Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospas minäkin nyt tänne sitte ilmoittaudun, hetken jo käyny lueskelemassa teidän muitten juttuja. Olin jo ihan "varma" viime kierrosta, että olen raskaana, mutta p*skat, täti tuli ajallaan. Kai sitä toivoo jotenkin niin paljon, et pääkoppa tekee tepposet.
Oon 26-vuotias naikkonen Satakunnasta, isäntä on 37v ja meillä 02/2010 syntynyt poika. Toinen oli toiveissa jo ku esikoinen oli ihan pieni ja melkein heti raskauduinkin uudelleen, mutta meidän epäonneks se raskaus meni kesken 10/2010 (rv 7+6). Sen jälkeen olikin hetken vähän sellanen olo, et "uskaltaako" ees yrittää. Ei olla varsinaisesti yritetty, muttei myöskään käytetty mitään ehkäisyä (paitsi pari kk keskenmenon jälkeen.. Olin siitä jotenkin tosi paskana..). Eikä siis ole tärpänny. Esikoista yritettiin varsinaisesti muutama kk, oisko ollu yk3, ku tärppäs, muttei sillonkaan oltu melkein vuoteen käytetty mitään ehkäisyä.Sillon laskeskelin päiviä, vaikkakin mun keirrot on aina heitelly 26-35 päivän välillä. Tais sillonki tasaantua kierto siihen about 28-30 päivään, niinku tuntuu tehneen nytkin. Nyt oon ostanu ovis-tikkuja ja koittanu niitten kanssa bongata ovista, vaikkakin tunnen sen aikast hyvin. Viime kierrostaki tunnistin, muttaku oli mahdollisuus pupuilla vasta 12h oviksen jälkeen, niin tais mennä sit siinä.. Noh, uus kierto ja uus yritys. Sitä vaan ajattelee ja toivoo ja stressaa jotenkin niin paljon, et taitaa menä mönkään sen takia... Noh, toivotaan parasta. Nyt menossa 13/28-29 et viikonloppuna tiedossa puputtelua oikein olan takaa :D Nyt kahtena päivänä tikuttanu viel haleen viivan ovistestiin eli edessä on...Jos nyt koittais rennosti ottaa.... Helpommin sanottu, ku tehty :)
Valtavasti plussatuulia kaikille ja toivottavasti teidän, jotka ootte haleet plussat saanu, niin viivojen väri vaan voimistuu!!! :)

Heisku; Tsemppiä neuvolaan ja ultraan! Toivottavasti pikkuinen on hyvin kehittynyt ja pysyy koko matkan mukana!♥ Ja juu, kyllä sä mun mielestä voit aina välillä tulla tännekkin kertoon kuulumisia :)! 

Josma; No hyih, hyvä että selvisit kumminkin, voisko sanoa "kamalasta" työpäivästä :)

Hm86: Tervetuloa joukkoon! :) Pahoittelut tuosta km:sta, se ei ole koskaan mikään kauhean mukava juttu.. Itsellä kävi samoin viimevuonna.. Mutta kyllä siitäkin ajallaan sitten toipuu, vaikka aina välillä se tietysti muistuu mieleen. Ja itse ainakin välillä mietin että jos ei olis tullut niin tuossa mulla taapertais nyt pieni taapero.. Mutta tsemppiä nyt sinne ja toivotaan että pian tärppäisi sielläkin suunnalla!!

Iltaa kaikille!!

Dumbo
, ootteluahan tämä on :/ Mutta toisaalta tämä kuumeilukin on ihanaa aikaa kunhan ei sitten liian kauan mene, sitten se alkaa mennä harmin puolelle...

Marusia, voi kun sulla tuo kierto venyy :( jospa ultrassa selviää jotain syytä...tai vielä parempi että se täti sieltä kurvas ja pääsisitte uuden kierron starttaan!!:) Mites sen talon kanssa kävi? Oliko odotusten arvonen?

Victoria, joo kyllä taas elellään tätä tylsää vaihetta täälläkin... mutta jospa tää ois meille SE kierto:) pääsen taas jännäilee sun oireita pikkusen ennen kun omiani ..plussia siis taas tilauksessa tähän kiertoon molemmille!!!!!!

Mame, Oooi, sielläkin haamuplussa ja sulla on lisäksi ihan kivasti noita tuntemuksia, uskotaan ja toivotaan että ne nyt on NIITÄ oireita ja plussakin siitä vahvistuu <3 Plussatuulia!!  Mä ainakin luin että noin 5-7päivää kiinnittymisestä näkyy testeissä, joillakin tosin voi mennä kauemmin...ja kiinnittymisessä voi mennä n. 6-12 päivää oviksesta..kaikki on yksilöllistä :)

Sli: Mites siellä? onko oireita/tuntemuksia tullu lisää? Plussaa kovasti sinnekkin <3

Isabell: Voih, inhottavia tollaset kivut! :( kannattaa sit varmaan soittaa jos ne alkaa vielä kovemmin vaivaamaan, jos ei niin sit maanantaina kuitenkin saat tietoa... Tsemppiä sinne kovasti!! <3

j3nni: Mulla ei oo kokemusta noiden terojen käytöstä...mutta täällä ollaan kanssa oltu kuumeen ja mahataudin kourissa :( yöh. No onneks noi taudit ei useimmiten kauan kestä.. toivotaan et sun menkat sieltä alkaa niinku pitää..jos pitää :)

Vuononvaltiatar: kohta siellä siis H-hetki käsillä, ellei ole jo..tsemppiä et nyt tärppää!!!! :)

Isa: tervetuloa kovasti! :) Ja niinkuin on tapana sanoa, olkoon vierailusi mahdollisimman lyhyt täällä kuumeilijoissa!!!:)

Heisku: Tarrasukkia sinne kovasti!!! Onnea vielä <3

Josma: Täällä ollaan oltu mahataudin kourissa pari päivää, nyt jo menossa ohi. Mutta sitä taitaa nyt olla jonninverran liikkeellä...

hm86, Tervetuloa joukkoon ja isot pahoittelut km:sta:( toivotaan että tärppää nopesti ja vierailusi täällä jää lyhyeksi :)

Omaa: Täti tajusi poistua jo toissapäivänä, ja onneksi tosiaan niin kun sit alkoi mahatauti :(yöh. Mutta onneksi se meni nopeasti ohi.... 

Tänään ihmeteltiin raskaustestiä jonka tein ihan vain huvikseni, ei siis mitään oireita ole. Kun testi ensin ihan nega, sitten ehk minuutin päästä (kuitenkin just ja just testausajan sisällä) siinä ensin vaaleenpunanen testiviiva (!!!!) joka haaleni niin et reunaan jäi tummaa punasta ja hetken päästä se oli koko testin tausta jotenkin haaleenpunanen mutta se viiva erottu siitäkin. Aikaa tässä vaiheessa menny kyllä jo yli testausajan.. Sitten kun katottiin paljon myöhemmin niin se testin tausta oli haaleenpunanen edelleen ja testiviivan kohta selkeesti muuttunu valkoseks ja näky siis haleen punasta taustaa vasten tosi selkeesti ja sen oikeanpuoleinen reuna tummapunanen. Kaikkea sitä tulee eteen kun noita testejä tarpeeks tekee...mutta siis kaippa se viallinen oli... mutta ihmeissään aluks oltiin kun siihen ilmestykin toinen viiva...:) mut sit myöhemmin oli pakko kyl todeta et kaippa se oli joku väri virhe kun testiviivan kphta sitten jo ihan valkonen, väriä oli kaikkialla muualla paitsi siinä viivan kohdalla :) yh. :(

Mut muuten kaikki ennallaan :)

Melina kp5/31-32 yk4

Omanapailen nyt tosi törkeesti. Anteeksi! En vain oikeasti jaksa lltavuoron päälle keskittyä kunnolla lukemaan. Pikaisesti vaan kommenttia, että kp 69 menossa, testit negaa, vaikka olin unenpöpperössä näkevinäni haamua, joka sitten katosi. Kävin tänään otattamassa kasan hormonikokeita labrassa, mutta niistä osan tuloksia saan vasta ensi viikolla. Huomenna selvittelen parit vaikkei olekaan soittoaikoja :D Suhteita hyvä olla ;)

Iltaa jälleen :)

Kiitos vastauksista ja tsempistä <3 ne kivut on alkanut onneks kuitenkin helpottamaan! Välillä voi vielä repiä tai kipuilla, mut aika laimeena edellisee verrattuna, et kai ton kohdun palautuminen kestää oman aikansa :) En sit soittanut neuvolaankaan.
Mä oon ihan kauhuissani, kun ajattelen sitä maanantain lääkärikäyntiä.. vaikka oonki odottanu sitä niiiiin kauan.. :D jännittää, mitä tulevan pitää.

Huomenna lähdetään ystävien kanssa vähän viihteelle, tulikin viimeks oltua ööö.. joskus syyskuussa ? Saattaa olla, ettei paljoo tarvi mitään ottaakkaa :D

Sli - Toivotaan nyt kovasti sinne niitä plussatuulia!! +++ :) Tulehan kertomaan, kun olet testaillut!

j3nni - huh, olettepa olleet siellä tosissaan flunssan kourissa! Toivotaan, että pian helpottaa! Hyvä tosiaan, kun tuli nyt eikä sitten lomalla! Oi ihanaa.. espanjaan emoticon nauttikaa lomasta!! Ja toivotaan, että kierrot siellä alkaisi pikkuhiljaa tasaantua :) Tsemppiä!

Josma - Onneks kamalistakin työpäivistä selviää :)

vuononvaltiatar - noi ovistikut kuullostaa kyllä houkuttelevilta! :D näin untakin, et sain ison kirjekuorellisen, mikä oli täynnä ovis ja raskaustestejä.. hmm, eikai nää asiat vaan liikaa pyöri mielessä ;) no minkäs sille mahtaa! Vauvakuume kun on..
Toivottavasti nyt siellä tärppäis!!! :)

mame - Oi, toivotaan että siellä se plussa vahvistuisi <3 nyt on jännittävää!! Toivotaan parasta :)

Heisku - Toivotaan että kaikki on hyvin :) tarrasukkia!

Isa-- - Tervetuloa ja toivotaan pikaista raskautimista :)

hm86 - Tervetuloa! Toivotaan pikaista tärppiä sinne :) Ja tosiaan, harmittelut tuosta keskenmenosta, itsellänikin kkm rv 12.. nyt jälkitarkastusta ja lupaa uuteen yritykseen odotellen..

MarinaMelina - Olipas jännä tuo testi! Kuullostaa kyllä vialliselta, jos koko testi-ikkunakin värjäytyi.. hmm.
Onneks täti tajusi jättää vierailunsa lyhyeen ja toivotaan seuraavasta kierrosta sitten sitä plussaaa!! <3

Perhoska - Toivotaan että kohta kaikki selviää ja kierto tasoittuu :)) vai että haamua.. kai testaat uudelleen ? Tsemppiä :)

Isa--; Tervetuloa joukkoon ! Toivottavasti vierailusi täällä on mahdollisimman lyhyt :)

Heisku; Ihanaa kyllä lukea kun jollakin on noin nätisti plussannut, minua ainakin sinun kuulumiset kiinnostaa  :) Tsemppiä neuvolaan ja onnea vielä kerran tooodella paljon ! :)

Hm86; Tervetuloa joukkoomme! Toivotaan että se plussa sieltä tulee mahdollisimman pian :)

MarinaMelina; Niin tämä kyllä onkin, itse ollut koko talven jotenkin tästä pimeydestä masentunut. Nyt kun alettiin yrittämään vauvaa niin mies sanoi että jostain revin jotain ylimääräistä energiaa jolla jaksan nyt olla iloinen ja hössöttää sille jtn vauva juttuja :D

Kiitos kaikille tuesta ja silleen ! Jotenkin aina saa voimia kun täällä käy, mahtavaa että täältä saa aina hyvää vertaistukea :)
Itse yrittäny nyt vaan elää elämää normaalisti, meittimättä mitään vauva juttuja vaikka se välillä on hiukan vaikiaa mutta touhunnu kovasti niin ei kerkiä stressata mistään :D

Plussatuulia kaikille todella paljon !

Huomenta taas uuteen päivät!! :) :)

Täällä ollaan menossa pikkuhiljaa kohti loppusuoraa kierrossa.. pitkältä on tuntunut ja vihdoin ovishetket ovat koittaneet!! :) :) Kp 17/32 meneillään ja ovistesti antoi negan :) Joten huipulla käyty :) Tänään on kaiketi sitten dpo 1 :)

Eilen alkoi ilmeisesti selkeet oireilutkin! :) Viimeksi kesäkuussa on noin vahvasti tuntunut :) Ihan hullusti jomotteli alavatsaa ja muniksia! Hui! :) Tänään jo parempi. Eilen jo istuessa tuntui inhalta, saatika sitten pupuillessa ;-) Mutta pakko on korsi kantaa kekoon! :) :) Miten muuten teillä muilla on ollut nuo tuntemukset, ennen ovista vai samaan aikaan? Täytynee tänään vielä töiden jälkeen heti pupuilla, varmuudeksi ;-)

isa--; tervetuloa joukkoon! :) :) Ja onnea sille, esikoinen on jo siunaantunut :) Onnea yrityksiin ja toivottavasti täällää ei tarvi roikkua liian kauaa! :)

mame; wau!! Onnea haamulaisesta! :):) Toivottavasti vahvistuu tuo! :)

jemsQQ; kohta on viikonloppu ja pääset testaileen! On kyllä niin hyviä oireita, että pitäis plussa pärähtää testiin! :)

Heisku; paljon teille enkeleitä ja ihmisliimaa matkaan! :)

Josma; ihanalta sinun eilinen päiväsi ei tosiaan kuulostanut! Mutta onneksi vältyit itse asian korjaukselta! :)

hm86; Tervetuloa mukaan! :) :) Onnea yrityksiin! Tuo ihmiskeho on kyllä julma, kun saa naisen pään ihan sekaisin :)

MarinaMelina; hyvä, että täti malttoi jo lähteä poies ja olkoon pitkän aikaa muualla! :) :) Olipa sinulla outo tuo testi. Kannattaa kyllä uudelleen tehdä! :)

Perhoska; Harmittelut negasta! Ja missä se tätikin sitten luuraa? :( Inhaa odotella kädet pystyssä! Onneksi kävit siellä labran puolella :) Ja suhteita on aina hyvä olla :)

Isabell; hyvä, että olo jo parempi! Ehkä ihan hyvä juttu lähteä välillä vähän hömpöttää kavereiden kanssa :) Ei tiedä, koska seuraavaksi on sitten mahdollista taas ;-)

Dumbo.; olet oikeassa juuri tuossa, että tarttis yrittää elää normaalia elämää ajattelematta tai toimimatta sen mukaan, että toivoo raskautta :) Mutta ei vaan jotenkin pysty enää, kun mielensä on päättänyt! :) Tietkö? Itsellä ainakin :)

Heipähei kaikille! 

Marinamelina:
No samaa mieltä, tulisi edes se täti! mitään oireita ei ole mistään, ja tänään tein testinki joka nega.. Alkaa jo huolestuttaan ettei tuolla olisi jotain vialla tms :/. Mutta talo oli kyllä tosi kiva ! vasta rempattu, ja vuokraki oli kohtuu hyvä, kaksi autotallia ja pihalla kota. Mutta kiinteistövälittäjä vähä meinas, ettei sitä saada, kun on nuo karvakamut.. Että sekin asia meni mönkään! Mutta tuo sun tilanne kuulostaa jo aika kivalta, testailehhan myöhemmin uudestaan, eihn sitä tiiä jos se toinenki viiva vahvistuu ! ;)

Hirmuisesti onneja plussanneille ja harmittelut negoista ja tädeistä jotka on kurvannut paikalle! Plussatuuulia jännäilijöille ! ++++++++ :)

kp 55 täällä eikä mitään kuulu eikä näy, alkaa jo ärsyttään maksimissaan tämä tilanne.. -.- Kurjuuksien kurjuus! 

Vuononvaltiatar; Kyllä aika sama itselläkin, jotenkin sitä on vaan niin vaikea olla ajattelematta kun sitä toivoo niin kovasti raskautta :) Osais vaan jotenkin olla stressaamatta koko asiaa :D

Mies tuota yks päivä mietti ko oon nytkin ihan "hullu" kahteleen kaikkia vauva härpäkkeitä niin kuinka paha oon kun olen rakaana :D Minusta vaan on niin ihana netissäkin surffailla ja lueskella kaikkia vauva juttuja :) Ehkä vähän hullua tässä vaiheessa :D

Yötä leidit!

Tervetuloa uusille, onnea plussanneille, pahoitttelut niille, jotka eivät ole plussanneet.

Itse kuulun tuohon viimeiseen ryhmään. Enkä todennäköisesti plussaa pitkään aikaan, koska miehen saamien tulosten mukaan siittiöitä ei löydy läheskään tarpeeksi :(  Saatiin tulokset keskiviikkona ja oon ollut ihan maassa sen jälkeen. No, lääkäri soittaa 16. päivä ja sitten sovitaan jatkosta. En jaksaisi enää odottaa...

Saattaa olla, että joudutaan suoraan IVF jonoon, ja se tietää noin 6 kk odotusta lisää. On aika tuskainen olo... eikö me saada pientä ikinä??? emoticon

Onneksi on häät mitä suunnitella :) Sunnuntaina mennään häämessuille Tampereelle, ihana saada jotain muuta ajateltavaa.

Täällä on tapahtunut niin paljon sitte viimekirjoitteluni, etten jaksa kommentoida, pahoittelut siitä.

täällä eräs kuumeilija ilmoittautuu joukkoon sankkaan! (: ikää on reilu 23 vuotta ja mieheke on 27-vuotias. mieheltäni löytyy 6v tyttönen edellisestä suhteestaan ja nyt sitten ollaan muutama kk yritelty meidän yhteistä ensimmäistä saada alulle.. vielä ei kuitenkaan ole tärppäillyt.. *huoh* "/

monesti on tullut Se Tunne, että "nyt minä oon raskaana", ja olen kuvitellut itselleni kaikki mahdolliset (ja mahdottomatkin!) oireet.. mutta pettymys suuri ja karvas joka kerta, kun testi näyttää negaa, tai täti tulee kylään hyvissä ajoin.. huoh. "/

mutta toivotaan, että sinnikäs yrittely palkitaan! (: alan nyt lueskella teidän kirjoituksianne, yrittäjät rakkaat! yökyöpeli valvoo töiden merkeissä, tässä aikaa keskittyä lukemaan teidän juttujanne - ja ihan ajan kanssa! ;)

Heippa!

Tervetuloa uusille! : )
Halit negan saanneille tai tädin kohdanneille. Onnea plussanneille ja tsemppiä niille jotka nyt lähipäivinä ovat testiä tekemässä, toivotaan plussaa! : )

Täällä tuli täti eilen käymään. Ohhoh. viikko viimesestä terosta ja täti tuli, nyt siis uuteen alkavaan kiertoon : )
Tällä kierroksella en edes ole ostanut ovistikkuja tai muitakaan, en tee yhtään mitään, syön terot 15-24pv kiertoa ja jään odottamaan taas vuotoa. Annetaan mennä omalla pohjalla ilman stressiä ja tikutteluita. Onneksi on tuo Espanjan-matka nii saa vähän muuta pohdittavaakin. Miehellä on sopivasti juuri kouluviikko viikolla 7, joten siinä meni varmaan sekin sitten. On viikon poissa eikä tule välillä kotona käymään kun matka on niiin pitkä. Noh, ei stressata eikä lannistuta. Nythän mennää periaatteella että aina kun tekee mieli, eikä oteta stressiä siitäkään, että jokatoinenpäivä tekniikalla tehtäisiin jotain.
Eiköhän meille kaikille tule se oma pieni käärö kun sen aika on : ) Toivotaan niin! : )

Täytyy kyllä myöntää, että on tää välillä niin masentavaa.. Katsoa kun muut on raskaana tai saaneet juuri oman pienen nyytin. Mun kaveriporukasta löytyy nyt kaksi juuri saanutta pienten lasten äitiä, ja kahdella laskettuaika on nyt ihan näillä viikoilla ja kahdella on sitten maaliskuussa ja toukokuussakin on parilla kaverilla laskettuaika. Ihanaa, että niitä vauvoja tulee, mutta tulispa nyt meille kaikille jotka täällä palstalla ovat olleet tai ollaan. Oisko mitään sen ihanampaa ku jouluvauvva? jos se edes meille suotaisiin :´)

Ihanaa viikonloppua kaikille!!! <3

Jenni, kp 2 / 56-42- 47, yk 4

Täällä ilmoittautuu yksi uusi joka myöskin haluaisi raskautua vuonna 2012.
Yritystä on takana jo pari vuotta ja lapsettomuustutkimukset aloitettiin tän vuoden alussa.
Nyt on kp 13 ja ovistestailut meneillään. Oon testaillut n. kuutena kuukautena aiemminkin ja koskaan en ole saanut testiin plussaa.
Toivotaan että jokainen tämän palstan kirjoittaja saa oman nyytin syliinsä viimeistään vuonna 2013!

Peikko83: Suuret pahoittelut huonoista uutisista :(! Yritä kuitenkin pitää pientä toivoa, ettei masennus iskisi. Paljon jaksamisia!!
cupcake: Tervetuloa joukkoon kasvavaan :)
j3nni: Pahoittelut menkoista :( Mutta ihanaa lomareissua ja rentoutumista! :)
Karpalo84: Tervetuloa! Paljon jaksamisia hoitoihin ja toivotaan että saatte piakkoin sieltä pienen matkaanne :)
Dumbo: Kuumeilun maailma on tosiaan ihmeellinen ;D Voipi olla tosin että sitten kun tärppää ei ainakaan heti uskalla haalia vauvalle tavaroita..
marusia: Pahoittelut pitkästä kierrosta! :o Toivottavasti tilanne selkiää pikimmiten
vuononvaltiatar: Kunpa teillä nyt olisi tärpännyt :) Jaksuja jännäilyihin ja oireiden tutkiskeluun 
Isabell: Olisipa sinulla lääkärissä kaikki kunnossa :)
Perhoska: Jaksamisia eerittäin pitkäksi venyneeseen kiertoon! Saitko jo tuloksia selville?
MarinaMelina: Nyt vain uutta testiä kehiin? Ei kait niihin pitäis mitään turhia haamuja ilmestyä. :o
JemsQQ: Oliko viivat vahvistunu? :o :) Paljon plussia sinne++
hm86: Tervetuloa joukkoomme :) Pahoittelut keskenmenon kokemisesta :(

Huomenta väki! :) :)

Täällä oli aamulla rapea koiranlenkityskeli -31,3 astetta. Hyrr :) Kp 18/32 meneillään ja dpo 2 :) Rinnat ovat särkeneet jo kolmisen päivää.. huoh. Ovat joskus kierroissa tuntuneet epämukavilta loppukierrosta enemmin, joten toivon, ettei ne meinaa särkeä niin kauaa nyt!! : /

marusia21; harmittelut negasta :( Kumpa pääsisit jo seuraavaan kiertoon! :)

Dumbo.; kyllä mää muistan olleeni juuri tuontyyppinen silloin, kun vauvakuume iski vajaa vuosi sitten. Kaiken maailman asioita piti katsella ja suunnitella :)

Peikko83; pahoittelut simppatuloksesta! :( Ja toivotaan, ettei tarttis odottaa puolta vuotta, ennen kuin mitään tapahtuu! Voimia teille!! <3 Hyvä, että häät tuo muuta ajateltavaa :)

cupcake; tervetuloa mukaan! :) Onnea teille yrityksiin! :)

j3nni; no onneksi se täti sieltä lopulta sitten tuli! :) Tuntuu varmasti ajoittain tosi raastavalta, kun ei vaan sitä toivomaa masuasukkia kuulu! Toivottavasti lomanne jälkeen ootte uutta intoa täynnä ;-)

Karpalo84; tervetuloa mukaan! ja harmittelut pitkästä yrittämisestä! Koskaan ei toivoisi raskautta toivovien yrittämisen olevan pitkä!! :) Kuinka usein tuota ovistestailua teet yleensä? Kerran päivässä vai? Oletko tikutellut kahteen kertaan? Entä minkä ajan kierrosta olet tikutellut? Kauhee kysymystulva :) :) :)

omppuf; Onnea teillekin kiertoon ja toivotaan, että luomusti tärppäisi :) Ovulaatioaika näyttää sinulla lähestyvä jälleen :) :)

Josma: Hyi, mikään ei oo etovampaa siivota ku toisen oksennusta tai limaa... yyyy...Mua alkaa heti aina yökötyttään :S
hm86: Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoon.
MarinaMelina: Kiitos tietoiskusta :) Typeriä noi r-testit mitkä hetkeks kerkee innostaan, mutta sitten tuleekin vaan negaa. Mur. :/
Perhoska: Hitto olispa itelläkin tollasia suhteita. :) Toisaalta onhan mun paraskaveri jo kampaaja ja mies hieroja et niiltäkin ihan hyviä palveluksia saa :D
Isabell: Voi olla että tulee aika halpakänni. :) Hauskaa viikonloppua sinne. Itse juhlin sitten ensi viikonloppuna synttäreitä :)
vuononvaltiatar: Onnea oviksen löytämisestä :) Itellä ainakin on tuntemuksia pitkin kiertoa, mutta yks mistä tiedän et ovis on ollut on se limojen muuttuminen.
marusia21: Jaksamista tuon pitkän kierron kanssa sinulle! Varmasti ihan super ärsyttävää :/
Peikko83: No saat ainakin paljon muuta mietittävää kun häitä järjestelet. Saattaa sitten se pienikin teille ilmaantua siinä sivussa. Ite ei kans viime keväänä muuta ehtinyt miettimään. Olis kans vissiin pitäny jo sillon alottaa tää projekti :)
cupcake: Tervetuloa! Hyvän palstan valitsit ;)
j3nni: Voi mä pystyn niin samastuun tuohon "miks kaikki muut on raskaana!". Mulla on kans nyt tuttavapiirissä ainakin kuudella tänä vuonna laskettu aika :/ Vähän kans alkaa pänniä eikä enää osaa olla aidosti iloinenkaan toisten puolesta.
Karpalo84: Tervetuloa joukkoon! :)

Omaa: Voi PÄLLI! Toissapäivänä sain siis haamun testiin ja tänään sitten testasin uudestaan ja negahan se oli. Ei ota yhtään päähän ei. Tänään sitten pitäisi tulla täti vierailulle, mutta ei ainakaan vielä ole itsestään ilmoittanut. Olin niiin varma että tässä kierrossa olis tärpännyt kun oviksenkin bongasin niin hyvin ja kierrotkin on nyt pillereitten jäljiltä tasaantunut ja oon kaikki poppakonstit käyttäny mitä vaan on olemassa. Mutta ei sitten. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :(

Kirpeää mutta iloista päivää kaikille!

Mulla ei tainnut tulla tässä kierrossa ovista ollenkaan, tikut ovat näyttäneet pelkkää haaliaista jo koko viikon :( Tänään on jo kp18, joten en viitsi enää jatkaa testailuakaan, aikaisemmin plussa on näkynyt kp12 ja kp14 välillä. Toivottavasti menkat saapuvat aikaisemmin eikä myöhemmin...

Onneksi on kuitenkin ihan kohtuullisen hyvät fiilikset. Lääkäri kumminkin sanoi, että mulla näyttäisi olevan asiat kunnossa. Miehen tilanteesta ei tokikaan ole mitään tietoa, mutta turha kai sitä on miettiä. Se kyllä hiukan harmittaa, että ilmeisestikin kaikki meidän lukuisat harjoitukset viime viikolla menivät ihan hukkaan, kerrankin kun ollaan oltu noin ahkeria.

vuononvaltiatar, hienoa, että oot oviksen bongannut :) Ja kuulostaa ihan sopivan mittainen kiertokin olevan sinne tulossa :)

karpalo84, tervetuloa mukaan! Ootteko jo saaneet jotain tuloksia tutkimuksista? Jaksamista sinnepäin!

Pahoittelut tädistä j3nni :(

cupcake, tervetuloa! Tää yrittely on tosiaan välillä aika turhauttavaa, mutta eiköhän se siitä vielä teilläkin tärppää. Tsemppiä!

Peikko83, suuret pahoittelut teidän tilanteesta :( Toivotaan, että kumminkin sen pikkuisen vielä saatte. Halit sinnepäin <3

marusia21 ja Perhoska, kurjia noin pitkät kierrot :( Jaksamista!

Isabell, tsemppiä lääkärikäyntiin!

hm86, tervetuloa!

mame, pahoittelut negasta :(

elenna; oletko tikutellut kerran päivässä? Onhan hormonihuippu voinut tapahtua tikutusten välillä? :) Hyvä, että olette pupuilleet ;-) Eihän tilanne ole ollenkaan vielä toivoton :)

Huomenta väki! 

MarinaMelina; Hmm, aika ihme tuo sinun testisi.. Kannattaisi varmaan varmuudeksi testailla uudelleen :) Ja hyvä että täti tajusi poistua!!

Isabell; Toivotaan, että kaikki menee hyvin :)!

Dumbo; Mulla on sama vieläkin että haluisin elää vaan normaalisti, eikä miettiä tätä sen enempää, mutta ei siihen vaa pystyn kun on päättänyt että nyt me halutaan se vauva.. :D

Vuononvaltiatar; Onnea ovisplussasta! Toivotaan että nyt tärppää ja kohta sullakin alkaa piinailu ;) Ja joo niin tuli, mutta arvaa vaa menikö pupu pöksyyn?! :( Miten nyt voi jännittää niin paljon, ettei edes uskalla testata.. 

Marusia21; No jo on kumma, missä oikeen sun täti viipyy!? :o 

Peikko83; ISOT pahoittelut simppatestien tuloksista!! Nyt paljon voimahaleja sinne♥ 

Cupcake & Karpalo84;
Tervetuloa joukkoon! :) Olkoon visiittinne lyhyet ;) 

J3nni; Noniin, jospa se tulisi sitten juuri nyt kun ajattelette ettette "yritä" sitä ;) Toivotaan & tsemppiä sinnekkin! :)

Omppuf; En tiedä vielä.. Meni pupu pöksyyn ja ajattelin että odotan tuleeko täti, koska sen pitäisi tänään tulla.. :D :/

Mame; Eikä !? Ei voi olla totta :( Kannattaa varmaan tehdä uusi testi parin pv päästä jos ei täti sieltä kumminkaan tulisi? Toivotaan näin! Voimia ja haleja sinne♥!!! 

Elenna; Pahoittelut ettei ovista siinä kierrossa tapahtunut! :( Tsemppiä! ( tai eihän sitä tiedä jos se on mennyt nopeasti ohi:))

Omaa; Niimpä niin, vkl tuli ja uusi testi piti tehdä! En tiedä mikä muhun on mennyt mut eilen kun piti tehdä, en uskaltanut, ajattelin että joo tänään teen. Noh, eilen illalla alkoi menkka jomotuksia jotka tosin kestivät puolituntia ja olivat tosi oudot verrattuna kaikkiin muihin kiertoihin. Noh, sitten ajattelin että en testaa tänäänkään koska tädin olisi pitänyt yöllä tai tai tänään saapua paikalle.. Vielä ei ole tullut! Jos se ei nyt tänään tule, niin kyllä mä huomenna sen vaikka väkisin teen :D Ei tällästä kestä hullukaan! 

Takaisin