Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isabell: Välillä tulee kyllä vähän outo olo kun se vyöhyketerapeutti alkaa jalasta kertoilemaan mitä mun elimistössä tapahtuu :D Onneks tässä on nyt vielä muutama kierto viel aika ennenku kannattaa/tarttee ottaa taas neuvolaan yhteyttä. :)
jessica3: No tilastot on ihan päin pyllyä! :D tässä kuussa tosiaan ei oo tullu kun yks plussa ellei sitten Rousmen voisi jo lukea toiseksi plussaajaksi :) Kyllä tulee kiire jos meinataan päästä tässä kuussa samoihin lukemiin ku kahtena edelliskuukautena.
vanilj: mä nyt toivon että sinulla se oireettomuus olis se plussan merkki :) <3
marusia21: No on kyllä aika erikoislaatuset menkat. Tuleeko ihan kunnolla vielä vai vaan sellasta tuhrua?
Catriona: Tää on kyllä aika kummallista et pimeään aikaan tuli plussia vaikka kuinka ja nyt sitten kun on ollut mukamas hedelmällisempää valoisaa aikaa niin yks tai kaks plussaa tullut tässä kuussa. Voi pälli. Mut no onhan tässä vielä kaks viikkoo aikaa plussailla. Itse en tosin ainakaan tule niihin plussaajiin kuulumaan. :/

Omaa: Kp 26, dpo 13. Eilisen vyöhyketerapian jäljiltä on oikeen munasarjoja ja alaselkää särkenyt! Aika vinkee tunne. Ehkäpä ne menkat on sieltä tuloillaan. Jotenkin salaa jossain tosi syvällä kuitenkin elättelen vielä turhaa toivoo siitä plussastakin... :P stupid me.

Täti on täällä. Hyvä homma reissun kannalta, voin ottaa rokotuksen turvallisin mielin. Mutta mahaan sattuu, ja nyt alkoi jo yrityskierros 9. Auts :(

Toivotaan lisää plussia nyt tänne teille muille!

Iltaa! :)

Empä eilen sittenenää myöhemmin ehtinytkään tänne kommentoimaan :(

Täällä madellaan kohti ovishetkiä vielä kauan... huoh... Kp 3/30 käynnissä. Appivanhemmat tulevat tänään käynnille. Kunhan eivät vaan kysy, ollaanko vauvaa jo mietitty... varmaan ei pää kestäis siin kohtaa. Ei olla heille mitään kerrottu km:n jälkeen yrityksestä.

Iissa; hyvä tuo vastaus; että on erittäin tärkeää, ettei se kilppariarvo olisi yli sitä tiettyä arvoa. Mutta kokonaisuus kuitenkin ratkaisee... tulee sellainen olo, että sii täh : / Kannattaa kyllä sinne endokrinon puolelle koittaa! :)
vanilj; toivottavasti tosiaan paranette pian koko perhe! :)
Rousme; wau :) :) Kyllä tuo plussan alulta kovasti näyttää!! Tsemppiä uuteen testailuun!
pikkutonttu; ootko jatkanut tikutteluu? Onko tullut muutosta? :)
Isabell; hienolla asenteella aloitit uuden kierron <3
Hiutale; tänne vaan kirjoitat kaiken, mitä sydämellä on! <3 Siksi täällä ollaan :) Onhan tuo pupulu vähän sellaista erilaista nykyään... tottakai se edelleen on tosi kivaa ja sillain, mutta yrittää ehkä liikaa keskittyä, että pikku-uimarit pääsisi oikeille teille ;-) Ja tosiaan viestiä voi muokata siitä viestin alanurkasta, jolloin ohjelma avaa kirjoitusikkunan uudelleen esille :)
mame; harmi, että vyöhyketerapeutti meinasi menkkojen tekevän tuloaan :( Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy! <3
Josma; hienoa, että siellä on saatu puikkohoidot loppuun! :) Toivottavasti kihomadot pysyvät poissa! ;-)
marusia21; toivottavasti siellä on jo vuoto loppunut! :) Mutta jos vaan jatkuu vielä huomennakin, saatika jos maanantaille jatkuu, kannattaa ehdottomasti soitella lekurille...
elenna; harmittelut tädistä :( Mutta nyt pääset reissuun hyvillä mielin ottaa sen rokotteen :)
MarinaMelina; tietyllä tapaa niin haluisin testata vielä vuodon jälkeen, mutta se tunne on vaan niin turruttava, kun se yksi viiva kuitenkin vaan tulee :( Mutta hienoa, että siellä on ovis on siellä kohta :) :)
jessica3; teillä reissuun niin vähän aikaa enää!! :) Ja toivotaan, ettei menkat tuu sitä häiritseen ;-)
Catriona; sielläpä on varmaan söpöjä kissanpentuja :) Ehkei tuo oireettomuus olisi huono juttu? :) Voihan siellä olla jotain tapahtunut ihan hiljaakin ;-)

Tässä kaikille taas iloista iltalukemista/ilta tutkiskelua ...... kp29 dpo12 .... itse olen viel enemmän hämilläni kuin aikasemmin :o Tein tämän testin siis äskettäin, koska en millää jaksanu aamuun oottaa. <3

c

En usko tät edelleenkää ite ku tädin pitäs vast maanantaina tulla.. ja nyt jo noin näkyy.. Noooh viel on yks testi jälellä :)

ROUSME: ihanaa kyllähän tuo nyt plussa on!!!! ei oo vaan vielä vahvistunut kun dpo vielä niin vähän...eihän noihin kai plussia turhaan tuu näkyyn.....voi kun ihanaa <3 <3 vie meidät muut mukanasi plussa-aaltoon kans eiks ni :) voi kun oli ihanaa iltalukemista ja katsomista

ROUSME: ihanaa kyllähän tuo nyt plussa on!!!! ei oo vaan vielä vahvistunut kun dpo vielä niin vähän...eihän noihin kai plussia turhaan tuu näkyyn.....voi kun ihanaa <3 <3 vie meidät muut mukanasi plussa-aaltoon kans eiks ni :) voi kun oli ihanaa iltalukemista ja katsomista

Huomenta kaikille !! emoticon

Rousme ihana plussa se tosiaan on !!! emoticon Onneksi olkoon vielä uudemman kerran!! <3

Toivotaan Mame että jos kuitenkin ois vielä tärpänny, jos ei niin sitten uusi kierto alkaa ja uuset mahdollisuudet! emoticon

Pikkutonttu täälläkin taistellaan ovistikkujen kanssa emoticon mulla oli kp14 tummempi viiva muttei siis plussa ja sit kp15 ei ollukaan enää mitään :O nyt täytyy vaan rauhassa tikutella pidemmälle että josko se kunnon plussa sieltä tulee tai sit täti....tai se kaivattu plussa :)

Vuononvaltitar: Oottelet nyt kun vuoto loppuu ja kuulastelet sitten itteäs et testaatko vai et. Tiedän ton turruttavan tunteen NIIIIN hyvin :(

Elenna: Oih, harmittelut tädistä mutta se hyvä puoli siinä on että nyt sitten pääse huolettomin mielin reissuun!! emoticon Tsemppiä tädin vierailuun !

Catriona: Tsemppiä piinapäiviin ja kamalan paljon plussapisteitä emoticon  :)

vanilj: Älä vielä luovuta!!! plussa voi hyvin tulla ilman kummempia tuntemuksia!! :9 plussaapuuuuuh!! <3

Marusia21: Ompa tosiaan pitkä tädin kyläily :O kannattanee tosiaan kysyä lekurista neuvoa jos ei täti tajua häippäistä!!

Omaa: Väsyttäää!!!! :( Yövuoro 1/2 menossa ja kyllä on sitten levotonta ollu ...emoticon mutta kylläpä tämä tästä kun nukkumaan joutaa :) Täällä siis ..hetkonen...kp17 aluillaan ja aivan ressittömällä linjalla ollaan menty...mä kait sain tarpeekseni nyt siitä hössäämisestä..:) Kp 14 ovistikut tummeni ja sen jälkeen ei mitään..joten saas nähä oliko ovis jo..vaiko onko vielä tuloillaan...onneksi on noita tikkuja mitä kastaa niin voi huoletta jatkaa tikuttelua ja seurata missä mennään :) Ihanaa sunnuntai päivää kaikille!! emoticon

Rousme: Onnea plussasta! :) vedähän meidät muutkin mukaan :)

Halit tädin saanneille, tsempit ja toivotaan plussaa, jotka lähipäivinä ajattelivat testata! (minä olen yksi niistä ainakin :D ).

ON: entiä mikä dementikko musta nyt on tullut, mutta kerkesin ottaan 2 terotablettia, ja eilen en löytäny sitä liuskaa enää mistään! 8 tablettia jäi siis syömättä siitä liuskasta, ja muistan sen ku otin sen sieltä pahvilaatikosta pois nii heitin sen roskiin, mutta vissiin sitte iha ajatuksissani heitin myös sen liuskan roskiin ku olin ottanu siitä sen yhden tabletin : D ! ja pannunpesässähän ne sitten jo ovat palaneet.. : D Eli, mihkäs piikkii tää laitetaan?? : D
Mulla on kyllä vielä resepti jäljellä ku toinen annos on mulla siellä varattavissa siittä jossei mensut ala luonnollisesti ajallaan.. ja nyt on viikonloppu ja täällä maalla ei ole apteeekit auki joten täytyy oottaa huomiseen jos meen hakee sen kuurin.. mutta miten ois fiksuinta??? kannattaako mun nyt sit alottaa heti huomenna ja otan ne 8 tablettia vai ootanko nyt et jos menkat tulis ihan ajallaan?? Ekasta ovisplussasta nyt 8 päivää, joten odotan menkkojen alkavan tässä viikon, puolentoistaviikon päästä.. oireitakin ehkä on.. tai ainakin masun nippailua on ollu heti paripäivää ekasta ovisplussasta, ja se on siis ihan jokapäivästä ja monesti päivässä.. tää "oire" on ainakin mulle ihan vieras ja outo.. rinnatkin ehkä hitusen kipeemmät ku yleensä ja väsyttää ihan älyttömästä.. mutta, saas nähdä nyt, eiköhän se täti tännekki osotteeseen löydä ja tietenki myöhässä että saan niitä venaa ..

elenna: pahoittelut tädin tulosta. :/ Teillekin kyllä sais se plussa jo pian tulla! <3
vuononvaltiatar: Jaksamista oviksen odotteluun. Alku kierrot on kyllä aina niin puuduttavia :/
Rousme: Kyllä se on nyt jo niin selkeä plussa. Paljon onnea siitä! :) <3
pikkutonttu: Se on kyllä harmi ettei siellä ole asiantuntevia vyöhyketerapeutteja. :/ Ja tsemppiä oviksen bongailuun! <3 Toivottavasti nyt se plussa tulisi!
MarinaMelina: Sitä mäkin toivon että olis sittenkin tärpänny, mut tuskimpa... :/ Siellä alkaa olla kierron jännittävä osuus aluillaan. Toivottavasti nyt olisi onnistanut :) <3
j3nni: Jospa nuo oireet kertoilisivat masuasukista. :) Toivottavasti ainakin.

Omaa: Kp 27, dpo 14. Huomenna varmaan täti tulee paikalle. :/ Vähän on tissit ollu nyt turvoksissa ja munasarjoissa tuntemuksia. Voi källi. Sitten alkais jo yk 8.

Iltaa! :)

Täällä kp 4 kääntyy loppuun kohta jo...

Rousme; kyllä tuo vaan plussalta näyttää! :)

pikkutonttu; hyvä, että siellä ovistestit alkaneet näyttää jotain :) Harmi, että miehesi työmatka näyttää osuvan juuri tuon h-hetken kohdalle, mutta toivotaan, että tänään ehkä tallentelette uimareita, niin niillä pärjää pari päivää ;-)

MarinaMelina; jotenkin aina tuntuu niin hetkellisesti ton testaamisen suhteen. Yhdellä hetkellä on ihan varma, että voisikin vielä olla raskaana, vaikka vuotoa tulee ja toisena on jo mieli maassa ja katse uutta kiertoa kohti... riippuu niin paljon. Katsotaan, kunika monta kertaa mieli ehtii tuon vuodon jälkeen testaamisen kanssa muuttua :) P Hienoa, että sielläkin alkaa kohta kierto taittumaan loppuun päin.. pääsee/joutuu jännäileen :)

j3nni; toivotaan, ettet nyt sillai olisi spontaanisti dementoitunut :) Ehkä laitoit ne tabletit vaan jonkun kasan alimmaiseksi.. ainakin itse onnistunut sijoittaan välillä tavaroita tosi hämäriin paikkoihin :) :)

mame; odottelu on kyllä niin vaan pitkäveteistä, on se sitten missä kohtaa kiertoa vaan :D Ainakin siltä se välistäin tuntuu :D :D Harmi, että on menkkatuntemuksia. Toivotaan vielä, ettei saavu paikalle! :)

Tättärää tästä se taas lähtee:

http://aijaa.com/006409808320

Mä otan siihe endokrinologiin yhteyttä, kunhan saan uudet tulokset! Täytyy huomena käydä aikaistamassa kuitenkin ens kuulle se verikoe! Meinasin ens toukokuuta, mut en jaksa oottaa sinne asti! xD Mutta juu, tuskinpa tästäkään kierrosta sen ihmeempää tulee kun ei tulle viimeeksikään! Mutta piinaillaan nyt sit! emoticon

~Iissa kp17 dpo -1~

Pikkutonttu Nii siis mulla on dpo -1...eli se ovisplussa tänään ja huomenna pitäis sit olla ovispäivä eli dpo0 ja sit dpo1... :D Mut hyvin samoissa kuitenkin!! Jee!!! :D

marusia21: on kyllä aika pitkät menkat sulla, sais jo lähtiä poies.  kannattanee lääkäriin soitella jos vielä jatkuu
Catriona: ihania pieniä kissavauvoja <3 siellä on jännäilypäivät edessä :) koska testailun aika?
Rousme: kyllä se plussalta näyttää, onnea <3
mame: sais se haikara sinne löytää nyt :) toivottavasti täti unohtais tulla <3
elenna: Kyllä tällä kierrolla haikaran on pakko löytää teidän osoite <3
vuononvaltiatar: alku tuntuu aina jotenkin kankialta, mut tsemppiä oviksen odotteluun. toivottavasti vieailu oli onnistunut :)
pikkutonttu: hyvä että sait oviksen bongattua :) ei muuta kun hyödyntämään tänään ;D
j3nni: jotenkin tutun kuuloista tuo dementoituminen :D toivottavasti täti ei sinne eksy, oireet ainakin kuulostaa hyvältä <3
MarinaMelina: yllättävän vaikiaa tuo oviksen bongailu kyllä on, mulla alkuun tuli haaleeta viivaa ja sit ei mitään ja sit yhtäkkiä tummu tosi nopeesti...  Toivottavasti siellä nyt tärppäis :)
Iissa: Toivottavasti siellä ois onnannu<3 

on: huh, täällä on tauti aikalailla selätetty...tätä tautia ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle.. :D ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.. hyvä vai huono, tiedä sitten... :) no 4 päivän päästä se seleviää, jos sinne asti malttaa oottaa :D kp 26/30, dpo 9 vielä tovin :)

Aamupäivää väki! :)

Kp 5 ja vuoto tuntuu olevan loppu... Tosi vähänlaisesti ollut tuota limakalvoa mukana... Mutta en nyt oo sillai kyllä kyttäillytkään :D Ai niin, mulla on se vyöhyketerapia tämän viikon perjantaina :)

Iissa; eli sulla olis nyt sitten tänään dpo 0 :) Onnea hyödyntämisiin ;-) Ja eikun aikoja varaileen! :)

pikkutonttu; ja sinne kanssa pupuiluintoja ;-)

vanilj; hienoa, että siellä on parannuttu! :) Joillekin on niitä plussia tullut ilman tuntemuksiakin ;-) Jännäillään! :)

Vanilj, täällä on menossa kp 22 ja varmaankin 10 DPO; en ole tuosta DPO:sta ihan varma kun en testannut. Toivon mukaan täti EI saavu lauantaina... Eilen illalla tuntui omituista nippailua alavattassa enkä nyt sitten tiedä johtuiko ilmavaivoista (pitikö mennä syömään perunaa, pitikö, häh?) vaiko Jostain Muusta(TM). En pidätä hengitystäni.

Vuononvaltiatar, toivotaan että sullakin vyöhyketerapia tuottaa tulosta. Meinaan itsekin kokeilla jos ei tästä kierrosta ole tärpännyt. Tähän kiertoon en vielä ehtinyt.

pikkutonttu: Onnea oviksen bongaamisesta! :)
vuononvaltiatar: Vielä ei ainakaan täti oo kurvannut paikalle. :P Toivottavasti sulla tuottais vyöhyketerapia toivotun tuloksen heti ekasta kerrasta. :)
Iissa: Onnea oviksen bongaamisesta! :)
vanilj: Hyvä kun tauti on selätetty. Toivotaan nyt kovasti sitä plussaa teille :) <3

Omaa: Kp 28, dpo 15. Vielä ei ainakaan täti ole paikalle kurvannut. En kuitenkaan ole viitsinyt testatakkaan kun yleensä heti testaamisen jälkeen se täti on sitten tullut. Vielä 4 päivää oottelen ja jos se täti ei siinä ajassa ole tullut niin sitten testaan. Lämmötkin oli tänään sen verran matalat että kyllä se täti sieltä kuitenkin pian tulee. Möyh.

Tilastoa: Eli tammikuussa plussasi 6, helmikuussa 7 ja tässä kuussa on tullut vasta 2 plussaa. Enää vajaa pari viikkoa tälle kuullee aikaa tehdä niitä plussia! Saisi kyllä tulla sellainen kunnon plussa-aalto kerran nyt on ollut niin hiljaista. :)

Onnittelut Rousme plussasta! <3 <3 <3
Onnittelut oviksen bonganneille!
Harmittelut niille, joiden luo täti kurvannut :(
Ja tsemppiä teille, jotka vielä jännäätte ja paljon plussatuulia!!!
Täällä kp26/33-35 DPO5. Sain 13.3. siis oviksen bongattua ekaa kertaa. Tummimmillaan oli aamupäivästä eli huippu ollut varmaan sitä ennen ja ovis sitten 13.-14.3. välisenä aikana. Saatiin sitten jotenkuten hyödynnettyä, ei ihan kunnolla, kun mulla mieli teki tepposet. No, aika näyttää. Aikaisintaan sunnuntaina DPO 11 testaan, mikäli täti ei ilmesty ennen sitä.

Takaisin