Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos nyt minäkin sitten tulen tänne "avoimesti" kuumeilemaan. Kierto on ihan maksimaalisen sekaisin. Edelliset kuukautiset oli heinä-elokuun vaihteessa, touko-kesäkuussa lopetin cerazettet. Viikko sitten kävin lääkärissä ihmettelemässä ihmeellisiä alavatsakipuja, eipä selvinnyt muuta kuin etten ollut raskaana (hcg oli 1). Tänä aamuna valkovuoto oli vaaleanpunaista ja alavatsaa juilii. Nyt vaan jännitellään, että onko kyydissä salamatkustaja vai alkaako kuukautiset pitkän tauon jälkeen :)

Mun oli nyt pakko pikasesti tulla teille kertomaan kun olin tänään niin malttamaton nii tein sitten clearblue testin tänään :D Sieltä se tuli raskaana 1-2! <3 Mä oon niin onnellinen! Kyllä mä vaan oikeiks noi oireet vaistosin, vaikkakin tosi aikasin :) Mutta en mä ketjusta kokonaan poistu lueskelen välillä teidän kuulumisia! <3 Ja ihan hurjasti kaikille muillekkin tsemppiä ja paljon plussaisia tuulia! <3

Niin ja onnea myöskin muille plussanneille!!! <3

Elenna: Mä pidän peukut pystyssä että sinnekkin se plussa nyt tulisi!!! <3

Enah, paljon onnea ja paljon tarraliimaa :) Ois kiva tulla sun perässä :)

Lumimarja, tervetuloa :) Teilläkin on jännitystä siellä näinä päivinä...

sarggu, pahoittelut uudesta kierrosta :( Ainakin toi mame ja muistaakseni vuononvaltiatar plussasivat preseedillä, mutta en tiiä sen tarkemmin siitä... me ei yleensä käytetä mitään...

Suhwi, tervetuloa tännekin puolelle!

nonne, no sit sulla ei oo ainakaan huolehtimisen tarvetta. Tsemppiä vaan tälle uudelle kierrolle! Ja kiitoksia plussatoivotuksista :)

mame, kiitos noista sanoista :) Katsotaan....

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 57, joista tänne kerrottuja keskenmenoja 7.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 3, Lokakuussa 3

Plussista 39 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 9 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Plussanneet: Älkää unohtako liittyä tänne: Raskaaksi 2012-ryhmässä plussanneet!

Syyskuussa plussasivat: mame, j3nni, vanilj,

Lokakuussa plussasivat: Tantziki, diabolicat, Enah

Heips vaan kaikille!

mame; oi ihanaa, hyvä että kaikki on hyvin! :) Nyt vaan sitten nautiti! :)

sarggu; pahoittelut menkoista..

Enah; onnea!!

Lumimarja; Tervetuloa! :)

PePa; toivottavasti asiat selviää ja saisitte pienen nyytin vielä syliinne :)

pikkutonttu; pahoittelut tädin tulosta.. jospa nyt sitten tärppäis! <3

Tantziki; Paljon onnea odotukseen!

hehel; pahoittelut negasta ja tädistä..

Sli; Tsemppiä sinne! :)

diabolicat; Paljon onnea plussasta!

Suhwi; Tervetuloa kuumeilemaan! :)

elenna; Voi että siellä on jännät paikat! <3 Kumpa sieltä teille plussa pärähtäisi! :)

Omaa; kp24 meneillään.. ovista yritetty bongata mutta eipä oo testit plussaa näyttäny tähän asti.. pre-seediä ollaan käytetty nyt, jos siitä mitään apua on.. pessimistinä yritän olla etten pettyisi taas tässä kierrossa..mutta kovasti yrittää oireet nostella päätään, tietenkin alitajunnassa keksittyjä :D Musta vaan tuntuu että hajuaisti olis pikkasen herkempi ja öisin levottomat jalat vaivaa.. mutta voi nuo johtua muustakin :) Joka toinen päivä ollaan peittoja heiluteltu että yrityksen puutteesta ei jäädä kiinni :D ja oikeestaan hommakin on maistunut tosi hyvältä pitkään aikaan :D kun miettii että tää yritys vähän sitä tunnelmaa ajoittain pilaa ja hommasta tulee niin helposti teknistä puuhaa.. saas nyt nähdä, testejä en ole ajatellu tehdä aikoihin koska en jaksais taas pettyä.. ja musta tuntuu että ympärillä raskaus- ilmoituksia tulee kuin sieniä sateella :D

Plussatuulia kaikille! :)

Onnittelut täältäkin plussanneille ja pahoittelut niille, joilla ei tärpännyt.

Itselläni on jotenkin sekava olo. Toisaalta olen aivan täpinöissäni, mutta pessimisti kun olen, en viitsi kuitenkaan toivoa liikoja. Piinaavaa tämmöinen odottelu ja arvuuttelu.

kolmas yritys kun laitan tätä viestiä tänne...

Enah ja diabolicat: Oikein paljon onnea odotukseen!! :)
mame: kiva että kaikki on hyvin!!Onnea odotukseen nyt kovasti!! :)
Suhwi ja Lumimarja: Tervetuloa joukkoon!! :)
elenna: vieläkö oot malttanu olla testaamatta?iik...kun mua jännittää...tulispa sulle plussa!!++++
kukka: ainakin ootte nauttineet toisistanne ja siinä samalla on voinut tärppikin käydä :) ++++

voih...nyt toivon kaikille niitä plussatuulia++++

Onnea plussanneille! 
Uuteen kiertoon joutuneet EI MUUTA KU TSEMPPIÄ VAAN, toivottavasti meille muillekin plussa pian pärähtää :) 
Suhwi ja Lumimarja tervetuloa!

Täällä on karsea flunssa taas päällä, päätä särkee ja räkää tulee jo melkein silmistä asti. Sanoisinko että lapsentekopuuhat ei to-del-la-kaan kiinnosta nyt. Tarkoitus oli ajoissa aloittaa harjoitukset kun tuo ovulaation ajankohta on mulla vähän hakusessa mut tää tauti nyt muuttaa ne suunnitelmat :( Eilen sain Pregcheckin ovistikkuun jo aika vahvan viivan mutta tänään ei tullut kuin ihan tarkalla silmällä katsottaessa näkyvä haalea viiva..mitähän toi nyt sit tarkoittaa? Vaihteleeko nuo vahvuuden miten sattuu ennen ovulaatiota? Mä olin jotenkin kuvitellut että se hitaasti vahvenee ja sit taas haalenee kun ohi. Eihän se nyt ainakaan vielä voi ohi olla kun vasta kp10 :) ? Eihän?

enah Hurrjasti tarrasukkia matkaan ja paljon onnea plussasta!! :)
elenna mikäs on vointi? Toivottavasti ei oo tullu täti-oireita?? *peukut pystyssä* emoticon

omaa: Tääl on kova pakkaaminen käynnissä, ens yönä lähetään reissuun. Eka Tampereelle, sit yöllä laivalla Tallinnaan, yks yö perillä ja sit la-su välisenä yönä takas kottii. :) Mulla on kännykässä semmonen sovellus ku womanlog (liekkö muilla käytössä) nii se laskee luteaalivaiheen joka kiertoon ja näyttää ovulaatiopäivän hienolla kukkamerkinnällä. Sen mukaan ovulaatio ois tänään..ja eilen oliki semmosta ihme nipistelyä mahanpohjassa nukkumaan ruvetessa..(oisko ollu jotain irtoamisnipistelyä?) En oo siis testannu ovulaatioo eikä se kännysofta idioottivarma oo.. Jos ei tästä kierrosta tärppää nii aattelin ens kierrossa sit testailla ovulaatioo nii saa jotain tietoo millon se mahollisesti ois ja samalla voi tarkistaa kalenterin paikkansa pitävyyden. :) Iha sika kalliita vaan on noi ovulaatiotestit, tännään just kävin apteekissa niitä hypistelemässä, nii hinta oli rapsakka 43egee... emoticon

Mutta joo, nukkumaan tieni käy...kolmelta on herätys..

Tsemppiä kaikille! :) 

Oli pakko tulla tänne puolelle pikaisesti kommentoimaan, kun ketjua tulee kuitenkin edelleen seurattua.. :)

elenna, paljon plussatuulia!

evo, pahasti minusta vaikuttaisi siltä, että ovis ois jo sitten ollut, jos sait melko vahvan viivan tikkuun ja seuraavana päivänä haaleen. Mulla ainakin haaleet viivat oli päivää ennen ovista ja päivä jälkeen oviksen, välissä vahvin viiva. Mutta testaa toki vielä, vahvistuuko vai ei. :) Tsemppiä!

Suhwi, itse tilasin suht edullisesti ovistestit tuolta raskauskeiju.fi:stä, ne liuskatestit oli todella toimivia mun mielestä. Ja siellä oli mahdollista tilata kappalemääriltään erilaisia paketteja. Toivottavasti siellä päästään hyödyntämään mahdollista ovista, tsemppiä! :)

Suhvi: mä tilasin myös netistä nuo ovistestit + melko edullisesti raskaustestejäkin, tuli nopeasti ja suoraan postiluukusta kirjekuoressa. Raskauskeijusta myös minä ostin. 
elenna: täällä edelleen peukut ja varpaat pystyssä :) Vieläkö olet malttanut olla testaamatta!?!? Mä en malttais vaikka järkeväähän tuo on odottaa rauhassa, ei tule turhia pettymyksiä jos esim kemiallinen jne...
jama: löysin tällaisen kysymyksen ja siihen vastauksen: 
"Kahden eri ovulaatiotestin kontrolliviivoissa on suuri ero. Onko tämä normaalia? 
Kyllä. Kontrolliviivan värivaihtelut eivät vaikuta testitulokseen. Merkitystä on ainoastaan sillä, miltä kontrolli- ja testiviiva näyttävät toisiinsa verrattaessa kussakin ovulaatiotestissä."

eli ehkä tuo ei sitten tarkoitakaan että se meni jo, jatkan testaamista kuten neuvoitkin :)

Täällä kp11, flunssani taisi olla jälleen joku pikaversio, jeejee, parempi olo jo.

Hei ihanat. Kiitoksia kaikille tsemppauksista :) Pitää varmaan tulla päivittämään kuulumiset. En tykkää testata liian aikaisin kun siitä nyt vaan tulee paha mieli.. mutta nyt ei taida olla kyllä tarvettakaan testailulle :/ Tuhruilu alkoi eilen illalla, joten kyllä varmaan viimestään huomenna alkaa menkat kunnolla. Ottaa päähän jonkin verran :( Mun tulossa olevan ulkomaan matkan kannalta on kyllä parempi ja vähemmän murehtimista, jos en tulisi sitä ennen raskaaksi, mutta siltikin vähän harmittaa... ja etenkin kun nyt en sitten tiiä, että pitäisikö ensi kierroksella yrittää jättää yritykset väliin (ei ois yhtään kivaa). Se olisi mielestäni just pahin hetki tulla raskaaksi matkan kannalta (matka olisi silloin 7. viikon tienoilla). No, turha kai sitä on miettiä...

evo, kiva, että flunssa on alkanut helpottaa!

jama, kiva, kun tulit kurkkaamaan! Miten raskaus sujuu? Kohta oot keskiraskauden puolella :)

Suhwi, hyvää reissua!

Lumimarja, tsemppiä odotteluun edelleen!

kukka
, kiva että ainakin yrityspuuhat maistuu :)

nonne, kiitoksia mukanajännittelystä. Ei tuo testaaminen houkutellut, kun ei oireitakaan ollut...ja nyt ei sit enää taida tarvia.

Voihan pylly elenna :(
Oliko se vasta perjantai kun menkkoja odotit alkaviks? Tuhruvuotoa voi käsittääkseni tulla vähän ennen menkkoja jos on raskaana eli älä vielä täysin menetä toivoas.
Ymmärrän tuon "reissussa raskaana"-mietinnän, onhan se eri asia lähteä reissuun kun sit pitää varoa ja miettiä esim syömisiä eri tavalla. Mutta ei lainkaan mahdotonta, eli turha mitään taukoja pitää :) 

mame: aivan ihanaa, zemppiä raskauteen!! :)
elenna: voi kökkö, nyt uusillatuulilla uuteen yritykseen.
evo: peukkuja sekakiertoon josko se "oikea" osuis tällä kertaa! Mullakin tuo ovis ihan hakusessa ja kierto sekaisin, ei tikkuja mutta nyt tuntuu kuin ois ovis "limaa" ja täällä itseasiassa sama kp 10???
nonne: paljon plussatuulia tähän kiertoon!!
enah: Huikeasti onnea plussasta :)
Lumimarja: Tervetulloo!

Täällä tosiaan mennään kp 10 ja tuntuu kuin ois ovis"limaa" , tuntuu kyllä aika epä todelliselta kun viimekiertokin oli 36 tai 37 ja edellinen 29...
Ja taas pitäs laittaa tikkuja ja testejä kauppalistaan, nyt kun kaapit on tyhjinä.
Mutta mennäänpä luomu tuntumalla tää kierto ja toivotaan edes sitä normi kiertoa.

Kaikille zemppiä, vielä ehditään ne kesän pallerot tilata!!
Aurinkoista syyspäivää (siis jos se siellä sattuu paistamaan :)..)!

elenna: voi että sua!pahoitteluni sen ilkeän tätin saapumisesta! :( jos ei kuitenkaan kunnolla ala niin tarkkailehan tilannetta, niinkuin Korppikin sanoi että voihan kaikki olla vielä mahdollista jos vain tuhruttelee...tietenkään liikaa ei pidä toivoa ettei turhaan pety!mun mielestä ei välttämättä kannata mitään taukoja pitää näissä hommissa vaan menette vain niin kuin siltä tuntuu ja katotte nappaako vai ei...itsekin oon ollut reissussa alkuraskauden aikana, tosiaan ne syömiset/juomiset pitää katsoa sen mukaan mut jos se just ennen reissua nappaa niin se on niin tarkoitettu sitten :) toki jokainen tekee omat päätöksensä näiden elämän isojen asioiden juurella :)
Korppi: kiitti!minullakin ihmeen aikaisin alkoi nuo "limailut" kun aiemmin niitä on juuri ja juuri bongaillu sillon joskus kp16-17...niin vähäisiä siis ja nyt huomaa selvemmin ne jo tässä vaiheessa...taitaa olla mulla nyt kp9 menoillaan. Eihän nää nyt varmastikaan niitä ovislimoja voi olla vielä tässä vaiheessa mut limoja kuitenkin jo bongattu :) Plussatuulahduksia sinnekin!!++++
evo: onnea tähän kiertoon kovasti!!++++

plussatuulia ja tärppionnea kaikille tasapuolisesti!!

elenna: Toivotaan ettei täti kurvaa paikalle. Kuten jo muut sanoneet, niin voihan olla, että on raskaustuhrua. Ymmärrän kyllä täysin, että mielummin tossa tilanteessa varautuu pahimpaan, kuin pitäisi yllä ns turhaa toivoa.

Kiitosksia tervetulotoivotuksista. Täällä jo innostuspäissäni tein testin, kun tosiaan ei kierrosta ole aavistustakaan ja oireita alkaa olemaan jo aika lupaavasti. Negaahan se näytti, niin kuin kaikki aikaisemmatkin. Alkaa hiljalleen tympimään. Tätiä ei tosiaan ole näkynyt elokuun alun jälkeen ja niin hartaasti kuin raskautta toivonkin, niin saisi kyllä täti käväistä. Pääsisi vähän paremmin perille omasta kierrostaan. En nyt kuitenkaan heitä vielä lusikkaa nurkkaan. Kp76/? -.-'

Plussatuulia kaikille :)

Onnittelut mame hyvistä ultrakuulumisista. Ihanaa kun pikkuisella on kaikki hyvin. <3
Ja onnittelut muillekkin plussan saaneille! Tarrasukkia matkaan!

Pahoittleut elenna tädin saapumisesta, parempaa onnea seuraavaan kiertoon. Onhan se totta, että ulkomaan makat mietityttävä raskaana, mutta moneen maahan voi kuitenkin turvallisesti matkustaa raskaana. Ainoa tietysti jos jotain ikävää sattuu matkan aikana. Onneksi asioilla on tapana järjestyä omalla painollaan.

Kukka: Harmi, ettei ovis ole osunut tikkuun, onneksi kyse on kuitenkin biologiasta joten ei se ettei ole saanut ovista kiinni tikkuun tarkoita ettetkö olisi voinut ovuloida. Toivotaan, että ahkera peittojen heilutus tuottaa tulosta! :)

Korppi: Siellä onkin ajoissa ovisoireet alkaneet!

Täällä kp 10 meneillään (taisi olla muutamalla muullakin sama vaihe menossa), kävin tänään gynellä tarkistuksessa, omituisien menkkojeni takia ja kaikki näytti olevan kunnossa. limakalvo oli ohut, mutta normaalin paksuinen mikä tässä kohtaa kiertoa vielä kuuluukin olla. Oikealla puolella oli kasvava munasolu. Eli kuulemma kaikki niin kuin tässä kohtaa kiertoa kuuluukin olla. Joten nou panic, rauhallisin mielin yritän mennä.

Paljon plussatuulta kaikkille!! +++

Täällä saatu myös hyvät ultra-uutiset :) Vastasi viikkoja 6+6 ja sydän löi vimmatusti! :) Pituutta oli huimat 8,7mm =D L.A 31.5.2013 :)
2012-10-11-318

Heissan,

evo, hieno homma, toivoa ei todella siis kannata menettää vielä! Tsemppiä kovasti sen oviksen bongaamiseen! :)

elenna
, pahoittelut tuhruvuodosta. :( ja kiitos, raskaus on edennyt hyvin. Pahat olot on lähes kokonaan helpottanut ja poskiontelontulehduskierrekin on taas toistaiseksi katkolla. Ensi tiistaina olisi sitten ultra. <3

mame ja j3nni , ihanat ultrakuulumiset, onnea! <3

Moi,

Täti on täällä, elikkäs kp1 ja yk3 (tai jos ihan kaikki lasketaan niin yk14). Ehkäpä tässä tuli tätäkin tätiä jo surtua tarpeeksi, että ihan hyvillä mielin meen taas eteenpäin :) Ehkei se nyt oo niin kauheeta jos en heti tuu uudestaan raskaaksi. Kai tonne helmikuulle asti pitäis ainakin yrittää ootella ilman suurempia huolia...silloin olisi täynnä puoli vuotta uutta yritystä.

Kiitoksia kaikille tsemppauksista <3

jama, onnea siis ultraan!

j3nnille hirmusti onnea!

pikkutonttu, joo yritetääs nyt yhteistuumin mennä panikoimatta eteenpäin :) Kyllä se siitä sitten.

Lumimarja, pahoittelut pitkittyneestä kierrosta :( Sais nyt selvitä tuo tilanne jo!

nonne, kiitos noista sanoista...taidat olla oikeassa :) Matkakohde on vähän hankala syömisen suhteen, mutta jos nyt tosiaan tärppäis juuri nyt, niin kyllä kai se on uskottava että kaikki menee hyvin. Ei kai me tosiaan ruveta ottamaan varsinaisesti mitään taukoa, mutta voisin jättää suuremmat stressit pois ja mennä jonkinlaisella tulee jos on tullakseen-asenteella. Eipähän tarvitse sitten stressata siitä tuleeko ovis hyödynnettyä.. :)

Korppi, kyllä kai tuota ovislimaa voi olla muutamia päiviä etuajassakin. Ja vaikka ovis ois kp10 ja kierto olis 26 päivää, niin ei se vielä liian lyhyt oo. Toivottavasti teillä onnistuis nyt tärppäämään, niin saisitte jättää ovistikut ostamatta tai ainakin käyttämättä.

evo, noinhan se on. Oon vaan tällainen murehtija ja stressaaja niin oon jo valmiiksi stressannut tuostakin reissusta vaikka en ees oo raskaana vielä :) Mutta kyllä sitä aina kaikesta selviää :) Todennäkösempää on, että ei just tällä uudella kierrolla tärppää. Ehkäpä siis mennään vaan hiukkasen rennommalla asenteella. Sittenhän sen näkee miltä tuntuu oviksen tienoilla... :)

mimsu, kiitos ihana rohkaisuista <3 Niinhän se on. Pohjimmiltaan kyllä tietysti toivon koko ajan sitä raskautta piakkoin alkavaksi, mutta välillä tulee noita päiviä, jolloin se ei tunnu niin kiireelliseltä ja hyvä niin. Joo pitää mennä päivä kerrallaan, ja sitten oviksen aikaan voi katsoa miltä tuntuu. Ehkä saan nyt sitten oltua stressaamatta oviksen hyödyntämisestä ja mennään ihan ilman mitään pakollisia aikatauluja :D

elenna:  tuo asenne voi oikeesti olla hyväksikin ja touhusta tulee silloin rennompaa :) ihanampaa :) annatte aikaa toisillenne ja ehkä siinä sivussa voi sit saavuttaa jotain suurempaakin sitten :) Onnea koitokseen tai siis "ei-koitokseen" :) :)
pikkutonttu: täällä aika samoilla mennään...onnea nyt tulevaan ja kiva että kaikki on hyvin!! :)
j3nni: kiva että pikkuinen voi hyvin ja kasvaa :)
evo: onnea oviksen bongailuun :)

kaikille plussaatuulia ja kivaa viikonloppua!!++++

Takaisin