Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vuononvaltiatar: Jospa se olisi aivan jotain muuta, ja toivottavasti täti pysyisi poissa ja testiin pärähtäisi plussa! Plussatuulia hirmusesti sinne! +++++ 

Virkkuli: Toivottavasti nuo sinun oireet olisivat aivan jotain muuta, kun hormonihäikkää, tai vti:stä johtuvaa! kuulostaa oireet jopa "hyviltä", toki raskausoireita heti aattelen.:)) Plussatuulia sinnekkin!! :) 

Itsellä vielä jännäämistä ensi viikkoon asti, mutta jospa sitten tulisi testiin jotain muuta kun tylsäntylsää negaa. :) 

Piti kysyä vielä jotain, mutta en NYT muista että mitä.. no, kyselen sitten kun mieleen juolahtaa.. 

Sli, mä olen ostanut ovistestit netin kautta. Ekat ovat liuskoja ebayn kautta (myyjä planningfamily), 30kpl+3kpl raskaustestia alle 7euroa postikuluineen. Tyytyväinen olen ollut. :) En henkilökohtaisesti viitsi tukea ylihintaisia muovitestejä, mutta jos tulee plussa pitää se toki varmistaa CB:n digitaalisella että näkee sanan "raskaana". Turhamaisuus kunniaan. :D

J3nni: Munkaan koneella ei näy toi kuva, hmph:(

Sli: Mulla on mammaksin david merkkisiä ovistestejä, 24kpl/olikohan 18eur, ne on liuskoja ja oon ollu tyytyväinen. Aluksi sähläsin niiden kanssa kun aattelin et ne ei kunnolla näytä ovista kun viiva haaleempi kun kontrolli mutta kyllä ne sitten oikeen ovispäivänä näytti yhtä tummaa..

Kaikille kovasti Plussatuulia +++

Kohta se ois taasen töihin lähtö...

J3nni: Nyt näkyy joo...kyllä minäkin siihen saan tihrustettua tooooosi hailakan viivan..mutta kannattaa joo testailla uudelleen päivän parin päästä..teitkö ton aamuvirtsasta?? :)

J3nni: Kävin muuten lukee tosta kiinnittymisvuoto jutusta niin sulla toi mun mielestä oli aika klassista kiinnittymisvuotoa..mitä noita muitten kertomia lukee niin ollu aika monella raskautuneella just tollasta limaa ja verijuovia... Jotenka voi että kun se ois nyt tärpännyt, jospa tuo haamu sitä enteilee ! :) <3

MaarinaMelina: joo tein, että tossa kp on 30.
ja viimeraskaudessa plussasin vasta rv  6, että ei tässä tosiaa ole mikään kiire : D aattelin vaan, että onko toi joku viivanpaikka vai ihan haamuhaamuhaamu.. hmmn, mutta odotetaan : ) ei ainakaan ole menkkoja nii toivoo on.. : ) vaikka olen pessimisti ja sanon että tuo on nega, että joku viivanpaikka vaan mutta silti takaraivossa.. entä jos.. : )

J3nni: Nääköhän mä omiani vai vääristääkö toi kuva vai miten, et se haamujen haamu ois kuitenkin punasen sävynen? Kun eiks ne ns. viivanpaikka haamut oo vaan vähän tummempia vaaleita..jos sellasia on, itselle ei oo semmosiakaan tullu koskaan. Ompas hankalasti selitetty:) Mutta eikai sitä varmaksi tiedä ennekö antaa ajan hieman kulua..onnea testailuun ja hirmusasti plussapuhureita!!!!!++++++

Ei voi kuin ihailla tämän foorumin ihmisiä, ihan upeaa väkeä.(: On ihanaa kuinka paljon täällä tuetaan ja kannustetaan, kaikkia vuorollaan <3 minä päätin että nämä oli nyt vaan tällaiset menkat, kun eivät kerran ole tkssakaan huolissaan. lähden uudella innolla uutta kiertoa kohden! josma kysyit siitä oviksesta, minä huomaan sen suurista haluista, joita ei juuri muulloin ilmene. muru, vuononvaltiatar, elenna, virkkuli ja marusia, teille kaikille tädin poissapitäviä loitsuja laulelen.(: melina, miusta on aina superhauskaa istua koneella ja googlailla ihmisten kokemuksia ja kuulostella omia.(: tyhmää ehkä, mutta kivaa.(: j3nni, ehkä syy on tässä puhelimessa jolla palstailen mutta haamunpaikka tuosta kuvasta pistää kyllä miun silmiin ainakin!(: toiveet korkealla!>

j3nni: Varovaiset onnittelut haamusta! :) Kyllä minä ainakin sellaisen olin tuossa näkevinäni, meillä on aika iso ja tarkka tää näyttö..

Voi kökkö, menkkoja ei vieläkään näy eikä kuulu ja vahvistuu vain toivo tässä :O Ne on kyllä useinkin tullut vasta joskus klo 15 jälkeen, mutta muistaakseni ei sen myöhempään illalla. No, jos tulee pettymys niin se lienee jo melko lähellä. Ääh ääh. On tämäkin tällaista... Ehkä olisi pitänyt testata aamulla, mutta kun en viitsinyt.

Mun näytön tarkkuudella ei näkynyt j3nnin haamu, mutta toivotaan kovasti sen vahvistuvan!

Edelia, niin onkin ihanaa porukkaa täällä, sinut mukaanlukien! :)

Virkkuli, toivottavasti sinun tilanne selkenee pian!

Catriona, onnea vielä kerran uuteen kotiin. Siinä onkin teillä nyt mukavaa muuta ajateltavaa ja tekemistä yllin kyllin. Onnekasta tulevaisuutta uudessa talossa :)

Sli, mä oon tilannut mammaksilta liuska-ovistestejä, jotka ovat david-merkkisiä (sen huomaa kun tulevat kotiin). Mulle ne näyttää ihan ok, vaikka ei ehkä niin tummaa viivaa kuin pitäis. Tykkään niistä kumminkin.

vuononvaltiatar, toivottavasti suunta jatkuu siellä toivotunsuuntaisena :)

Hiphei!

Vuononvaltiatar; Nojuu minulla on vähä sama vika.. :D Ja joo onneksi! :)

Sli; Onnea oviksen bongailuun! :) Ja itse olen käyttänyt noita halpa-testin ovispuikkoja ja hyviä mielestäni olleet. :)

Catriona; Onnea uuteen kotiin! Ja sielläkin hyvin sitten saatu ovis bongattua. Tsemppiä paljon!! :)

Virkkuli; Juu tehtiin ultralla.. No hyvä ettei sielläkään sitten ne tukossa ole :) Itse varmaa joudun tuohon jos ei tässä puolenvuoden aikana tärppää.. Toivotaan nyt paljon, että nuo sun oireet johtuvat matkalaisesta ja plussa sinne pärähtäisi!! :)

J3nni; Kyllä minä ainakin siinä haalean haamun nään ja nään että siinä myös väriä olisi!? Oi, toivottavasti se tuosta nyt vahvistuisi.. Nyt jännittää!! Paljon tsemppiä ja plussan vahvistumisia sinne<3!!!

Marusia21; Ensi viikollahan siihen testiin se plussa tulee ja piste! Näin toivotaan :) Puhallan nyt vielä sinnekkin niitä plussatuulia+++Tsemppiä!

MarinaMelina; Hyvää työpäivää! :) ps, etkä nää omiasi, koska minäkin siinä väriä nään! :p
Tai sitten meillä on näössä vikaa.. :D

Edelia; Olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä, täältä saa aina tukea ja tulee parempi mieli kun saa purkautua! :) Ja tsemppiä sinulle uuteen kiertoon, jospa se on juuri SE kierto sitten ;)!!

Elenna; Hmm, jännittävää.. Toivottavasti ei kuulukkaan ja se plussa siihen testiin pärähtäisi!! Paljon plussa onnea ja tsemppiä<3 Ja niin, voithan huomenna aamulla sitten, jos niitä menkkoja ei näy :)

Vuononvaltiatar: Jännitys tiivistyy...Kumpa nyt plussaisit :)
J3nni: Minunkin näytöllä näkyy viiva aikas hyvinkin. Varovaiset onnittelut siitä!
jemsqq: Hyvä, että kaikki oli kunnossa! Onneksi sulla on pari pvää kierto edellä niin sitten voin käydä aina täältä kattomassa mitä oireita sulla on ollut jos itelle ilmaantuu samanlaisia :D Minen oo nyt mitään testejä tehny. Yritän malttaa mieleni tuonne kuun loppupuolelle. Huom. yritän. :D
Catriona: Onnea uuteen kotiin!

Em. ja  muillekin tosi paljon plussatuulia!!! +++++++ Onko kukaan laskeskellut kuinka monta plussannutta tälle kuukaudelle on jo saatukaan?

Omaa: Tänään kp 12 /30-37. Aamulla heräsin siihen, että röyhtelytti ihan älyttömästi. Burb. Hyi. Varmaan alkanut greippimehut nouseen takaisin ylös. :/ Tai sitten se on jotain muuta...No ehkä ei, mutta toiveikkuudella ja positiivisuudella pääsee ehkä pisemmälle tai ainakin jaksaa paremmin. :)

Iltaa!

Täällä ei oikeestaan oo uutta tapahtunut... kerran tullut pyyhkiessä rusehtavaa verta. Kaipa se täti vaan tekee tuloaan :( Vähän tällä tapaa taisi käydä kaksi kiertoa sitten. Huomenna aamulla herätessä pitäisi tädin tulla holahtamalla :((

Sli; kyllä täällä juttua riittää :) Meinasin itsekin käydä vaan kerran viikossa, mutta tuli niin pal tekstii, että rupesin käymään useammin :) Muuten en olis pysynyt perässä millään ;-)

Catriona; hyviä oviksen hyödyntämishetkiä teille! ;-)

Virkkuli; olipas siulla lyhyet menkat :O

j3nni; aikani kuvaa käännellessäni voi tuossa kuvassa olla hyvin hyvin haalea viiva :)

marusia21; kiitos kannustuksesta! Alkaa vaan vähän toivo hiipuun : /

elenna; oijoi.. toivottavasti nyt sinulla tärppäisi! :)

mame; vissiin yöllisen röyhtäilyn aiheutti haoan mehu ;-)

Iltaa naiset!:)

Edelia, minustakin on NIIN kivaa tuo oireiden tutkailu ja googlettaminen, mutta yleensä myös sillon tekaisen itselleni tietämättäni oireita.. Ja tuntuu että googleen kun laittaa minkä oireen vaan niin aina tulee joku sivu missä viitataan tavalla tai toisella alkuraskausoireisiin .. mutta mutta, kyllä silti vaan piinapäivillä oireiden tutkiskelu on lempipuuhani:) Nyt oottelen että josko sitä kiinníttymisvuotoa tulisi..ei ainakaan jää huomaamatta jos sellanen on tullakseenkun vahtaan sitä jatkuvasti..huoh minua :)! Ihme paineen tunne alavatsassa ja nipistelyä on ollu tänään mutta eipä se vielä mitään enteillä voi, kun ei ole voinut munasolu vielä kiinnittyäkkään kun oviksesta vasta 3päivää..joten jotain se taas kiusaa tuo kroppa...ehkä joskus sit perjantain tienoilla voi olla sitä kiinnittymistä..Elenna, toivotaan että täti pysyy poissa!! Plussatuulia+++ 

JemsQQ, niin me nähään kohta viivoja joka puolella kun näillä vauvakuumeisilla silmillä tihrustetaan:) Ei vaan, kyllä siiä J3nnin testissä minusta värillinen haamu on. Varovaisesti onnitellen tämän totean :)Mame, se on kyllä totta että oireita tutkiskellen ja toivoa nostatellen jaksaa paremmin! Ei sitä jaksaisi kierrosta toiseen muutenkaan, toivotaan nyt vaan ettei meillä kellään tartte enää montaa kiertoa kokea noita ns. toivo oireita..mieluiten ei tietenkään yhtään kiertoa!!;) Niitä "oikeita" oireita saisi tulla ROPPAKAUPALLA !! :)

Minä täällä töissä kidun ja ruidun..Plääh. Kotia olisi halu jo miehen kainaloon sohvan nurkkaan, anoppi toi kasan vauvakirjoja joita ollaan lueskeltu yhdessä..<3 KUUME VAAN NOUSEE ja vielä viikko ennekö kannattaa alkaa testaamaan..tosin varmaan testaan ekaa kertaa jo joskus sunnuntaina, itseni tuntien :D

Melina kp21/26-33 yk3 dpo3

Mame; Juu niimpä, itse pelkäsin et mul olis se pcos vai mikä olikaa tai sit se endometrioosi, mutta onneks ei ollut eikä niitä kystia :) Haha, joo mä voin sitte sulle kertoa aina.. Ja jotenkin tänään ollut semmoinen olo että tästä kierrosta tärppää en tie miks, mut on vaa semmonen ihmeellinen tunne.. Minkä tosin haluan pois ettei joudu sit taas niin paljon pettyy :s

Vuononvaltiatar; Hmph, toivotaan kumminkin ettei tulisi.. :/ Paljon tsemppiä sinne nyt ja iiso voimahali<3

Terve kaikille!

JA näin ensteks paljon plussa tuulia kaikille.

En ole nyt kirjoitellut paljon mitään kun olemme sukuloimassa miehen suvun luona!

Mutta siis tänään olis minulla kp 28, tosin söin pillereitä lopetin ne ja kuukauden päästä siitä tuli eka vuoto joka oli tosin outo vuosi ja ei vuosi sen jälkeen sitten yhtäkkiä hokasin yks päivä että siitä on jo yli kuukausi kun viime menkat oli ja minulle oli tullut kovaa väsymystä ja pientä aamu kuvotusta ajattelin jo että olisin raskaana koska minulla on aina pillereistä huolimatta kierto pysyny tasasena eli sen 28-30pv, mutta sitten kurvasikin täti kylään eli nuo oireet johtuivat tulevasta tädistä vaikka ikinä aikaisemmin ei ole mitään oireita ollut ennen menkkoja ja tosin raskaus oireetki ovat kummassakin raskaudessa alkanut vasta rv 7-8 joten tuosta johtuen en jotenki odottele että oireet tulisi ja niistä voisin päätellä olevani raskaana! Tosiaan ikinä aikasemmin ei ole kierto mennyt pillereistä sekasin ja niitä olen söynyt 16 wee asti lopettanut ainaski kolme-neljä kertaa eikä menny sekasin..  Voihan se tietenkin olla että viime kierto veny sen takia että keho haki kiertoo tasaseks yms.. Voihan se tietenki olla että myös edellinen raskaus on muuttanut hormooneja ja keho on reakoinut pillereihin eri tavalla kuin aikaisemmin ja kierto mennyt sekaisin.

Mutta eei auta kun odotella ja seurailla tilannetta.. Tietenkin toivon että olisi niin ihanasti käynyt että olisi tärpännyt.

Sitä piti vielä sanoo että muutaman päivänä on ollu pieniä vihlasuja ala mahassa ja muutaman kerran ala päästä vihlassu. Ja tuossa parisen viikkoa sitten ala maha oli kipeä n3 pv ajan. Muistaakseni esikoisen odotuksessa oli samoja oireita. 

Mutta odotellaan odotellaan ja toivotaan parasta =)

Hei Heisku, mullakin oli silloin pillerien jälkeen ekassa kierrossa ihan kummia oireita, ja sen jälkeenkin välillä ollut. Kaikki oireet ei vaan tuu tai niitä ei huomaa pillerien aikana. Mutta toivottavasti sulla olis kumminkin tärpännyt tällä kertaa :)

vuononvaltiatar, kuulostaa harmilliselta :( toivottavasti ei kuitenkaan sitä aamun hulahdusta tulisi. Mutta minkäs sille voi jos tulee :(

Nonni, testasin sitten ja negahan se. En mä nyt siltikään menettänyt toivoani, kun se oli sellainen vähemmän herkkä testi, eikä ollut aamu. Itseasiassa mun on ihan turha testailla, kun en kumminkaan usko niitä negoja. Tänään on kyllä ollut noita menkkamaisia tuntemuksia enemmänkin, mielestäni niitä ei oo aiemmin ollut tällä tavalla näin paljon etukäteen. Toisaalta joka kierrossa on tuntunut olevan melkein eri oireet. Ehkä oon vaan stressannut kiertoni sekaisin.

On kyllä tänään ollut ehkä vähän muunlaisiakin tuntemuksia, mitkä vois laskea kivoiksi oireiksi. Kuten ihan pientä vihlontaa silloin tällöin häpyluussa, vai mikä se on.. vain toisella puolella. Eikös se voisi olla kiva oire. Ja heikotusta ja sensellaista :) Kyllä on epäselvää.

Yksi erittäin herkkä testi olisi laatikossa, ja lisäksi digitesti. Ehkäpä säästän ne aamuun, jos vielä silloin on epäselvää. Onkos teillä kokemuksia Davidin erittäin herkistä liuskatesteistä, tuleeko niihin helposti viivanpaikkoja hämäämään? Mä en oo aiemmin kokeillut niitä, mutta yhden sain kaupanpäällisinä.

Takaisin