Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kovasti plussasta cubcake!! <3 Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja paljon tarrasukkia matkalle! Sinun vierailusi tälllä palstalla jäi kyllä lyhyeksi ;)

cubcake:Onnea sinne :)

Alkaa ottaa päähän kun ei tiedä millon noitten menkkojen pitäs alkaa, ja millon sitä viittis edes testata. Turhauttaa! emoticon

Anteeksi valitus!

Helou leidiiis :)

Elenna,
itseasiassa mullakin piteni kierto sen greippimehun seurauksena...ja mun mielestä myös tuo luteaalivaihekin (tosin en tiiä pitenikö sen greippimehun vai punkun maistelun seurauksena:)... elikkäs aijon kyllä sitä tässäkin kierrossa lipitellä..:)

Josma, harmittelut negasta! Vaikka voihan sieltä vielä plussa tulla hyvinkin, kun ei kerran tätiäkään kuuluu...:) turhauttaa varmasti ettei tiedä tarkkaan ees millon sen täti punaisen edes kuuluisi tulla kylään..=/ mutta josko ens kierrossa tikuilla pongaisit oviksen niin ois helpompi seurata et millon kuuluu tädinkin tulla ..jos on tullakseen:) ja toivotaan ettei tule enää ollenkaan piiiitkään aikaan :)

Ansku92, onnea KOVASTI plussasta <3 ihanaa<3 Ja paljon tarrasukkia mukaan pikkuiselle :)

Mame, hamittelut siitä hitsin negasta! :/ Mutta toivotaan että tulee vielä plussa eikä se himputin täti punainen! Ja niinhän voi aivan hyvin vielä käydä, kun ei tiiä kuinka sulla toi raskaushormoni nousee ....ja toivotaan sekä uskotaan että miehellä simpat kunnossa!!

Pikkutonttu, tervetuloa !:) harmittelut tuosta kmsta, se on varmasti tosi rankka kokemus ´mutta ihanaa että olette positiivisella asenteella uudelleen yrittämässä :) Tsemppiä ja plussatuulia kovasti sinne! <3 itse olen käyttänyt niitä mammaks.fi tilattuja David merkkisiä raskaus ja ovistikkuja...

Dumbo, plussatuulia ja onnea testaukseen kun sen aika on !!

hm83, täällä on kanssa yksi aivan kamalan malttamaton!! joten meitä on monta samanmoista :) Mutta nyt tassut ristiin että siellä on tärpännyt, plussatuulia :)

Vuononvaltiatar, plussatuulia sinulle puhkun puhaltamaan torstaille <3

Cupcake, Ooi, onnea sinnekkin kovasti plussasta ja tarrasukkia matkaan <3

Isa, mulla ainakin tuntuu näyttävän aika vahvaa viivaa vielä menkkojen aikaankin, mutta sitten suunnilleen pari päivää niiden jälkeen kun testasin niin ei enää näyttäny kun ihan haaleen haaleeta..mulla noi ovistestit ainakin näyttää aina sellasta haamua joka sit vahvistuu ovisaikaan..

Virkkuli, harmittelut sinnekkin negasta =/ mulla noi hiussuonet rinnoissa tuntuu olevan aina koholla loppukierrosta..muuhun en oo kiinnittäny huomiota.. 

Isabell, toivottavasti pääsette kohta uuden kierron kimppuun <3

Oma napa, täällä kp10 menossa ja torstaina aattelin alottaa tikuttelun. Limoja edelleen ja välillä kipuja munasarjoissa (ilm. munasolun kasvukipuja) ..jospa kohta ois taas h-hetket käsillä. Meinattiin nyt tässä kierrossa yrittää jtp-taktiikalla kun áijemmin ollaan pupuiltu joka ikinen päivä :) jos sitten sais oikeeseen aikaan enemmän sinne niitä uimareita...mutta nyt tosiaan aijon olla asiaa liioin ressaamatta, kun kiire ei mihinkään ainakaan vielä ole.. :) Mulla on kyllä niin innostunut olo nyt kaverin puolesta joka on just SYNNYTTÄMÄSSÄ, ooooi sitä ihanuutta kun saa nähä taas ihan pienen pienokaisen <3 Sytytin ikkunalle kynttilän toivoen että kaikki menee hyvin <3

Voi, että ihanaa täällähän kaikki raskautuu! :)
Onnea cubcake!!

Isabell: mulla oli siis kanssa km uutena vuotena, sponttani ja ihan alussa oltiin 6+2. No nyt tänään kävin kanssa "jälkitarkastuksessa". Tilasin yksityiselle ajan oman mielenrauhan saamiseksi joka ultrasi ja sanoi että kaikki on niin kuin kuuluukin. Toivotti onnea yritykseen ja sanoi ettei anatomista estettä ole. Ollaan aika samassa tilanteessa siis. Sulla siis ei ole vielä ollut menkkoja vai tädeiksikö te niitä kutsutte? :) Mulle tuli 30 pvä keskenmenosta ja nyt siis reilu viikko menkkojen alkamisesta, eli ihan kohta sais alkaaa bongaa ovista, mutta en ole vielä päättänyt lähdenkö nyt jo siihen hommaan. Pitäisi saada ajatukset nollattua.

Josma: Toivotaan ette kohta menkat alkavat tai sitten eivät ala ollenkaan. Suuntaa ajatukset muualle muutamaksi päiväksi. Tiedän ei se helppoa ole, mutta kannattaa silti1 :D

Mä vasta opettelen tähän keskustelupalstan käyttöön joten en osaa kaikille erikseen vastailla, olen niin amatööri vielä. Kaikille kuitenkin paljon plussa tuulia ja toivotaan, että kaikki vuorollamme saadaan kertoa ilo uutiset. emoticon

Mulla vaihtelee ihan kauheesti ajatukset nyt, välillä huomaan ajattelevani, että pitäisikö laittaa koko raskaustoive hetkeksi jäihin ja seuraavaksi haluan sen vauvan nyt ja heti. On tämä sellasta  aikaa, että harmaita hiuksia vielä tulee..emoticon

Isabell: Hyvä et oli kaikki ok :)
cupcake: Paljon onnea plussasta!! :) <3
Josma: Tää menkkojen puuttuminen on kyllä niin ketuttavaa. Mur. :/ Toivottavasti tää odottelu kuitenkin palkittais plussalla.
MarinaMelina: Toivotaan että tässä kierrossa teillä se tärppi kävisi. :)

Omaa: Tänään yksi hyvä ystäväni plussasi ja se oli kyllä tosi ihana uutinen. :) Ite en saa ku negatiivista tulosta toisensa perään :/ Menkkojakaan ei tullut tänään. Mutta tänään oli lämpöä 37 astetta. Hmmh. Toivottavasti johtuis jostain muusta ku jostain tulevasta sairaudesta. Tavallisestihan mulla lämmöt siis 36,5.

iso kiitos kaikille! <3 

tein tässä illalla clearbluen digitestin, joka antoi tuloksen "Raskaana 2-3" (: oonpa kyllä aika paljon hämilläni kaikesta. mut niin onnellinen, kuten avokkinikin. 

toivon paljon plussapuhureita teille kaikille! visiittini jäi toosi lyhyeksi, mutta mitäs te niin toivoitte.. (; hehee.. 

Moi,

Paljon onnea cupcake! Ihanaa <3

mame, pahoittelut noista negoista :( Mutta vielä ei oo toivo menetetty, ennenkuin menkat tulee.

pikkutonttu, pahoittelut tuosta keskenmenosta, mikä teillä on ollut :( Toivottavasti uusi pikku matkalainen lähtisi matkaasi pian!

Melina, mietinkin, että greippimehu saattaisi olla pidemmän kierroksen takana. Montako päivää sulla piteni kierto, kun greippimehua joit? Ja miten pitkä kierto sulla oli sitä ennen? Mulla on ollut 28 ja 26 pitkiä vuorotellen, ja tästä odotin 26 pitkää, mutta taitaakin venyä johonkin 31 päivään oviksen ajankohdasta päätellen. Toivottavasti teillä ja meillä tärppäisi tässä kierrossa :)

Isabell, tsemppiä menkkojen odotteluun. Hyvä, että sait lääkäristä lisäselkoa, kaikki apu on aina kotiinpäin!

Virkkuli, toivotaan, että ne sun menkat ei kumminkaan alkaisi!

isa--, oon lueskellut, että ovistikut saattavat joillakin näyttää plussaa loppukierrossakin. Se on ilmeisesti aika yksilöllistä, että mitä ne silloin näyttää.

hm86, onnea ovisplussasta!

PePalle ovisplussatuulia ;)

vuononvaltiatar, ehdit tällä kertaa vähän ennen mua jännittelemään testituloksia tai tädin tuloa. Mulla pitäisi uskoakseni menkkojen alkaa siinä viikonloppuna 18.-19. päivä. Toivottavasti plussat poksahtaisi tällä kertaa :) Eihän se plussakaan nyt ikuisesti voi pihdata tulonsa kanssa :)

Kp21/~31? Oviksesta on vasta muutama päivä. Nännit on ollu melko arat jo pari päivää, kummallista. Kaipa se on sitten joku oviksenjälkeinen oire. Jännästi nämä oireet vaan vaihtelee kierrosta kiertoon. Muuten kuvittelisin jo taas olevani raskaana, mutta eipä tässä vaiheessa voi vielä mitään siihen liittyviä oireita olla. Hyvin suurella todennäköisyydellä ovis oli vasta pari päivää sitten. Eikun odottelemaan...

Edit: Oho, tänään on muuten 6kk täynnä yrityksen aloittamisesta. Hups hei, aika vierii. Toivottavasti ei tarvisi ihan toista puolikasta vuotta enää odotella.

Apua, olen ollut kaksi viikkoa lomalla ja täällä on ihan hurjaksi ruvettu. :D

mame, joko olet testannut?? Pelkkää negaa näyttää? :(

Peikko
, pahoittelut tuloksista. Toivottavasti jono hoitoihin jostain syystä olisikin paljon lyhyempi! Ja paljon tsemppiä myös hääsuunnitteluun, meillä oli vain pienet juhlat mutta niihinkin tarvitsi paljon hermoja. :D

elenna, mullakin näkyy pelkkää hailakkaa ovistestissä. :( Tosin huomenna vasta olisi se "oikea" plussapäivä, joten ootellaan vielä...

cupcake&karpalo84&pikkutonttu, tervetuloa joukkoon! JA toivottavasti myös tervemenoa cupcake! :D

jemsQQ apuaaa, nytkö se plussa pärähti?! JEE! anskulle myös isot onnittelut!

Ja vuononvaltiattarelle oikein paljon tsemppiä! <3

Ja mitä tulee testeihin, suositteleen ostamaan ebaysta ihan kaikkia, liuskoja ja tikkuja. Saa todella halvalla! Eli sieltä vaan jos on mahista.

ON: kp13 menossa ja tikutellut olen jo muutaman päivän. Pelkkää hailakkaa antaa kuten jo mainitsinkin... Eilen oli eka yritys makkarin puolella. ;) Jos huomenna sitten erä nro 2 ja kahden viikon päästä ei sitten menkat ala, KIITOS! :D

Iltaa kaikille :)

Yleisesti kaikille; Joo tottakai tuun aina kun kerkeen ni tänne päivitteleen tietoja :) Täällä ei oikeen nyt oo mitään uutta, paitsi pahoinvointi on lisääntynyt.. Oi kuinka ihanaa :D Ja välillä pitää oikeesti mennä tarkistaan vessaan onko täti tullut kun on ihan semmoinen olo :o Huomenna soitan vasta neuvolaan ja varaan ajan :) 

Mame; Suakin tulee hirvee ikävä! Mutta pistä mulle aina välillä tuonne "boksiin" viestiä niin mäkin sulle ja missä on sun menkat!? :o Toivottavasti nyt kumminkin sullakin olis tärpännyt, ja jos nuo halpa-testi:n testit ei vaan näytä sitä. Pidän todella peukkuja sulle ja paljon haleja sekä tsemppiä♥ (Ja tää mun plussaaminen ei ollut yhtään niin kivaa kun sä et sitä kans saanut, (ainakaan vielä) mehän yhdessä sovimme että nyt tärppää!! :'( 

Cupcake;
Noniin, hyvä että visiittisi oli lyhyt täällä niin ei tarvinnu kauan notkua ;) PALJON ONNEA ja tarrasukkia mukaan!!! :) 

Victoria; No juu niin taisi käydä :D Vihdoin!! Ja kiitos! 

Palaillaan taas, ootte kaikki mielessä ja toivon suuresti, että te muutkin pääsette täältä pian pois! emoticon

pikkutonttu - Samoissa siis mennään.. hyvä kun kävit jälkitarkastuksessa, saa tosiaan itselleen mielenrauhan ja onnea oikein paljon hyvistä uutisista, niin onnea siis uuteen yritykseen <3
Mulla todettiin toi kkm np ultrassa, ja piti sittein lääkkeillä tyhjennellä. Mulla siis eilen jälkitarkastus ja kohdussa näkyi joku möntti. Lääkäri epäili sen kuitenkin olevan verta, että menkat sieltä piakkoin alkaisivat. Pitää kuitenkin varmistella raskaustestillä, ettei oo raskausmateriaalia.

Kuinkakohan kauan menee, että menkat alkaa ? Jos kohdussa verta jo vähän näkyy.. ?
En muistanut kysyä lääkäriltä.. taidan aamulla tehä sen raskaustestin, niin saa selvyyttä tähän!
Jos negatiivinen, niin huh! menkat tulossa..
Jos positiivinen, kaavinta todennäköisesti odottaa :( en jaksais tätä enää..

Mutta lupa saatiin menkkojen jälkeen rauhassa uutta raskautta yritellä <3 tulispa nyt vaan ne menkat!

Huomenia!

Tosiaan, en mä mitenkään hätänen ole, mutta....onneks jatkoin sinnikkäästi sitä tikuttamista. Eilen illalla olikin maha taas niin kipeä, että osaan sanoa tarkan ajan, millon ovis tapahtui! Nyt on muutaman kerran kyl ollu niin kipee alavatta! Muutenkin täytyy nyt tarkkailla itteensä, et jos joka kierros samat oireeet ennen ovista (JOS en nyt raskaudu ;) ) niin lopettaa sen tikuttamisen..Niinku joku sanoiki tehneensä. No mut toivotaan parasta...

pikkutonttu: joku mun kaveri sanoi spontaanin km jälkeen, et yrittävät heti uudestaan, ku sillon pitäis tärpätä paremmin.. Emmä tiedä onko silläkään sit mitään todellisuusperää, mut kuitenkin..
isa-- : sitäpä juuri. Mäkin oon joskus tikutellut huvin vuoks muutaku puoles välis kiertoa ja saanu haaleen viivan, en siis koskaan puhdasta negaa. Ja sit tosiaan viikko sitten sain suht vahvan viivan, vkl tosi haaleen ja sit eilen aamulla positiivisen...
mame & virkkuli: toivotaan et testit näyttävät väärin ja plussaatte viel molemmat!
Isabell: Toivottavasti täti tulee pian kylään ja saatte alottaa uuden yrittämisen!
Cupake: valtavasti onnea plussasta!! <3 sinäpä et kauaa viihtynyt meidän seurassa ;)
MarinaMelina: tuo h-hetken odottelu on jotenkin jännää, toiveet korkealla ym! Seuraavaksi pitääkin jaksaa odottaa pari viikkoa..itse tässä just odottelen ja toivon parasta. Tärppionnea!!
elenna: mulla myös useesti rinnat/nännit tosi kipeet oviksen aikoihin ja ovat "turvoksissa" menkkoihin asti. Jollen paremmin tietäis ja tuntis itteeni, ni vois luulla et oon raskaana. Plussatuulia+++
Victoria: plussatuulia +++

Huomenia väelle! :)

Täällä olisi kuumotus ja lievä päänsärky palanneet :( Mur, on niin väärin tällainen, tänään kun on taas reilu 10h päivä tiedossa.. huoh. Meneillään kp 22/32 dpo6 :)

cupcake; paljon onnea!! :) enkeleitä ja tarrasukkia teille! <3

hm86; onnea oviksen bongaamisesta ja sen hyödyntämisestä ;-)

PePa; harmi, ettei ovista ole vielä tikuilla saatu kiinni! :(

isa--; harmittelut, ettei ovis ja pupuilu oikeen osuneet kohdalleen : / Mutta on sekin tainnut jollain riittää ;-) Tsemppiä loppukiertoon! :)

mame; miksi niiden testien täytyy negaa näyttää? :( höh! Lämmötkin sulla koholla ja kaikki muutkin oireet lupaavia! Toivottavasti tilanne etenee, ei tuollaista vaihetta kestä : / Onnittelut ystäväsi vauvasta :)

Virkkuli; harmittelut negoista :( Nännipihassa ei itsellä kyllä verisuonia näy. Lähellä nänniä näkyy toisella puolella pinnalla melkoinen verisuoni, muttei nännien alueella.

Isabell; hyvä, että päälisin puolin lekurissa todettiin asioiden olevan mallillaan. Ehkä ne menkat sieltä sitten alkanevat piakkoin :)

Josma; varmasti ärsyttää, kun ei tiiä yhtään, koska mekat voisivat alkaa! :)

MarinaMelina; toivottavasti jtp-tekniikka auttaa tässä kierrossa :) Toivottavasti kaverisi synnytys sujuu hyvin!

pikkutonttu; tuntuu varmasti juuri tuolta, ettei oikein tiedä, haluaako heti km:n jälkeen aloittaa uudelleen yrittään ja relata hetki ja palautua :) Itsellä ainakin breikki teki hyvää. Melkein puoli vuotta meni aikaa km:n jälkeen ennen kuin vauvakuume iski hulluna uudelleen :)

elenna; mepä tosiaan saadaan samoihin aikoihin jännätä molempien tilanteitamme :) :) Itsellä ihan sama, että tulee tuntemuksia, vaikka tietää, ettei kiinnittymistä tia mitään ole voinut vielä tapahtua. Se on heti, kun tietää oviksen olleen, niin... ... mieli on ihana!! :) :)

Victoria; no niin, teillä on ovisjutut täydessä tohinassa :) Ja harjoittelutkin ;-) Toivotaan, että menkat ymmärtävät jäädä poies :) :)

jemsQQ; itselläni meni joku reilu viikko plussaamisen jälkeen, että soitin neuvolaan :) Olin jotnekin niin jäässä! Tosin raskaus tuli niin puskista, ettei tiennyt, miten ajattelisi... Tsemppiä sinulle ihanaan odotusaikaan!!! <3 Ja käy kertomassa kuulumisiasi! :)

omppuf; onnea sinnekin jo lähestyvään ovistuhinaan :)

elenna: Täällä kans tuota nännikipuilua ollut melkein oviksesta asti. Tosi outoa.
jemsQQ: Noo mä toivottavasti tuun sitten pian perästä. :) Äläkä nyt mua murehi! :D <3 Mä nyt tässä oottelen vaan niitä menkkoja nyt. Mihin lie jääneet.
Victoria: Eilen viimeksi testasin ja nega oli. :(((
Isabell: Kyllä ne menkat sieltä tulee! Pupustelkaa kovasti jos mies sais pökättyä ne alulle. :)
hm86: Toivotaan ettei ens kierrossa tarttis tikutteluja miettiä :)
vuononvaltiatar: Ma en tieda miks aina negaa. :/ Kiitoksi onnitteluista. Mää en kyllä tosiaan jaksais olla tässä epätietosuuden vaiheessa yhtään enempää.

omaa
: yk 6, kp 34 ja dpo 18 menossa. Soitin sitten sinne perhesuunnitteluneuvolaan. Oli todella kiva hoitaja...NOT. Sanoi heti alkuun et joo pitää olla se vuosi takana yrittämistä ennen ku saa aikaa(olen vissiin idiootti). Sitten mä sanoin et jaa no mitenkäs ku tässä on nyt näitä kaikkia muita ongelmia tullu vastaan ja luettelin kaikki kiertojen heittelyt, tosi runsaat ja kivuliaat kuukautiset, pitkittynyt luteaalivaihe, miehen leikkaukset. Hoitaja vaan siihen että miesten nivustyränleikkaus ei vaikuta mitenkään lasten tekoon ja noi muutkin asiat on sellasia ettei tartte tehä mitään ennenku se vuosi on menny. Selvä. No odotellaampa tässä nyt sitten vielä se 5 kuukautta sitten niin.

Tein tänään sen raskaustestin ja onneks oli negatiivinen!! :) Kerranki voi olla onnellinen negatiivisesta tuloksesta.. seuraavalla kerralla toivottavasti oliskii plussaa ;)
Jospa ne menkat nyt sit vaik alkas! Vähän vois olla sellanen tunne nyt, että kyllä ne varmaan kohta sieltä tulee, jes!

MarinaMelina - Onnea oviksen bongailuun :) Ja voi ihanaa, kohta pääset varmaan hellimään pikkuista.. ja kasvattamaan vielä vähän lisää vauvakuumetta.. ;)

elenna - Toivottavasti siellä pian plussattaisiin myös! :) Tsemppiä odotteluun!

hm86 - Toivotaan että tärppi olisi käynyt :)

vuononvaltiatar - Tsemppiä pitkään työpäivään :) Ja toivottavasti siellä myös plussataan pian!

mame - :(( eikä.. ärsyttävää saada tollasta palautetta ku soittaa noinkin tärkeestä asiasta ja kuitenkin varmasti iso askel sekin, kun joutuu soittamaan! huhhuh.. Pitää melkein aina mennä yksityiselle, jos haluaa hyvää palvelua. No, toivottavasti et nyt liikaa stressaile.. olishan se ollut huippujuttu, jos miehes olis päässy testailee, niin ei tarvis ainakaan enää stressata moista! Tsemppiä kovasti <3 ja jospa se plussa vaikka sieltä pian pärähtäisi testiin ;)

Kovasti jännätään ja odotetaan mitä täällä tapahtuu.. jälleen kerran yritetty olla rauhassa ja olla täällä kyttäämässä koko ajan että ajuattelisi vähän muutakin kuin vauvaa :D

Alavatsa ollut jännän kippurainen, ja rinnat tosi arat jo useamman päivän :o lämpökin vähän koholla :) Pelottavan kovasti jo toivoskelen vaikka samalla pelkään kovaa pettymystä :/

Kaikille kovasti plussa tuulia ja kaikille plussanneille Onnea !

Ja anteeksi olen jotenki ollu tosi väsyny viime ajat niin ei oo jaksanu kirjoitella mitään eikä nyt jaksa keskittyä lukemaan kaikkea tarkasti :/

Moikka!

Inhottavan pitkä päivä koulussa. Onneksi vihdoin kotona:)

Cupcake: Hirmuisesti onnea! Se on hyvä, että joidenkin visiitit täällä ovat lyhyitä. Antaa tsemppiä meille täällä vielä pyöriville!

MarinaMelina: Tsemppiä oviksen bongailuun:) Mulla ei ole ennen näkynyt suonia nänneissä ollenkaan ja siitä tietysti innostuin. Varmaan on siis mulla nyt niin, että kroppa vasta palailee luomutilaan monen vuoden pillereiden syönnin jälkeen

Vuononvaltiatar: Sulla lähenee taas jännät vaiheet. Päänsärkykin oli listattu raskausoireissa. Toivotaan, että sulla se olisi siitä johtuvaa;)

Isabell: Toivotaan, että menkat alkaa mahd pian. Joskus mulla ainakin pupustelu tosiaan käynnistää ne.

Mame: Harmi, kun menkat ei tuu ja negaa vaan näyttää. Toivotaan kuitenkin eniten, että muuttuu plussaksi:) Vaikka tiedän, että omissa ajatuksissa sille tielle voi olla vaarallista lähteä... Ne hoitajat on välillä niiiin töykeitä, eikä kuuntele ollenkaan. Mulla oli kans ihan kauhea, kun soitin sen raskaustestin tuloksia. Epäili mun olevan anorektinen, kun menkat ei tulleet ja oli todella töykeä. Hiljeni sitten kun kerroin painon ja pituuden.

Omaa: Tänään alkoi menkat. Tosi kovat kivut, mutta vähäistä vuotoa. Noi kaikki oireet tarkoittaa varmaan vaan sitä, että hormoonit eivät vielä oo tasaantuneet. Sain kuitenkin siltä töykeältä hoitajalta lääkäriajan ja jos jatkuva nälkä ei lopu niin menen sitten sillä ajalla sitä selvittämään. Jos on kilpirauhasarvot esimerkiksi jotenkin vinksallaan.

Virkkuli: yk 11 kp1/25-29... Nyt taidan yrittää olla kyttäämättä yhtään mitään tässä kuussa. Edes ovista (jos vaan pystyn...)

Iltaa! :)

mame; olipa hoitsun käytös taas kannattavaa : / Pahoittelut sinulle tuollaisesta! Minusta täysin asiallista tiedustella asioita, kun mielessä ne kerrat pyörii. Eikä vaan ilmoittaa, ettei ole asiaa tyyliin ees käynnille ennen kuin vuosi yritystä mittarissa.. niin ärsyttävää! :(

Isabell; hienoa, että negaa näytti :) Olisi ollut varmasti tosi raskasta jos sieltä vielä plussa olisi tullut.. olisi vissiin tarvinnut sitten kaavia vai? : / Parempi näin! :) Ja ehkä kannattaa vähän häristellä menkkoja tulemaan ;-) Niinkuin joku jo sanoikin :) :)

Dumbo.; hienoa, että yritys sinulla on ainakin kova saada pidettyä mieli hallinnassa tässä vauvakuumeilussa!! :) Pisteet siitä :) Vaikeetahan se on jos oireitakin hieman pukkaisi :)

Virkkuli; noh hyvä, että menkat sitten tulivat, pääseepä uuteen yritykseen! :) Tsemppiä stressittömään kiertoon :) :) Hyvä, että sait ajankin lekurille :)

Takaisin