mame
Puuhakas puhuja
Isabell: Välillä tulee kyllä vähän outo olo kun se vyöhyketerapeutti alkaa jalasta kertoilemaan mitä mun elimistössä tapahtuu :D Onneks tässä on nyt vielä muutama kierto viel aika ennenku kannattaa/tarttee ottaa taas neuvolaan yhteyttä. :)
jessica3: No tilastot on ihan päin pyllyä! :D tässä kuussa tosiaan ei oo tullu kun yks plussa ellei sitten Rousmen voisi jo lukea toiseksi plussaajaksi :) Kyllä tulee kiire jos meinataan päästä tässä kuussa samoihin lukemiin ku kahtena edelliskuukautena.
vanilj: mä nyt toivon että sinulla se oireettomuus olis se plussan merkki :) <3
marusia21: No on kyllä aika erikoislaatuset menkat. Tuleeko ihan kunnolla vielä vai vaan sellasta tuhrua?
Catriona: Tää on kyllä aika kummallista et pimeään aikaan tuli plussia vaikka kuinka ja nyt sitten kun on ollut mukamas hedelmällisempää valoisaa aikaa niin yks tai kaks plussaa tullut tässä kuussa. Voi pälli. Mut no onhan tässä vielä kaks viikkoo aikaa plussailla. Itse en tosin ainakaan tule niihin plussaajiin kuulumaan. :/
Omaa: Kp 26, dpo 13. Eilisen vyöhyketerapian jäljiltä on oikeen munasarjoja ja alaselkää särkenyt! Aika vinkee tunne. Ehkäpä ne menkat on sieltä tuloillaan. Jotenkin salaa jossain tosi syvällä kuitenkin elättelen vielä turhaa toivoo siitä plussastakin... :P stupid me.
jessica3: No tilastot on ihan päin pyllyä! :D tässä kuussa tosiaan ei oo tullu kun yks plussa ellei sitten Rousmen voisi jo lukea toiseksi plussaajaksi :) Kyllä tulee kiire jos meinataan päästä tässä kuussa samoihin lukemiin ku kahtena edelliskuukautena.
vanilj: mä nyt toivon että sinulla se oireettomuus olis se plussan merkki :) <3
marusia21: No on kyllä aika erikoislaatuset menkat. Tuleeko ihan kunnolla vielä vai vaan sellasta tuhrua?
Catriona: Tää on kyllä aika kummallista et pimeään aikaan tuli plussia vaikka kuinka ja nyt sitten kun on ollut mukamas hedelmällisempää valoisaa aikaa niin yks tai kaks plussaa tullut tässä kuussa. Voi pälli. Mut no onhan tässä vielä kaks viikkoo aikaa plussailla. Itse en tosin ainakaan tule niihin plussaajiin kuulumaan. :/
Omaa: Kp 26, dpo 13. Eilisen vyöhyketerapian jäljiltä on oikeen munasarjoja ja alaselkää särkenyt! Aika vinkee tunne. Ehkäpä ne menkat on sieltä tuloillaan. Jotenkin salaa jossain tosi syvällä kuitenkin elättelen vielä turhaa toivoo siitä plussastakin... :P stupid me.
Onneksi olkoon vielä uudemman kerran!! <3
mulla oli kp14 tummempi viiva muttei siis plussa ja sit kp15 ei ollukaan enää mitään :O nyt täytyy vaan rauhassa tikutella pidemmälle että josko se kunnon plussa sieltä tulee tai sit täti....tai se kaivattu plussa :)
:)
mutta kylläpä tämä tästä kun nukkumaan joutaa :) Täällä siis ..hetkonen...kp17 aluillaan ja aivan ressittömällä linjalla ollaan menty...mä kait sain tarpeekseni nyt siitä hössäämisestä..:) Kp 14 ovistikut tummeni ja sen jälkeen ei mitään..joten saas nähä oliko ovis jo..vaiko onko vielä tuloillaan...onneksi on noita tikkuja mitä kastaa niin voi huoletta jatkaa tikuttelua ja seurata missä mennään :) Ihanaa sunnuntai päivää kaikille!!