Moi,
Paljon onnea cupcake! Ihanaa <3
mame, pahoittelut noista negoista :( Mutta vielä ei oo toivo menetetty, ennenkuin menkat tulee.
pikkutonttu, pahoittelut tuosta keskenmenosta, mikä teillä on ollut :( Toivottavasti uusi pikku matkalainen lähtisi matkaasi pian!
Melina, mietinkin, että greippimehu saattaisi olla pidemmän kierroksen takana. Montako päivää sulla piteni kierto, kun greippimehua joit? Ja miten pitkä kierto sulla oli sitä ennen? Mulla on ollut 28 ja 26 pitkiä vuorotellen, ja tästä odotin 26 pitkää, mutta taitaakin venyä johonkin 31 päivään oviksen ajankohdasta päätellen. Toivottavasti teillä ja meillä tärppäisi tässä kierrossa :)
Isabell, tsemppiä menkkojen odotteluun. Hyvä, että sait lääkäristä lisäselkoa, kaikki apu on aina kotiinpäin!
Virkkuli, toivotaan, että ne sun menkat ei kumminkaan alkaisi!
isa--, oon lueskellut, että ovistikut saattavat joillakin näyttää plussaa loppukierrossakin. Se on ilmeisesti aika yksilöllistä, että mitä ne silloin näyttää.
hm86, onnea ovisplussasta!
PePalle ovisplussatuulia ;)
vuononvaltiatar, ehdit tällä kertaa vähän ennen mua jännittelemään testituloksia tai tädin tuloa. Mulla pitäisi uskoakseni menkkojen alkaa siinä viikonloppuna 18.-19. päivä. Toivottavasti plussat poksahtaisi tällä kertaa :) Eihän se plussakaan nyt ikuisesti voi pihdata tulonsa kanssa :)
Kp21/~31? Oviksesta on vasta muutama päivä. Nännit on ollu melko arat jo pari päivää, kummallista. Kaipa se on sitten joku oviksenjälkeinen oire. Jännästi nämä oireet vaan vaihtelee kierrosta kiertoon. Muuten kuvittelisin jo taas olevani raskaana, mutta eipä tässä vaiheessa voi vielä mitään siihen liittyviä oireita olla. Hyvin suurella todennäköisyydellä ovis oli vasta pari päivää sitten. Eikun odottelemaan...
Edit: Oho, tänään on muuten 6kk täynnä yrityksen aloittamisesta. Hups hei, aika vierii. Toivottavasti ei tarvisi ihan toista puolikasta vuotta enää odotella.