Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikkutonttu Toivotaan että nyt tärppää!!!! emoticon

MELINA!!! Mikäs tilanne siellä??? <3 :)

vuononvaltiatar Kyllä vain, tänään dpo 0! =)

Kiitokset kaikille taas!!! <3 =)

Pitäskö minunkin esittäytyä.

Minä 33 (just lauantaina täytin :D ) ja mies 27 ja ollaan uusperhe. Mulla on kaksi lasta, poika-07 ja tyttö-09. Miehellä ei ole yhtään.
Ei asuta vielä yhdessä, kun koulu pitää minut täällä ja miehellä koulu toisessa kaupungissa, mutta pyritään olemaan paljon yhessä, kun vaan koulut ja miehen työt antaa myöten. Kihloihin mentiin viime vuoden heinäkuussa ja tarkoitus on mennä naimisiin nyt tulevana heinäkuussa. Ja muutetaan yhteen elokuussa.
Lauantaina oli dpo0 ja mä jo kehittelen oireita. Tuolla ois kaksi testiä odottamassa, mutta maltan mieleni, koska eihän sitä kiinnitystäkään ole vielä tapahtunut.

vuononvaltiatar: oi vyöhyketerapia, toivottavasti auttaa :) täytyy kyllä itekkin joskus sinne päästä kun kaikki sitä niin kehuu. Haluaisin kyllä toivoa että oireetomuus ois oire, mut jotenki ei vaan uskalla, ettei nousis liian pilviin.
Catriona: koska testailet? :) sama dpo meillä! :D Toivottavasti se täti ei sinne eksy <3
mame: myös sinne saisi se plussa tulla <3  Ei kyllä tädin tarttis enää sinne eksyä, hus pois!
tilastosta eli nyt on pakko tulla kunnon plussasumat! ihan pakko!
Hiutale: toivottavasti siellä ois tärpännyt :) tsemppiä loppukiertoon, sunnuntaita odotellessa <3 Pysyispä se täti poissa sieltä.
Viipsukka: Tervetuloa mukaan :) Toivottavasti siellä ois tärpännym nyt vaan tuntemuksia odottellessa :)
pikkutonttu: Siellä on pupuiltu urakalla, toivottavasti nyt tärppäs :) Ainahan sitä pitää toivoa <3 jotenkin sitä vaan alkaa aina leijua loppu kiertoa kohden enempi pilviin.. :D täällä ollaan pilvissä, mutta yritän välillä saada jalat takas maan pinnalle :D

on: yritän naulata jalkoja lattiaan ettei toiveet nousis liian korkealle.. :) Kaapis kutkuttaa testit mukavasti, mut täytyy ny malttaa ootelle... ehkä... :D dpo 10...

Huomenta! :)

Täällä vielä matkaa ovikseen.. Mulla on ollut kivuttomat menkat ekaa vuotopäivää lukuunottamatta. Ollut kahtena viime päivänä outoja tuntemuksia vatsassa... ei oo ilmaa eikä luulis olevan muitakaan ruoansulatusongelmaa.. Oon alkanut miettiin, pitäisikö kohta tehdä vielä r-testi, jollei oudot tuntemukset lopu päivän parin sisällä : / Kaukaa haettua varmaan, mutta jotenkin se antaisi ehkä mielelle rauhan... hmph...

Catriona; odotan kyllä tuota vyöhyketerapiaa! :) Toivottavasti tykkään, niin koitan saada ensi viikolle sitten heti jo toisen ajan :)

mame; itsellä on ollut ihan sama juttu, että sitten kun testausta on pantattu tappiin asti ja testaa, niin eikös ne menkat sieltä sitten ryminällä ala!! :( Kumpa sulla vaan tajuaisi täti pysyä poissa :) Toivottavasti terapia antaa otain uutta, edes stressittömämmän minän :) Tässä kuussa on ollut kyllä tosi huono plussien kannalta...

Hiutale; hienoa, että siellä on ovis bongattu ja hyödynnettykin! :) Eipä sitten voi muuta kuin odotella ja kuulostella tuntemuksia! :) Tsemppiä!

Viipsukka; Tervetuloa vaan joukkoomme! :) Toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi! :) Siellä aletaan sitten tuntemuksia ihmettelemään! :)

pikkutonttu; Tein äsken haun googlessa ja satakunnasta löytyi ainakin kolme diplomi vyöhyketerapeuttia... tai niin ainakin ymmärsin. Kaksi löytyy Porista ja yksi Eurasta. Muita vyöhyketerapeutteja löytyy enemmän kyllä.. Tuollaisiin nyt itse törmäsin pikaissa haussa :) Auttaako?
En muista, sanoitko aiemmin, kuinka kauan miehesi on poissa? :) Kyllähän noiden siittiöiden luulisi siellä riittävän tuolla pupuilumäärällä ;-)

vanilj; Omalla kohdalla tuo oireettomus ei sitten ollutkaan oire muusta, kuin siitä, ettei mitään tapahtunut... :( Toivottavasti teillä ei johdu sitten siitä! :)

Moi,

vuononvaltiatar, voithan testin tehdä varmuuden vuoksi, jos mietityttää. Joskus oon miettinyt, että voisi ottaa tavaksi tehdä varmistustesti aina menkkojen jälkeen, mutta ei se testaaminen oo sitten kumminkaan huvittanut. Tällä kertaa onkin ollut aika runsaat päivät.

vanilj, tsemppiä jännäilypäiviin!

pikkutonttu, ei varmaan haittaa, et se viimenen pupuilupäivä jäi välistä. Eikös ne sano, että hieman etukäteen onkin parempi.. kunpa teilläkin ois nyt tärpännyt!

viipsukalle tervetuloa :)

Iissa, kiva kun sait oviksen bongattua :)

Hiutale, toivottavasti ois kumminkin tärpännyt :)

mame, onko tätiä kuulunut :O Kunpa ei tuliskaan!

Täällä näin on kp4 menossa. Kävin saamassa rokotuksen matkaa varten ja sain myös tetanusrokotuksen nyt jo, vaikka edellisestä on vasta 8v. Onpahan sekin sitten laitettu, niin ei tarvi sitten 2v päästä miettiä ja kysellä, jos vaikka silloin olisi vielä imetysaika kesken. Hoitaja sanoi, että tetanuksen mahdollisesti kyllä voisi laittaa raskauden tai imetyksen aikanakin, lääkäriltä kysyen. Mutta oli hän silti sitä mieltä, että on hyvä hoitaa alta pois. Toivottavasti tosiaan tuolloin 2v päästä olisin se raskauden ja imetyksenkin kokenut :O

Vähänkö sekin olisi hankalaa, jos yritys kestäisi pitkään ja pitäisi ihan kaikessa mitä tekee, ottaa huomioon, että saattaa tulla raskaaksi. Sympatiat teille, jotka ootte yrittäneet jo liian pitkään <3

Keväisiä plussatuulisia päiviä kaikille!

mäkin voisin kirjoitella jotain.
taustalla oon seurannut jo jonkin aikaa, mutta en oo jaksanut kirjoitella.

yksi lapsi löytyy, ikää 11kk. taustalla paha pcos molemmin puolin munasarjoissa, rakkuloita löytyi ennen raskautta 5-10/munasarja, nyt melkein kolmisenkymmentä/munasarja. kystiä ei oo ja oon siis kerran ollu raskaana.

yritettiin ensimmäistä 2vuotta, sitten sain kaveriksi primolut nor + clomifen lääkkeet. kiertoa mulla ei siis ole minkäänlaista ja ovuloi en ollenkaan. mulla myöskin antaa virheellisen tuloksen ovulaatiotestit, en siis tee niitä enää ollenkaan. esim. kierrossa jossa tulin raskaaksi niin en saanut kuin toisen viivan näkyviin ja kokeilin monilla eri testeillä. tässä kierrossa taas sain plussan tikkuun mutta väärään aikaan eikä ovulaatiokaan ollut tapahtunut. olisko ollut neljäs kierto kun clomifenilla saatiin kaksoset alulle, toinen hiipui kuitenkin pois jo rv 6-10 tietämissä.

tänään on kp30, jos sitä testailis pikkuhiljaa.. nyt ollaan yritetty vasta elokuusta saakka pikkukakkosta, ja tässä kierrossa on käytössä nyt ekaa kertaa clomifenit raskauden jälkeen.
yhden neg. raskaustestin jo tein,muutama päivä sitten mutta saattoi olla vain liian aikaisin tehty testi, kun en osaa sanoa oonko ovuloinut vai ei, ainakaan kp16 ei ollut vielä kun yksi johtava follikkeli, mutta ei vielä ovulaatiota..

pikkukakkonen olis kiva, mutta en jaksa tai ehdi fanaattisesti miettiä oireita tai mikä kiertopäivä tms on menossa.. kunhan pidän selvillä että clomit tulee syötyä oikeaan aikaan.. ens kierron jälkeen jos käytän clomifenia niin onkin sitten pidettävä tauko.. mutta siis.. taustalla seurailen :) tuossa pikkupojassa riittää peräänkattomista! :)

Kiitos :)

Meillä tää yritys on alkanut marraskuussa. Eli nyt yk4, jos laskin oikein.

Kävin tuossa aamulla labrassa, kun lasten päiväkodissa on vesirokkoa liikenteessä ja eikä oo mitään varmaan, oonko sairastanut sitä lapsena. Joku rokko on ollu vihurirokon lisäksi, mutta eipä tuo äiti muistanut, että mikä. :( Muutenkin mulla ja mun äidillä on nykyään niin huonot välit. Ei edes muuten pidä tästäkään, että yritetään. Kuulemma noissa kahdessa on aivan tarpeeksi. No myönnän, esikoinen on erityislapsi ja sillä on noita terapiaan, mutta kaippa se äiti pelkää sitä, että jään yksin. No nykynen on ihan erilainen kuin ex. :D

Heipä hei kaikille pitkästä aikaa!

Mä oleilin taustalla hetken, melkeen kuukauden...alko ajattelemaan/yrittämään liikaa eli siis stressaamaan asioita, joten päätin pysyä vähän taustalla. Edelleen mennään sitä samaa kiertoa, joka siis alko 21.pvä helmikuuta sillä MAHTIVUODOLLA. Joku oli kysellyt, että montako päivää ne mun menkat kesti ja oon merkannu itelleni, että 5pv. 2päivää oli sitä niagaraa ja sit muutama päivä sellasta, että pärjäs suunnilleen pikkuhousunsuojalla. Eka ajattelin, että jätän koko oviksen testailun, mutta kun niitä o-testejä oli kaapissa, ni en sitte saanu oltua. Viikon ehdin testailla, ennenku sain plussan eli vasta kp 21. Tässä kierrossa ei myöskään tullu mitään valtavia ovistuntemuksia, en tiedä tarkkaa päivää, koska en sitte sen plussan jälkeen enää testaillu. Rinnat on kyllä samalla tavalla aristavat, ku aina o:n jälkeen. Nyt löysin itteni kuitenkin tänne takas, koska tänään aamulla suihkun jälkeen huomasin että toisesta rinnasta tihkuu jotain. Mitä ihmettä? Googletin jo kaiken mahdollisen. Joko olen raskaana tai sitten se johtuu jostain hormonaalisesta häiriöstä. Nyt vähän mietityttää, koska nuo viime kertaset menkatkin olivat ennennäkemättömät. Nyt ainakin viikon odottelen mahdollista testin tekemistä. Onneksi ei kotona pyöri netistä tilattuja, ettei tule hätiköityä.. Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta?

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! Toivotaan että tää kevät ja valoisa aika auttaa meitä! +++

Vanilj, mä meinasin tällä kertaa odotella rauhassa sunnuntaiaamuun ja testata sitten jos ei täti ole lauantain aikana sännännyt paikalle. Vaan ans kattoo pitääkö tämä päätös. Olen päättänyt näin jo ties miten monena kiertona ja jotenkin kummasti on aina tullut testattua siinä 12 tai 13 DPO hollilla vaikkei mitään oireita olisi ollutkaan... Kärsimätönkö? Minäkö? Joo, tunnustan!

Kissalapset kasvavat silminnähden ja ovat hellyyttäviä kuin mitkä. Emolta ei meinaa riittää ihan tarpeeksi maitoa kaikille, joten olemme siipan kanssa päässeet jälleen maidonvastikkeen ja yösyöttöjen kiehtovaan maailmaan. Vitsailtiin tuossa että saadaanpahan ainakin hyvää harjoitusta Pikkupupun odotusta odotellessa. :D

hm86, ehkä löysitkin tämän tiedon jo googlaamalla mutta jos rintoja aristaa ja niistä tihkuu jotain etkä ole raskaana, kannattaa hankkiutua lääkäriin ja pyytää verikoetta ainakin prolaktiiniarvoista. Prolaktiinin liikaeritys aiheuttaa juurikin noita oireita ja hedelmättömyyttä.

Moikka!

Mä olen kans yrittänyt viettää hiljaiseloa ja en ole laskeskellut päiviä... Lueskellut olen kuitenkin melkein joka päivä teidän kuulumisia.

Hm86: Mulla on tullut rinnoista vuotoa jo monena vuonna ja mulla vuodon syy ei ole koskaan selvinnyt. Käsittääkseni se voi olla raskausoire tai sitten hormoonihäikkää. Mulla se on jotain häikkää, jota ei olla vielä pystytty selvittämään. Prolaktiini on mulla ihan normaali. Jos et ole nyt raskaana niin kannattaa tosiaan pyytää ottamaan verestä se prolaktiini.Toivottavasti sulla se olis kuitenkin raskausoire:)

Rousmelle sylintäydeltä onnea!

Vanilj, Hiutale, Catriona
ja kaikki jännääjät: Toivotaan, että saatte jäädä pilviin ja plussa pärähtää. Nyt olis kiva jos tulis tosiaan oikein plussasuma

On: Meillä tosiaan yrityskään ei ole ollut kovin ahkeraa, mutta vkonloppuna aamulla kun pupusteltiin niin sitten noin neljän tunnin päästä tuntui aika selkeät ovisoireet. No siitä tietenkin sitten taas toiveet hieman nousi, mutta taitaa olla mulla tosiaan jotain häikkää hormooneissa, joten en viitsi kovasti toivoa elätellä. Toivon lähinnä sitä, että se hormoonispesialisti osaisi antaa jotain neuvoja siihen rintojen vuotoon.

Catriona: joo, googletin myös tuon. Ja mietin jo kaikki mahdolliset hormonaaliset häiriöt läpi. Varsinkin nuo viime kuukautiset olivat todella oudot :/  Toivottavasti sinä plussaat! +++

j.n: joo, viimeistään sitte, jos ja kun kuukautiset alkaa, ni soitan lääkäriin... Mietin vaan, et jaksanko odottaa sinne asti... Ehkä soittelen jo huomenna... Ja tervetuloa muuten joukkoon! Ja sen verran noista ovistesteistä, että ite olen ollu hivenen malttamaton testailija ja meinannu jo heittää tikut nurkkaan, kunnes yht äkkiä sainkin sen plussan. Eka viivat siis lähti voimistumaan, sitte haalistuivat ja yht äkkiä tulikin se ovisplussa sieltä. Mulla ei kyllä oo kierrot säännölliset, et senkin takia jaksoin tikuttaa, vaikka luulin sen olevan turhaa... Niin ja pahoittelut vastoinkäymisistä! Itellä kans takana km ja aina se jättää jälkensä :/

Virkkuli: kiva tietää, että jollain muullakin sama vaiva. Kaikkea tässä jo ehtii ajattelemaan, vaikka itelle vasta tuore juttu. Toivotaan tosiaan, että ois raskautumisesta johtuvaa! Ja toivotaan myös että teillä ois tärpännyt!

Hiutale: Onnittelut oviksen bongaamisesta! :)
Viipsukka: Tervetuloa joukkoon! :)
pikkutonttu: Toivottavasti siellä nyt olisi kuitenkin yksi sitkeä simppa tehnyt tehtävänsä :)
vanilj: Malttia sinne! :) <3  Toivottavasti nyt plussaisit :)
vuononvaltiatar: Oman mielenrauhan kannalta tosiaan se testi kannattaa kyllä tehdä. Muuten sitä raskauden mahdollisuutta miettii vaan yhtenään. :) <3
elenna: No nyt on rokotukset ainakin kunnossa. :) Toivotaan sinnekin pikaista raskautumista! <3
Tiina^: Tervetuloa palstailemaan! :)
hm86: Kiva kun kävit päivittämässä kuulumisia! Toivotaan tosiaan valoisan ajan auttavan. :) <3
Catriona: No kaikki pennut on kyllä hyvää harjoitusta vauvaa odotellessa. Harmi vaan kun tuossa meidän koira"vauvassa" ei oo enää niin paljoa tekemistä. Vuoden vanha kun jo on. :)
j.n: Tervetuloa joukkoon! Ja pahoitteluni keskenmenosta <3
Virkkuli: Toivotaan nyt kuitenkin että se tärppi olisi käynyt siellä! :) <3

Omaa: Yk 7, kp 29, dpo 16 meneillään. Eilen sitten malttamattomuuksissani taas tein r-testin ja negahan se oli as usual. :( Tässä nyt sitten sitä tätskyä odotellaan toivottavasti nyt vaan tulisi muutaman päivän sisällä. Ei vaan ole sitten enää oikein ollut niitä menkkatuntemuksiakaan. Finnit ovat kyllä taas tiensä löytäneet otsalle. Huoh. Niitähän mä niin kaipasinkin :D

Uusille palstailijoille
: Tuolta kuumeiluklubeista löytyy myös sellainen palsta kuin Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Siellä voi käydä tutustumassa täällä kauemmin olleisiin ja jättämässä vähän omia taustojaan sinne jos haluaa. Vähän tilastoa myös, niin täällä olleista tammikuussa on raskautunut 6, helmikuussa 7 ja tässä kuussa vasta 2 henkilöä ja raskautumisen aikaan yrityskierto on keskimäärin ollut neljäs. Tällä hetkellä siis vähän huonot näkymät pisempään yrittäneillä. :P

Heips kaikille!

Vanilj: Juu ei ainakaan voi yrityksen puutteesta moittia jos ei tärppää. :DD Voi, kun siel olis tärpännyt. <3

Vuononvaltiatar:
oi, jos siel oliskin tärpännyt ja olis ollut vaan valemenkat. Testaa ihmees ja varmista. En tiedä miten olin niin hassust kattonut etten löytänyt. Nyt löysin mäkin. Jos nyt ei tärppää niin voisin ens kierrosta mennä. Jos sulla on hyvä oit suositella häntä minulle. :) Mies tulee huomen iltana kotiin joten tärkeet päivät menee tästä kierrosta ohi, mut tuleehan näitä kiertoja vielä. :)

Elena: Oi, sun kommentti lämmitti mieltä. Toiivon kyl niin, mut en pety jos ei oo tärpännyt. :)
Hyvä, et sait rokotus asiat kuntoon. Koska teillä olikaan matka tiedossa?

Tiina^: Tervetuloa mukaan, toivottavasti vierailusi jäisi lyhyeksi. :D

Catriona:
Paljon plussatuulia sinne!! <3

j.n.: tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenoistasi. Mulla kanssa keskenmeno taustalla (12/11) Olen kanssa hieman kömpelö noiden ovistikkujen kanssa,mutta jos ne oli lähes tasavahvat niin olettaisin LH_huipun olleen silloin ja ovulaatiohan on sitten sen jälkeisenä päivänä. Oireileeko sulla ovulaatio? Toivottavasti olis tärpännyt.

Mame: Pahoittelut negasta! :´( Kurjia noi iho-oireet. Mulla ei ole koskaan ollut mitän finni yms. ongelmia paitsi nyt. Kun lopetin e-pillerit viime keväänä tuli otsa täyteen pientä hormooninäppyä joka kesti varmaan pari kuukautta. Nyt keskenmenon jälkeen mulle tuli tosi isoja kipeitä mönttejä korvan alle ja kaulaan- no ne parani ja nyt viime viikolla  taas sain kurjia nyppyjä just tonne kaulan alueelle. Onkohan tää tätä nyt sitten loppu elämä. Hyvästi sileä ihoni. :(

Täällä ei mitään ihmettä, nyt vaan odotellaan ja katotaan kuinka loppu kierrosta käy. :)
Kp 19 dpo 1

pikkutonttu: Joo siis mullakaan ei koskaan murrosiässäkään ollut finnejä mut sitte pari kk pillereitten lopettamisen jälkeen niitä tuli ainakin tsiljoona otsaan. Nyt ne sitten oli välissä jo pois ja nyt niitä on taaaaaas. Eikä niihin edes auta mitkään pesuaineet yms. mömmöt. :/ Ääääh.

Tänään siis kiertopäivä 30. Oon tehnyt muutama päivä sitten kaks negatiivista testiä ja tänään tein apteekin oman testin. Testi näytti negatiivista heti joten nakkasin testin menemään enkä jaksanut odottaa sitä kolmea minuuttia. N. tunnin päästä testi osui keittiössä silmiin ja siinä näkyi toinen viiva.. ohjeissa kyllä sanotaan, että 5min jälkeen ei sais enää lukee testiä, eli olis varmaan pitäny ostaa se clearbluen kunnon testi.. mutta ootellaan, menkkaolo on kyllä melkosesti läsnä..

Iltaa ihanaiset!

Ekaks tervetuloa uusille/mukaan palanneille, lisää jännitettäviä mukaan vaan ja varotan että täällä tulee ihan höperöks kun lueskelee toisten oireita yms :) mut niin ihanaa jakaa tuntemuksia muiden kanssa ja tietää ettei oo ainoo hätähousu tässä maailmassa....

Joko Rousme on tehnyt kolmannen testin tai jotain selvinnyt lisää tuosta plussasta? <3

Tää tyttö lähtee aamulla sinne kauan odotettuun lomareissuun! ja palaan sitten ens kuun puolella joten odotan innolla että pääsen silloin lukemaan tänne hyviä uutisia ja oon sormet ja varpaat ristissä että saadaan tälle kuulle viä plussaajia :)

Nyt vaan myös ite toivon ettei täti löydä mua aasiasta vaan pysyy ainaki reissun ajan pois! tulkoot sit sen jälkeen jos on pakko viä meijän huusholliin ängetä.....mut haluan nyt kyllä toivoo myös et tää on the kierto niinkun aiemmin uhosin ;) pikku flunssa mulla on ainoo miinus mutta eiköhän sekin auringossa katoo...

Ihania kevätpäiviä kaikille, positiivista mieltä ja etenki sellaisia tuloksia sekä ovistesteihin että niihin vielä iloisempiin! 

Stressitön/realistinen/salaa toivova/innolla odottava/savuton(nyt uskaltaa jo sanoa)
Jessica kp 22 dpo? (ei ollut tuntemuksia oviksesta tässä kierrossa juurikaan mutta tasaisesti pupuiltu) yk 5

emoticon heips, tää lähtee nyt kohti lentokenttää

jessica3 - Juu kyl miekii nyt uskon että plussa se on, ku ei tätikään ole tullut :D Tulkaa äkkii mun kyytii, ni viel keretään tuonne marraskuisiin ;)) Ja joo tein kolmannen testin ja oli vielä tummempi kuin aikasempi!
pikkutonttu - Kiitos paljon<3 tsemppailusta on ollut apua! Ja toivotaan et siellä nyt tärppäisi ;)
MarinaMelina - plussatuulia nyt sinne! <3
j3nni - niin ku jessica3lle jo sanoin ni kyytii vaa ;D
mame - miten on, tuliko täti ? Toivotaan että ei ;)
Iissa - Kiitos paljon :)) 
vanilj - sulla onki jännät paikat! oisitpa samassa aluksessa kun minä niin tulis sullekin plussa :)
Catriona - ootko mittaillu lämpöjä ? ite huomasin et lämpö nous ennen plussaa ja on edellee koholla.
Hiutale - Itellä kävi niin että en jaksanu stressata/miettii koko asiaa, pupuiltii 3kertaa koko kierron aikana ja hupsista ... plussa tuli :)
Viipsukka - Tervetuloa joukkoon ja toivottavasti ei tarvi kauaan täällä olla, (tosin itse olen täällä edelleen vaikka plussa äskettäin jo sain.. ) :D Ihanaa lueskella kaikkien tilanteita.

ON: Elikkä siis tein vielä dpo14 (millon tädin siis piti tulla) kolmannen testin ja olihan se viiva edelleen vahvistunut. Nyt onki sit käyty raskausvitamiinit ostamassa ja alettu popsimaan niitä ja toivomaan että pikkunen pysyis tuol masus ! En oo raaskinu viel lopettaa tän keskustelun lukemista mut enköhän mie sen viimeistää öö .....no joskus lopeta :D
Omii oireit täl hetkellä:
-Täti ei oo tullu
-Lämpö ollut viikon ajan 36.7 - 37.1 välillä
-Mahaa vihlonu päivittäin ( tuntuu ku toi pikkutoukka pistelis jollain mini samurai miekal ympäriinsä masussa.. :D )
- Sain Ma aamuna kirjaimellisest hirveän itku-potku raivarin ku mies sano etten saa toista kuppia kahvia... ( "Eeeeeei, et sie voi viel näin aikasin estää minuu saamast kahvii mitä haluun..") Tietenki anto luvan sit säälistä ku olin niin huvittava -.-'
- Nälkä ja jano koko ajan !
- Haukottelen koko ajan ......... 

Nyt rv 4+2

Takaisin