Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
huomenta, tai siis päiviä jo, =)
hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
täällä oltiin heti aamusta jo perhekerhossa ja saavuimme jo kotiin, nyt pitäs toi pieni mies saada nukkumaan..
Lau-ra : halaus, eikun uuteen kiertoon vaan ja toivotaan sitä plussaa tältä kierrolta : )
Vuononvaltiatar : kuulostaa jännältä ja hyvältä, milloin aijot testata? =)

täällä ei sitten sen eilisen vessareisuun jälkeen ole tullut minkäänlaista vuotoa.. vaikka odotin että se olisi täti sitten joka olis kurvannut, toiveet on nyt siis korkeella kun kerran ainoastaan tuli paljon sitä limaa ja siellä seassa oli verta.. : D ja ei ole sen jälkeen näkynyt.
menkkamaiset tuntemukset ja nippailut ja vihlonnat ovat jatkuneet sitten kp 23 jälkeen yhä edelleen... että tiedä sitten. mutta, odotellaan odotellaan..... nyt kp 29..

Huomenta/päivää :)!

Vuononvaltiatar; Hmm, kuullostaa lupaavalta ;) Oi kumpa siellä olisi nyt tärpännyt!!

Elenna; Jos ne ovatkin jotain ihan muita ;) Tsemppiä paljon! :)

Lau-ra;
Isot pahoittelut tädistä!! Koitahan jaksella<3

J3nni; Sielläkin todella jännät paikat, iik.. Lähetän nyt vielä paljonpaljon plussatuulia sinnekkin päin :)!! Ja tsemppiä! Tule sitten heti kertomaan ku ajattelit testata? :)

Omaa; Täällä tuntuu että ovis olisi ollut eilen tai sitten tänään, ainakin oireiden perusteella ja testin.. Mutta onneksi tuli hyvin touhuiltua, ettei mene sitten vahingossakaan ohi :D Nyt vaan sitten odotellaan mikä on maaailman tylsintä aikaa! :(

Onnittelut plussanneille.:)
Pahoitteluja neganneille ja tädin vieraaksi saaneille. :(

Kävin lueskelemassa tuota taustoja palstaa. Oli kiva kun moni oli niin rohkeesti kertonut itsestään kaikkea :)
MarinaMelina: Harvemmin muuten on näin että nainen on parisuhteessa se vanhempi osapuoli...Tai ainakin meidän tuttavapiirissä.
Vuononvaltiatar: Sullahan on nyt jännittävät ajat menossa. Toivottavasti plussaisitte :)

Mehuista ym.: Mun mielestä se greippimehun taika perustuu siihen sen happamuuteen mikä voi joillakin vaikuttaa limoihin. Mutta käsittääkseni sillä ei ole väliä mitä se hapan mehu on, voi olla myös esimerkiksi puolukkamehua tai karpalomehua. Toki se greippi kaikista happaminta on. Nuo kaikkihan ehkäisevät myös virtsatieinfektioita ja naisilla joilla sitä vaivaa on niin nuo happamat mehut toimii aika hyvin ennaltaehkäisevänä tekijänä. :)

Omaa: Siis nyt on maailmankirjat sekasin. Miksköhän mun tissit on liikkeessä tosi kipeet? Painelemalla ei tunnu juuri mitään, mutta hyppiessä ja juostessa sattuu. Eipä oo ennen tällästäkään vaivaa ollut. Ja sitten toinen asia, yleensä minulla ei ole ollut ennen ovista juuri minkäänlaista vuotoa, mutta nyt on. Ovulaatiokin pitäisi vasta olla kahdeksan päivän päästä. Phuh. Aina jotakin uusia oireita :D Mutta jos ovis on nyt ollut sitten aikasemmin niin ainakin se on hyödynnetty ;)

jemsqq: Millä mäihällä meillä on näin yhtäsekavat kierrot? :DD Jos sattuu joskus käymään niin että ollaan yhtäaikaa raskaana niin sitten kyllä otan ja tuun kattomaan että minkälainen kohtalotoveri mulla oikein on. :D Periaatteessahan sullakin pitäis olla ovis joskus myöhemmin ellen väärin laske?

Mame; Haha, juuri meinasin kirjoittaa että, ei voi olla totta :D No juu mulla pitäs olla vasta lauantaina-sunnuntaina ovis!! Siksi ihmettelenki että voiko nyt jo olla ja täälläkin on niitä limoja ja paljon, (varmuudeksi ällövaroitus) oli meinaa eilenki niin liukasta touhua, että huhhuh.. Miehenikin sanoi minulle "Mitä sulle on tapahtunu ku koskaan ennen tällästä oo ollu" :D Hahaha, pidä siinä sitte pokka.. Mutta todella hartaasti toivon, että mulla se eilen sitte olis ollut, mutta varmuudeksi jatkan tikuttelua vielä :) Ja täällä on myös rinnat arat sekä ala-selkää hiukan kolottanut, mutta ei paljoa.. Ja hyvä, että sielläkin on sitten höydynnetty ;) Kyllä ja mieti kun molemmilla nyt tästä kierrosta tärppäisi ja jos ennen ollaan oltu liian myöhään liikkeellä? Hmm.. :D

jemsqq: Mulla taas enemmänkin tuo alavatsa vaivannut viime päivinä. Voi ku oltaiskin nyt oltu oikeeseen aikaan asialla ja saatais vauvat lokakuussa syliin :) Hihi.

Mame; Niimpä, toivon todella paljon, että niin olisi käynyt :)!! Nyt pitää sitten vain odotella.. odotella.. ja odotella.. Huoh

Hyvää maanantai päivää !!

Elenna
: Plussatuulia nyt kovasti!

Victoria: Mäkin testasin lauantaina ap plussan ja sit sunnuntaina ap haaleemman joten mulla on tuntemuksista päätellen se ovis varmaan ollu jo sillon lauantaina.. hommailtiin perjantaina ja lauantaina ja sit vielä eilen joten kaikkemme ollaan tehty :) Toivotaan että on teillä ja meillä tärpännyt!! Joillakin se ei oo vaatinu kun yhen kerran joten eiköhän yrittämistä meillä kaikilla ole riittämiin :)

Virkkuli: Ootko vielä testaillu vai yllättikö täti?

Muru: Voi toivotaan että pienoinen olisi matkassa, joko oot testaillu? Itse oon käyttäny noita Mammaksilta tilattuja David merkkisiä testejä sekä ovikseen että raskauteen, ja aijemmin joskus oon tehny apteekin omia r-testejä, kaikki ovat toimineet hyvin..

Lau-ra: Pahoittelut tädin tulosta, tyhmä täti :(

J3nni: Mites siellä, ootko testaillu jo? Mikäs sulla yleensä noi kpt ollu? Ihanaa jos se nyt on tärpänny, oireet on ainakin lupaavia !! :)

JemsQQ: täälläkin ovis meni vloppuna ja nyt alkaa tyyyyylsyyys :/ Eilen illalla join jo 1dl punaviiniä, kassotaan auttaako asiaa :) Mites sielä, onko pooppaskonsteja käytössä?

Mame: Sama täällä..ei kauheesti oo näin päin pariskuntia. Mutta musta tuntuu et toi miekkonen on henkisesti joissain asioissa minuakin kilometrejä vanhempi :) siksi siihen kai alkujaan ihastuinkin kun oli paljon muita omaikäsiä kypsempi.. ei se ikä tosiaan sitä katso :) kumma juttu toi sun vuotoilu..mikäs kp siulla menossa?

Vuononvaltiatar: Plussatuulia hurjasti sinne!? Se voi tapahtua kun sitä vähiten odottaa :)

Omaa napaa: Viikonloppuna oli siis ovis ja nyt alkaa tylsin vaihe. Eilen illalla litkin 1dl punkkua, jospa se nyt sitten vilkastuttaisi sitä kohdun verenkiertoa että pääsisi mahdollisesti pikkuinen paremmin kiinnittäytýmään...

Eilen puhelin miehelle etten nyt kyllä tälläkertaa aijo liian tarkkaan seurata niitä ns. oireita ..etten sitten tahattomasti niitä itselleni kehittele turhaa. Mutta saa nähä kun piinapäivät alkaa että miten käy..puuh.

Mies ehotti et lähetään sillon seuraavana vloppuna, kun edellisellä viikolla pitäs tädin tulla, niin kylpylään kahdelleen, oispas ihana kun ennen sitä sais uutiset pikkuisesta mukana olijasta..ja onhan se kiva lohduke jos se täti sieltä pääsee yllättämään...

-Melina ja kp 20/26-33 dpo2

Mame ja jemsQQ, pidetään tavoitteena että meille kaikille kolmelle tulee lokavauva. ;) Mulla olisi jo testaus tällä viikolla, viikonloppuna...en malttaisi millään odottaa!

Noi kipeät tissit ja reippaat valkovuodot ajoissa ennen ovulaatiota on tuttuja juttuja täälläkin, juuri päivittelin miehelle viime viikolla kun rintsikat riisuessa tekee kipeää. :( Ja vessassa käydessä tuntuu kuin olisi menkat kun pyyhkii, mutta eipä paperissa sitten olekaan mitään punaista. On nää kehot melkoisia, ihan unohtanut tällaiset pillereitä syödessä. :)

ON: Mä en kestä. Eilen alaselkään iski hirveä kramppi ja nyt vuotaa vetistä valkovuotoa niin että holahdus vaan käy... Ja nyt on vasta dpo2-3 eli mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu olisi vasta matkalla. Mutta toki nämä mun päässä on raskausoireita.

Eka tikutuskierto on kyllä ollut hyvä, sillä opin ajoittamaan ovulaation oireisiin joka olisi ollut hyödyllinen tieto jo ekassa kierrossa. Kaikille jotka on epävarmoja kierroistaan ja oireistaan - suosittelen!

Heipä hei kaikille ihanaisille ja hyvää alkanutta viikkoa myös täältä! en millään ole pysynyt teijän perässä, kirjotuksia tullut huimasti! Mutta onnea plussanneille, plussatuulia hirmuisesti, ja voimia negsuille. En muista kuka kysyi tuolla monia sivuja taaempana, että kauan olemme yrittäneet pienokaista, niin 7 kk.. :/ ja nyt on menossa kp 35, eikä tätiä, eikä mitään muutakaan ole kuulunut pupuiluista huolimatta, ja kai olisi edes joitakin oireita jos olisi tärppi tullut.. :/ Mutta jospa ensi kierrossa se tärppi tulisi! Mutta vielä paaljon plussatuulia jännäilijöille! Puhaltelen plussauulia täällä teille oiiikein paljon! :))

MarinaMelina; Noniin, sielläkin sama tilanne sitten :) Juu ajattelin että tänään voisi tuon punaviinin aloittaa.. Koskaan ennen sitä en ole kokeillut :D

Victoria; Oioi, siellä on siis todella jännät paikat !! Jännäilen täällä sinun kanssasi ja lähettelen paljon plussatuulia sinne :) Ja tuo kyllä kuulloistaisi kiinnittymiseltä, maybe :p

Marusia21; Älä vielä heitä toivoa hukkaan, jospa siellä oireettomuus tarkoittaisi vain hyvää? :) Sitä ei voi koskaan tietää. Paljon tsemppiä sinne!!<3

Kysymys; Ehkä vähän tyhmäkin sellainen, mutta sattuisiko kukaan tietämään kuinka kauan punkku säilyy avattuna?

omppuf; kiitos kannustuksesta! :) En ole vielä kaikkea toivoa menettänyt :) Pieni hippu on vielä jäljellä.

j3nni; todellä jännä tuo sinun tilanteesi, tsemppiä! :) :) Itse odotan nyt kiltisti kolme päivää. Jos ei sikseen ole menkat alkaneet, testailen uudelleen :)

jemsQQ; toivottavasti tosiaan saitte oviksen hyvin hyödynnettyä! ;-) kysyit tuosta punkusta. Muistan siskoni joskus sanoneen, ettei sitä yli viikkoa ainakaan kannata säilytellä... mutta eihän se kauheen montaa päivää kestäkään jos joka päivä sitä juo sen pikkulasillisen :)

mame; kiitos sinullekin kannustuksesta! :) Vielä ei olla heitetty pyyhettä kehiin. Tosin voi yhtä hyvin olla, että menkat alkaa vielä tänään : / T'äytyy vaan ootella rauhassa... Tsemppiä sinulle tähän kietoon! :)

MarinaMelina; kiitos tsempistä! :) Toivottavasti teidän uurastus oviksen aikoihin tuotti tulosta ;-)

Victoria; oot ihan oikeessa; on tää ihmiskeho omituinen tällaisine oireineen! :) :) Toivottavasti teille se tarkoittaisi kuitenkin masuasukkia siellä :)

marusia21; harmittelut sinun pitkälle kierrolle! Olisi aina kivempi päästää uuteen yritykseen eikä odotella tätiä paikalle :( Vaikkakin koskaan ei voi olla varma, ennen kuin menkat alkaa ja testi näyttää negatiivista ;-)

eipä tässä kai tähän hätään taas kummempaa :)

Vuononvaltiatar; Kiitos vastauksestasi :) Ja juu no ei säilykkään :D

Omaa; Mulla on sitten huomenna polille aika, siihen kaikututkimukseen.. Hiukan alko pelottamaan onko tuolla kaikki kunnossa.. :/ Mutta huomenna se selviää..

Kyllä se nyt on vaan uskottava kun kerta selvällä suomen kielellä lukee et raskaana :)
melkoinen yllätys sillä tämähän oli yk1. Mies ei kuulemma aijo enää osotella mua ellei oo vauvanteko mielessä.... tais sekin vähän yllättyä :) Toivotaan et matkalainen pysyy kyydissä.

Plussa tuulia kaikille teille ja toivottavasti näen teidän nimiä tuolla odottavien puolella hyvinkin pian. Täällä on niin hienoa porukkaa jotka jaksaa tsempata toisiaan :)

Hetty; Paljonpaljon onnea teille sinne !! :) Lähettelen paljon tarrasukkia mukaan, että pysyy koko matkan kyydissä!emoticon

Kyllä me muutkin vielä joskus ne pienet nyytit kainaloomme saadaan meni siihen sitte vähän tai paljon aikaan !!

Ompas täälä taas paljon tapahtunut, olisi niin paljon asiaa mutta olen niin huono kirjoittamaan.

Hmph, kuukautiseni ovat olleet aina aivan sekaisin, tulevat millon lystää. Mites tuo ovis, jos tunnette sen niin mitä/miltä on tuntunut?

-Kyselijä-

Mä en tunne ovista, tai en ainakaan tiedosta mikä oireista sen kertoisi, mutta jo päiväkausia ennen ovulaatiota mulla on alavatsa turvonnut ja kipeä. Vatsallaan makaaminen on epämiellyttävää ja alavatsaa voi kunnolla särkeäkin. Lisäksi valkovuotoa on selvästi enemmän, kuten kirjoitin aikaisemmin niin pyyhkiessä tuntuu kuin olisi menkat mutta sitten siihen paperiin ei tulekaan verta...

Lisäksi muutama päivä ennen ovulaatiota nännit ovat kipeät ja päivä ennen/ovulaatiopäivänä mulla irtoaa limatulppa ja se on aika selkeä oire itsellä. Eli olen aika onnekas kun on yksi selkeä oira siitä tarkasta ajankohdasta.

Mulla on myös silloin tällöin teräviä kipuja, mutta en ole vielä perehtynyt siihen tuleeko jotain tiettyä kipua joka kierrossa joten en osaa niistä päätellä mitään.

Josma; Mulla ainakin tulee limaa silloin kun on ovis ja vähän ennen sitä rinnat kipeytyvät ja alamaha on hiukan kipeä :)

Moi! Mä en ole aijemmin kun pillereitä söin tuntenut ovista, mut nyt sitten jokusen kierron oon aina ennen ovista ja oviksen  aikaan tuntenu sellasta vihlontaa ja "repimistä" jommankumman munasarjan kohilla tai molempien... Limojen eritys lisääntyy reippaasti aina kans ennen ovista.. Kannattaa kyllä joku kerta jos vaan mahollista niin tikutella noilla halvoilla liuskoilla sitä ovista, kun sitten oppii yhistämään ne tietyt tuntemukset ovulaatioon..:)

Takaisin