Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällähän on taas valtavasti uutisia ja uusia viestejä. Kivaa että tämä on näin aktiivinen palsta!

Cupcake: Paljon onnea plussasta. Tsemppiä odotukseen! :)

mame: Ikävä asenne hoitsulla. Yleensä ihmisillä on kuitenkin jonkinlasita kynnystö soittaa ja varata aikaa eikä kukaan kuitenkaan turhaan ole huolissaan. Toivottavasti teillä tärppää kuitenkin jo ennen lääkäriä! :)

Pikkutonttu: Pahoittelut km:stä ja tervetuloa palstalle.

Omaa: Ovis vihdoinkin bongattu maanantaiaamuna. Ja hyödynnetty maanantai-iltana! ;) Vitsi että olin jo ihan varma ettei mulla ovista olekaan, kun hymynaama tuli näkyviin. Jee! Toivotaan tärppäystä. Menis aika jo nopeemmin niin pääsis raskaustestailemaan! :D

Tänään kuulin taas kaverilta raskausuutisia. Heille ois kesällä tulossa perheenlisäystä. Olin tietty iloinen uutisista mutta myös samalla kateellinen. Heilläkin oli ilmeisesti tärpännyt ekasta yrityksestä.

Katsoiko muuten teistä kukaan maanantaina sitä Hiljaa toivotut dokkaria? Oli aika ajankohtaista ja koskettavaa.

Plussatuulia ja kivaa viikon jatkoa!

Ompas kyllä ihanan paljon plussia.

mame: Himputti..tsemppiä ja toivotaan että se plussa sieltä vielä tulla tupsahtaa. :)
elenna: Toivottavasti plussaoire.. ;)

Plääh..m,ullon minimenkat. Viisi päivää ku alkoi nää ns 'menkat'..tollasta tuhruvuotoa ja välillä ei mitään.. :(
Mahaan ei koske..Sunnuntaina ja Maanantaina oli vielä sellanen menkkakipuilu mut nyt ei oo kyl enää sitäkään. Sunnuntainahan mä tein testin ja nega se oli.

Täytynee tehdä viim.Perjantaina testi jos ei menkat ala kunnolla ennen sitä..ja lekurin varaan kyllä huomenna..oli tää mitä tahansa niin selvyys on saatava ja jos menkat alkaakin niin pahoin pelkään että Terolut-kuuri odottaa..ei tää tuhruttelu voi kovin hyväkään asia olla. Mut toivottavasti johtuisi jostain muusta.. ;)

Huomenia taasen! Katoaan kui monta ajatuskatkosta ja kirjotusvirhettä saan mahtuu yhteen viestiin. 4h yöunet on vähän liian vähän, varsinki ku edellisyönä nukuttu huimat 5,5h...

mame: olipa kurja hoitaja! :/ toivottavasti ette kuitenkaan tarvii ees sitä aikaa! :)
Isabell: hassua tosiaan sanoa, mutta onnittelut negasta! Nyt toivotaan että ne menkat alkaa pian!
Dumbo.: niin, mäkin YRITÄN aina olla rauhas ja käymättä foorumil....mut epäonnistun :D
Virkkuli: onpa näitä töykeitä hoitajia ollut nyt paljon :/ toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja hormoonitkin tasaantuisivat!
Karpalo84: onnea oviksen bongaamisesta! :) Toivotaan että olis tärpännyt! Samaa oon miettiny, että vaikka tottakai olis onnellinen, jos joku ystävistä raskautuis, mutta olisin varmaan tällä hetkellä hiukan kade. Niin kauhea vauvakuume!
Sli: harmittavaista tuommonen tuhruttelu :/ toivotaan että kaikki olis kuitenkin hyvin... jos vaikka kuitenkin olisit vaikka raskaana ;)

Omaa: tässä tosiaan muka yrittää olla ajattelematta raskautumista ja sit kuitenkin hyppää täällä joka päivä ja laskee päiviä, millon saa testata :D Kyl sitä voi olla päästään sekasin. Nyt aattelin että ku mulla alkaa lauantaina viiden vapaa, että jos vaikka koittaisin olla sen ajan pois täältä.... Katotaan kuinka käy :D
Millään ei malttais odottaa että olis jo kierto lopussa ja sais tehdä positiivisen testin. Toinen on tietty, et täti tulee kylään ja sit tiputaan taas niiiin korkeelta.. Nyt takas työntouhuun! Aurinkoista torstaita! :)

Hyvää uutta päivää kaikille! <3

Täällä olisi vielä viikko mahdolliseen testaukseen :) :) Kp 23/32 ja dpo 7. Vielä ei onneksi sormet syhyä! Kyllä sitä ensi viikon puolella varmaan alkaa tuntuun siltä, että joko tulee epäilyttäviä oireita ja odotukset nousee tai sitten ei tule mittään ihmeellistä, sormet alkaa syhyymään :) :)

Meille on tulossa huomenna paras ystäväni miehensä ja heidän 4,5kk vanhan pojan kanssa käymään <3 Kyllä on ihanaa seurata pientä jokeltajaa, jonka kasvoille nousee ihan mieletön hymy, kun sille ihmettelee takaisin :) :)  Oi-voi <3

Karpalo84; onnea oviksen bongauksesta ja hyödyntämisestä ;-) !!! Jotenkin vauvakuumeillessa jokainen muun ihmisen raskautuminen saa kateutta ja ehkä ärsytystäkin aikaan! Sillai valitettavasti vaan on :) Sitä vaan miettii, missä se plussa oikeen viipyy, kun asiaa niin kovasti toivoisi :)

Sli; ompas hassut "menkat"... ehkä ihan hyvä vielä loppuviikosta testailla jos sittenkin...! :) :) Tsemppiä testailuun!

hm86; harmittelut huonommista unista! :) Hienoahan olisi jos osaisi täältä poies olla! :):) Itsellä tämä on jo tärkeempi paikka kuin facebook :) Tai voipi johtua siitä, että täällä voi koneella työpaikalla käydä, kun face on blokattu :) Ehkä siitä siis johtuu! :)  Viime kesänä, kun olimme vajaa kaksi viikkoa lomalla, minun oli pakko päästä välillä ees lukemaan, missä ihmiset menee :) :) :) Hullu minä! :)

Tervehdys!

Nukuin yli kymmenen tuntia ja nyt en taida herätä ollenkaan.

Sli: Mulla on kans vissiin taas minimenkat. Eilen aamulla alkoi ja nyt taisivat jo loppua. Vuoto oli todella vähäistä, mutta kivut oli kyllä tosi kovat. Mulla on se aika nyt terveyskeskus lääkärille kuukauden päähän ja täytyy sitten siellä tiedustella mitä pitäis tehdä. Mä luulin, että pillereiden lopettamisen jälkeen kuukautiset olisivat runsaammat ja ovat ne aiemmin olleet. Oliko sulla jo aiemmin ollut niitä terolutteja. Mulla on ollut joskus tosi kauan sitten. Toivotaan, että sulla minimenkat johtuisi kuitenkin raskaudesta:)

hm86: Mulla on sama ongelma, että en saa oikein ajatuksia pois vauvakuumeilusta. Siskon juuri saama vauva myös aika lailla vaikuttaa asiaan. Nyt ajattelin aloittaa kuntokuurin, jotta voisin sitten tarkkailla sitä mieluummin.En tiedä onnistuuko, mutta aion yrittää.

Vuononvaltiatar: Hyvä, että olet jaksanut olla rauhassa ja turhia intoilematta. Sitten kun plussa tulee niin onhan se joka tapauksessa varmaan uskomaton tunne:) Toivon sulle sitä sinne noin viikon päähän:)

Omaa: Menkat alkoi eilen ja nyt siis taas jo näytti loppuvan. Pidän siis saamani terveyskeskuslääkäri ajan ja toivon, että tämä nälän syy selviäisi. Kokoaikainen nälkä siis  jatkuu edelleen. Yritän nyt aloittaa tarkan ruokavaloin, jos se auttais. Illat ovat pahimpia, nälkä on ihan älyttömän suuri. Nännien suonet ovat myös tulleet jäädäkseen. Raskaus ei kuitenkaan ole mahdollinen, sillä viime oviksessa mies oli työmatkalla ja testejä olen tehnyt ja vain niitä roskishaamuja... Eli jos olisin raskaana olisi jo n.7 viikko ja silloinhan se näkyisi kyllä varmasti jo testissä. Eli hormoonit vaan kehittyy ja muuttuu. Ajattelin et testaan varmaan oviksen tässä kuussa, et onko se ees kohdallaan.

hömhöm. Mulla tuli tänään ihan pikkuriikkisen semmosta punertavan ruskeeta limaa. Ihan hukassa, pelottaa että täti tulee pikauusintavisiitille. Kp:kin vasta 14..

Elikkä kp 34 menossa, meinasin huomenna tai tässä vkl aikana testata.

Ällövaroitus! Mietin tossa puolenpäivän aikaan että tuntuupa märältä, menin vessaan ja alushousut, pitkikset olivat märät(valkovuotoa) ja pääli housut olivat kosteat. Hyi! Kyllä kroppa nyt temppuilee, kaipa tuo niistä pillereistä vielä johtuu? Hyvin minimaalista menkka kipuilu on ollut välillä.

Mutta mitenkäs muiden päivä on mennyt?

Illat kanssasisarille!:)

Pikkutonttu
; toivotaan että ajatukset siitä selviää! Parempi antaa itselle se aika minkä tarvii niin on sitten helpompi taas asennoitua uuteen yritykseen .. tsemppiä sinne <3

Hiutale, katoin ton dokumentin minkä olit linkittänyt. Oli koskettava aihe ja niin ajankohtainen monelle..!

Mame, mites siellä sujuu? Eihän ole täti pahanen yllättänyt? Voi perse, mikä hoitajan kutale..pitäs osata olla ymmärtäväisempi tuossa työssä..=/

Elenna, mulla tais olla niin et aijemmin kierrot 30 ja nyt viimeksi sit 32..voi tietty olla ettei tolla mitään tekemistä ole sen greippimehun kanssa, mutta päätin etten nyt juo sitä närästys hirvitystä ja katson kuinka kierron kans käy..nyt tsemppiä sinne alkaville piinaviikoille!! NYT PLUSSAA TILATAAN :)

Victoria, sun kierto taas menossa kolme päivää mun eellä ( mulla kp12), saan taas jännittää ensin sun tilannetta:) täällä kans tikuttelun alotin, haaleta näyttää..ei siis ovis vielä lähimaastossa =/

Isabell, onnittelut negasta :) Hullulta tuntuu sanoa näin ...:) Mutta nyt siis yritystä kehiin ja plussa onnea NIIIIIIIIN kovasti!

hm86, onnitelut oviksesta! Ja tsemppiä alkaviin piinapäiviin !:)

Vuononvaltiatar, onko tullut uusia oireita? Plussatuulia kunhan taas pääset testailemaan! :)

Dumbo, plussatuulia sinne kanssa kovasti täällä puhallellaan ! Puuuuuh...!! +++++

Virkkuli, tsemppiä sinne uuten kiertoon! Mulla kanssa vähän sellanen skeptinenkin olo ettei oikeen uskalla miettiä koko raskautumista enää ettei tarttis sit taas pettyä, tikuttelen ovista mutta yritän keskittyä kaikkeen muuhun enemmän :) onnea lääkärin reissuun, toivottavasti löytyy joku järkevä syy tuohon nälän tunteeseen!

Karpalo84, onnea ovun pongaamisesta!! Nyt sitten vaan odottelemaan mahdollisia plussauutisia :) katoin dokkarin ja oli todella koskettava aihe...

Sli, voikun se oisi nyt sitä plussan aiheuttamaa minimenkkailua <3 Plussatuulia sinne !!

Omppuf, voisko tuo olla ovis vuotoa? kun kptkin 14??

Josma, huh, onpa tullut paljon valkovuotoa...ei itsellä ole ainakaan kokemusta! Toivotaan että oisi merkki siitä toivotusta!! :) Plussatuulia ++++

Omaa: kp 12/31-32 yk4 ja vielä ovistikut haalean haaleeta, ei siis ovista ainakaan ihan lähiaikana.. valkovuoto kuitenkin edelleen lisääntymään päin, jotenka eiköhän se sieltä taas kohta tule, toivotaan <3 onneksi aika kuluu suht nopeasti kun vielä menkkojen aikaan tuntu et aika ei kulje millään ja ovikseenkin on vielä niin kamalan pitkä matka...Oon kyllä yrittänyt nyt keskittyä muuhunkin kun tähän kuumeiluun ja mielestäni onnistunutkin ainakin vielä siinä hyvin..tänäänkin tein ovistestin sillai puolihuolimattomasti siinä sivussa... :) mutta saa nähä kun piinapäivät alkaa niin voi olla jo eri ääni kellossa...

Isabell: Oli kyllä niin hyvää palvelua tosiaankin. :/ Mur. Aattelin tässä soitella sitten maanantaina uudestaan jos ei ala menkkoja kuulumaan, kun ei se nyt varmaan ihan normaalia oo, että tulee kunnon menkkakivut, mutta ei niitä menkkoja.
Dumbo: phhuuuh kovasti plussatuulia sinne. Oireet ainakin on kohdillaan. :)
Virkkuli: Pahoittelut tädistä! :( Sun töykee hoitsu sentään antoi lääkäriajan :DD
vuononvaltiatar: Olis se hoitsu voinut ees ihan toisenlaisella äänensävylläkin ne asiansa ilmoitaa, mutta kun puhetyylikin oli jo sellanen että hän tietää kaiken ja minä en mitään :/
Karpalo84: Onnea oviksen bongauksesta! :) Mä muuten katoin sen dokumentin, mut se oli kyllä virhe liike koska porasin melkein koko sen tunnin ku sitä katselin. Huh. Oli ihan liian koskettava.
Sli: Toivotaan että johtuis siitä mukavasta asiasta :))))
hm86: Sopii yrittää olla pois täältä palstalta :D Itsekin sitä joskus yritin huonolla menestyksellä :D
omppuf: Ettei olis vaan kiinnittymisvuotoa :)))
Josma: Aika varmaan pillereistä johtuvaa. Itellä kans viimeset puoli vuotta ollu vaikka jos mitä oireita niistä johtuen :/
MarinaMelina: Ei oo täti tullu kyläilemään. Aika ristiriitaset tuntemukset ku toisaalta niitä toivoo ja toisaalta ei :/

Omaa: Kp 35, dpo 19 menossa. Voi pälli. Ei oo täti tullut sitten vieläkään. Mitään oireita ei sitten sen 4.-5.2 välisten menkkajomotusten jälkeen ole ollut paitsi nännien arkuutta edelleen. Kovasti tulee valkovuotoakin. Yhdessä vaiheessa oli lämmötkin koholla, mutta nyt nekin on palautunut normaaleiksi. Mää en jaksais enää tätä odottelua yhtään kun ei ees tiedä missä mättää.

Iltaa! :)

Joo, todella tällä kertaa iloitsin negatiivisesta raskaustestistä.. vielä ne verikokeiden tulokset sitten (raskaushormooni) mut, en usko et niissä mitään.. ku toi raskaustestiki olis ihan riittäny varmistukseks :)
Menkkakipuja tässä ollu jonkinverran parina päivänä.. mut itse menkkoja ei vielä näy. Ihan minimaalista tuhrua oli tänään aamulla, ei muuta.. jospa ne kohta sieltä paukahtaa kunnolla :) jännä, et munasarjoissa edellee pientä jomotusta, repimistä välillä :/ Ja se lääkäri sanoi kohdun palautuneen hyvin jo aivan normaaliksi.

Oon palellu ihan valtavasti tässä.. toivottavasti en nyt mikään flunssa oo iskemässä..
Huhhuh.. mielikuvitushan tässä ihan käy laukkaamaan, alkais nyt ne hiton menkat :D Meillä on ollu tänään tohinaa, kolme pikkuista poikaa ja yksi tyttövauva vierailulla <3 saanu vähän tähän vauvakuumeeseen helpotusta :)

Dumbo - Toivotaan plussatuulia sinne kovasti.. :) jospa noi oireet viittais siihen toivottuun! ++

Virkkuli - Pääsette ainakin kohta uuteen yritykseen :) Ja hyvä kun sait kuitenkin ajan lääkärille, saa sitten selvyyttä ja itselleen mielenrauhaa.

vuononvaltiatar - Toivotaan niitä oireita.. jospa se tärppi olis siellä käynyt!! <3 toivotaan parasta! Ihanaa, kun saat pikkuisen sinne vierailulle :)

Omppuf - hmm.. mitäköhän vuotoa sitten mahtais olla ? Aika erikoista jos menkat tulis uusintavisiitille ?

Josma - Oho.. aika paljon sitä on sitten tullutkin! Testaile viikonloppuna sitten :) Toivotaan plussaa! ++

MarinaMelina - Onnea oviksen bongailuun :) eiköhän se sieltä kuitenkin pian ilmesty! Ja ehkä se plussakin tulee sitten sieltä helpommalla, kun ei liikaa stressaile :) Toivotaan tärppiä!

mame - Koska olitkaa viimeksi testaillut ? Voi, kun tuo johtuisikin vain siitä mukavasta asiasta <3 .. mulla on kyllä joskus jäänyt menkat ihan kokonaan välistäkin ( ilman raskautumista ) kai sitten jostain stressistä johtuvaa..
Onko teidän paikkakunnalla mitään muuta paikaa, mihin voisi aikaa varailla tai tiedustella noita asioita ? Ikävää, kun tollanen siellä vastaamassa.. tai toivottavasti eri hoitaja, jos joudut sinne uudestaan soittelemaan! Toivottavasti saat pian selvyyttä asioihin!

MarinaMelina - Kirjoitit ovisvuodosta ? Voiko oviksen aikaan olla siis veristä vuotoa ?
En oo kauheen tietoinen näistä :)

isabell, ei mullakaan nyt ihan varminta tietoa ole mutta käsittääkseni joillakin naisilla tulee ovun aikaan just tollasta veren/ruskeen sekasta limaa.. tai vuotoja..ainakin muilla keskustelupalstoilla näin monet kertoneet...oli mullekin ihan uus juttu, itsellä ei sellasta oo ollu mut kaippa se kuitenkin tavallista on kun niin monet siitä puhuu ... :) sitä on monet verranneet siihen kiinnittymisvuotoon mikä on just kans tollasta niukkaa vuotoa..

Hiutale: kotsoin tuon dokumentin enkä ole sitten keskenmenoni jälkeen itkenyt niin paljon. Ihan  kauheen liikuttavaa. Onniksi oli onniset loput, muuten en olisi ensi yönä nukkunut. Voi kun saisin pian oman nyytin ilmaan mitään hoitoja tai keskenmenoja enään. No kaikille annetaan varmaan se verran kun ihminen kestää.

Isabell: Hieno juttu, että näytti negaa. Kyllä ne kuukautiset sieltä alkavat, kun jo oireilevatkin. Toivottavasti vältät flunssan.. Sitten vain ovista odottelemaan niin uutta raskautta tulolle. Mulla menkat alko 30 pvä keskenmenon jälkeen . Oli normaalia runsaanmat ja kipeä olin. No se on normaalia ja kyllä ne pitäs 6 vkon sisään tulla keskenmenosta.

hm86: Niin ilmeisesti toisille annetaan lupa yrittäää heti uudelleen jos on ollut sponttaani km, mutta itse koin mukavammaksi odottaa kuukautiset kun olin niin hajalla.  Sinun juu ei sinällään tarvisi tikuttaa kun on niin voimakas ovulointi. Toivotaan, että toivottu tulos nyt tärppäisi. ;)

MarinaMelina: Kiitos, kyllä nuo mun tunteet on niin kauheen vuoristorataa et välistä oikeen hirvittää, nytkin tosin itkin silmät päästä kun katoin dokumenttia, mutta oon asennoitunut etten hötkyilis asian kanssa. Tsemppiä sinne oviksen bongailuun, kyllä se sieltä tulee. :) Minäkin hommasin ovulaatio testin. Ostin sellasen digitaalisen mihin tulee hymynaamat ja tänään käytin ekan kerran. Ei ilmestytynyt vielä hymynaamaa, mutta jatketaan yritystä.

Mukava lukea kaikkien kirjoituksia kun monilla on ovulaatio ollut juuri tai tulollaan. Paljon plussatuulia kaikille yhdessä ja erikseen. :) emoticon

En minäkään oo kuullu ovisvuodosta siis "värillisestä", mutta olkoot mitä olikaan. Sehän nähdään sitten tämän kuun lopussa se tärkein vasta :D
mame: Pahoittelut megamaisesta kierrosta. Nähtävästi näitä tuppaa syystä tai toisesta välillä useille :o:( Kumpa tilanne selviäis parhain päin
marinamelina: O-plussan vahvistumisia sinne ja tsempit "rentoiluun", ainakin siihen r-testailuun asti ;)
josma: Onpas outoa, jos se kuitenkin olisi ensimmäisestä kierrosta tärpännyt?! :)
isabell: Niin pienet vauvat <3 Toivottavasti menkat alkaisi teillä ja pääsisitte uuteen raskauteen nopeasti! :)

Vauvoistalapsista: Täällä alkaa lähipiirin vauvat olla jo melko isoja, pieninkin 6 kuukautta jo :) Liikkuu kun mikäkin <3. Mietin että meilläkin voisi olla tuommoinen kuukauden ikäinen jos sillon viime vuonna olisi heti tärpännyt kun alettiin yrittämään :) *ihanuushuokaisu* Olen huomannut alkavani haaveilla jopa kolmesta lapsesta :D 

Hei kaikille!

Ihanan paljon plussia ilmassa ja toivottavasti niitä tulee vielä lisää kevättä odottaessa :) !!

Me päätimme viime kk:n jälkeen että nyt loppui yrittäminen. Ei oviksen kyttäämistä, ei ns. oikeaan aikaan pupuilua, vaan ihan normaalia perhe-elämää. Nooh, hyvä päätös, mutta nyt kun kp 23/31 niin johan on ajatukset siinä, että olisikohan nyt tärpännyt. Yritystä on kuitenkin jo 7kk takana ja negoja nähty ihan tarpeeksi :( 

Nyt kun kierto alkaa olla pian lopuillaan, päätin tulla seuraanne taas, alku kierrosta pysyttelin poissa, sillä lukiessa teidän kirjoituksia nousee toiveet ihanasti..joka tietenkin johtaa oman kuumeilun lisääntymiseen. Mutta nyt uskalsin tulla lukemaan kuulumisianne ja ilokseni huomasin että plussia on tullut monia ja kuumeilijoille toivon oikein paljon plussatuulia!!

Huomenia!

Täällä dpo 8 käynnistynyt. Kyllä jotain "oireitakin" on jo ehkä ilmennyt, mutta en anna mun kehon huijata mua ja ajattelen niiden olevan jotain muuta :) :)

Virkkuli; harmi, että menkat nyt sitten olivat noinkin lyhyet... aina saa olla miettimässä... ihan hyvä varmaan, että käyt lekurilla silti :) Jos vaikka saadaan selvyyttä tuolle nälälle :)

omppuf; oon kanssa kuullut, että oviksen aikoihin tuollaista eritettä voipi tulla... toivottavasti eivät ainakaan ole menkkojen tekemisiä :)

Josma; onnea testailuun!! :) kylläpäs vuoto päästi sinut yllättymään : /

MarinaMelina; siellä antaa näemmä ovis vielä odottaa itseään tulevaksi, ehkä jo viikonloppuna näyttäytyisi? :) Tsemppiä odotteluun ja oviksen hyödyntämiseen :) :)

mame; harmi, ettei vieläkään ole muutosta tilanteessa :( höh!

Isabell; toivottavasti labratesti näyttää myös negaa :) Sitten voi hyvillä mielin odotella menkkoja ja ruveta miettiin yrityksiä :) :)

pikkutonttu; minulta men iihan ohi tuo dokumentti :( Pitkään lukenut siitä kirjoituksia ja meni tyystin täysin ohi.. mahtaako sitä tulla kanssa uusintana sitä jaksoa?

Paapu; hyvä, että onnistuit pysyä täältä tovin poies! :) Itse en ole siinä onnistunut :) Tai pari kuukautta tein sillai, että kommentoin kerran viikossa, mutta sirryttyäni tähän v.2012 ketjuun, vauhti oli niin kova kirjoituksissa, että olin totaalisen ulapalla :) :) Palattiin taas päivittäiseen kirjoitteluun :) Mutta tää kuuluu niin kivasti tähän rutiiniin täällä töissä, että näihin samoihin aikoihin aina kirjoitellaan :) :) Sinulla alkaa sitten jännäily loppukierron kanssa! Aika samoilla päivilläkin mennään :)

Hellou!

Mun aamu alkoi mukavilla uutisilla :) terkka siis soitti ja kertoi hcg hormonin olevan 15, eli selvä negatiivinen.. kuulemma normaalisti raskaudessa voi tuo hormoni nousta kymmeniin tuhansiin! Sanoi myös, ettei ole enää mitään estettä uudelle yritykselle! :) voi vitsi, et on nyt helpottunut olo! Vihdoin pääsee pois tästä keskenmenon pyörteestä suunnittelemaan tulevaa!
Joo, jospa ne menkat sieltä tulis.. :) tuntemuksia kyllä vähän on.. vuoto vain puuttuu. Kai se tässä viikonlopun aikana.. no, tulossa ne kai kuitenkin on!

Mä oon kyllä niin koukussa tähän palstaan. Tästä on tullut vaan jokin päivärutiini, varsinkin näin vapaalla, kun tietokoneaikaa on enemmän ;) Ja kivahan näitä on jakaa ja kuulla muiden kuulumisia, aina toivonkin et olis tullut paljon uusia kirjoituksia :)

MarinaMelina - Okei, hyvä tietää, että tollaistakin saattaa olla joskus :)

pikkutonttu - Arvelen kanssa, että kivuliaammat ne tulee varmaan olemaan, kun normaalisti. Kuin tullut näköjään muutenkin kaikennäköisiä uusia tuntemuksia! Toivotaan sinne pian plussaa! :)

omppuf - Kyllä noi pikkuiset aina piristää kummasti päivää <3 ja saa ehkä hetkellisen helpotuksen omaan vauvakuumeeseen.. ;)

Paapu - Kiva kun tulit kertomaan kuulumisia :) mä en kyllä onnistuis olemaan täältä kauaa pois! Toivotaan sinne pian sitä plussaa! :)

vuononvaltiatar - :)) rauhassa odottelet.. toivotaan tietty oireiden lisääntymistä! Ja niiden viittaavan siihen toivottuun.. <3

Ja täällä taas :D Noh, jos nyt sit ees jokusen päivän pystyis pysyy pois.. Tän iltavuoron jälkeen se 5pv vapaata. Kotona kone vähän reistailee, etten ainakaan kauheesti pääse kommentoimaan.

vuononvaltiatar: kyllä tää alkaa jo facebookille vertoja vetämään :D ja ite mietin kans että viikon päästä kuvittelen itelleni kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet! :D
Virkkuli: harmi ettei kierto tunnu menevän "niin kuin pitäisi". Toivottavasti saat lääkärissä selvyyden asiaan! Onneksi sulla on se aika jo valmiina!
Josma: mulla ekassa raskaudessa tuli kauheesti valkovuotoa, mutten muista nyt yhtään, millä rv.. toivotaan, et olis kuitenkin merkki raskaudesta! Plussatuulia +++
MarinaMeliana: mä sain sillon ovista testatessa 24h ennen plussaa haaleista haaleimman, et saattaa se ovis olla jo tuloillaan. Onnea oviksen bongaamiseen!
mame: taitaa itellä kans käydä niin että puheiks jää poissaolemiset :D toivotaan nyt edelleen vielä, että se plussa sieltä tulisi! Varmasti raastavaa odottaa ja kun ei tiedä miksi kestää kierto näin pitkään :/
Isabell: hienoa, että labrakokeittenkin tulos nega! Nyt toivotaan sitten kovasti että täti tulee kylään! :)
pikkutonttu: joo, itselläkään ei kyllä heti ollut mielessä alottaa yritystä uudestaan, mutta se on niin jokasesta kiinni. Ihmiset on erilaisia. Kaveripariskunta yritti heti km jälkeen uusiks ja tärppäs saman tien.
omppuf: ite olen samanlainen "jos olis tärpänny, ni lapsi olis nyt niin ja niin mont kk", "jos ei olis menny kesken, ni lapsi olis koht sen ikänen..." Eipä sitä itselleen mahda mitään :)
Paapu: toivotaan että teillä olisi vihdoin tärpännyt!! Plussatuulia +++

hm86 kp21/31

*muoks

Iltaa kaikille :) Huomen aamulla pitäs testata! 
Vuotokin on jatkunut, mutta onneks ei yhtä pahana!

Tuo työttömyys on tainnut tehdä miehelle jotain, tuola se keittiössä häärää ja tekee ruokaa. Eilen se teki vohveleita kunnon kasan, se on tiskannut ja siivonnut keittiön ja parasta siinä on ettei ole edes tarvinnut patistaa.

virkkuli, kuulostaa kyllä tosi oudoilta noi sun oireet. Jos et ole raskaana niin jokin hormooni siellä nyt pistää kropan sekaisin.

omppuf, jollain tulee ovulaation aikaan pientä vuotoa, jos sinun huomaamasi ruskea vuoto voisi johtua siitä? :)

Josma, ällöttävät jutut vaan taitaa kuulua tähän naisten kuukautiskiertoon...mä bongasin yksi ilta sängyssä maatessa sellainen kananmunalimaklöntin etten tiennyt mihin sen olisi tunkenut enkä meinannut löytää paperia mistään. :D Ainoa positiivinen asia tuossa limassa on sillä se antoi merkin että kyllä se ovis taitaa olla taas tuloillaan.

Melina <3<3<3 Toivottavasti meillä molemmilla nappaa tästä kierrosta! :) Taidan hiukan ottaa koko ajan etumatkaa kun mulla on lyhyempi kierto? Mutta suurinpiirtein samoihin aikoihin taas jännätään. :)

mame, kaikki on vielä mahdollista! Tsemppiä että asian laita selviää - suuntaan tai toiseen.

vuononvaltiattarelle ja Josmalle isot peukut! :)

(.) Mun on ollut helppo keskittyä muuhun kuin ovulaation odottamiseen (melkein meni ohi tikutus..), sillä työpaikalla pudotettiin VIHDOIN syyskuusta asti odotettu pommi. Mulla on niin minimaaliset mahikset säilyttää työpaikka että nyt alkaisi olla se viimenen hetki plussata. Voisi sitten pitkän kesäloman jälkeen alkaa odottaa sitä mammaloman alkua. ;) Ei hajoaisi pääkään niin pahasti työttömyyteen.

Sitten se itse yritys. Ovisplussa pärähti kp15 ja kp16, pupuilua kp12 ja kp15. Ensi yönä tai aamulla herätessä vielä viimeinen rutistus. Joko jo tästä nyt tärppäisi! <3 Jos tärppää lähetän jollekin teistä ilmaiseksi kaikki mun ovis- ja raskaustestiliuskat!!!

T: Victoria kp16, yk3 :)

Takaisin