Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta tytöille! :) :)

Täällä meneillään kp 15 ja ollaan saatu ovistestiin jo haalee kakkosviiva! :) Jännää! Täytynee varmuudeksi tänään jo pupuilla. Eihän sitä tiedä, kuinka nopea lh-huippu on... ettei vaan ole sitten jo laskemassa. Kreisi mää varmaan oon, mutta :)

Mietin, pitäisikö varmuudeksi testata tokan kerran vielä illalla ennen kahdeksaa... näkis, kuinka nopeesti muutosta viivaan tapahtuu jos tapahtuu??

Täällä käytiin eilen maalikaupassa ja kampaajalla :) Maalikaupasta ostettiin läpikuultomaalia, kun talossa on muutama seinä hirsimäistä puuta niin saadaan vaaleemmaksi :) Kampaajalla pääsin eroon jo pari kuukautta kytänneistä kakshaaraisista :) Viimeksi tulikin käytyä kampaajalla heinäkuussa. Huh huh!  Silloin leikattiin nippanappa hartioille ja nyt ennen leikkausta ylettyivät melkeen uuman korkeudelle selän puolella! Tosin mulla on aina tukka kasvanut aivan liian nopeesti :) Nyt lyhennettiin latvustoja miltein 10 cm :)

MarinaMelina; on niin ärsyttävää, kun joskus onnistuu tuon viestin hävittään pitkän uurastuksen jälkeen :) Harmi, että ne menkat siellä nyt jatkuikin :(

Dumbo.; muistan niin joskus ammattikorkeessa, kun oli yhtä tuskaa nuo iltapäivä tunnit. Tosin itsellä oli huono tapa syödä turhan paljon lounaalla, jolloin täysi olo rupesi väsyttään... Meillä saattoi useinkin olla ulkopuolisia luennoitsijoita, joiden luennot alkoivat kolmesta lähemmäs kuutta. Hui, miten sitä jaksoikaan istua penkillä niin pitkiä päiviä :)

marusia21; ompa kurjaa tuo sinun kiertosi nyt! Ootko kokeillut ovistikutella? Muistaakseni jollai toisella olisi vastaavanlaisessa tilanteessa jäänyt ne menkat tulematta väliin... oisko hänelle silti ovistikuilla tullut plussa megakierrossa.. No höh, en muista yhtään.. jotenka ei tästä kommentista yhtään viisaammaksi tulla :D :D Tsemppiä!

Isabell; itsekin ostin noita raskausvitamiineja tuossa viime keväänä ja melko säännöllisesti tullut niitä syötyä :) Kivaa hierontakertaa! Ja herkuttele sinä siellä yövuoroillessa :) :)

Victoria; jotenkin menkkojen ajan alkukierto ei ahdista, mutta sitten kun niitäkään ei enää ole, alkaa kyllästyttään tuo ovispäivien odottelu!! :) Niin ainakin juuri itsellä :)

mame; sinullapa ollut tukala automatka : / Toivottavasti johtuisi mahdollisesta tulevasta perheenlisäyksestä :) :) :) Nyt tsemppiä loppukiertoon! Ja viikonloppuun meinaat jaksaa purra hammasta ennen kuin testialet uudelleen? :)

Sli; olen kanssa itse ratsastustytteli ollut. Oon vuosia jo halunnut aloittaa harrastuksen uudelleen, mutta nyt ajattelen, etten aloita näin vauvaprojektin alla. Jossain lukikin, ettei raskautta yrittäessa välttämättä kannata aloittaa fyysisesti rankkoja harrastuksia tms.... ehkä sitten joskus myöhemmin :) :) Jänniä oireita sulla ainakin on, toivottavasti nyt tärppäisi!! :)

jemsQQ; onnea sinne testailun odotukseen!! :) Viimeiset päivät ennen testin tekemistä on niin piinaavia, mutta liian aikaisin ei millään haluis testailla, ettei sen takia negaa näyttäisi... Tsemppiä! :)

Huomenta evri badi ! Aivan ihana ilma! 

vuononvaltiatar: Kuulostaa hyvälle tuo sun tilanne! Voithan sä illasta testata uuelleen, itekki oon kuullu että ovis voi mennä hetkessä, että ei se pahitteeksi ole testata. ;) Voi, sinäki oot niitä joilla kasvaa hiukset nopeasti, kadehdin ! ite oon aivan ääripäästä, vaikka kuinka kasvattaa hiuksia niin ei varmasti kasva.. :-D Hmm, en oo kyllä ovista bongaillu, mulla on nyt  vauva haaveet ihan jäässä, tätiä odotellessa vain! :D

Joku kyselikin, että oonko vielä testaillu raskaustestillä, niin en oo.. ja siitä sainkin päähän tänään käydä vielä yhden testin ostamassa ja testaan! :D vaikka tiedän että negsu sieltä tulee, mutta yrittänyttä ei laiteta, vaan miten se menikään..

Tänään pitäisi käydä katsomassa omakotitaloa, jota ootan innolla! Tosin, oma se ei tulisi olemaan, kun vaan vuokra, mutta silti, omaa rauhaa ja tilaa olisi niin kiva saada, alkaa tympiin tämä rivari elämä. :) 

Hyvää ja aurinkoista päivän jatkoa !

Vuononvaltiatar; Munkin mielestä kannattaa varmaan illalla tehdä uusi testi, ei siitä mitään haittaa ainakaan ole :)! Oi kumpa mullakin kasvais nopeesti hiukset, mulla on niin ohuet hiukset muutenkin ja tuntuu että vuodessa kasva mihinkään.. :( Ja niimpä, totta.. Ajattelin huomenna tai ylihuomenna sitten taas testailla! 

Mame; Koska oot ajatellu testata uudelleen? :) Jännitän puolestasi täällä jo!! 

Marusia21; Toivottavasti oli siisti kuntoinen ja muutenkin hyvä talo, otitteko sen? :) Ja eihän sitä tiedä vaikka plussa sieltä tulisi! Tsemppiä, tuu heti sitten kertoon kun oot testannut!! Puhallan vielä plussia sinne++++

Omaa; Mulla yleensä on näinä päivinä alkanut pms oireet, mutta nyt ei oo tullut(ainakaan vielä) mitään! Eilen ei oikeastaan ollut pahemmin mitään, rinnat on vain vähän kovat tai tuommoiset ihmeelliset ja tänään on aamulla ollut hiukan paha olo ja kerran vihloi mahassa.. Jännää ;) Huomenna tai ylihuomenna ajattelin sitten uuden testin tehdä, jos uskallan. Tai sitten odotan lauantaihin ja katson tuleeko täti. 

Omaa: Kp 27/30 dpo 11 menossa. Viime yön olin taas töissä ja palelin ihan hulluna. Aamulla myös kun join kahvia niin tuli palan tunne kurkkuun, mutta niin on käynyt joskus ennenkin. Tässä Yritän nyt sunnuntaihin malttaa tuon testailun kanssa. Kuitenkin niin vähän aikaa enää siihen että täti ei tuu tai tulee... Tänään ei oo enää ollut niitä vatsan nipistelyjä mitä eilen aamuna oli. Toissapäivästä alkaen valkovuotoakaan ei ole tullut, mutta lievää limaisuutta on ollut. Oon ihan ihmeissäni koska tavallisesti juuri näihin aikoihin mulla nimenomaan se valkovuoto on alkanut eikä loppunut.

Onko muuten kenelläkään tietoa kuinka pian kiinnittymisen jälkeen kannattaa testata niin että plussa "varmasti" näkyy? Kun mietin tässä jos se eilinen pistely oli kiinnittymisestä johtuvaa...

Tänään ollut ihana vapaa päivä, sai nukkua kunnolla.. Onneksi koira pitää huolen ettei pääse unet liian pitkiksi venymään :D
Tuntuu vaan aika niin pitkältä, kun vasta pillerit reilu viikko sitten lopetin ja tässä innolla odotellaan että menkat kokonaan loppuis :D Vauva on kyllä niin kovasti toiveissa ettei malttais odottaa ollenkaan :D Pelottaa vaan kovasti että joutuu pettymään pahemman kerran kun on näin suuret toiveet kyseessä..

Iltaa!! :)

Kävin siellä hierojalla ja kyllä teki hyvää!! :) Varattiin heti parin viikon päähän seuraava aika, ettei taas unohdu tämä itsensä hoitaminen.
Mutta niin, eilen herättyäni päikkäreiltä alkoi outo alavatsakipu, sellasta juilimista ja repimiskipuja. Liikkuessa ne kivut tuntuu enemmän, eilen oli pahemmat kuin tänään. Keskellä alavatsaa se tuntuu sellasena pienenä särkynä ja paineena, varsinkin kumartuessa ( tänään ei enää niinkään ) . Ja nää repimiskivut on tosi kovia, ihan kun olis raskaana ja kohtu venyis ja paukkuis.
Mitäköhän tää nyt sit on ??

En varmaan muuten niinkään huolestuis, mut kun on kuitenkin se kohduntyhjennys tehty ja siitä on kohta 4 viikkoa. Vuotoa tosin on tullut sitten joku 3 viikkoa, vähästä tietty viime aikoina, mut nyt se on loppunut kokonaan.
On mulla joskus ennenkin näitä repimiskipuja ollu ( ennen raskauttakin), mut luulen sen ajoittuneen tiettyyn aikaan kiertoa ja olevan ihan normaalia.

Pelkään kohtutulehdusta, toisaalta, kivut ei ole niin kovia ja ne alkaa hellittämään.
Virtsatieinfektioki kävi mielessä.. mulla kyl ei oo koskaan ennenkään sitä ollut, pissalla kyl ravannu ehkä normaalia useemmin ja alavatsassa tuntunu oudolta.
Naureskelin eilen, et tainnu valeraskaus yllättää :D no ei, mut voisko nää nyt olla jotain ihan normaalia vai pitäiskö huolestua ?

Meinasin jo tänää soittaa neuvolaan, mut en jaksanut, väsymys vei voiton, nää yövuorot vetää voimat aika hyvin. 
Meinasin, et jos jatkuu kovina huomennakin, ni sit pitää varmaa soittaa.. ku maanantaina mulla on aika sinne jälkitarkastukseen, et voisinko sinne asti kuitenkin odotella..
Pitkikin nyt vielä jotain tulla emoticon

Victoria - Onneks ens viikkoon on lyhyt aika :) Toivotaan tärppiä!

mame - Onneks se kipu meni sit ohi! Noi alavatsan nipistelyt tosin voi viitata mukavaankin asiaan :)

Sli - Koska olet ajatellut testata ?? :)) jännää!

vuononvaltiatar  - Oi, toivotaan nyt, että tärppää!! :) Kasvaapa sulla tukka nopeesti, sit varmaan vielä ennätysvauhtia, kun raskaudut! :)

jemsQQ - Toivon sinne vahvaa plussaa!! <3 Tule sitten kertomaan, kun olet testaillut!
:)

Dumbo - Ei auta muu kuin odotella, koska se plussa pärähtää :) toivotaan tietty, et pian!

mame: Se on sellasta hassua viiltelyä ja kuplintaa alavatsassa..nyt kyllä mulla muuttunut menkkamaiseksi viiltelyksi ja välillä jomottaa hetken aikaa. Voi mätä.

vuonovaltiatar
: Joo mä oon harrastanut 13-vuotta ja nyt viimisen pari vuotta tälleen epäsäännöllisesti. Nyt oon päättänyt että ku löyty hyvä hevonen alle ja ne tunnit ei mitään rääkkitunteja ole kuitenkaan niin uskallan jatkaa. Oon nyt siis kolmesti käyny t-ny oli pari viikkoo välissä edellisestä kerrasta. Tää on enempi  CR -tunteja eli classista ratsastusta jossa ei niin kovaa mennä muutenkaan. :) Mut kyllä tuolla lihakset vähän kipeeksi tulee..haluan kuitenkin elää mahdollisimman normaalia elämää tän vauvayrityksen parissa ..muuten mä tulisin hulluksi. ;)

Isabell: En tiiä josko huomenna testaisi.. liian aikaista mut mullon noit erityisen herkkiä testejä nii jospa kiusais vähän mieltä.

Omaa: Epäilyttää kyl vahvasti että mitään tässä kuussa tuli..alavatsa jomotus viittaa vähän menkkoihin mutta katsellaan nyt loppuun saakka.

heippa!

enn ole koneella hirveästi ehtinyt olemaan, flunssa iski pääälle : ( ensin oli poika 40 asteen kuumeessa, silmätulehduksessa ja keuhkputkentulehduksessa. nyt onneksi pieni jo paranemaan päin : ) mutta mä sain tilalle sitten tän flunssan : ( onneksi tuli nyt kun 22.2 olemme lähdössä viikoksi espanjaan, JIHUUU!!!!!! : ) tota matkaa ootan niiiiiin paljon ettei tosikaan : D

onnea kaikille plussanneille, pari täällä taisi sellasta olla. : ) halit kaikille negan saanneille tai tädin kurvanneille : (

omaanapaa.. viimeks menkat ollu 19.12. ja nyt seuraavia ei oo kuulunu eikä näkyny vaikka oooon syöny sen tero annoksen minkä pitikin. että wtf?!?! -.- viimeks ku söin terot nii alko vuoto kyllä 4 päivää viimesestä terosta, nyt mennää jo viidettä tai kuudetta päivää : ( niiiiin turhauttavaa tää ku sit vaan ootat ja ootat ja et tie millo sitte falskahtaa ku olis pitäny jo tavallaan tulla : ( ja sen lekurinkaa oltii sovittu nää et millo alkaa vuoto tai siis pitäs alkaa ja millo aloittaisin sit seuraavan annoksen sillai ettei mulla oo menkkoja tollon ku ollaan espanjassa.. nii kiva, seki meni ny iha myttyy no odottelen tässä ensiviikon alkuun jos sitte ottaisin yhteyttä sinne lekurille ja kysyn vähän että entä mitäs nyt tehdään..

täällä on kova pakkanen, huuur.. saisi jo kevät tulla!! : ) plussiiiiiiiiia!!!!!!! +++++

Huomenta väelle!! :)

En sitten eilen illalla kuitenkaan testannut... tiedän kuitenkin, ettei ennen eilistä tapahtunut mitään testissä kolmeen päivään :) Täällä kp 16/32, ovistestissä ilmestyi ehkä eilistä vahvempi kakkosviiva :). Täytyy tänään jo alkaa hyödynteleen, kun ei sitä voi varmaksi tietää, josko huipulla oltais käyty viime vuorokauden sisällä (?) :) :) Huomenna taas tikutteleen.

Ja kaikille kommentoineille tasapuolisesti; tää tukka pirulainen on aina ollut näin nopea liikkeissään. Muuten tietty ihan kiva, että jos haluais mallin säilyvän tukassa, kahden kuukauden välein olisi vähintään käytävä leikkuulla :) :)

marusia21; kyllä tuntuu erilailla kivalta asua omakotitalossa.. aina rivarissa se naapuri tuntuu olevan iholla... tosin rivarissa ei tartte ite tehä mitään pihahommii tai muutakaan... puolensa jotenkin molemmissa :) :) Teepä vaan testi! :)

jemsQQ; jänniä oireita siellä vaan ompi!! :) :) Toivotaan, että testi näyttää sillten vahvaa plussaa, kun uskaltaudut tekeen :)

mame; siellä kanssa kuulostaa vaan niin lupaavalta! :) :) Olikos se MarinaMelina, kun löysi sieltä yheltä sivustolta noi laskurit tuohon loppukiertoon yms. Oisko siinä voinut olla, ettei välttämättä kannata testailla kun vasta dpo 13 -> Olisiko siinä ollut myös siitä, että se kiinnittyminen voi kestää yli viikon reilusti tapahtua... Vaikeeta tällaiset :) Tsemppiä!

Dumbo.; tuntuuhan se joka kerta kauheelta, kun ei ole tärpännyt ja halu olisi kova :) Toivoo vaan, ettei kenenkään kauaa tarttis toista antaa odotella :) Hyvä, että sait untakin pidempään eilen :)

Isabell; kiva kuulla, että hieronta teki hubaa :) Voihan olla tietty mahdollista, että kohdulla kestää nyt sinulla kauemmin palata normaaliksi ja oirehtisi noin.. Toisaalta jos sinulla joskus aiemminkin saattanut samanlaista kierroissa esiintyä.. hmph... tuohon tulehdukseen yleensä vissiin kuuluisi vuodon klönttimäinenkin koostumus...Sillai ainakin oon kuullut, että sitten viimeistään tulee tulehdusta epäillä... Mutta eihän se mitään haittaa, vaikka neuvolaankin soittaisit.. Parempi se, kuin epätietoisuus! :) Tsemppiä!

Sli; ehdottomasti normi rutiinit kannattaakin jatkaa raskautumistoiveista huolimatta! :) Minun kohdallani jättäydyin siitä vielä :) Noh, toivottavasti loppukierto sinulla menee nopiaan :) Sitten näkee, saapuuko se täti vai ei ;-)

j3nni; ompa kivaa, että pääsette Espanjan lämpöön! :) Tekee hyvää kylmän kaamoksen keskellä :) Ompa harmi, ettei menkkoja vielä ole kuulunut... varsinkin jos yleensä toimii melko nopiaan lopettamisen jälkeen... ehkä kannattanee lekurille saada soitettua, jollei viikon loppuun mennessä oo alkaneet! :)

Heippa vaan kaikille!!Täällä yksi uusi kuumeilija liittyisi joukkoonne.. :) oon tosta joulukuun puolesta välistä lueskellu kaiken maailman palstoja,mut tää on eka jonne teki mieli itsekin kirjottaa :) Taustoista sen verran et olen 25v ja mies 26v,esikoinen reilun vuoden ikäinen.Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta.ja toinen vauva olisi siis toiveissa!Jätettiin minipillerit pois tuossa joulukuun alussa ja tyhjennysvuodon jälkeen ekat luomumenkat alkoi kp 27 (jeee!).esikoista "tehtiin" 10kk ennen kun tärppäsi,ja silloin kierto vaihteli 25-45 päivän välillä,joten olisin enemmän kun onnellinen jos se nyt asettuisi johonkin 30 päivän tietämille..Nyt ekassa kierrossa en edes tuntenut ovista,mutta tässä toisessa siitäkin edestä.Tikuttelinkin ja sain vahvat plussat,mut sen lisäksi viimeset kaks päivää ollu todella turvonnut ja menkkamainen olo tuolla alamahassa,koko ajan nippailee ja kouristelee.Tän kierron tärppi ei tunnu kyllä kovinkaan todennäköiseltä koska pupuiltiin viimeks su illalla,koska mies lähti sit maanantaina aamulla työreissuun.Mutta oon jo hurjan onnellinen siitä että sain edes (hyvin luultavasti) ton oviksen bongattua!sen mukaan kierron pituudeks taitais tulla nyt joku 32 päivää,joka ois vielä ihan inhimillinen.Että menkkoja odotellessa :) Ollaan aina puhuttu että ois ihanteellista jos lapsilla olis pieni ikäero,joten nyt sit päätettiin että saa tulla kun on tullakseen!minäkin yritin ottaa kovin rennosti tän ajatuksen,mutta enkö heti oo jo täällä päiviä laskemassa ja oviksia tikuttamassa :D se on tämä naisen mieli monesti tämmönen,ainakin ton raskauden toivomisen suhteen..Tulipas pitkä sepostus!Mutta onnea hirmuisesti siis jo plussanneille ja paljon plussatuulia meille vielä yrittäville :) Käyn täällä lueskelemassa aina kun kotona ollaan esikoisen unien aikaan,ja yritän vastaillakkin ainakin kerran viikossa,kun vaan aikaa siihen löytyy !

Nyt ei saa innostua liikaa....mutta tein aamulla r-testin kun en sitten jaksanutkaan odottaa ja siihen tuli tosi haalea haamuplussa. Voi paska miks menin tekeen sen testin! Kuitenkin tulee nega sitten kun joskus uudestaan testaan. Mutta toivotaan nyt parasta kuitenkin! :)

Huomenta päivää kaikille! =)

Dumbo;
Toivotaan että siellä heti tärppäisi! Paljon tsemppiä :)

Isabell; Toivotaan nyt kumminkin että kaikki siellä hyvin olisi, eikä olisi kyse mistään kohtutulehduksesta tai muustakaan!! :) Juu tulen, tänään aamulla piti tehdä mutta en kerinnyt kun tuli niin kauhea kiire töihin. :( Enkä tiedä viitsinkö nyt päivä pissasta ottaa, saa nähdä.. :)

Sli; Jospa se jomotus ei johtuisikaan tädistä, toivotaan parasta!! :) Tsemppiä♥

J3nni; Koitahan parantua! :) Nyt on kyllä kauheasti liikkeellä tuota flunssaa, täälläkin on kauhea yskä ja kurkkukipu :/ 

Vuononvaltiatar; Kuullostaisi siltä että ovis voisi olla jo ihan lähettyvillä, tsemppiä! Ja toivottavasti nyt tärppää :) Niin on ja kyllä ihmettelen jos nuo "oireet" vaan tädistä johtuu tai muuten vaan hormooneista.. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.. Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Eiks se niin mene :D

Isa--; Tervetuloa joukkoon!! :) Olkoon vierailusi mahdollisimman lyhyt täällä ;)

Mame; Apua! Sulla on siellä sitten ihan sama tilanne kun minulla täällä.. Mites sattuikaan :D Nyt alko jännittään! Koska ajattelit testata uudelleen? Mä ajattelin, että varmaan huomenna. Toivotaan nyt että sielläkin se siitä vahvistuisi ja vihdoin olisi tärpännyt♥

jemsQQ: Kuinka ollakkaan ollaan taas samassa tilanteessa! :) <3 Mä nyt varmaan sitten huomenna aamulla taas testaan ja sitten vaan odottelen ja toivon ettei täti tuu lauantaina. :) Oliks sulla se eka plussa sillon 29 pvä kans toooosi haaalee? Mulla on mut kuitenkin paljon selkeempi ku sillon se viime kierrossa ollut.
Dumbo: toivotaan että tärppi pian käy, mutta jos ei käy niin täältä onneks saa joka päivä hyvää vertaistukea aina tilanteen mukaan. :)
Isabell: Toivottavasti ei mitään vakavempaa ole. Kovasti tsemiä sinne! <3
ps.yövuorot on perseestä! Ite eilen lopetin valvomisen. :D
Sli: Nooo ei siitä kuule tiiä vaikka olis tärppi käynytkin :)
J3nni: Möh. Aika köppänen tilanne, mut eiköhän se täti sieltä vielä paikalle kurvaa. Ellei sitten tärppi oo käyny :)
vuononvaltiatar: On kyllä vaikeita juttuja nämä kaikkien tapahtumien laskeskelut :D Toivottavasti siellä nyt plussatuuli puhaltaisi oikeen lujasti :)
isa-: Tervetuloa palstailemaan! :)

Mame; No niimpä!! :) Ja ei se täti sieltä tule, piste! Ja siis hääh, pitäskö sullaki lauantaina alkaa menkat!? :D Mulla kans... :D Ja joo oli, ku ensin ajattelinki et joo se on viivanpaikka mut kyl siin väriä kans vähä oli.. Ja kans semmonen selkee kumminkin :) Oioi, nyt jännittää niiiin kovasti♥ 

jemsQQ:: Joo pitäis alkaa :D Jos se ovis siis oli sillon kp 16. Ainakin tikkujen mukaan oli. Mua jännittää ihan älyttömästi  :> Tekis mieli testata heti uudestaan mut se nyt olis ihan satavarma nega ku tulis niin laimeeta pissaa. :D Se sun babyshower uni oli vissiin enne.... :))

Mame; No täällä jännittää kans ihan älyttömästi, eilen ei meinannu edes uni tulla ku ajattelin vaa testausta :D Mitkä testit sulla on nyt käytössä? Ku mulla on vielä yks apteekin oma ja yks cb digitaalinen, en oo päättäny viel kumman teen huomenna :D No joo niin taisi! Kumpa tää nyt vaa olis totta ja se plussa sieltä vahvistuis.. Jos ei, niin ryminällä tullaan tuolta jostain alas ja sit ketuttaa :/ !! Siks ei sais ajatella liikaa tätä, mutta katokku siihen pystyy.. Nii ja joo ei ehkä kannata, ettei sit turhaa pety just sen takia :D Mäki meinasin kyl et nyt päivä pissasta ottaisin, mut en sit viittiny.. :) 

jemsqq: Mulla on nyt ihan vaan noita halpatestin liuskoja. Haen sit apteekin oman jos saan uudemmankin viivan noihin. Ja ei sillä pissaamisajankohdalla muuten mitään väliä oo kunhan se on muhinu tarpeeks kauan rakossa eli väh. joku 4 tuntia. Mut en mä ainakaan pysty kauheen montaa tuntia pidätteleen ku kuitenkin juon aika paljon. :D
Se on kyllä kauhee rytinä sit jos tästä vielä alas tullaan. Noh nyt vaan tsiljoonittain tarrasukkia sinne ja tänne ja jokapuolelle! <3<3

Mame; Aa ookei :) No juu en mäkää nii kauan pysty pidättelee :D Samoin sinne ja muuallekkin ja tsemppiä!!♥

Kiitoksia paljon kaikille onnitteluista! =) Ensimmäiseen neuvolaan pääsen viikon päästä jollon myös ultrataan että saadaan selville missä mennään ja onko kyytiläinen mukana =) Vieläkään ei meinaa oikein uskoa että on raskaana. Koska en jotenkaa odottanu että näin ihanan ilosesti meille kävisi ja tärppi kävisi heti =) <3 Ja mehän ei miehen kanssa tosiaan yritetty mitenkään mentiin vaan että tulee kun tulee ja näin ihanasti meille sitten kävi =)

Muutamat täällä kyseli oireita ennen plussaa! PAri viikkoo ennen mua palelsi hirveesti, tissit ja maha oli turvoksissa ja raudan maku tuli suuhun aina välillä sit jos nousi liian nopeeta tai lähti liian nopeeta liikkeelle alkoi sattuu mahaan menkkamaisia kipuja jotka kesti hetken ja meni ohi tuosta oikeestaa rupesinki epäileen koska esikoisesta oli samaa. Myös kova väsymys iski.

Nyt muutama päivä ennen plussaa tuli pahoinvointi tai enemmän semmonen kuvotus en ole oksentanu kertaakaan (ainakaan vielä) väsymys, huimaus kohtauksia ja nälkä koko ajan =D 

Mutta toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Paljon plussa tuulia teille kaikille käyn aina välillä kurkkaamassa teijän kuulumisia ja voin kirjotella omiakin jos teitä vaan kiinnostaa? =) 

Heipparallaa! Hyi mikä työpäivä, olin syömässä kunnes lukion opettaja/rehtori tuli kysymään että "Etkös sinä siivoakkin tuon lukion ylimmän kerroksen? Sielä on yksi tyttö joka oksensi lavuaariin, avasin hänelle siivouskaapin oven kun hän alkoi itse siivoamaan"! Hyi, en voi muuta sanoa. No siinä kun pääsin vihdoin pelipaikalle niin ei sielä ollut tyttöä eikä muutakaan, hyvin se oli siivonnut(onneks! Tyttö oli oksentanut myös eilen, miksi ei  voinut pysyä kotona?. Ja siitä alkoi desinfioiminen, pakko oli kaikki työvälineet ja purkit ja kipotkin käsitellä kun ei tiennyt mihin se oli koskenu ja neuroottinen kun olen tuon oksentamisen suhteen ;(..

Siitä on mun päivä tehty! Plussatuulia kaikille +++

Takaisin