huomenta kaikille !
vuononvaltiatar: Harmittelut tädin tulosta, ei oo mikään niin inhottavaa ku se, että toivo on korkealla tärpin suhteen ja sitte täti perk*le tulee kylään. :/ Mutta uuteen kiertoon, jospa tuleva kierto olisi se kierto, eikä tätiä enää kuuluisi! <3
Josma: Onko puikot auttanu? Mulla ainakin sillon kun sain ko. kuurin, niin heti ensimmäinen alko auttamaan :) hyi että, kiva ku saa tuommosia ylläreitä tietää.. ;s
Kp 7, ei nää mensut varmaan ikänä lopu... -.-''
vuononvaltiatar: Harmittelut tädin tulosta, ei oo mikään niin inhottavaa ku se, että toivo on korkealla tärpin suhteen ja sitte täti perk*le tulee kylään. :/ Mutta uuteen kiertoon, jospa tuleva kierto olisi se kierto, eikä tätiä enää kuuluisi! <3
Josma: Onko puikot auttanu? Mulla ainakin sillon kun sain ko. kuurin, niin heti ensimmäinen alko auttamaan :) hyi että, kiva ku saa tuommosia ylläreitä tietää.. ;s
Kp 7, ei nää mensut varmaan ikänä lopu... -.-''
Milloha sille se porttikielto saadaan aikaseks! Toivottavasti pian! <3 Ja huomasin vasta nyt tuolta edelliseltä sivulta et olit kirjotellu vielä lisää tuohon lääkärikäyntiin liittyen! Tosin oltiin vissii aika samoihi aikoihi ne tekstit sit siihe laitettu! Elikkäs, tän hirveen johdannon jälkeen: Kiitos symppiksistä!!! <3 Ja samanmoisia lähtee nyt täältä sinne!!! 
ja tosiaan lisää testien kuvia muiltakin päiviltä kun itsekkin testailen noilla davideilla niin on kiva nähä millainen se plussa sitten oikeasti on :) itsellä ne ei siis tosiaan ole haamun haamuja liioin näytelleet vaikka oon niin monia monia kertoja niillä testannu ... joten kyllä tuo plussa on <3
Sitten kun taas tuntuu että jaksaa niin uuden kierron kimppuun! se aina vaan hetkisen ottaa....:( ootko varma ettei kannatas testata jos aijemmin on värihailua näkynyt testissä, itse en varmaan sais mielenrauhaa ennekö testaisin...:O
Edelleen oon jaksanut "unohtaa" kuumeilun, ja hyvää niin ! :) Pikkuinen tulee kun on tullakseen <3