olla raskausoireitakaan.

ainut pääseekin kivasti viikonloppuun osvistouhuilemaan :)

mame tai sitten jotenkin psykosomaattisesti teen itsestäni tietoisesti väsyneen ajaessa... ei sitä koskaan tiiä! :) :) Jaksamista yövuorojen kanssa! :)

Moi,

mame, kiitti vinkistä. Mulla ei oo ollut vti kuin kerran, mutta se oli aika paha. Ja sit jäi noita ihme oireita tulehduksettomana. Se saattaa johtua "yliaktiivisesta rakosta", johon ois kuulemma lääkityskin, mutta se ei sovi sellasille, ketkä haluaa tulla raskaaksi. Hyvä etteivät oo sitä tarjonneet :) Vti on kyllä inhottava vaiva, onneks oot päässyt eroon!

vuononvaltiatar, kiitti..ei taida olla tulehdusta. Toivottavasti et tippuisi tälläkertaa :S

Liza, kurjaa toi päänsärky ja mielialavaihtelut :( Toivottavasti siellä ois tärpännyt :)

ainutille onnea oviksen bongailuun :)

Alustavien tulosten mukaan ei ollut vti-tulehdusta, mut sitä viljelmää eivät olleet kerinneet tekemään vielä. Tuskin siinäkään mitään on. Oireetkin hävis :) Oli mukava nukkua viime yönä aika normaalit unet. Nyt on taas tiedossa vähäunisia öitä ja reissua, joten palailen ehkä joskus ensi viikolla. Ihan hyvä, että on ohjelmaa tässä loppukierrossa. Toivottavasti ei tuu paljoa mitään kummallisia oireita tällä kertaa :) Tsemppiä muillekin loppukiertolaisille :) Mulla dpo4.

Ja kaikille mukavaa loppuviikkoa :)

Heippa kaikki!
Paaaaljon onnea plussanneille <3 :)

Niin paljon tulllu tekstiä etten kaikkea edes muista. Mutta lukenut kyllä ;)

Kp 22 

nyt tulee vähän niinku omaa napaa vaan..

kp 31, ja ei oo menkkoja vieläkään, 5 päivää sitte otin jo vikan teron! Eilen oli pari tuntia sellanen kipukohtaus mulla, että hyvä etten mihkää lähteny! Vähän ku ois menny synnyttää.. supisti sillai jotenki oudosti ja pisteli, vihlo tonne kohtua iha järkysti! ku joku ois sinne jolllai terävällä puukolla iskeny vähä väliä. Mutta meni sitte onneks ohitte ku otin panadolia! Ei meinaa pystyny käveleekä kunnolla, saatika istua jne.. Että en tiedä mikä mahto olla! Noh, menkkoja odotellessa, viikonpäästä alan soittelee lekurille ja varaileen aikaa, jossei sitä tätiperkelettä oikeesti tuu siihen mennessä.. ja varuiks kyllä testailenkin jossaivälissä. Eilinen testi oli kuitenki täysin nega.

Ja senverta vielä että mun mies joutu eilen sairaalaan, jäi meidän lehmän potkimaks.. Voi sitä kauhuutta ku joutuu soittaan taaas ambulanssin.. kun ensivaste ja ambulanssi tulee pillit soiden pihaan.. ekalla kerralla oon joutunu soittaa meijä pojalle ambulanssin kun poika oli 5kk, ja nyt sitte aviomiehelle.. että hoh! Odotan soittooo että nähdää mitä kuvista sanotaan, epäilevät että polvi on ainakin murtunu, joten, meillä tuskin hetkeen tehdään mitään tuolla makkarin puolella.. No, onneks tässä vasta odotellaan menkkoja, ettei oo alkukierto sentää tai ovishetket käsillä. Tai mistä sitä ikinä tietää, ku tää naisen kroppa on on nii ihmeellinen vekotin! =D Mutta, plussia! +

Huomenta! :)

j3nni jos kipuilu uusii tänään tai lähiaikana, mene ihmeessä näytille päivystykseen, voihan aina olla kyseessä kohdunulkopuolinen raskaus, joka vissiinkin manifestoi itsestään negalla testissä.... varmuudeksi soita ainakin jos jatkuvat kivut vielä :) Niin ja pahoittelut negasta! :( Kauhea tuo miehellesi tapahtunut! Kumpa mahdollisimman pienillä vaurioilla selviäisi! :)

Moi,

pahoittelut j3nni miehesi tapaturmasta :( Toivottavasti toipuisi siitä mahdollisimman nopeasti... Ja sulla oli noi kivutkin... :/ onhan se tosiaan hyvä syy mennä lääkäriin, jos se toistuu. Mutta kohdunulkoisesta kyllä lueskelin, että siinä kipu on jatkuvasti voimistuvaa. Ja lääkäri sanoi, et se näkyy kyllä raskaustestissä. (Vaikka eihän ihan kaikilla näy noi normaalitkaan raskaudet).

Toivottavasti vuononvaltiatar oot jaksanut siellä väsymyksistä huolimatta!

Ja toivottavasti Josmalla olisi normaali kierto menossa tällä kertaa :)

Itselläni oli tosiaan aika pitkä reissupäivä tänään. Ihan mukavaa oli, mutta väsymys kyllä painaa. Huomenna olisi vielä yksi aikainen lähtö matkalle, mutta sitten ehtii taas nukkuakin paremmin :) Olen melkein unohtamassa, mikä kiertopäivä on meneillään, mutta en ihan ;)

vuononvaltiatar- tuntuu vähän tyhmältä mutta en tiedä :S Toisiks viimenen terolut menossa :)

J3nni - Pahoittelut tapaturmasta, miehellesi pikaset paranemiset!

j3nni: Kauheesti voimia! :o<3
elenna: Hyvä että sait puhtaat paperit :)
mame: jännäksi vetää ;) Plussapuhalluksia sinne
vuononvaltiatar: Sinne myös valtavasti plussatuulia +++
Liza: Joko oot testiä tehny? :o :)

oma: Mulla olisi kerrottavana plussauutisia, ihan omia sellaisia. Eilen illalla testattu näkyvä punainen haamu, ja tänään se oli jo plussaksi tulkittava. Nyt ajattelin malttaa muutaman päivän ennen euraavaa testiä. Olo on hyvin epäuskoinen!! Siirryn siis taustalle jännittelemään. Kiitoksia kaikille korvaamattomasta tuesta ja toivotaan että mahdollisimman moni saa plussan pian ++++<3

kp26/28 yk14 dpo12/ rv3+4 laskettu aika 17.2.2013

Ihanaa omppuf !!  <3 Onneksi olkoon hirmuisasti plussasta! Pitkä odotus palkittiin ja pikkuinen on tosiaan teille toivottu! Onnea! Nyt myös hirmuisasti tarrasukkia ja ihmisliimaa mukaan!

Melina

Huomenta! :)

Olipa täällä aamulla sumuista... vai usvaa :o En nyt tiiä kumpaa, mutta näkyvyys kuitenkin huono :D Dpo 7 täällä. Ammulla oli epämukavuutta alavatsassa, eikä mahakaan oo sekaisin tai kovalla :D Ei voi siitäkään johtua... Eihän sitä tiedä, vaikka tuolla jotain yrittäisi tapahtua <3

elenna kyllä täällä on jaksettu ihan ok. Sitten vähän piristyn, kun pääsee autoilusta eroon :) Tsemppejä pitkään päivään! :)

Josma ja eihän tuota ovista niin tartte tietääkään, kunhan pupuilee sopivin välein ;-)

omppuf ihana uutinen!! Oot niin ansainnut plussan. Meitä pitkään yrittäneitä ei niin paljoa ole haikara muistanut! Hienoa! Nyt tsemppiä sinne, että plussa vahvistuu! :)

Takaisin