Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Josma: no ihan vielä ei sitten varmaan kannata testata. Koita nyt vaan malttaa jos vaan suinkin pystyt. Vaikka ite kyllä teen testejä aina ihan liian aikasin :D White christmas: Se greippimehun taika on vissiin siinä et se muuttaa noita limoja. Itellä se ainakin on aiheuttanut runsasta liman eritystä ja kaameen närästyksen :D ovulaatiotesteistä on niin monta mielipidettä kun on käyttäjääkin. Ite oon tilannu halpa testistä niitä liuskatestejä ja hyvin on toiminut. Yks vinkki vielä yrittämiseen, kannattaa aloittaa foolihapon syönti. Joillain sekin on auttanut ja ei siitä ainakaan haittaa ole muutenkaan. :)

Satuinpa sopivaan aikaan lukemaan pikasesti!
mame: Kuulostaa nuo greippi-mehu jutut siltä mitä ajattelinkin. Not for me! Limaa ja närästystä IHANAA x) Sait tälle tytsylle hymyn huulille :)

Täällä ootellaan plussauutisia! Niitäpä toivottelen kaikille loppukierrossa oleville

Omppuf ja kp 4 yk 10

Terve kaikille!

Täällä on äsken tehty testi ja positiivista näytti niinkun oireista jo vähän päättelinkin Nyt tietenkin sitten toivotaan että kaikki vielä menee hyvin. Tänään pitäs varata aika esikoisen 1,5 vuotis neuvolaan niin täytyypi kysästä samalla että onko mahollista päästä alkuraskauden ultraan neuvolan kautta kun en yhtään tiedä että missä vaiheessa raskaus menossa ja millon LA. Veikkaus on rv 5-6 ja LA ajoittuu 24-28.9 välille.

Paljon plussa tuulia teille kaikille muille! käyn silti lukemassa teijän kuulumisia kanssa.

Onnea Heiskulle kovasti !

Itsellä oli aamulla kamalaa pahoinvointia, mutta epäilen sen johtuvan vaan siitä kun lopetin pillerit reilu viikko sitten.. Ja menkatki loppu ihan päivä sitten niin ei se muusta voi johtua..

Niin kovasti kyllä toivois ettei menkkoja enää tulis, ja positiivista näyttäis..
Pitää vaan koittaa itseni pitää ihan tyynenä, ja odottaa rauhassa..

Moikka!

Hirmuisesti onnea Heisku!toivotaan, että kaikki menee hyvin. Minkälaisia oireita sulla on ollut viime päiviä?

Uskoisin, että Jemsqqakin voi jo onnitella. Haamu ja moinen pahoinvointi ei varmaan voi muuta tarkoittaa, kuin plussaa! En nuolaise vielä, mutta odotan innolla miten käy;)

Tervetuloa kaikille uusille! Ja plussatuulia kovasti niille, jotka kohtapuoliin pääsevät testaamaan. Kannattaa kuitenkin malttaa ettei tule niitä kemiallisia haamuja, jotka saavat toiveet turhaan ylös. Toivotaan siis kaikille oikeita plussia ja testiä kehiin, kun on se kierron vika päivä;)

Hiutale: Hyvä, että sulla on jo tiedossa hyvä lääkäri. Toivotaan, että tulisi kuitenkin se raskaus, joka voisi auttaa. Mulla sama toive. Itse en ole tuntenut endoa käsin, eikä lääkäri, mutta se olikin sellaisessa paikassa, että ei olisi voinutkaan. Oletko saanut sellaisia kipulääkkeitä, joilla pärjää kipujen kanssa, mutta ei väikeuta raskautumista? Mulla on ollut joku P:llä alkava ja sitten Panacodia pahimpiin tilanteisiin. Mulla ei kyllä tällä hetkellä muita kipuja, kun noi kiinnikkeet vähän tuikkii, jota siis luulen nyt varmaan välillä raskausoireiksi...

Omaa: En ole testaillut. Oireina on vieläkin se jatkuva nälkä ja rinnat nyt kipeät sivuilta ja verisuonet hieman lisääntyneet nänneissä. Uskon kyllä tällä hetkellä, että nää on nyt vaan näitä mun hormoonioikkuja. Onhan mulla tullut "maitoakin" rinnoista puristaessa jo monta vuotta. (Senkään ei kyllä pitäis olla mahdollista, jos prolaktiiniarvo ei ole kohonnut. Mulla se ei ole kohonnut, mutta "maitoa" silti tulee). Odottelen nyt ensi viikkoon, jolloin menkat pitäisi alkaa ja jos ei ala niin sitten menen varmaan suoraan lääkäriin.

Tsemppiä kaikille! 

Hyvää tiistaipäivää väelle!! :)

Täällä on väsynyt nainen! Oltiin eilen miehen (meille) uuden auton haussa töiden jälkeen. Huoh, neljältä lähdettiin kotoota ja yhdeksältä palattiin. Väsytti vähän aamulla herätä töihin :) :) Täällä kp 14/32 ja ovista tikuteltiin ja puhdas nega vieläkin. Tylsä alkukierto! Mur

MarinaMelina; onkos siellä tilanne pysynyt ennallaan? Onko noita tuntemuksia tullut lisää? :)

mame; kumpa sinunkin loppukierto etenisi nopiaan ja saisit testailla! Lupaavia oireita ainakin :) :)

jemsQQ; ootko testiallut? :) Täällä jännätään peukut pystyssä teille!! :) :)

White Christmas; tervetuloa mukaan!! :) onnea lääkärikäyntiin! :) Noista ovistestailuista; ohjeistetaan tekeen klo 10-20 välillä :) Ja kysyit lisäksi vauvahankinnoista... itse ruvettiin jotain pientä hommaamaan minun raskauduttua reilu vuosi sitten. Keskenmenon jälkeen paras ystäväni ilmoitti alkaneesta raskaudesta ja rupesin ihan innolla kaikennäköistä osteleen pienelle... en vaaatteita niinkään, mutta muuta. Suunnittelin antavani kaikkea sitten heille, mutta tulihan valittua sellaisia itselle mieleisiä tavaroita, enkä voinutkaan/halunnutkaan niistä kaikista luopua :D Oltiin miehen kanssa molemmat sitä mieltä, että ei oo harmia ostella jotain kivoja juttuja, jos nyt nokan eteen sattuu. Eipähän sitten oo niin paljoa hankittavana :) Kauhee sepostus tuli :) :)

Josma; lupaavia nuo oireet kyllä olisivat! :) Tosin tunnistan noista suurimman osan itsellänikin olleen viime kierrossa... itsellä kyllä tuo aamuinen pahoinvointi menee alhaisen verensokerin piikkiin, jollei illalla ole tullut syötyä mitään/riittävästi :) Toivotaan, että sinulle tulisi plussa! :)

Hiutale; tunnistan itseni tuosta sinun tuttipullo-kirjoituksesta! :)

omppuf; siellä näemmä eletään kierron tylsää vaihetta... täällä vähän sama tuon greipin kanssa. Ihan pelkästään sitä en pysty nauttimaan. Mehusta meinaa lentaa laatta ainakin :P

Heisku; onnea plussasta!!! :)

Dumbo.; ei tuo pahoinvointi koskaan mitenkään kivaakaan oo :) Toivottavasti tärppäisi ekalla yrittämällä! :)

Virkkuli; noh, testaile myöhemmin :) Tsemppiä odotteluun! :)

White Christmas; Mä katoin sitä samaa eilen illalla netistä, oli niin lähellä etten tilannut.. :D Voipi olla että meen ja tilaan sen vielä, heh :D Ja noi ovistestit menee niin että joka päivä samaan aikaan noin. Ja ei mielellään aamupissasta. Ja eikai sillä merkillä niin väliä ole, mutta jos et halua viivoja tulkita niin clerbluen hymynaamoja kannattaa ostaa :) Miten lääkärissä meni? :)

Hiutale; Tuo on niin tuttu tunne, monesti olen itsekkin meinannut ostella kaikkea :D 

Heisku; Paljon onnea plussasta!!! Ihanaa♥ Ja nyt niitä tarrasukkia mukaan, että pysyy koko matkan mukana!

Dumbo; Tsemppiä odotteluun, se kun on niiin tylsää aikaa :/

Virkkuli; Varovaiset kiitokset! Vielä en uskalla itsekkään kauheasti iloita.. :D Mutta toivotaan nyt, että sielläkin se plussa tulisi!!! Toivottavasti et ainakaan lääkäriin saakka joutuisi menemään :/ Tsemppiä♥

Vuononvaltiatar; Oi sitä uuden auton tuoksua! Se on mielestäni niin ihana :D 

Omaa; Tänään tuossa aamulla uuden testin sitten tein ja siihenkin heti tuli haalea viiva, näkyi paremmin parin minuutin päästä.. Mulla nyt on niin "vähäinen" tuo dpo niin ajattelin seuraavan tehdä viikonlopun aikana, koska haluan siitä kunnon plussan, eikä mitään tuommoisia(Tädin pitäisi tulla 4päivä). Minä kun en vielä halua uskoa että se olisi plussa kun niin haalea, mutta joo todellakin tällä dpo:lla ei vielä kauhean tummaa saiskaan :D 

jemsQQ; on auto meille uusi, mutta muuten vanhempi :) :) Olihan tuo tietty putsattu paremmin :) Niin lupaava tuo sinun tilanteesi!! :) Toivottavasti seuraavassa testissä tulee kunnon plussa! :) :) Tsemppiä!

PahPyh...kirjotin pitkän viestin ja se pyyhkiyty pois...pah. Eli siis pahoittelut nyt lyhyestä kun ei jaksa kirjottaa uudelleen..:)

Mutta tärkeimmät kuitenkin Heiskulle ISON ISOT onnittelut plussasta!!! :) ja JemsQQlle tsemppiä, kyllä se vahvempi plussa sieltä tulee <3<3

Testailijoille PLUSSAPUHUREITA kovasti!!

Täällä ei mitään uutta, menkat jatkuu...huoh:/

Melina kp3/31-32 yk4

Tylsää tämä odottelu kyllä onkin :/

Niin turhauttavan pitkä koulu päivä, piti tauolla tulla jo tänne lukemaan teidän kirjoituksianne :)
Yhden jälkeen jo väsähdin oudosti, tuntuu ettei jaksa mitään tehdä :/ Pitää vaan koittaa jaksaa kolmeen asti koulua..
Normaalisti en kyllä tällä lailla väsähdä mutta jospa tämä tästä menis vaikka ohi :)

Heipähei kaikille ! 

Hirmusti tullu tänne taas tekstiä, ku ei nyt vähään aikaan täällä ole tullut käytyä, selailin kirjoituksia läpi tuossa, ja onnea hirmusti heiskulle plussasta! <3 , oliko sulla Heisku mitä oireita ennen plussaa?? Ja hirmusti plussatuulia jännäilijöille! Täällä jännitetään teidän puolesta! +++++

Ja tosiaan joku tuolla kyselikin että onko kukaan ostanut  vauva tarvikkeita tms ennen ku vaavia edes on kuulunut, niin mietin kans yhtenä päivänä ihan samaa!! hirveesti tekis mieli jo ostella vaatteita , ja tarvikkeita. ei vaan malttais odottaa! :D 

Omaa napaaa: Ei ole tätiä kuulunut VIELÄKÄÄN! kp 53... alkaa ottamaan jo pikkuhiljaa päähän, ovistikut sun muut greippimehut ja nämä tuolla odotteleeki, mutta ei näköjään saa uudelle kierrolle startata.. .s Enkä tiiä mikä tuolla alamasussa on, ku nyt ehkä kolme(?) päivää ollut semmosta polttavaa tunnetta alavatsassa, ja eilen pissatti koko ajan, mutta nyt se pissatus menny ohi, mutta tuo jännä paineen sekä tavallaan polttava tunne (hankala selittää) jatkunut. Toivottavasti ei olis ainakaa mitään tulehdusta, enkä usko että se vti:täkään ole :s ja oon ollu pahalla päälläki ! :D Todellaki nyt sitä tätiä toivon tulevaksi! :D Mutta 28 pvä se ultra, jospa siellä sais asiat jo rullaamaan paremmin..

Huh, tulipa tekstiä..

Heippa taas :)

Ehdin vihdoin koneelle! Aamulla juostu kaupoilla ( tilipäivä ) ;) .. Piti sitte apteekissa vierailla ja bongasin sieltä noita raskausvitaamineja ja luin et olis tosiaan hyvä syödä niitä jo yrittäessä, niin pitihän se ostaa :) Mulla on nyt noita Minisunin multivitamin mama.
Greippikokeiluhan jäi mulla tosiaan siihen yhteen kertaan :D ..tuli ihmeellistä kurkun kutinaa sen jälkeen.. pitää kokeilla ehkä myöhemmin sitä mehua! No, nyt on ainakin noi vitamiinit!

Ja huomiselle on varattu aika hierojalle (siitä sitten suoraan yövuoroon).. tänää alkaa taas yövuorot :) Ja vielä kun saa.. niin pitäähän sitä evääks ostaa energiajuomaa ja salmiakkia ;)

Sli - ainakin sulla on kivoja oireita :) Paljon plussatuulia!! +++

Hiutale - Onneksi pääsit lääkäriin selvittelemään asiaa. Toivotaan nyt, että raskaus alkaisi pian <3 tsemppiä kovasti!

Dumbo - Tervetuloa joukkoon! Löysit juuri oikean paikan ;) Toivotaan kuitenkin pikaista raskautumista!

mame - Toivotaan sullekkin sitä plussaa!! ++ :)) Mä en oikein muista, milloin se alkoi.. mut, ei mulla mitään muita oireita ennen sitä ainakaan ollut, kun en osannut silloin vielä edes epäillä raskautta. Nyt jälkeenpäin vasta tajusin, et sehän oli oire! En mä sitä silloin hoksannu! Ihmettelin vaan.. Toivotaan että se olis sulla just se ensimmäinen oire ;)

jemsQQ - Toivotaan että se plussa sieltä vahvistuu <3 jännitetään!! Oi vitsi, ainakin ihania oireita jo sulla :)

White Christmas - Tervetuloa ja toivotaan pikaista tärppiä :) !! Mä en kyllä halua hankkia mitään vielä, ehkä sitten kun seuraavan kerran raskaudun ja raskaus on jo pitkällä ( ultrat ja muut käyty ) ehkä sitten uskoltaisin hankintoja tehdä. Voihan niitä aina katsella :) Mut, jos vaan " uskoltaa " niitä jo ostella, niin mikäs siinä.. ihaniahan ne tosiaan on <3

Josma - Toivotaan, että ne on raskausoireita :) malta nyt odotella hetki vielä, ennen kuin testaat.. sittenhän sen tietää! Jospa olisikin heti tärpännyt!! ++

Heisku - Paljon onnea PLUSSASTA!! <3 Ihana uutinen!! :) Toivotaan, että kaikki menee hyvin! Tarrasukkia!

Virkkuli - Tsemppia ja toivotaan paljon plussatuulia!! :) ++

vuononvaltitar - Kyllä se ovis sieltä tulee.. toivotaan tärppiä sitten!! :) ++ Ja onnea uudesta autosta, varmasti piristävää.. :) Täällä on aina autokuume ( siis miehellä, ei mulla ) .. sit ku vaihetaan, ni hetki menee.. ja taas haaveillaan uudesta :D 

marusia21 - Tsemppiä! toivotaan, että saat pian selvyyttä oireisiin! Ja tietenkin sinne myös oikein paljon niitä plussatuulia! ++ :)

Nyt päikkäreille :)

Heisku, onneaaaa! emoticon

jemsQQ
, sä olet ihan niinkuin mä, pitää testata ajoissa. :) Mutta sulla sentään kuulostaa hyvältä! Täällä on kyllä niin kaikki peukut pystyssä ja sormet solmussa ja vaikka mitä vielä.

ON: Kp6 ja tää on NIIN turhauttavaa edelleen. :D Ensi viikolla sitten taas tositoimiin, tikutus alkaa sunnuntaina. Jänskättää kovasti, haluan jo antaa itselleni luvan ostaa sen ensimmäisen vauvajutun...

omppuf: Mäkin oon nyt tosta greippimehusta koittanu vähän pitää taukoo just sen närästyksn takia ;>
Heisku: Paljon onnea ja tarrasukkia! :)
Dumbo: Itellä ainakin on viimeset puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen joka kierrossa tullu aina jotakin ihan uusia oireita. Ärsyttää kun aina innostuu luulemaan eka raskausoireiksi :/
vuononvaltiatar: tsemiä oviksen bongailuun, kyllä se vielä plussaksi muuttuu :)
jemsQQ: Kyllä se viiva siitä vielä tummenee ihan varmasti :) <3 Pidän sulle peukkuja et kaikki menis hyvin.
marusia21: Kylläpä sinullakin tuo kierto vaan venyy ja venyy. :S Eiköhän siellä ultrassa sit tilanteeseen tuu ainakin vähän selkoa. Tsemiä! :)
Isabell: dpo 9 tuli mulle testiin nega, mut olipa se liian aikastakin testailla. Nyt vaan oottelen tuota 4.2 että mitä tuleman pitää :)

Omaa: Kp 26/30 dpo 10 meneillään. Eilen kun ajelin yövuorosta kotiin niin mulla tuli alaselkään ihan järkyttävä kipu ja kaahasin miljoonaa kotiin kun oli niin paha istua. Sitten melkein kun olin kotona niin alavatsaa nipisteli muutaman kerran tosi kovaa ihan niin ku jollain terävällä olis pistelty. Sitten menin nukkumaan ja se mahan nipistely muuttui enemmän niinkuin menkkatuntemuksiksi ja näin painajaista että mulle tuli keskenmeno. :O Sitten päivällä kun heräsin niin ei enää tuntunu missään miltään. Taas jotain ihan uusia tuntemuksia.

Heisku: Onneksi olkoon!!
vuonovaltiatar: Tsemppiä oviksen bongailuun..kyl se sieltä tulee..itsekki viime kierrossa mietin jo että eikä mulle tule ovista ollenkaan -no seuraavana iltana sain vahvat viivat ;)
JemsQQ: Voin että mä NIIIIIN toivon että viivat vahvistuu.. voitas sit plussata melkein samaan aikaan -mulla ois 'deadline' Maanantaina 6:s päivä. ;)
Marusia: Eiköhän ultra kerro jo paljon.. ettei noi alavatsan 'polttoilut' olisi vaan merkki jostain masuasukista. ;)
Isabell: Noita raskausvitskuja on kyllä hyvä hommata jo ajoissa..sit ku vielä muistaisi ottaa ne joka päivä. Joo..mä laholatva en meinaa muistaa. :(
Mame: Mullon tullut nyt loppukierrosta noita nipistelyjä. Omituisia..Toivottavasti kielii plussa signaalista. ;)

Omaa: Kp 22/27 dpo:9 Kävin tänään ratsastamassa ja voih.. se on kyllä aivan ihana harrastus joka jatkuukin 2krt/viikossa. :) Kolmena iltana oon kääriytynyt kahden peiton alle.. lämmöt korkeella +36,7 - +37,0 ja aamuisin huimaa. Hmm. Kauhee nälkä KOKOAJAN ja sit taas saattaa tulla yhen äkin pahaolo. Vatsaa tosiaan on nyt kahtena iltana viiltänyt..oon ehtinyt jo sänkyyn ja tovin olla. Omituista. Eniten hämmästystä tuo tämä miksi ruumiinlämpö on näinkin korkeella (normaalisti lämmöt 35.5-36.0) kun kipeä olo ei kyllä muuten ole.

Vuononvaltiatar; Aa ookei :) Kiitos!♥

MarinaMelina; Kaipa se täti pian poistuu ja saa pistää uuden yrityksen käyntiin! :) Tsemppiä!

Marusia21; Kannattaa varmaan testata? Jos sittenkin tärppi olisi käynyt ;) Mulla on muuten vähän samanlainen olo ollut eilen, tuo polttava tunne, tai se on semmoinen ihmeellinen.. Hmm.. 

Isabell; Mulla kanssa noita raskausvitamiineja ja kovasti olen tykännyt, niissä mun on kans tota rautaa niin huomaan että on paljon pirteämpikin kuin ennen ja jaksaa paremmin :) Nojuu, ihania ja ihania "oireita".. ;) Pitäs vkl saakka odottaa, sitten uudelleen testaan.. Huoh, miten jaksan sinne saakka!! 

Victoria; Hahha, vissiin juu :D No toivotaan, että se auttaisi! Mä niin odotan sitä että saan taas testata, mutta vasta vkl!! Jos pystyn siihen.. Mutta silti joku takaraivossa sanoo, että älä hurraa vielä, nega sieltä tulee.. Mutta kyllä mä ihmettelen jos sieltä nega tulee kun jo kaks haamua saanut ja nää oireet.. Tsemppiä sulle oviksen bongailuun! Toivottavasti sullakin nyt sitten tärppää!!♥

Mame; Kiitos! Ja toivotaan :/♥ (Mä näin meistä viime yönä muuten unta, sä plussasit siinä ja me pidettiin yhdessä baby showerit :D) Mistä tuokin mahtoi tulla?? Hahha ;) 

Sli; Niin kans!! Sovitaan, että mä saan nyt ensin sen vahvemman plussan ja sä sen jälkeen!!! ;) Tsemppiä ja plussatuulia sinne♥+++

Sli: onks se sun nipistely ollu sellasta ihme pistelyä? Ku mulla on ja ei oo vielä ikänä sellasta ollu... Jemsqq: ettet vaan olis kattonu 16 and pregnanttia? :D tai tietysti olis ihanaa jos se ois ollu enne uni! :) ite vaan ainakin seuraan noita vauva ohjelmia aika ahkerasti. Ihme kyllä niin ei oo uniin vielä mennyt.

Mame; Oon mä sitä joskus kattonut, mutta kun tuntuu, että aina ku oon kotona ni se on jo mennyt tai sitten en vaa huomaa :D Ja joo niin olis! Ja kyllä mä muutenkin aina noita vauva-ohjelmia katon kun sattuu tuleen telkkarista, mtv faktalta tykkään ainakin katsoa sitä synnytys sairaalaa :D!! 

Takaisin