Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pikkutonttu - Kierto ollut aina ihan sekaisin :( joten tässä voi mennä pitkäänkin!

vuononvaltiatar - Eipä mitään ole tapahtunut, negaa vieläkin. Limailu on kyllä vähentynyt, ja testailen uudelleen tuossa vkl aikana :) Sitä odotellessa.

isa-- - Testasin lauantaina ja nega oli, mutta testailen uudelleen taas lauantaina :) Katsotaan miten käy toivottavasti ois parempi tulos silloin ;) JA hurjat onnittelut <3 toivottavasti matkalainen pysyy kyydissä!

Virkkuli - Kp on 38 :S

Heippa! haluisin vähä kommentoida noista testauksista.....nuorena siis olen ollut raskaana, tein kotona silloin 2 apteekin raskaustestiä (toinen viikolla 3 ja toinen viikolla 5) joissa kumpikin negatiivinen! ei siis minkäänlaista haamuviivaa eikä yhtään mitään muuta kun se kontrolliviiva. ja mulla ei ollut minkäänlaisia raskausoireita.  Ton rv5 jälkeen menin lääkäriin tekeen testin kun ei menkkoja vaan kuulunu ja oli vahva positiivinen...elikkäs jos jollain tuntemuksia on/menkat kovin myöhässä on niin ainakin omasta kokemuksesta suosittelen meneen kunnon testiin! kerkesin itekkin jo tuudittautua siihen etten oo raskaana koska noi " 99% varmuus " testit oli neg. Olikin sit pikkunen ylläri ku se lääkäri/hoitaja onnitteli vahvasta positiivisesta. Näin siis mulla, ite en ainakaa luota noihin kotitesteihin niin paljoo et kaikkee niitten varaan laskis :) toki itsekin niitä kyllä nyt käyttäny pariin kertaan.....
mites kaikilla viikko alkanu? uusia tuulia?

Hellou.

Tulin vain tuolta Marraskuisista 2011 lähettelemään paljon plussapuhalluksia ja tsemppiä että tämä uus vuosi toisi teille niitä plussia joille vielä ei ole tullut :)

Mulla on huomenna 3kk ikäinen tyttö ja mitään ehkäisyä ei olla käytetty synnytyksen jälkeen, kolmatta lasta ei haluta vielä, mutta jos raskaaksi satun tulemaan tänä vuonna esim, niin kyllä varmaankin se pidetään, koska en oo oikeen abortin kannalla eikä kyllä mieskään oikeen. Ovulaatiota ei ole ollu kertaakaan, johtuu varmasti siitä kun kierrot ei ole oikein asettunu vielä, menkkoja on tullu synnytyksen jälkeen jo varmaan 3 tai 4 kertaa. Tänään tuli tasan 2v 1kk edellisestä keskenmenosta joka päätty rv 12+2, siitä meni 1v 1kk kun tulin raskaaksi uudelleen ja syntyi tyttö sitten. Kahen tytön äiti olen, minä täytän kesäkuussa 23v ja mies huomenna ystävänpäivänä 25v, esikoinen täyttää maaliskuun 29.päivä 3v ja tosiaan toinen huomenna 3kk :)

Mutta hyvää maanantai-iltaa ja todellakin toivon sydämestä asti teille niitä plussia :)

Nooh, eipä mulla ole kotitestejä kohtaan mitään muuta kuin luottamusta :) Se vika mikä suurella osaa yrittäjistä on, että testataan aivan liian aikaisin. Vaikka menkkojen alkamispäivänä antaa  vielä negan niin se voi näyttää negaa siihen asti kun ovulaatiosta on 3 viikkoa tai jopa enemmän vaikka olisikin raskaana. Olemme niin yksilöllisiä. Tänne jonnekin taisin sen raskaushormoonimäärän kopsata...

Mä en kyllä tuhlaa rahojani apteekkiin vaan tilaan edullisia liuskoja. :) Ja ovulaatioliuskoista ei voi muuta kuin tykätä! Tähän mennessä olen raskaustestiliuskoja inhonnut, mutta se nyt johtuu vaan siitä että ne on olleet negoja. :D

joo mullakaan niitä mitään vastaan oo mut lähinnä sillä et jos on epävarma tilanne ja epäilyttävää kaikin puolin niin kannattaa käydä lääkäris testissä :)
ja tää oli vaan mun kokemus mut yksilöllistähän tuo on tietenkin....mut ihmettelivät silloin siellä vastaaotollakin kovasti sitä miksei ne kotitestit ollu näyttäny mitään koska oli jo kuitenki viikkoja noin yms...enkä ees ihan tarkkaan enää muista noita viikkoja kun siitä on niin kauan aikaa mut siis ekan tein joskus 3vkon jälkeen....
Katsotaan jos tässä tulevaisuudessa niihin kotitesteihin plussa ilmestyy ja sehän ois kovin toivottavaa :)

Isabell: Kiitti onnitteluista! Päätin eilen että tästä eteenpäin täytän sit joka vuosi sen 24 :D Pahoittelut muuten tädistä...:/ Toivottavasti nyt tässä uudessa kierrossa kuitenki tärppi tulis :) <3
MarinaMelina ja jessica3: Täällä missä mää asun niin ne raskaustestit tehdään siellä perhesuunnitteluneuvolassa minne jo yritinki soittaa mut ku se saaaaakelin hoitaja oli ottanu jotain helvetin omaa lomaa niin ei sitten munkaan asiat päässy eteneen mihinkään suuntaan. Mäyh! Tosin kyllähän tk:ssakin varmaan resursseja olis se testi ottaa jos vaan menis ja vaatimalla vaatis...Teille taas tosi paljon nyt plussatuulia!!! <33
Minnuska89: Kiitos plussapuhalluksista, niitä ei oo koskaan liikaa :)
Victoria: Ite oon kans noitten liuskojen kannattaja :) Ainoo vaan ku viime menkoista on kohta 6 viikkoo ja silti näyttävät negaa :< Ärsyttävä megakierto.

Onnittelut isalle! :)
Muille jännäilijöille myös paljon plussia kerta tämä vuosi on alkanut jo rytinällä :P
vuononvaltiatar: Joko testasit? :)
mame: Pahoittelut kierron pitenemisestä, toivottavasti pääset pian lääkäriin testaileen!
Napaa: Voi kun saisikin sen pienen marraskuun rakkauden taas <3. Taisin toivoa samaa jo viimekin vuonna. Tämän kuun lopussa tulee nimittäin vuosi täyteen tämän toisenkin yritystä. Ensimmäistä yritettiin reilut kaksi :D. Toiveet tältä kierrolta melkein mennyt, ei olla oltu mitenkään aktiivisia, muuta kun alkupuolella kiertoa. Olen itse vieläkin flunssassa ja loppua ei näy.. :(

Huomenta!

Ensinnäkin hyvää ystävänpäivää! <3 Tuokoon se meille kaikille plussatuulia +++++++++++

Täällä käynnistyi kp 28/32 dpo 12. Joop, empä tiiä... jos hypoteettisesti ajatellaan, että LH-huippu on tapahtunut kp 15-16 aamupäivätestausten välissä, niin kumman mukaan ovulaation laittaisitte? Itse olen mennyt tuon kp 16 kanssa(?). Tuli vaan mieleen :) Anyway, en testaile ennen perjantaita missään nimessä, ettei ainakaan nega mene liian aikaisen testaamisen piikkiin! :) :)

Ai niin, saatiin sunnuntaina laitettua olohuoneen laminaatti valmiiksi! Jes! Muuton yhteydessä jäi n. 2 neliön verran vajaaksi, että oltais koko tila laminoitua ja nyt saatiin vihdoin työ loppuun! :) Lisäksi aloitettiin maalausprojektit :) Meillä on muutamia seiniä talossa sellaista hirsimäistä pyöröpaneelia ja haluttiin sitä vaalentaa läpikuultomaalilla :) Olohuoneessa ollut yksi seinä saatiin eilen maalattua ja ihan erilaiseksi tuli! Heti valoisampi tila :) :)

isa--; suuret onnittelut plussaamisesta!!! :) :) :) Tarrasukkia matkaan!

mame; Myöhäiset synttärionnittelut! Perhana kun kaikki päättää aina lomailla väärään aikaan! Saisivat hommata aina jonkun sijaisen paikalle! :) Itsellä oli sama ajatus silloin neljä viisi vuotta sitten mieheni kanssa, että ensimmäisen lapsen haluaisimme ennen kuin täytetään 25v... itseni puolesta peli on menetetty, sillä täytän syyskuussa, mutta mieheni täyttää 27.10. joten siihen on vielä mahdollisuus!!! Oi kuimpa vaan <3 Pelkään vaan niin paljon, että taas tarvii aloittaa alusta : /

Virkkuli; voimia sinun ystävällesi! On varmasti vaikea tilanne odotella, onko vauvalla kaikki hyvin :( Oliko heillä tiedätkö, kuinka kauan yrityksiä takana?

Isabell; toivotaan ovistikkujen avittavan ;-) Aina on hyvä kokeilla! :)

MarinaMelina; Hienointa olisi, kun pystyisi olla ajattelematta koko raskautumisasiaa ja jatkaa arkea normaalisti, kuten ennen kuumeilua. Olen monta kertaa tästä puhellut mieheni kanssa... ei vaan arki eikä koko tapa ajatella asioita ole enää sama :) Niin ei voi palata entiseen normaaliin ja mennä täysillä... :) Mutta toivotaan, ettei yhdenkään meistä täällä eikä missään muuallakaan tarvis enää odotella pikkuisia kauaa :) :) :)

Josma; no höh, toivottavasti uudet testailut loppuviikosta antavat jotian uutta :)

jessica3; sinulla olikin melkoinen sepustus tuolla taustojen puolella, mutta luettua saatiin :) Onhan se uskomatonta, kuinka nopeasti tuo kuumeilu täyttää mielen enempi tai vähempi täysin :) :)

Minnuska89; ihanaa, että teille siunattu jo kaksi vauvelia! :) Hienoa, että uskallatte antaa mennä jatkossa sillä ajatuksella, että tapahtuu jos tapahtuu :) Kaksi pikkuista kuitenkin vie aikaa varmasti :) :) Onnea teille! :)

Victoria; oot niin oikeessa siinä, että kun noita testejä on kotona, niitä sortuu tekeen liian aikaisin :) Ja sitten harmittaa suunnattomasti!

omppuf; en uskalla vielä testailla... nega on vaan niin, noh kaikki me se tiedetään.. pahempaa kuin kauheaa. Koko  mieli sortuu :( Ehkä sitten viikonloppuna :) Plussatuulia teille!! :) :)

YTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE! : )

Onnea plussanneille, halit tädin kohdanneille ja tsemppiä niille jotka jännäilevät ja testaavat pian, toivotaan plussia : )

Ai että, mä näin 8vk:n vauvan yksillä kutsuilla, ja että se oli pieni ja lutunen! se tuhina mikä niistä pienistä tuleee... olin aivan myyty, mäkin haluan vauvan heti paikalla! tai edes raskaaksi, jotta saisin sen vauvvan!! Jouluvauvva olisi niiiiiiiiiin ihana!!!!!!!

nojoo, täällä kp 12 mies nyt perjantaihin asti koulussa joten jää kyllä siltä osin sekstailut väliin. :( matka on niiin pitkä ettei iha viitti edes takas ajella. Perjantaina olis tarkotus alottaa terot ja syödä niitä tonne kp24 asti ja taas jäädä oottelee menkkoja. Toivottavasti eivät tulisikaan. Vai tietääkö kukaan etttä tuleeko teroista silti vuoto vaikka olisikin raskautunut? vai jääkö se tulematta sillon?
Onneksi kohta on matkalle lähtö : ) ihana päästä sinne espanjan lämpöön ja unohtaa kaikki hetkeksi. olla vaan auringon alla : ) vaikka pieni toivo kävisikin, entä jos nyt kun unohtaa nää puuhat vähähki aikaa eikä täälläkään tule viikkoon käytyä kun lomalla ollaan, että jos sitte vaikka.. nojoo, varmaa hiukan toiveajattelua.. muttamutta..

ihanaa ystävänpäivä jatkoa kaikille!!!<3 Plusplsplus-tuulia!!!++++++++++

Isa: Oikein oikein oikein paljon onnea!!!! 

Muille: Itse luotan suht hyvin testeihin, tosin silloin kun negaa näyttävät, ovat luonnollisesti viallisia ainakin sen tunnin tai kaks, kunnes saan itseni taas kerättyä kokoon ja uuteen yritykseen ..

Omaa napaa: kp 28/31 ja jännittää aivan vietävästi. Mitään oireita, ei kuvitteellisia ei todellisia ole ilmassa, joten vähän pettynein/odottavin mielin odotellaan. Toisaalta kahdesta edellisestä raskaudesta tiedän, etten oireile kuin vasta n. 5-7 viikoilla. Taustana kerron että yksi ihana poika meillä on, toinen raskaus päättyi keskenmenoon viikoilla 11+6. Yritystä takana sen 7kk, jonka aikana km on ollut. 

kaikille jotka ovat kiertonsa lopuilla, OIKEIN PALJON PLUSSATUULIA!!! Heille, jotka ovistelee...AIVAN ÄÄRETTÖMÄSTI RAKKAUTTA PELIIN JA ONNISTUMISIA!!

j3nni:  noniin kyselit teroista ja vuodosta.. Mulle on lääkäri sanonut, jos raskautuu terokuurin aikana kuurin lopetamisen jälkeen vuotoa ei pitäisi tulla. Jos vuotoa ei lopettamisen jälkeen 2 viikkoon tule tai saapi sen plussan, niin uutta kuuria ei saa aloittaa ja on käytävä lääkärissä (siis jos ei ole raskaana). Yleensä vuoto alkaa viikon sisällä viimesestä pilleristä, toki riippuu ihmisestä. Itse olen syönyt yhteensä 10 kuuria (11-menossa) ja vuoto on alkanut melko runsaana viimeistään 7 päivää viimeisestä pilleristä.
Tärppionnea sinne ja toivotaan että ovis oliskin vasta perjantaina ;) :)
vuononvaltiatar: Onneksi olkoon lattian valmistumisen johdosta! :DTuli tuosta maalaamisesta mieleen se laulu "maalari maalasi taloa.. valkoista ja valkoista" vai miten se meni x) Tuota lauleskelin viime kesänä kun meillä oli meneillään samanlainen projekti.
Paapu: Plussatuulia sinne h-hetkeen! ++

Hyvää Ystävänpäivää!

Täällä kp7 menossa ja eilen alkoi jo liman tulo ja himotkin jotenkin heräsi. En kyllä usko, että ovis vielä tuli, vaikka maha onkin jotenkin oudosti kipeä. Pupusteltiin kuitenkin;) Me ei olla kyllä jaksettu joka toinen päivä yrittää, kun meillä sellaiset työrytmit, että mies usein jo nukkuu, kun tulen kotiin...Eilen ei muuten ollut niin kova nälkä koko ajan. Nyt taas on...

Mame: Soittelitko uudestaan sinne perheneuvolaan? Olishan se varmaan kiva tietää, et jäikö esim. ovulaatio tulematta vaiko onko kuitenkin pikkuinen tarrannut kyytiin eikä vain näy testissä;)

Omppuf: Mulla samat suuret toiveet syksyvauvasta. Me ollaan oltu ilman ehkäisyä jo 9kk ja nyt noin puolisen vuotta yritetty välillä enemmän ja välillä vähemmän. Olis niin ihanaa tulla vihdoin raskaaksi. Alkaa olla vähän mieli maassa, kun joutuu niin kauan odottelemaan. Jaksoitteko ekaa yrittää suoraan kaksi vuotta vai huolestuitteko? Mä en ole vielä huolestunut, kun olen joutunut käyttämään hormooneja yli kymmenen vuotta niin silloin voi vissiin mennä kauan ennen kuin keho palautuu. Toivottavasti flunssa helpottaa ja eihän se plussa vaadi välttämättä kuin yhden onnistuneen yrityksen;)

Vuononvaltiatar ja Paapu: Täällä jännätään jo teidän puolesta. Puuuuh++++

Minuska89: Onnea ihanista pikkuisista. 3kk on varmaan niin suloinen. Kahden kanssa varmaan riittää puuhaa:)

J3nni: Toivotaan, että nämä olisi viimeiset terot. Mulla ei niistä oikeastaan kokemusta vielä.

Mukavaa ystävänpäivää kaikille ja plussatuulia+++

Virkkuli: Ensin meni reilu vuosi/puolitoista ihmetellessä, en tiennyt sillon juurikaan mistään mitään. Sitten käytiin molemmat tutkimuksissa, mitään ihmeellistä ei löytynyt. Sain terot säännöllistämään kiertoa. Siinä sitten meni vielä lisää aikaa.. mies joutu armeijaan, eli mitään hoitoja ei voitu aloittaa. Sitten kerkesi olla siellä muutaman kuukauden niin plussasin :D Hyvin luultavasti mun kropassa jonkinmoista häikkää, joutuu ootella 4.4. asti ennen lisätutkimuksia/lääkkeitä :) Toivottavasti teidän taival ei tuosta enempää venyisi vaan piakkoin pieni ilmoittaisikin jo tulostaan! :)

Mulla on täysin superhyvä lapsentekodieetti: Panadol-vihreä tee-Finrexin :D Ne on kuulkaas niitä vitamiineja NOOT :D:D

Hyvä ystävänpäivää minunkin puolestani kaikille ! :) <3

omppuf: Voi sieltä se vielä marraskuinenkin tulla. Pidän peukkuja :) <3
vuononvaltiatar: Jaksamista remppahommiin! :) Tää kevät on aina tosi inspiroivaa aikaa ja tekis mieli itekin huushollia uudistaa... :)
j3nni: Jos on raskaana ja syö teroja niin ei menkat pitäis tulla. Tai näin ainakin mulle sanottiin.
Paapu: plussatuulia sinne kovasti :)

Omaa: Tänään soittelin uudestaan perheneuvolaan ja yllättäen KUKAAN ei soittoaikana vastannnut. Sitten marssin vihaisesti suoraan sinne paikan päälle ja selitin tilanteen ja johan alko palvelu pelata. Sain sitten Terolutit käyttöön, koska kierto niin pitkittynyt ja koska silloin kun mulla tulee menkat niin ne on todella runsaat ja kivuliaat. Niitä nyt sitten tonne heinäkuulle asti pitää popsia ja jos ei raskautumista ole tapahtunut niin sitten jatkotoimenpiteitä. Kehoitettiin myös jatkamaan oviksen tikuttelua. :) Toivottavasti nuo nyt auttaisi saamaan sen tärpin! Oon niin onnellinen tästäkin vähästä. :D

mame, hienoa että marssit paikalle ja saat apua! :) Toivottavasti auttaa ja päästään kasvattamaan tuota plussatuulta...

Hyvää ystävänpäivää kaikille, tää on rakkauden ja ihanien juttujen päivä joten toivottavasti kaikille tietää kivoja juttuja! :)
varmaan meidän jokaisen uudenvuodentoive on ollu aika samanlainen joten mä ainakin aamulla aattelin et tänäänki saa toivoo jotain kivaa kun on tällänen erityispäivä ;)
Täällähän on oltu aktiivisia eilen/tänään, kiva kiva....lueskelin kyllä kaikkien jutut mut en enään muista kellä oli mitäkin mutta kaikille yhteisesti; rentoutukaa, levätkää, nauttikaa, ottakaa vitamiineja et pysyis talvipöpöt pois ja jaksaa paremmin....ja nythän on jo melkein ainakin kevät, ihanaa!
Ja mame toi on kyllä niiiiin ärsyttävää jos noinkin yksinkertaset asiat ei toimi, ei vastata ym. mut onneks reippaana likkana marssit paikalle :D oikein....kyl pitää vaatia asioita kun ei aina hommat suju... :/

Oon niin hurahtanu tähän kuumeiluun et kämppä huutaa siivousta ja mä vaan täällä pyörin ja lueskelen kaikkee ja toivon ja mietin ja suunnittelen :D voi kai ne vapaat näinkin viettää..heh, ei vais kai se nyt on suljettava koko kone hetkeks ja palattava tähän todellisuuteen ja tehtävä vähän kotitöitä...
Vielä me keritään hyvin kaikki marras-jouluvauva ryhmiin (ois niin paras joululahja) joten kaikille kivaa päivää ja plussatuulia!

Iltaa ja hyvää ystävänpäivää!:)

Jessica3, anoppikin on kertonut et joissakin raskauksissa sillä ei oo kotitestit näyttäny plussaa vaikka raskaana on ollukkin. En tosin tiiä miten sit ois käyny jos ois jatkanu kauemmin sitä kotona testailua. Mutta kyllä silläkin mentiin jo sellasia viikkoja et kototesteissä ois pitäny näkyä...täällä kanssa yksi kuumeiluun hurahtanut, mieskin juuri jurnutti että aina sinä siellä koneella olet :)

Mame, hyvä että menit ihan paikan päälle vaatimaan selvyyttä tohon tilanteeseen. Näin oisin varmaan ittekkin tehnyt!!:) Hyvä että saitte nyt asioita eteenpäin..jospa megakiertokin antautuis nopeaan!!!:) Tsemppiä!!

Omppuf, harmittelut flunssasta =/ sen kourissa ei oo makoisaa olla ...yh.

J3nni, mulla ei ole kokemusta noista teroista .... mutta plussatuulia puhaltelen sinne <3

Paapu, tsemppiä kun testaamisen aika koittaa :) Se on tooosi vaikea malttaa ottaa tarpeeksi kauan ettei tarttis turhaan pettyä ... mutta kovasti Plussatuulia ++++

Virkkuli, tsemppiä ovisaikaan ...ja plussatuulia hurjasti +++

Omaa napaa: Eipä tänne vieläkään kummosia, tikut näyttää edelleen samanvahvusta viivaa kun kp 13..joten tästä päätellen ovis tais sitten olla sillon kp 14 aamulla. Kun mulla viimekin kuussa näytti oviksen jälkeenkin sitä vahvempaa viivaa aika kauan.. mutta silti vielä tikuttelen ja samalla tulee seurattua josko se viiva vielä siitä tummuis ja ovis oiskin myöhemmin..oireita on ollu taas tissien kipeentyminen ja mahanippailut, niistäkin päätellen ovis ois jo menny....tästä tuleekin hermoja raastava kierto kun ei tiiä ollenkaan varmaks missä mennään =/

nyt siis kp17/28-32 dpo 3 ilmeisesti :)

KIITOS kaikille onnitteluista!varovasti tässä itse vasta uskaltaa iloita,kun niin alkutaipaleella mennään..mutta toivotaan että kaikki menisi hyvin :) Pidän peukkuja teille jokaiselle että pääsisitte nopeeta siirtymään tonne odottajien puolelle :) Mun kirjottelut jäikin aika lyhyeksi tällä palstalla,mut hyvää vertaistukea sain täältä ennenkun itse edes uskaltauduin kirjottelemaan.Joten iso kiitos myös siitä kaikille! :)

Hei! Ja Hyvää ystävänpäivä iltaa kaikille emoticon
Paljon paljon plussatuulia ja plussanneille tarrasukkia matkaan :)

Vihdoinkin saan aikaiseksi aloittaa tänne kirjoittelun, sivusta oon aina silloin tällöin juttuja lueskellut. Mut nyt täytyy alkaa itekkin kirjoittelemaan kun vauvakuume sen kun kasvaa kasvamistaan.
Hetken menee tutustuessa täällä kirjoitteleviin :) 
Nyt ois menossa kp 23/~30, ehkäsy pois ollut puolisen vuotta. Pikkusisarusta haaveissa 11kk ikäiselle pojalle.

Takaisin