Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Josma - Lopetin 28.1 -12, itsellä laatta loppui silloin. Itsellä on reilu 2 viikkoa menkkojen loppumisesta. Tulihan noita pillereitä syötyä joku 5-6 vuotta vaikka koko ajan tiedosti ettei ne hirmu hyvin mulle passaa, ko pää välillä niin sekasi, hormooni hirviöksi muuttuu..

Itse kans pelkään oikeen miten hukassa menkat on lopettamisen jälkeen, ja sitte kun on kaikkia oireita niin sitä ei tiedä mikä johtuu mistäkin ja sitten toivo on kova että jospa se raskaus sieltä tulis..

Toivottavasti sulla tulis selvyyttä tohon menkka juttuun, varmasti inhottavaa kun negaa kuitenkin näyttää :/ epätietoisuudessa kuitenkin inhottava elää..

vuononvaltiatar, jos valita pitää niin nää tissit sais kipuilla vaikka seuraavat 9kk putkeen. ;)

Josma, mä olin siitä onnellisessa asemassa että mun kierto käynnistyi heti. Mutta siinä voi tosiaan kestää kauan ja jos on lapsen yritys meneillään niin en varmaan itse kovin montaa kuukautta odottelisi ennen lääkärille menoa. Yksityiselle pääsee nopsaan ja sa varmasti apua, kunnallisella varmaan vähintään 6kk ennen kuin suostuvat antamaan lääkkeitä.

Dumbo, sullahan on vielä reippaasti aikaa, pidetään peukkuja että ne menkat alkaa parin viikon päästä. :) Tai sitten että napsahtaisi heti pillerien lopetuksen jälkeen, se olisi vielä parempi!

Anteeksi omaa napaa nyt vaan; Mä oon niin epätoivon vallassa :'( Toisaalta hävettää, kun toiset ovat vuosia yrittäneet ja hoitoja läpikäyneet tuloksetta. Mutta sitähän tässä pelkää, että se on itsellä edessä.
Siis mulla menossa kp23/36. Olen koittanut David liuskoilla tikuttaa ovista. Viime kierto oli mulle harvinaisen lyhyt 27vrk, joten siinä meni oviksen tikuttelu ajankohta ohi. No nyt tässä kierrossa ajattelin terästäytyä ja SAADA sen ovisplussan tai ainakin varmuuden, että nouseeko LH vai ei.
No aloitin tikuttelun jo kp9, negaa näytti selkeesti. Tikuttelin joka toinen päivä kp9, kp11, kp13, kp15 ja kp17, näihin testeihin en saanut muuta kuin kontrolliviivan, ei tullut haamun haamua. Kp17 aloitin sitten tikuttelun joka päivä. Kp18 ehkä hailakka testiviiva, samoin kp19, 20 ja 21. Laskurin mukaan mun pitäis ovuloida huomenna ma 13.2. eli kp 24. viimeistään. Tikuttelin torstaista kp 20 lähtien kaksi kertaa päivässä. No eilen kp22 ja tänään kp23 se haaleakin viiva on hävinnyt :( Mä oon ihan maassa.
Ei kai nuilla tikutuksilla ole ovis voinut ohi mennä ja tuntemuksia; limoja, nippailuja tms. en ole tuntenut. Ehkä viime viikolla oli hieman enemmän limaa, olisko se voinut sitten mennä jo silloin ohi. Musta tuntuu, että minussa ei ole muuta kuin vikaa. Aiemmin (ennen kuin aloimme "yrittää") seksi mieheni kanssa oli minusta ihanaa ja minä yleensä olin se aktiivisempi osapuoli ja halukkaampi. Nyt mieli on maassa ja hommatkaan eivät kiinnosta kuin "velvollisuuden tunnosta", kun lapsi on toiveissa. Ollaan kuitenkin harrasteltu aikalailla joka toinen päivä, joten sinänsä ei sen oviksen suhteen huolta. Mutta mietityttää vaan, että ovuloinkohan mä ollenkaan.

Hui kamala mikä määrä tullut testiä viikossa :S

Onnea Plussista! Ihan mieletöntä kun välillä hyviäkin uutisia saa lukea =)

Tervetuloa uusille tuulettelijoille =)

ON: Viikon loma teki hyvää kaikin puolin. Saatiin se megakiertokin loppuun vihdoin ja viimein. Kp 72 oli viimoinen ja nyt mennään yk5 kp:llä 7. En muista koskaan olleeni noin onnellinen punaisen näkemisestä :D Nyt siis vain uuden kierron kimppuun ja nyt mennään rennommalla asenteella. Yhtään ovistikkua ei ole kaapissa enkä aio niitä tilatakaan. Ainoat tikut mitä tästäedes käytetään on raskaustikut ja vain niihin siis plussia toivotaankin :D

Saitko Perhoska ovistikkuihin plussia kuitenkin?
Itse miettinyt, että lopettaako tikuttelu kokonaan. Hermot menee. Mutta toisaalta mietin, että onko tikuttelusta jotain hyötyä, kun menee lääkärille asiasta kyselemään?

Hiutale En saanut kuin eriasteisesti vaalemapia ja hieman tummempia viivoja ja ihan täysin negatiivisia. Kunnon positiivista en saanut yhdestäkään. Minä päätin, ettei se stressaaminen tikun viivoista ainakaan tässä asiassa auta ja onhan sitä ennenkin lapsia saatu vaikkei ovistikkuja oltu vielä keksitykään :D

Hiutale, mä olen saanut ihan selkeitä ovisplussia niiden haamujen jälkeen. Viime kierrossa kahtena päivänä, tässä kierrossa kolmena. Eli mulla se LH piikki kestää kauan syystä tai toisesta. Mutta mitä olen asiaa tutkinut, niin se voi mennä todella nopeasti ohi joten on voinut olla sulla niiden haaleiden viivojen välissäkin.

Hirmusti taas tekstiä ootte laittanu, en oo pariin päivään ehtiny/jaksanu käydä lukemassa. On ollu töissä aikasia vuoroja ja iltasin ollu niin väsy ettei oo jaksanu koneen edessä istua mutta tasapuolisesti onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille :)
En pääse nyt tarkemmin syventymään teksteihinne, tää mun pikkuläppäri tökkii sen verran paljon nyt ettei jaksa odotella kun se lataa puoli tuntia yhtä sivua :D

Täällä on nyt viikonlopun aikana bongattu ovis ja aika hyvin myös hyödynnetty :) Nyt vaan jännätään kuinka käy..

Plussatuulia kaikille <3

Vuononvaltiatar: Mulla kans menin se dokuentti telkusta ohi, mutta tuolla oli jollakin linkki siihen aiemmin. Ylen Areenastakin se löytyy. Sen nimi oli hiljaa toivotut. Oli kyllä hyvin koskettava.

Isabell:
Hieno juttu, että hcg oli myös laskenut. Onnea uuteen yritykseen.

Victoria: Olipa kurjat uutiset työrintamalta. No toivotaan, että tärppää tästä kierrosta niin et joudu kauan kotosalla "toimettomana" olla. Ehkä kaikella on tarkoituksensa.

MarinaMelina:
No juuri noin se on, vaikka kuinka koittaa relata niin sitten taas jo odottaa niin et pää on ihan pyörällä. Mutta ei auta kuin odottaa ja odottavan aika on niin pitkä. Toivotaan, että siellä myös nyt tärppää. (:

hm86: rentouttavat vapaat sinne! Täällä kanssa pitkät vapaat ja vasta perjantana meen iltaan. :)

Josma: Millanen kierto sulla on ollut ennen pillereitä? Yhdellä mun ystäväälä oli myös pillereiden lopettamisen jälkeen tosi  pitkään ettei tullut kuukautisia ja hän muisteli, että oli epäsäännölliset ennen pillereiden syömistäkin. Kurjaa tuo odottelu noinkin. :(

Hiutale: No luulisi ettei ole ovis mennyt vielä ohi noilla tikutuksilla. Toivotaan, että tulee huomenna. Kyllä on välillä ollut itselläkin mielessä, että haluaa petipuuhia vain vauvahaaveiden takia, mutta kai se on suotavaa kun on tämä aika tressaavaa aikaa..(:

Omaa: Täällä pe aamuna hymynaama tuli clearblue digitaalitestiin ja joka päivä sen jälkeen hommailtu. (: Raskasta on ollut, mutta sen veroista jos vaikka tärppäis. Nyt tänään on selvästi tuntunutkin oviskipuja. Ja jos ei nyt tärppää niin ensi kierosta sitten tai sitä seuraavasta.. Ihana viikonloppu kuitenkin takana ja ensi viikolla onkin sitten ystävänpäivä..(:

Huomenta leidit!! <3

Täällä käynnistyi kp 27/32 dpo 11. Muutamaan otteeseen ollut hieman menkkamaistakin tunnetta, mutta hetken vaan ovat kestäneet. Myöskin raajojen palelu, kasvojen kuumotus ja päänsärky jatkunut lähes päivittäin, näppyjen lisääntyminen... mutta kuten muutamia päiviä sitten kirjoittelinkin... olen kääntänyt kaikki nuo tuollaiset oireet siinä mielestä, etten alkaisi aivan liikaa uskomaan, taas jälleen kerran, voivani olla raskaana. Huoh.

Josma; onkos tilanteessasi vielä tapahtunut muutosta suuntaan tai toiseen? :)

omppuf; on aivan kauheeta, ettei tuo sinun kroppasi ollenkaan ole asettautunut pilsujen lopettamisen jälkeen! Kauheen pitkä aika. Stressaavaa varmasti ollut todella raskautta toivoessa ja yrittäessä! :)

Dumbo.; varsinkin eka luomukierto voi olla ihan mitä vaan. Tosin voikai se olla täysin normaalikin ja sen jälkeen muuttua ihan täysin toi kierto : / Miks asioiden täytyy olla niin epävarmoja ja vaikeita??? Tsemppiä! :)

Victoria; Jo jonkin aikaa vauvaa toivottua sitä ottaisi vastaan vaikka mitä tuntemuksia, kun vaan saisi vauvan masuun <3 Toivottavasti siihen ei enää mene kauaa :)

Hiutale; ontodella kurjaa, ettei tuo ovistikuttelu oikein ole mennyt menestyksekkäästi! :( Niin eikai tuo ovis ole voinut olla ilman muita kehon sinulle normaaleja tuntemuksia ja oireita(?). Ehkä se ovis kuitenkin sitten vaan olisi voinut tapahtua tuona aikavälinä, kun noita haaleita viivoja tikuttelit? Huippuhan voi hyvin mennä erittäin nopeastikin ohi, sen voi kuulemma missata vaikka kahdesti päivässä testaisi. Mutta vaikka testissä kaksi viivaa saisikin, sehän ei aina tarkoita, että ovulaatio tapahtuu siinä kierrossa   jossakin luki niin :( Ehket sen takia ole niitä oireitakaan sitten tuntenut?? Tsemppiä kauhiasti!!! :) :) :)

Perhoska; onneksi megakiertosi tuli päätökseen!! :) Pääsee uuteen alkuun! :)

PePa; onnea oviksen bongauksesta ja hyödyntämisestä!! :) :)

pikkutonttu; tarttee kait kattella tuolta areenan puolelta tuo ohjelma :) Kiitti vinkistä! Hienoa, että saitte ovisplussan :) :)

Katsoin itse eilen sen Hiljaa toivotut-dokumentin ja pakotin myös miehen sen katsomaan ihan sillä, että tajuaisi tuntemuksia, jos asiat pitkittyvätkin hirmuisesti. Ja tietenkin ajattelisi vähän itsekin valmiiksi miten paljon pareja noihin hoitoihin joutuu. Itse pidin erityisesti siitä, että dokumentti oli kotimainen. Kerrankin sai vähän vihiä kotimaan hoidoista eikä tarvinnut vain katsella, miten ömeriikkalaiset asiat hoitavat isoilla vakuutuksillaan. Valitettavasti dokumentti on enää vain 1. päivän näkyvissä Yle Areenalla, joten kiirusta on jos meinaa sen vielä sieltä katsoa kaappaamatta.

hellou kaikille!Yritin ja tällä kertaa jopa onnistuinkin pitämään vähän taukoa täällä palstoilla surffailusta :) kerrankin tuli pojan unien aikaan tehtyä enemmän jotain hyödyllistäkin :D

Hiutale:
Ootko kokeillut erilaisia ovistikkuja?Mun siskolla nimittäin oli vielä vähän aikaa sitten samainen ongelma,et se ei saanu ovista näkyviin noihin liuskatesteihin ja oli ihan varma ettei ovuloi ollenkaan.Sit kuitenki kokeili clearbluen testejä (on kyllä aika arvokkaita.. ) ja sai kuin saikin sinne hymynaaman näkyviin!Joillakinhan ovis voi olla oireetonkin.Itse tunsin tässä kuussa ekan oviksen.Esikoistakin yritettiin melkein vuosi siis enkä tuntenut ovista edes siinä kierrossa kun tulin raskaaksi.Tsemppiä sinne oviksen bongailuun! :)

MariaMelina : Noi sun ovistuntemukset kuulostaa ihan samalta kun mulla tässä kierrossa :) ja sen lisäks vielä oli yhden illal ihan hurjan turvonnu alavatsa!Ja siis minäkään en saanu ovistikkuun kun vähän kontrolliviivaa haaleemman viivan kahtena päivänä,ja silloin se ovis on tapahtunut,koska tuotti toivotun tuloksenkin.. ;)

Victoria: Tsemppia tuohon ennenaikojaan testaamatta olemiseen,itse en ainakaan oo tainnu ikinä siinä onnistua :D varmaan fiksuinta ois aina hommata niitä testejä vasta sit ku menkat jää tulematta,mutta minkäs sitä itselleen voi..mut mitä on lukenu ja kaikilta kuullu niin aika moni taitaa hurahtaa sen testin tekemään ennen kun pitäis!

Josma: Testailitko jo uudestaan?Voihan se olla että kroppa on vielä vähän sekaisin noiden pillereiden jäljiltä,eikä siks menkkoja vielä kuulu.Toivottavasti ei kierto veny hirveen pitkäksi!Itse ainakin pidemmissä kierroissa jo alkaa toivoa et alkais vaan ne menkat,et pääsis uuteen yritykseen.Tai sit sulla on ollu ovis vasta niin myöhään ettei vielä raskaus näy:)sehän olis tietty kaikista toivottavampaa!

Sittenpä loppuun omanapailua : Tämähän piti olla se kierto,josta hyvin epätodennaköisesti tulen raskaaks,koska niinkun aiemmin sanoin niin pupuilut oli monta päivää ennen ovista.Nyt kuitenki menossa kp 30/27-32 (tai jotain sinne päin) ja aamulla tein raskaustestin ku on ollu jo pari päivää sellanen olo et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä,mut ei oo alkanu.ja yleensä ku ne tulee ihan puskista,max pari tuntia ennen jomottelee mahaan.NIIIIn siis se testi,kaksi viivaahan siihen tuli ihan selkeästi!!! :) että "silloinkun sitä vähiten odotat" piti nyt paikkaansa!olin ihan puulla päähän lyöty!mutta tietysti siis hurjan onnellinen!huomee kyllä et tässä kierrossa ei tullu niitäkään kuviteltuja raskausoireita,koska oli varma ettei oo tärpänny.eikä hetkittäisten menkkajomotusten lisäks niitä oireita ole vieläkään.Tosi alussahan tässä ollaan,viikkoja ehkä 4? kasassa,et vielä ei tiedä miten käy mut toivotaan parasta.ja varovaisen toiveikkaana edetään. 

Puhallan hirrrrrrrveeen isoja plussatuulia kaikille!! <3

isa--:lle paljon onnea! Kuudessa viikossa on nyt sitten tullut plussia yhdeksälle ihmiselle! Wau :)

Tänne on tullut taas ihan hurjasti tekstiä muutamassa päivässä. :) Luin kyllä kaikkien jutut, mutta menisi ikä ja terveys kun alkaisin kommentoimaan kaikille joten nyt vaan törkeesti omanapailen :P Pahoitteluni kuitenkin niille joille täti on tullut kiusaksi ja niille joilla kierrot venyvät. :/

Tässä on viime päivät ollut aika hetktisiä kun tosiaan eilen tuli täytettyä 24 v. :/ Muistelen, että joskus pienenä päätin että mulla pitää olla seuraavat asiat ennen kuin oon 25 vuotias: oma koti, työpaikka, auto, aviomies, koira ja kaks lasta :D No nyt on tilanne se että kaikki muut on paitsi kaksi lasta ja enää olis sitten vuosi aikaa. Jos nyt ees yhden sais aikaseks niin olis sekin jotain. Huonolta vaan vaikuttaa.

Nyt siis menossa yk 6, kp 39/?, dpo 23. R-testit negaa. Tosin en oo niitäkään enää viiteen päivään tehnyt. Huvikseni toissapäivänä tein ovistestin ja mulla ei vissiin lh poistu ollenkaan elimistöstä ku vieläkin näyttää aika hyvinkin toista viivaa. Onkohan ihan normaalia..? Yritin sitten uudestaan soittaa tänään sinne perhesuunnittelu neuvolaan, mutta yllätys yllätys se samainen oman alueeni hoitaja ei ollut ilmaantunut työpaikalle eikä ilmoittanut sinne mitään poissaolostaan. Täytyy siis yrittää huomenna uudestaan.

Nyt meen kattoon onko mun tiikerikaakku valmis ja lähen sen kanssa työmaalle. :)

Moikka!

Mä olen lähipäivinä vain lueskellut kuulumisia, mutta ei ole ollut sillai omia kuulumisia, joista kirjoittaa. Jatkuva nälkä edelleen, mutta olen jo tottunut siihen.

Hiutale: Mulla on ollut myös todella paljon eroja ovistikkujen tuloksissa liittyen merkkiin. Ostin kerran sen apteekin oman vai oliko se joku biocard. Siihen tuli tosi selkeästi vahva viiva yhtenä päivänä ja sitä edeltävänä hailakka. Kasettitesteihin taas on tullut tosi epämääräisiä tuloksia just esim. koko ajan hailakka viiva. Oon samaa mieltä, et kannattaa kokeilla erilaisia testejä ennen kuin huolestuu. Meillä on kanssa yrittäminen vaikuttanut myös henkisesti siten, että miehellä on ollut välillä mieli maassa ja seksihalut välillä mennyt. Siksi oon yrittänyt olla hössöttämättä liikaa ajoituksesta. On kyllä välillä aika hermoa raastavaa hommaa varsinkin, kun kaikki ympäri plussaa. Toivotaan, että saadaan tässä kevään myötä yrityshomma relaamaan ja sitä kautta plussaa niin teille ja meille:) Onko sulla endo vielä oireillut? Voisko se vaikuttaa seksihaluihin?

Victoria: Toivottavasti tissikipu tuottaa plussan;)

Josma: Heti pillereiden lopettamisen jälkeen kierto voi tosiaan heitellä. Mulla ei ole heitellyt, mutta muuten ollut outoja oireita todella paljon. Toivottavasti saat nopeasti selvyyden mistä on kysymys. Monesko kiertopäivä sulla olikaan menossa nyt?

Perhoska: Hyvä, että sait pitkän kierron loppumaan:) Aika hurja tuo 72kp. Toivottavasti seuraavaksi lyhyempi kierto tai sitten plussaa:) Mä vähän mietin, että testaisko ovista vai ei. En ole pitkään aikaan testannut, kun on tuntunut se niin hyvin. Nyt on ollut niin outoja oireita ja lyhyet menkat et ehkä tässä kuussa saatan testata tuleeko ovis normaalisti. Kannatan kyllä myös tuota rennompaa otetta yritykseen mutta, en ole varma pystynkö siihen vielä itse...

Pikkutonttu: Sitten vaan jännäämään tärppäsikö:) Positiivisella asenteella eteenpäin, juuri niin

Pepa: Toivottavasti hyödynnetty ovis onnistui ajoituksellaan ja nyt tärppäisi;)

Vuononvaltiatar: Toivotaan, että plussaa tulee, mutta musta toi on hyvä asenne ettei liikaa innostu oireista. Nimimerkillä oireita löytynyt joka kuussa, mutta plussaa ei. Plussahan voi tulla myös ihan oireettomana:) Plussatuulia joka tapauksessa!!

Isa: Hirmuisesti onneaen ensin edes tajunnut sun viestistä, että olet siis plussannut, kun et heti hehkuttanut. Ihan mahtavaa!

Omaa: Nyt menossa kp6 ja mieli ollut hieman maassa ystävän puolesta, joka vkonloppuna kertoi olevansa raskaana, mutta ultrassa olikin todettu ongelmia ja he joutuvat nyt jännittämään onko lapsi terve vai ei. Siitä tuli mieleen, että se terve lapsikin on lahja eikä itsestään selvyys.

Mame: Näyttikö ovistesti vahvaa plussaa? Eikö sekin voi kertoa myös siitä, että saatat olla raskaana? Pitäishän r-testinkin se kyllä jo näyttää, mutta ei välttämättä. Kannattaa varmaan tosiaan kysyä vielä apua jos se hoitaja nyt olisi vähän ammatillisempi kuin viimeksi.

Virkkuli: Ei se vahvaa plussaa näytä, mut ei se kyllä mikään ihan pelkkä haamukaan ole. Sellanen samanlainen ku just ennen ovista eli oisko about vajaa puolet haaleempi.

Sit pari muuta kummaa juttua niin mulla on nuo nännit edelleen arat ja alavatsaa on aina välillä nippailut ja aivastellessa joskus ns. repinyt. Sitten mulla ei oo ollut kuivaa kauttakaan ollenkaan vaan sellasta limansekasta valkovuotoo tulee edelleen ja lämmöt on kp 20 alkaen ollu hieman koholla 36,7-37. Tavallisesti siis lämpöä 36,5. Mutta noi nyt on taas aivan varmaan jotain e-pillereitten jälkimaininkeja. :/

Huomentapäivää! :)

Täällä menkat siis alkoivat sitten kunnolla perjantaina, ihmeen kivuttomat kyllä :) Tilailin eilen sitten niitä ovulaatiotestejä.. kokeilen noita clearbluen hymynaamoja, ni ei tarvi viivoja tulkita :) Vähän hinnakkaammathan ne oli, mut halpa-testissä oli halvimmat 30 e 7 kpl paketti. Monissa muissa oli jopa lähes 10 e kalliimpaa!
Jospa noista olis nyt apua ;) ..

MarinaMelina - Joko on ovis bongattu ? :)

Jessica3 - Tervetuloa! :)

Peikko83 - Hienoa kuulla, että voit jo paremmin! Ja todella hyvä kun pääsette noinkin nopeati jatkotutkimuksiin! Asiat alkaa rullaamaan selvästi eteenpäin :)

Dumbo. - Toivotaan, että siellä olisi nyt tärpäänyt, eikä pillereiden lopetus noita oireita aiheuttaisi. ++ :)

Victoria - Toivotaan, että siellä olisi tärppi nyt käynyt! :)

Josma - Harmittelut negasta :( :( Tsemppiä!!

Iissa - Tervetuloa!! :)

Hiutale - En oikein osaa sanoa noista ovistesteistä mitään, kun en ole ikinä niitä vielä kokeillut. Ja tosiaan nyt pistin clearbluet tilaukseen! Pitäisköhän sinun kokeilla niitä ? ( niinkuin joku muu sinulle jo ehdottikin )

Perhoska - Tsemppiä uuteen kiertoon!! :)

PePa - Toivotaan, että tärppi on käynyt :)

pikkutonttu - Ovis siis hyödynnetty! Toivotaan parasta! :))

vuononvaltiatar - Sinne suunnalle kovasti plussatuulia!! Jos tämä olisi nyt SE kierto! <3

Isa -- - Onnea PLUSSASTA!!  <3 Ja oikein paljon tarrasukkia matkalle!! :)

mame - Harmittelut negasta :(( Ja toivottavasti siellä pian asiat selviävät ja se plussa sieltä pian paukahtaa! <3 Ja onnea synttäreiden johdosta!

Hei! ja mukavaa maanantai päivää!

Ihan ensimmäiseksi Isa-, iiiiisoooot onnittelut plussasta <3 TARRASUKKIA MATKAAN PIKKUISELLE!! <3

Hiutale, luehan toi mun teksti miten mulla on noiden testien kanssa käynyt, vähän samoilla mennään =/ Mutta oon ymmärtänyt et kaikilla se ei (kuten Isakin sanoi) tummu niin tummaks se plussaovis viiva kun ohjeissa pitäis.. ja se voi just johtua siitä et on testannu väärään aikaan ja siks se on jo haaleempi TAI sitten se kai voi olla muutenkin vain haaleempi joillakin joka kuukaus vaikka siis onkin plussa... Mulla viime kuussa oli plussaviivat yhtä vahvat kun kontrolli ja tässä oottelen tuleeko tässä kuussa niitä jos vain saan testattua oikeaan aikaan :) ovistuntemukset ja limasuudet on niin vahvat et kyllä se ovis sielä ainakin tulossa on jos ei ole jo mennyt...Jos on mennyt niin sit en minäkään saanut vahvoja viivoja tässä kuussa, mutta tuntemusten mukaan ovi kyllä oli :) Tsemppiä!!!

Ja jos meinaisit mennä puhumaan lääkärille ovulaatio ongelmista niin silloin se varmaankin ensimmäisenä pyytäisi sua tikuttelemaan sitä ovista, ainakin parilla tuttavalla näin..joten siinä mielessä olisi hyvä kun jo valmiiksi tikuttelisit niin olisi jotain konkreettista näyttöä siitä ettet ehkä ovuloisi...mut kannattaa tehä niinkuin parhaalta tuntuu, kyllähän se tikuttelu omalta osaltaan lisää jännitystä ja ressiä, mulla kans...=/

Perhoska
, onnittelut megakierron päätöksestä!!!:) Nyt uuden kierron kimppuun!

Pepa, onnea oviksen pongaamisesta !!! Tsemppiä ja plussatuulia sinne!

Pikkutonttu, Ihanaa! Onnea oviksen pongaamisesta! Nyt kovasti plussapuhureita puhalla sinne !!! ++++

Vuononvaltiatar; onneksi on niin ettemme pysty omilla ajatuksilla/ajatteluilla vaikuttamaan siihen ollaanko raskaana vai ei, silti tuntuu ettei uskalla ajatella tai toivoa :) toivotaan nyt me muut täällä kuitenkin että nuo oireet olisi merkki siitä toivotusta <3

Mame, harmmittelut kierron pitkittymisestä =/ MUTTA, oletko meinannut käydä ihan tekssa vaikka veritestin tekemässä? Kun esim. anopilla joissakin raskauksissa noi kotitestit ei oo toiminu ollenkaan..ja on sit vaan itsepäisesti menny tk:seen ja sieltä onkin  tullut plussa : )Mene ihmeessä! ja varmaan ne sut jo sinne ottaakin kun menkat on jo noin myöhässä ja oireitakin on sinne suuntaavia...

Virkkuli, harmittelut ystäväsi tilanteesta. Mulla itseasissassa aika sama tilanne yhden tuttavaperheen kanssa, ei itse oikeen voi kuvitella edes mitä he käyvät läpi..=/ Voi vain toivottaa paljon voimia ja jaksamista! Eikä se tosiaan ole itsestäänselvyys ollenkaan!

Isabell, Onneaaaa tädin saapumisesta!!! <3 Nyt sitten alkaa ne jännät paikat. Ah niin ihana mutta kamala, korventava vauvakuumeilu :) Tsemppiä nyt alkaneeseen kiertoon ja plussatuulia!!! omasta oviksesta en oikeen ihan varman vielä ole onko ollut vai lähipäivinä tulossa...

Omaa napaliinia ; Elikkäs täällä mennään kp16 ja tummemmat ovisviivat ( ei ihan yhtä tummat kun kontrolli) ollaan pongattu kp13 IP ja si eilen kp15 AP, jotenka ota tosta nyt selvää että onko se jo ollu vaiko vasta tulossa, viimekuussa sain kuitenkin aavituksen tummemman oviplussan...onpa inhottavaa tämä epäselvyys =/

Ovis tuntemuksia ( menkkajomutuksia ja tykytyksiä) on nyt ollu parina päivänä ihan selkeitä, ovislimaakin on selkeesti tullu joten josko se sit ois ollu tollon kp 14... sit ois nyt dpo 2 ...jaa-a. Seurailen vielä mihin tää tilanne etenee :) aikaa vielä on, kun viime kuussa ensimmäinen ovis plussa tuli kp17 ... eli huomenna vois sit näyttää voimakkaampaa plussaa niin tulis samanlainen kierto kun edellisestä.

Melina kp 16/28-32 ?? (dpo2??) vähän ulalla siis vielä missä mennään :) mut tän tiedän, yk4 !

Takaisin