Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ihanaa ystävänpäivän iltaa! <3

Täällä on päivää vietetty flunssaisissa merkeissä, no jospa se tästä rupeis pikkuhiljaa helpottamaan :) Menkatki taitaa olla lopuillaan, hyvä niin!

Josma - Toivottavasti saat pian selvyyttä pitkittyneeseen kiertoon! Ehkä viikonloppu tuo plussan tullessaan ;)

Jessica3 - Mulla on onneks vielä luottamus noihin kotitesteihin :) Voisko niissäkin kuitenkin eroja olla ? Samanlaisia testejä ne kai siellä sairaalassakin käyttää ? Paitsi tietty verestähän saa sen raskaushormonin määrän, se kyllä on ainakin luotettava, jos testit ei plussaa syystä tai toisesta näytä. Toi sun kuvaus vapaapäivästä ja täällä pyörimisestä, kuullostaa tutulta! :D

Minnuska89 - Kiitos, niitä plussatuulia me kovasti toivotaankin :)

Omppuf - Toivotaan sinne tärppiä.. ja tosiaan varmaan keretään sinne marraskuulle saada monta odottajaa täältä meidän joukosta <3

vuononvaltiatar - Kodin uudistaminen on ihanaa, pienestäkin uudesta muutoksesta saa niin paljon uutta iloa ja energiaa! :) Toivotaan sinne paljon niitä plussatuulia!! ++ Kohtahan se viikonloppu koittaa, jos meinaat testailla :) Tsemppiä!

j3nni - Ai, ihanaa.. espanjan lämpöön ja aurinkoon :) se tekee varmasti oikein hyvää! Jospa se plussa sieltä kohta paukahtaa! Toivotaan :)

Virkkuli - Hyvä että hyödynsitte " aavistusoviksen " ,  jos se vaikka se olikin :)

mame - Onneksi menit itse paikan päälle :) Toivotaan, että teroista on nyt apua.. ja tärppi kävisi pian! <3

MarinaMelina - Tsemppiä kiertoon <3 toivotaan, että toisi kuitenkin plussan tullessaan!

isa -- - Toivotaan että kaikki menisi hyvin :) Ihanaa odotusaikaa!

Victoria: Toivotaan näin. Oon ollut niin hyvällä mielellä tänään kun sain ton asian hoidettua. Yleensä oon aika arka tarttumaan tällälailla ite härkää sarvista, mutta oon ylpee itestäni että sain suuni auki :D
jessica3: Tänne kyllä helposti jää aina roikkumaan ja hups vaan vapaapäivät menee siinä. :)
MarinaMelina: Mää potkin nyt tätä megakieroa päin naamaa noilla teroluteilla niin eiköhän se sillä taltuteta! :D Ja toivotaan ettei sun tartte enä noita kiertojen pituuksia murehtia! :)
Vanilj: Tervetuloa palstailemaan. :)
Isabell: Pikaista paranemista sinulle! :) <3
Omaa: Enää 9 päivää teroluteja ja sit saa taas jännittää tuleeko täti vai ei. :) Hiiii. Jännittävää.

isa Oikein paljon onnea plussasta! emoticon

Ja muille tsemppiä!!! emoticon

Järjettömät määrät täällä on tekstiä kyllä! Huh, käy melkeen työstä kun tätä pinkkaa kahlaa läpi! emoticon Ja tää pco ja ovistestit, voi hermojen kiristys sentään! Oon tässä nyt viimesen viikon mielenkiinnolla testaillu ovista et miltä näyttää, no vahvaa testiviivaahan ne näyttää, mut ei plussaa kuitenkaan! Ja tosiaan, kp11 eli viime perjantaina folliultrassa vain 8mm folli ja gyne selkeesti tuomitsi tämän kierron menetetyksi! Nyt kuitenkin tänä aamuna ja pari tuntia sitten tehdyt testit ilmasivat jonkinlaisen LH-huipun lähestyvän, lähes yhtä tummat viivat siis!  Sehän ei tietenkään takaa ovista, mut pienen pieni toive kuitenkin sellaiseen on! emoticon Saas nähä nyt kuinka käy ja mitä testi huomenna näyttää! Ja jos sais startattua tän oman aktiivisuuden paremmin jossain vaiheessa, kun olen saanut opiskeltua tän ketjun niin pääsee teistä muista vähän perille! emoticon

Hei vaan kaikille!

Kylläpäs täällä tapahtuu kaikenlaista :D Onnea kaikille plussanneille, tarrasukkia jokaiselle matkaan <3

Pahoittelut tädeistä ja negoista :(

Olen taustalla seuraillut teidän juttujanne täällä ja jokaiselle toivon paljon tärppionnea ja plussatuulia <3 En aktiivisesti kirjoittele täällä, enkä oikein pysy kärryillä kun koko ajan sattuu ja tapahtuu :D Mutta oikein paljon tsemppiä kaikille, kyllä ne plussat sieltä tulevat kun on niiden aika :)

Huomenia!!:)

MAME
, mulla toi oviksen metsästys on tosiaan ollu tässä kuussa mutkikkaampaa..noo, ei sillä tarkemmin aateltuna liioin oo väliä et millon se ovis on ollu kun kuitenkin ollaan pupusteltu tiuhaa ja pupustellaan varmuudeksi edelleen......:) Mut just noiden kiertopäivien takia ois ollu mukava tietää millon se ovis tarkalleen oli tai on, jos on =/...mutta nyt tsemppiä sinne että ne terot antaa sen kauan toivotun plussan <3 <3 <3

ISABELL, siellä kohta täti poistumassa ja saa kunnolla potkasta yrityksen käyntiin...hienoa!!!:)

ISSA: toi ovistikuttelu ei tosiaan ole helppoa, ja sulla vielä tuo pco sitä vaikeuttamassa... =/ Mullakin tää kierto ollu yks sekavuus ton oviksen pongailun suhteen. Mulla näytti siihe kp12 asti haaleen haaleeta, ja sitten kp13 tummempaa ja kp14 taas haaleempaa..niin aattelin et jaahas, siinä se ovis sit jo oli, kun tuntemuksetkin oli kp14 aamulla...MUTTA jotta mikään ei ois yksinkertasta niin kp15 asti tähän päivään se on näyttäny tummempaa kans..=/ joten helppoa se pongailu ei tosiaan ole :)

Omaa; Tikuttelut näyttää edelleen yhtä tummaa viivaa, ei kuitenkaan kontrollin vahvuista.. alavatsaa nipistelee ja menkkajomoja on aamuisin varsinkin.... ota tästä nyt selvää...=/ Se hyvä puoli tässä on kun en osaa jännätäkkään mitään kun on niin sekavaa, enkä oikeen jaksa noita oireitakaan tulkita kun ne voi johtua monestakin asiasta..joten tää kierto mennään siltä osin rauhallisemmissa merkeissä...:)

Ollaan kuitenkin puuhailtu pitäen mielessä sen ettei ton oviksen tarkkaa ajankohtaa tiedetä, ettei sit mee niin että jää tärkeimmät päivät välistä..:) enskuulle aattelin kyllä hankkia ne CB-digit niiden tikkujen rinnalle..ni voi sit niillä varmistella kun noi liuskat on niin tulkinnanvarasia...jos siis ensikierrossa vielä niitä tarvitsee.....
Jostain syystä vaan tuntuu et tää kierto on vähän menny kurille...ärsyttää jos tää on ollu se ovuloimaton kierto=/

MELINA kp18/28-32 yk4  dposta ei tietoa =/

Melina Juu...se tais sittenki olla eilen plussa! :D Tänä aamuna oli liki puolet haaleempi kun eilen aamulla ja tarkemmin kun katto eilisiä testejä, niin ilta oli vähän haaleempi ku aamu. Et jos se on sit tuossa 9-22 välillä eilen jossain kohtaa se huippu ollut! Sen verta enempi kyllä havaittavissa tuota "ovisvuotoa" (näin nätisti sanottuna) :D että on se vissii jotenki uskottava siihen testitulokseen. Täytynee ruveta kuulostelemaan mitä nuo munikset kertoo, vai kertooko mitään! =) Tsemppiä tärppiin!! emoticon

Iissa kp16/?? (aiemmin mitä vaan 19 ja 90 väliltä) yk12 ja EHKÄ dpo0! emoticon Hyvässä lykyssä kierto tällä kertaa siis 30-32! :D

Päivää porukalle! :)

Täällä alkoi päivä normisti, mutta nyt mieltä varjostaa kulman takaa hiipivä suru... aamupäivällä vessassa käydessä pyyhkiessä tuli verta paperiin... ei välttist kauheen runsaasti oo tullut, mutta joka kerta vessassa käydessä... toki onhan mahdollista olla vuotoa alkuraskaudessa, mutta en vaan jaksa uskoa siihen ja hajoan emoticon Joten kp 29 dpo 13 taikka kp1 yk 8 emoticon ... Päätin, että testaan päivä kaksi vuodon loppumisen jälkeen, että jos kuitenkin... Epäilen vaan niin paljon. Mutta on edes positiivista, että ovisplussa tuli, vaikkei se kerrokaan, että ovulaatio olisi tapahtunut... taikka se, että kierto ollut taas normipituinen jos tänään kp 1...

Ensi kierron jatkan ovistikuttelua ja kehon kuuntelua. Lisäksi varaan neuvolaan gynen ja papa-kokeen... Sanoivat, että pian pääsee.. katsotaan. Papaa ei oo multa koskaan otettu kun pilsuja en ole koskaan halunnut ja muuten ongelmia ei ole ilmennyt. Hyvä sekin katsoa, että kaikki ok... vaikka ihan varmasti todetaan meikän olevan mursun mitoissa... huoh. Sitten jutellaan siitä, kuinka olen aina ollut tämänmallinen jne jne.... huoh. Koita sitten tällaisen kuumeilun keskellä lähtee lumisateeseen juoksemaan ja olemaan syömättä : / On kuin huono vitsi! Toivottavasti teillä muilla parempi päivä!

j3nni; ihania nuo pienet tuhisijat!! :) :) Harmi, etten osaa noista teroista sanoaa yhtään mitään :( Tsemppiä!

Paapu; paljon onnea loppukiertoon ja toivottavasti jännitys palkitaan! :) Täällä ei tainnut tälläkään kertaa niin käydä :(

omppuf; on kyllä niin kiva fiilis tuon lattian suhteen! :) Ei tartte katsoa solumuovia :) :)

Virkkuli; ohoh, ompas siun kroppa aikaisin liikkeellä jos ovista nyt jo alkaa kypsytteleen!! ;-)

mame; juu, kyllä innostaa nyt ainakin tällä hetkellä tuo maalaaminen :) Varmaan viikonloppuna maalataan mein molemmat eteiset.. tai ainakin toinen :) Sinä siellä odottelet niitä menkkoja, toivottavasti terot auttavat!

jessica3; siulla on kyllä niin positiivinen ote! :) Täytyy yrittää olla itsekin ;-)

MarinaMelina; no höh noiden tummien viivojen kanssa, kun sekoittaa kaiken! :) Mutta toivottavasti pupuilette tarpeeksi usein, niin eiköhän se munasolu sieltä kiinni saada ;-) Tsemppiä!

vanilj; Tervetuloa mukaan! :) Toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi ;-)

Isabell; parane pian! :)

Iissa; täällä on kirjoituksilla kova tahti!! :) :) :) Tsemppiä lukuun :) Ja tsemppiä mahdolliseen ovisteluun ;-)

Iissa: Onnittelut ovisplussasta!!!:) Nyt sitten tärppionnea rutkasti!!

Vuononvaltiatar; Isot harmittelut tädin tuppaamisesta, vaikka kaikkihan on vielä mahdollista!! Monilla kun tosiaan tulee valemenkat..testaa ehottomasti uudelleen kun vuoto loppuu..itsekin on aina pakko tarkistaa kun nyt aika monilla raskaina olevilla tuttavilla on tullut ne valemenkat alkuraskaudesta, eikä esikoista tehdessä ainakaan voi tietää kumpaan kastiin kuuluu... :) Mäkin ole koittanut aina aikaajoin laihdutella, ja nyt oon onnistunukkin 3 kiloo puottamaan mut vielä ois mentävää et nykyaikana neuvolatäti ois tyytyväinen, niihin mittoihin en varmaan koskaan tuu pääsemäänkään kun nykyään tuntuu et normaalipainonen on ihan liika laiha...=/

Omaa: Nyt illalla huomasin et limottelu vähentynyt, joten nyt se ovis sit ainakin varmaan on menny jo ohi...dpo päivistä ei kuitenkaan oo selvyyttä...
varmaankin dpo 1-4...kuitenkin menkkajomoja on taas...=/ Jatkan silti tikuttelua kun rauhassa voin noi testit kuluttaa loppuun kun meinaan vaihtaa vaihtelun vuoks testimerkkiä, jos vaikka jotkut muun merkkiset ois selkeempiä luettavia..ja sit tosiaan oottaa ne CB-digit siihen rinnalle..Jostain syystä tuntuu et ei se ainakaan tästä kierrosta voi tärpätä =/ mutta yrittää aina pitää =)

Melina kp 18/28-32 yk 4 ja dpo 1-4

vuononvaltiatar, mullahan on ovulaatiokipuja (alkaa alavatsan turvotuksella) noin viikon ennen ovulaatiota. Eli kyllä ne voi alkaa aikaisinkin. :) Mitä edemmäs mennään kiertojen määrässä niin mun ovulaatiokivut tasaantuu mutta pituus pysyy näköjään ennallaan.

Ja tosiaan, jos kierto on noin 28 päivää niin testaus kannattaa alkaa kp11. :) Mulla on ovulaatio yli puolenvälin, kp15-16 (kierrot 26-27). Eli omalla kohdalla testaamisen voisi jo aloittaa myöhemmin seuraavassa kierrossa kun alkanut omaa kroppaa tuntemaan.

(.) Dpo5, yöllä vatsasta pisti todella lujaa. Onneksi oli suht lyhyt, mutta pelästytti.

Victoria, oisko voinu sulla olla kiinnittymiskipuja, kun kptkin täsmää!!?? Voikun olisikin pieni siellä porailemassa itseään kunnolla kiinni <3 Toivotaan et se plussa tulee tässä kierrossa...!!! :)

Iissa: Oikein paljon onnea siihen ovikseen bongailuun!!! :) <3
mixuliini: Kiitoksia positiivista toivotuksista! :)
MarinaMelina: No elä nyt vielä kirvestä kaivoon heitä. Kyllä siellä voi ihan hyvin pikku matkalainen olla aluillaan kaikesta huolimatta. :)
vuononvaltiatar: Voi pälli jos siellä nyt täti tuli käymään.  Voihan se toki olla kiinnittymisvuotoo tai ns. valmenkat. Älä sinäkään luovuta ennen ku kunnolla alkaa tulla. :) <3
Victoria: Toivotaan, että vatsannipistelyt oli merkki siitä hyvästä asiasta :)

Omaa: Kp 41  menossa ja toisen terolut tbl:n otin tänään. Sivuvaikutuksia tällä hetkellä ilmennyt vatsanturvotus ja Todella runsas valkouoto! Onko muilla Terolutien syöjillä ollut mitään sivuvaikutuksia tms? Ja kuinka pian on menkat alkanu niiden jälkeen?

Hei, oon ihan uus nyt tällä foorumilla, että koko sivustolla. Olen kuitenkin lukenut keskusteluja minkä kerkiän nimittäin vauvakuume on kova. Olen itse 19 ja kumppanini 21. Tiedän, kuulostaa nuorelta ja sitä se onkin, mutta mieluummin nuorena hyvällä hetkellä kuin vanhana .. 
Asun poikaystäväni kanssa yhdessä kahden kissan kanssa, jotka alun perin otimme vauvakuumetta vähentämään mutta nyt toivomme yhteistä vauvaa. Lopetin pillerit lokakuussa 2011, eli nyt on tullut tyhjennys vuodon jälkeen kolmet menkat, joista viimesimmät oli 3 päivää myöhässä, eli 19.01.2012. Ja seuraavat pitäisi alkaa joko 16. tai 19. päivä riippuen siitä tuleeko aikasempien kuukautisten tavoin vai edellisten. Ellei ole tärpänny niin sitten niitä ei ala, mikä on tietenki suurin toive (: 

Heippa kaikille :)

Rousme - Tervetuloa joukkoon :) Eikä sillä iällä ole niin väliä, ne ovat pelkkiä numeroita! Itsekkin täytän kohta 20 ja mies 25. Kuinka kauan olette seurustelleet? Ja olkoon vierailusi täälä lyhyt :)

Kissa teki ikävät temput aamulla, raapas nänniin :S Kokeilin sitä äsken ja huomasin että väärä nänni. Ja huomasin että nännit on tooosi kipeet/herkät!

Josma - Olen samaa mieltä iästä, numeroita vaan, kuhan on henkisesti vastuuntuntoinen. Ollaan seurusteltu kohta vasta vuosi, sunnuntaina tulee täyteen. (: mutta yhdessä ollaan asuttu jo melkein yhtä kauan. Onks sulla mikä tilanne, eli millon ei-toivotut menkat alkaisivat ? Mulla kans yks päivä kun harjasin meidän toista kisua niin se teki sellaisen tempun että puraisi nännistä, ja kyllä oli kans tooooosi kipeet, ja oli ollut jo ennen sitä hellänä. :D

Rousme - Siinäpä se kun en tiedä millon pitäs alkaa, ennen pillereitä olivat aina sekaisin. Mutta jos oisin mennyt sen mukaan miten pillereiden kanssa meni ni ois pitäny alkaa jo neljäs tätä kuuta.. Kuinkas vanhoja teijän kisut on? Meidän täyttää viimenen päivä 6kk <3

Rousme: Tervetuloa joukkoon tummaan. Täällä palstalla on ainakin tullut paljon plussia (9kpl) vuoden alusta tähänpäivään laskien. :) Toivottavasti vierailusi täällä jää lyhyeksi. Itse lopetin pillerit viime heinäkuussa ja luulinkin aluksi että kierrot tasoittu heti alkuunsa, mutta ei sitten tasoittuneetkaan. Eka ja toka kierrot oli 35 päivää ja kolmas huikeat 61 päivää. :P Nyt 7 kk pillereitten lopettamisesta ja kierrot edelleen sekavat. Toivottavasti sinä kuuluisit niihn onnekkaisiin joilla palautuu kierrot helposti normaaleiksi. :)

Alotetaas tällä ON: Eli, pienen pieni peruutus edelliseen! Tein tuossa joku hetki sitten ovistestin reilun 2 tunnin pidätyksellä ja kyllä se plussa sieltä tuli vasta nyt! Testiviiva oli jopa tummempi kuin kontrolli! Tätä se malttamattomuus teettää! emoticon

vuononvaltiatar Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon jos se pirulainen kylään tunkeutuu!

Melina Onkos sulla mitkä ovistestit käytössä? Mulla nuo pregcheckit ja kyl ne näköjää sit kunnon plussan tuuppa ku sen aika on! Testailin viime vuoden alusta kesäkuuhun jos minkä merkkisillä, mut millään ei tullu koskaan plussaks luettavaa tulosta. Ylläri sinänsä ku en edes ovuloinu! :D Kaikista pahimpia oli wondfot, saman näkösiä ku pregcheckit, mut ei mulla ainakaan antanu edes kovin näkyvää ja vahvaa kontrollia! Hermot meinas mennä! :D

mame Kiitoksia! :D Mulla ei teroista tullu mitään oireita, söin niitä siis mensujen käynnistämiseen 12 päivän kuurin viime kuussa ja tuhruvuoto alkoi 2 pv viimesestä pilleristä ja seuraavana päivänä vuoti jo ihan kunnolla! =)

Rousme Tervetuloa myöskin, itsekin vielä aika vihreä täällä! =) Tärppionnea paljon teille!! =)

Josma - Okeei, eli saat vaa odotella, että JOS sattuu alkamaa. Ootko raskaustestiä vielä tehnyt ? Meiän vanhempi "vauva" täytti eilen jo 10kk ja sitten nuorempi neiti on 8kk. 

Olen tässä nyt myös miettinyt että milloin voin tehdä ensimmäisen testin joka mahdollisesti voisi näyttää jo plussaa ?

Kiitoksia kaikille ketkä minut on tervetulleeksi toivottanut :) ja niin, toivon myös etten kauaa miinuksila olisi, vaan että se plussa sieltä tulisi.
Tietääkö kukaan että tuleeko ovulaation jälkeen paljon valkovuotoa ? Itse laskin että ovis olisi ollu 4.2. ( en tietenkään ole varma, mutta säännöllisten menkkojen takia luotan tuohon) ja hedelmällisimmät päivät 2.-6.2. Näiden päivien aikana tuli normaalisti valkovuotoa, mutta puol viikkoa niiden jälkeen on alkanut tulla paljon, kirkasta ja limaista. Eli onko minulla edes ollut vielä ovulaatiota? Vai voiko vuoto johtua kenties hedelmöityksestä tai tulevista menkoista ? ku itsellä kuitenkin on taas ollut suht kuivaa sillon kun menkkojen pitäisi alkaa, eli näihin aikoihin.. Hmmm.. :D Minuu on myös nyt alkanu lähipäivinä vihlomaan mahasta jos liikun nopeasti, ja mahassa tuntuu outoa painetta. :o
Vielä menneisyydestäni. Sain plussan vuosi sitten näihin aikoihin, juuri kun löysin tämän nykyiseni.. mutta päätin tehdä abortin sen hetkisen tilanteen takia. Silloin multa tuli n. viikko hedelmöittymisen jälkeen hiukan kiinnittymisverta valkovuodon seassa. Mut oireit en oikee muista sillä plussakin oli täysi yllätys! 

Mame - Mulla on ollu aina suht säännölliset, käytin pillereitä tai en. :P 

Rousme: Tervetuloa! :) esikoistani aloin odottamaan 19 v ikä on onneksi vain numeroita. ;) mä kans aloitin juuri palstailun. Täällä kans otettiin 2 kissaa vauvakuumetta lievittämään, mutta se tehos vain hetken.. :)

Vuonovaltiatar ja MarinaMelina: Tuttu tuo tunne että pitäis painoa saada alas päin, mutta huono laihduttaakaan jos raskautumista yrittää.. Mä menin tekemään uudenvuoden lupauksen että vuoteen en karkkia suuhuni laita, no ainakin toistaiseksi olen siinä onnistunut. Vaikeinta on olla ilman suklaata :))

Tänään tuli testattua piloxing ja siinä lanteita keikutelles tuntu ikävästi alavatsassa... mistä lie johtuu... aiemmin ei oo tommosia tuntemuksia tullu vaikka zumbaa on ahkeraan tullut veivattua.. Joten päähäni pälkähti että voiko tommonen lanteiden keikuttele hyppelyt vaikuttaa raskautumiseen? emoticon viikko vielä testaamiseen, eikä jaksais odottaa...

Takaisin