Isabell
Näppärä viestien naputtelija
Ihanaa ystävänpäivän iltaa! <3
Täällä on päivää vietetty flunssaisissa merkeissä, no jospa se tästä rupeis pikkuhiljaa helpottamaan :) Menkatki taitaa olla lopuillaan, hyvä niin!
Josma - Toivottavasti saat pian selvyyttä pitkittyneeseen kiertoon! Ehkä viikonloppu tuo plussan tullessaan ;)
Jessica3 - Mulla on onneks vielä luottamus noihin kotitesteihin :) Voisko niissäkin kuitenkin eroja olla ? Samanlaisia testejä ne kai siellä sairaalassakin käyttää ? Paitsi tietty verestähän saa sen raskaushormonin määrän, se kyllä on ainakin luotettava, jos testit ei plussaa syystä tai toisesta näytä. Toi sun kuvaus vapaapäivästä ja täällä pyörimisestä, kuullostaa tutulta! :D
Minnuska89 - Kiitos, niitä plussatuulia me kovasti toivotaankin :)
Omppuf - Toivotaan sinne tärppiä.. ja tosiaan varmaan keretään sinne marraskuulle saada monta odottajaa täältä meidän joukosta <3
vuononvaltiatar - Kodin uudistaminen on ihanaa, pienestäkin uudesta muutoksesta saa niin paljon uutta iloa ja energiaa! :) Toivotaan sinne paljon niitä plussatuulia!! ++ Kohtahan se viikonloppu koittaa, jos meinaat testailla :) Tsemppiä!
j3nni - Ai, ihanaa.. espanjan lämpöön ja aurinkoon :) se tekee varmasti oikein hyvää! Jospa se plussa sieltä kohta paukahtaa! Toivotaan :)
Virkkuli - Hyvä että hyödynsitte " aavistusoviksen " , jos se vaikka se olikin :)
mame - Onneksi menit itse paikan päälle :) Toivotaan, että teroista on nyt apua.. ja tärppi kävisi pian! <3
MarinaMelina - Tsemppiä kiertoon <3 toivotaan, että toisi kuitenkin plussan tullessaan!
isa -- - Toivotaan että kaikki menisi hyvin :) Ihanaa odotusaikaa!
Ja tää pco ja ovistestit, voi hermojen kiristys sentään! Oon tässä nyt viimesen viikon mielenkiinnolla testaillu ovista et miltä näyttää, no vahvaa testiviivaahan ne näyttää, mut ei plussaa kuitenkaan! Ja tosiaan, kp11 eli viime perjantaina folliultrassa vain 8mm folli ja gyne selkeesti tuomitsi tämän kierron menetetyksi! Nyt kuitenkin tänä aamuna ja pari tuntia sitten tehdyt testit ilmasivat jonkinlaisen LH-huipun lähestyvän, lähes yhtä tummat viivat siis! Sehän ei tietenkään takaa ovista, mut pienen pieni toive kuitenkin sellaiseen on!
Saas nähä nyt kuinka käy ja mitä testi huomenna näyttää! Ja jos sais startattua tän oman aktiivisuuden paremmin jossain vaiheessa, kun olen saanut opiskeltua tän ketjun niin pääsee teistä muista vähän perille! 
Joten kp 29 dpo 13 taikka kp1 yk 8
... Päätin, että testaan päivä kaksi vuodon loppumisen jälkeen, että jos kuitenkin... Epäilen vaan niin paljon. Mutta on edes positiivista, että ovisplussa tuli, vaikkei se kerrokaan, että ovulaatio olisi tapahtunut... taikka se, että kierto ollut taas normipituinen jos tänään kp 1...
viikko vielä testaamiseen, eikä jaksais odottaa...