Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iltaa väelle! :)

Täällä ollaan päivä oltu anoppilassa sukuloimassa. Kp 19/32 dpo 3 ja tänään helahtanut päänsärky ja kuumeinen olo kaveriksi! : / Mitäköhän tämäkin nyt sitten on? Viime kierrossakin muistaakseni loppukierrossa oli lämmöntunnetta ja ehkä päänsärkyäkin... ei vaan viitti ottaa mitään särkylääkettä jos kumminkin jotain voisi olla tapahtumassa <3

elenna; hyvä, että tikuttelit kahteen otteeseen päivässä! Niin ei oviksen luulisi pääsevän ohi menemään :) :) ja sitten luinkin eteenpäin ja kirjoitit oviksen sittenkin tapahtuneen!! :) Hienoa :)

Karpalo84; toivottavasti ovulaatio saadaan kiinni! :)

Josma; itsellä oli ihan sama, en päässyt ollenkaan lauantaiaamuna kirjautuun koneelle :( Toki voit testailla koska vaan.. on mahdotonta tieää, missä vaiheessa kiertosi muuten menee :)

Hiutale; voitha tikutella vielä joka päivä.. ettei vaan mene ovis sivu suun ;-)

mame; voi eih.. on turhauttavaa ootella, tuleeko ne menkat vaiko eikö :( Tsemppiä!

Isabell; yleensä lekurit voivat suositella tuota yhden kierron väliin jättämistä siitä syystä, että tulevaa mahdollista raskautta on helpompi laskea... määritellä päivistä :) Mites lekurilla kävi?? :)

cupcake; raskauskeijun nettisivuilta ostin itse... eivät olleet kalliita mielestäni. :) Mutta testejä on useita :)

MarinaMelina; onneksi vatsatauti on jo lähtenyt ja olet parantunut :)

jemsQQ; noh noh, onhan tuo selkee plussa!!! :) :) :) Onnea! :)

jemsQQ : tuo on kyllä selvä plussa, ONNEA JA TARRASUKKIA MATKAAN!!! <3
tuossa vaiheessa monella voi olla ja jopa on haaleampikin viiva, ja tuo näkyy jo selvästi! kyllä se siitä vahvistuu! : ) Onnea onnea onnea onnea!!!!!!! : )
Ja 2h rakossa olleena tuo on hyvä tulos : ) nyt vaan iloitset ja nautit! : )
eikö sulla ollut vielä kaapissa digitesti, teeppä se huomenna aamupissistä ; )

Hei,

Onnea jemsQQ! Kyllä se plussa on :) Eikä viivan tarvitse olla paksumpi. Eikös se vaihtele ihan yksilöllisesti, milloin alkaa näkymään... Voithan käydä vielä hakemassa digitestin joku päivä, siinä kun lukee raskaana, niin kai se on uskottava? :)

vuononvaltiatar, kuulostaa ikävältä tuo päänsärky :( Paranemista!

Melina, tsemppiä tähän kiertoon :) Taitaa olla hyvä merkki, kun sulla noita limoja riittää :)

cupcake, mä oon tilannut netistä liuska-ovistikkuja, raskauskeijusta. Minulla ainakin toimivat ihan hyvin, ja ovat halvimpia tai ainakin lähes halvimpia. Jos et saa viivoja näkymään ekoilla tikuilla, niin kokeile jotain toista merkkiä. Oon lukenut, että kannattaa etsiä itselle sopiva merkki...
Meillä on menossa 7. kierto pillerien lopettamisen jälkeen, eli ajassa laskien kohta puoli vuotta on yritetty. Ehkäpä seuraava puoli vuotta jo tuo tulosta :O

Jees, täällä on tosiaan ovishetket käsillä, ja saatiin kyllä yöllä vielä hyödynnettyä tilanne. :) Olipa ihanaa, ettei tullutkaan ovikseton kierto. Ja tuntui ihanalta kun oli sitä ovis-nipistelyä, en muista, että ois ollut noin tuntuvaa aikaisemmin, yleensä en oo huomannut mitään. Heti tuli toiveikkaampi olo. Kiitti kaikille, ketkä ovat toivotelleet tärppionnea :) Plussanpuhalluksia teillekin!

Mutta näköjään mun kierrot on nyt sitten pitenemässä...toivottavasti ei lähde ihan käsistä. Aiemmin on ollut max 28 päivää, mut viime kierto oli 29 ja tästä ilmeisesti tulee ~31. Pakko kyllä tikutella jatkossakin, jos kierrot vaihtelee noin paljon. En pysty enää lopettamaan ;) Viime viikko oli kyllä mulle tosi stressaava, ehkä se siirsi ovista eteenpäin..

vuononvaltiatar,elenna; täytyypä selata tuo sivusto, josko laittaisi tilaukseen.. olisihan se mukava kokeilla! (;

jemsQQ; upea plussa se on! (: vau, onnea vielä kerran! <3

täälläpä taas yötä valvoskellaan! enkä ole muuten nukkunut yhtään minuuttia päikkäreitä tänään .. HUH, saa nähdä kuinka saan pysymään silmät auki! :D josko paljon kahvia, blogeja, facebookkia ja tätä forumia. (: ja sopivasti töitäkin sitten! :D

JemsQQ - ONNEEAA!! Wau..hieno plussa. kyl se siitä vahvistuu!!

Täällä täti tuli kiusaamaan :( Voi mätä sentään ja vielä päivän liian aikaseen..en oo viel särkylääkettä ottanut eikä vuoroa ole ku niukasti mut eiköhän se täti tule kunnolla viimeistään huomenissa. Nooh..uutta matoa koukkuun ja silleen..tuun huomenna kommentoimaan paremmin muita.

Heippa kaikille ja onnittelut plussanneille ja pahoittelut niille, joille täti on kurvannut kylään. Mä oon viettänyt vähän hiljaiseloa, kun ajattelin että meillä loppuu yritys vähäksi aikaa ja kesällä taas aletaan yrittämään kunnolla. Mulla kuitenkin nyt ollut viikon lämmöt koholla joka päivä, alavatsaa nippailee, tissit on kipeet, eilen yökötti koko päivän. Tänään tein illalla testin, pissa oli 5h rakossa ennen testiä. Onko toiveajattelua, vai näkeekö tässä joku muukin jotain?

http://aijaa.com/006159512210

No, kyllä mäkin olen näkevinäni tuossa jotain, ansku92. Ei ole kyllä tuttu testi mulle, taitaa olla clearblue? Teepä aamulla uusi testi... mikä kiertopäivä sinulla on menossa? Toivotaan, että tuo haamulainen vahvistuu :) ja että mahdollinen kyytiläinen pysyisi matkassa!

Sli, pahoittelut tädistä :(

Hyvää yövalvomista cupcake!

Ja mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!

jemsQQ: Onnen toivotukset sinne :)

Ansku92: Kyllä minä ainakin nään selvän plussan :)

Omaa: Huono olo senkun jatkuu vaan(Torstaista asti ollut) ;(, ja töihin pitäs iha just lähtee.
Ja tänään ajattelin testata!

Huomenta väelle! :) :)

Itsellä menossa kp 20/32 dpo 4 :) Onneksi jyskyttävä päänsärky on yön aikana hävinnyt, mutta poskia edelleen kovasti kuumottaa... enää ei oo sellainen olo, että olisin kipee, mutta kuumottaa koko ajan :) Kuulunee loppukiertoon :) Täällä on eilen askaroitu keittiön puolella ja loihdittu amerikkalainen juustokakku lisukkeena mansikka-vadelma-mustaherukkamelba emoticon  Tänään maistetaan, mitä saatiin aikaan :) :)

elenna; on kyllä hieno homma, että ovis saatiin bongattua ja hyödynnettyä!! :) Nyt alkaa sitten se armoton oireiden tutkiskelu ja loppukierron odottelu :) :) Voipi tosiaan olla, että sinullakin tämä kierto hieman pitkittyisi tuon myöhäisemmän oviksen vuoksi... mutta katsellaan :)

cupcake; kannattaa tsekata se sivusto. Voihan niitä kokeilla ja jollei sovi itselle, niin katsella sitten vaan muita :) Toivottavasti sait valvottua koko yön ilman 10min torkkuja ;-)

Sli; harmittelut menkoista! :(

Ansku92; meinasin kanssa kysyä, minkä testi tuo on? :) Kyllä mää siinä jotain näkisin :) Testailepa uudelleen ja katotaan uudelleen! :)

Josma; pahoittelut jatkuneesta huonosta olosta! Kumpa vaan siellä olisi masuasukin tekosia eikä tädin!! :) Tsemppiä testailuun :)

Juu clearbluen testi on. Eilen kun testasin, oli kp 21/26. En viitsinyt tänään testata vielä uudelleen, odotan huomiseen! :)

Hei taas=)
Lääkärissä käyty, ja sieltä sain epäilyksi endometrioosin....=( Laittoivat lähetteen naistentautien klinikalle, mutta sinnekkin on 3kk jonot...Mihinkään laparoskopiaan en todellakaan lähde...mutta voihan se olla että ne menkat on muuten vaan niin kivuliaat, ja onhan muitakin jotka ovat vuoden verran yrittäneet raskaaksi tuloa???
Ultrassa kun ei kuitenkaan näkynyt mitään endoon viittaavaa, ja muita siihen liittyviä oireita minulla ei ole, kuin se itse kipu.
Nyt ollaan miehen kanssa otettu tämä kierto tosissaan yrittämisen kannalta...joten saa nähdä miten käy...pidän sormet ja varpaat ristissä=D
Onnea myös muille yrittäjille!!<3

Lyhyesti...

Onnea JemsQQlle Plussasta ja paljon tarrasukkia!! :)
ansku92: minäkin näkisin tuossa kyllä plussanalun! :)

Vau tännehhän ropisee plussia!! :) Mahtavaa

Josma: Kannattaa varmaan vielä vähän ootella sitä testin tekoa. Tai no koskas sulla olikaan niitä kuumia aaltoja? Jos sillon oli ovis niin siitä n. 12-16 päivän päästä vois alkaa menkat jos siis alkaa...:) Toiv. ei.
cupcake: Voi olla että ressi on siirtänyt tädin tuloa. Koitat vaan rentoutua ja ainakin itellä se stressi helpottaa jos tekee sen testin. :)
MarinaMelina: Tsemiä uuteen kiertoon! Kyllä se tärppi vielä tulee vaikkei nyt välttisti tullutkaan :) <3
jemsQQ: ON se plussa! Paljon onnea muruseni! :) <3Tsiljoona tarrasukkaa sinne! Ja pikaista paranemista myös :)
vuononvaltiatar: Voi kun olis jotain siellä tapahtumassa! Toivotaan parasta :) Paljon tarrasukkia sinnekin :) <3
Sli: Pahoittelut tädistä :/
ansku92: Saattaa siinä hailuska viiva ollakin. :) Toivotaan parasta!
White Christmas: Toivottavasti olisi nyt tärppi sitten käynyt :)

Omaa: Voi kökkö! Ei menkkoja vieläkään. Nyt jo menossa siis dpo 16 ja tavallisesti dpo 14 menkat ovat alkaneet. Eilen oli vielä menkkatuntemuksia ja mieli TOSI herkillä. Tänään ei sitten mitään muuta kun nännit edelleen kipeenä. Aattelin et jonsei nyt huomenna ne menkat ala niin sitten teen kyllä testin ihan vaan varmuuden vuoksi.

lumiset aamuntoivotukset täältä peiton alta! niin se tuli vaan yö valvottua työn parissa, ja voi sitä tunnetta kun saa kömpiä aamulla sänkyyn.. (: veikkaan, että on yks maailman parhaimmista tunteista! 
tuli muuten laitettua tilausta raskauskeijuun, tilasin sellaisen pakkauksen johon tulee 28 ovulaatio- ja 6 raskaustestiä. oli kyllä minun mielestä aika edullinen sivusto, täytyy pitää mielessä! (;

vuononvaltiatar; juu ei tarvinnut torkahdella yön aikana, ei edes viittä minuuttia! :D potilaat onneksi pitivät hereillä sen pahimman ajan. ensi listassa sitten teenkin vaan pelkkää yövuoroa.. vähän jännitän mitä siitä tulee! (:

White Christmas; noh, odottelet nyt vaan rauhassa pääsyä sinne naistentautien klinikalle ja katsot mitä siellä sanotaan! epäilyt on aina epäilyitä.. jospa kaikki kuitenkin olisi kunnossa. (:

mame; tuo on kyllä totta, kuinka testin tekeminen saa rentoutumaan ja tädin tulemaan kylään.. joskus aikaisemminkin ovat olleet myöhässä, tein testin ja täti tuli heti seuraavana päivänä! (: 

täällä muuten edelleen menkkoja odotellaan.. juili ja nipisteli eilen illalla siihen malliin, että olin aika varma menkkojen alkamisesta. vaan arvatkaapa alkoivatko? NOT. "/ edelleen odotellaan. jos eivät huomiseen mennessä ala, niin käväsen apteekista hakemassa sen testin. täytyy tässä saaha jo mielenrauha! 

Heipsan:)

Kiitos PALJON kaikille!! Ootte tosi ihania ja kyllä se on vaan uskottava, että tuo plussa oli koska tänään tuli digitaaliseen raskaana 2-3.. Huhhuh, toivottavasti tämä matkalainen nyt pysyy koko matkan mukana. Mun on nyt varmaan sit aika poistua täältä, aika haikein mielin lähden :(
Toivottavasti te muutkin kohta sen plussan saatte ja mame ilmota mulle heti kun sulla tärppää!! Mä niin toivon että pian♥
Paljon tsemppiä teille kaikille, ja varsinkin pidemmän kaavan kautta yrittäneille, älkää luopuko toivosta, mitä vaan voi ihan koska vaan tapahtua :) 

ps. Ansku92; Kyllä tuo plussa on! Ihan selvä pystyviiva siinä on :) 

¨Maanantai päivää kaikille!! :)

OOOi täällähän plussia ropisee ja monet jännittää yhtä aikaa... Onnea kaikille matkaan, oli matka sitten minne suuntaan vaan :) <3

Elenna
, toivotaan tosiaan että limottelu ois positiivinen merkki... jospa ois vaikka tulossa vähän lyhyempi kierto, ei tarttis niin kauaa ootella :) mullakin noi kierrot vaihtelee aina niin en varmaan osais olla ilman noita ovistikkujani :)

Sli, harmittelut tädin saapumisesta...mutta nyt vaan sit tosiaan uutta matoa koukkuun :)

Ansku92, minusta se on kyllä plussa!!! ja sulla on vielä nuo kptkin noin vähän ni kyllä se siitä vahvistuu! ONNEA!!:)

Josma, onnea testaukseen ja tulehan sitten kertomaan kuinka kävi ..!! :) plussaa kovasti !! PUUUUUUUUUhhh

White Christmas; harmittelut endo epäilyistä..tosin itsélläkin ollut aina luomu menkat tosi kipeät, mutta kun ei muita oireita ole ollu niin en oo kyllä endoa ees aattellu...!!?? meillä yk4 menossa mutta ehkäsyn jättämisestä jo puolisen vuotta...joten saas nähä kuinka kauan menee...

Mame, kiits<3 No ehdottomasti testaat jos ei tätiä näy :) sitä ei tiiä vielä kuinka siinä käy.. Plussaa puhallan ja puhkun sinnekkin päin, jos ei nyt niin sitten jo etukäteen ensi kiertoon!! <3

Cupcake, onnea sinnekkin testaukseen :) Ja plussatuulia hurjasti!:)

JemsQQ: Onnea vielä kerran ja ilollahan me tuupataan sinut tuonne odottajien puolelle, vaikkakin haikea olohan siitä tulee! Tarrasukkia mukaan koko matkalle, muuten ilon ja onnen täyttämää odotusaikaa!! <3

Omaa, täällä kp9 ja kohta tikutellaan...eilen jo kurkkasin mutta haaleta näyttää..taas oon ajatellu et yritän ( kovemmin kun viime kierrossa, paljon kovemmin :) nyt olla ressaamatta ja oireita tutkimatta.. saas nähä taas... tästä se taas kohta alkaa...!:)

Heippa, jemsQQ, vaikka eihän me sinua täältäkään vielä pois patistella :) Mille kuulle sinun laskettu aika sijoittuu?

cupcake, toivottavasti sinulla kävisi niin ihanasti, että testi näyttäisikin plussaa. Jossain vaiheessa kannattaa kyllä testailla ihan mielenrauhan vuoksi...jos on nega, niin se laskee turhia toiveita sopivasti. Toivottavasti sulla olis kuitenkin plussa nyt :)

Ja mamelle myös reippaat plussapuhaltelut :)

White Christmas, pahoittelut endometrioosi-epäilystä :( Toivottavasti se ei kuitenkaan olisi homman nimi. Olisipa ihanaa, jos teillä nyt vihdoin tärppäisi. Tsemppiä kovasti!

Hyvä, että oot vuononvaltiatar päässyt päänsärystä, toivottavasti ei tuu takaisin! Tää loppukierto on kyllä kovin erityislaatuista aikaa. Sekä mukavaa, että jännää, että hermostuttavaa... Mukavia juustokakun maisteluhetkiä teille :)

Melina, tsemppiä tikutteluun. Toivottavasti ovis näkyy pian :)

Täällä kp20/~31? Ovis siis hyödynnetty, ja taas on toiveet vaan korkealla. On se kumma, kun ei pysty olemaan toivomatta :O Rentouttava hälläväliä-olo vaihtui nopeasti ihan muuksi, kun tuli ovistestiin lauantaina ne kaksi viivaa :O Varsinkin kun oli niin tumma viiva, kuvittelen, että tämä oli nyt jotenkin onnistuneempi ovis kuin aiemmin, mutta luultavasti vaan satuin testaamaan oikeaan aikaan. Lisäksi oli kyllä harvinaisen selviä ovisnipistelyjäkin. Pakko taas mainita ne :) Ja nyt tuli taas tämä foorumilla-kyttäämisen-tarve, etenkin näin vapaapäivänä ajatukset pyörii vain tässä asiassa. Ehkäpä se aika lähtee tästä kulumaan taas, kun huomenna alkaa työviikko.

Oliskohan tuo greippimehun lipittäminen muuten voinut olla syynä kierron pitenemiseen? Join sitä etenkin alkukierron alkupuolella. No, nyt on sitten varmaan ainakin limakalvot ehtineet tarpeeksi paksuiksi, jos olisi joku pikkuinen kiinnittymässä. :)

Mä en malttanut odottaa aamuun, vaan tein 5h pissasta taas äsken cb:n digin. Tulos oli raskana 1-2!!! <3 

Takaisin