Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenta! ![]()
Täällä vielä matkaa ovikseen.. Mulla on ollut kivuttomat menkat ekaa vuotopäivää lukuunottamatta. Ollut kahtena viime päivänä outoja tuntemuksia vatsassa... ei oo ilmaa eikä luulis olevan muitakaan ruoansulatusongelmaa.. Oon alkanut miettiin, pitäisikö kohta tehdä vielä r-testi, jollei oudot tuntemukset lopu päivän parin sisällä : / Kaukaa haettua varmaan, mutta jotenkin se antaisi ehkä mielelle rauhan... hmph...
Catriona; odotan kyllä tuota vyöhyketerapiaa! :) Toivottavasti tykkään, niin koitan saada ensi viikolle sitten heti jo toisen ajan :)
mame; itsellä on ollut ihan sama juttu, että sitten kun testausta on pantattu tappiin asti ja testaa, niin eikös ne menkat sieltä sitten ryminällä ala!! :( Kumpa sulla vaan tajuaisi täti pysyä poissa :) Toivottavasti terapia antaa otain uutta, edes stressittömämmän minän :) Tässä kuussa on ollut kyllä tosi huono plussien kannalta...
Hiutale; hienoa, että siellä on ovis bongattu ja hyödynnettykin! :) Eipä sitten voi muuta kuin odotella ja kuulostella tuntemuksia! :) Tsemppiä!
Viipsukka; Tervetuloa vaan joukkoomme! :) Toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi! :) Siellä aletaan sitten tuntemuksia ihmettelemään! :)
pikkutonttu; Tein äsken haun googlessa ja satakunnasta löytyi ainakin kolme diplomi vyöhyketerapeuttia... tai niin ainakin ymmärsin. Kaksi löytyy Porista ja yksi Eurasta. Muita vyöhyketerapeutteja löytyy enemmän kyllä.. Tuollaisiin nyt itse törmäsin pikaissa haussa :) Auttaako?
En muista, sanoitko aiemmin, kuinka kauan miehesi on poissa? :) Kyllähän noiden siittiöiden luulisi siellä riittävän tuolla pupuilumäärällä ;-)
vanilj; Omalla kohdalla tuo oireettomus ei sitten ollutkaan oire muusta, kuin siitä, ettei mitään tapahtunut... :( Toivottavasti teillä ei johdu sitten siitä! :)

heips, tää lähtee nyt kohti lentokenttää