Moikka!
Mä olen lähipäivinä vain lueskellut kuulumisia, mutta ei ole ollut sillai omia kuulumisia, joista kirjoittaa. Jatkuva nälkä edelleen, mutta olen jo tottunut siihen.
Hiutale: Mulla on ollut myös todella paljon eroja ovistikkujen tuloksissa liittyen merkkiin. Ostin kerran sen apteekin oman vai oliko se joku biocard. Siihen tuli tosi selkeästi vahva viiva yhtenä päivänä ja sitä edeltävänä hailakka. Kasettitesteihin taas on tullut tosi epämääräisiä tuloksia just esim. koko ajan hailakka viiva. Oon samaa mieltä, et kannattaa kokeilla erilaisia testejä ennen kuin huolestuu. Meillä on kanssa yrittäminen vaikuttanut myös henkisesti siten, että miehellä on ollut välillä mieli maassa ja seksihalut välillä mennyt. Siksi oon yrittänyt olla hössöttämättä liikaa ajoituksesta. On kyllä välillä aika hermoa raastavaa hommaa varsinkin, kun kaikki ympäri plussaa. Toivotaan, että saadaan tässä kevään myötä yrityshomma relaamaan ja sitä kautta plussaa niin teille ja meille:) Onko sulla endo vielä oireillut? Voisko se vaikuttaa seksihaluihin?
Victoria: Toivottavasti tissikipu tuottaa plussan;)
Josma: Heti pillereiden lopettamisen jälkeen kierto voi tosiaan heitellä. Mulla ei ole heitellyt, mutta muuten ollut outoja oireita todella paljon. Toivottavasti saat nopeasti selvyyden mistä on kysymys. Monesko kiertopäivä sulla olikaan menossa nyt?
Perhoska: Hyvä, että sait pitkän kierron loppumaan:) Aika hurja tuo 72kp. Toivottavasti seuraavaksi lyhyempi kierto tai sitten plussaa:) Mä vähän mietin, että testaisko ovista vai ei. En ole pitkään aikaan testannut, kun on tuntunut se niin hyvin. Nyt on ollut niin outoja oireita ja lyhyet menkat et ehkä tässä kuussa saatan testata tuleeko ovis normaalisti. Kannatan kyllä myös tuota rennompaa otetta yritykseen mutta, en ole varma pystynkö siihen vielä itse...
Pikkutonttu: Sitten vaan jännäämään tärppäsikö:) Positiivisella asenteella eteenpäin, juuri niin
Pepa: Toivottavasti hyödynnetty ovis onnistui ajoituksellaan ja nyt tärppäisi;)
Vuononvaltiatar: Toivotaan, että plussaa tulee, mutta musta toi on hyvä asenne ettei liikaa innostu oireista. Nimimerkillä oireita löytynyt joka kuussa, mutta plussaa ei. Plussahan voi tulla myös ihan oireettomana:) Plussatuulia joka tapauksessa!!
Isa: Hirmuisesti onnea

en ensin edes tajunnut sun viestistä, että olet siis plussannut, kun et heti hehkuttanut. Ihan mahtavaa!
Omaa: Nyt menossa kp6 ja mieli ollut hieman maassa ystävän puolesta, joka vkonloppuna kertoi olevansa raskaana, mutta ultrassa olikin todettu ongelmia ja he joutuvat nyt jännittämään onko lapsi terve vai ei. Siitä tuli mieleen, että se terve lapsikin on lahja eikä itsestään selvyys.