Ihanaa iidda, paljon onnea! Voi kun toivoisin myös pääseväni sinne kesäkuulaisten palstalle. Mutta ihanaa, että sinä olet siellä pitkän yrityksen jälkeen! Onnea matkaan!
Ja paljon onnea myös sinulle lauranen plussasta! Tule vaan vielä tänne kertomaan, miten menee.. Turvallista matkaa eteenpäin!
Harmittelut negasta ja tädistä, Catriona. Voimia jatkoon! Ja samat sanat Tupsukalle. Kiva, että hääpäivä on löytynyt :) Ja jos oli muitakin tädin saaneita, halit kaikille!
Onnea yritykseen, vuononvaltiatar!
Jaksamista, tiy* ja Emby^!
PePa ja kattili, ikävä, että ootte saanut noin kurjaa palautetta tutuilta. Ihmiset ei aina vaan ajattele :( Ensiyrittäjänä itse kyllä toivoisin erityisesti tukea ja ajatuksia sellaisilta ystäviltä, joilla on jo lapsia! Mutta täällä saatte ainakin purkautua! <3
j3nni, toivotaan parasta! Eikös joillekin tule oireita heti kiinnittymisen jälkeen...tiedä sitten. Plussatuulta!
Minulla on täällä kp29 menossa, yk2. Eilen aamulla testasin puhtaan negan mammaksin testillä (25miU), tosin se oli vasta toisesta pissasta. Ehkä tää ei sitten ollutkaan 26 päivän kierto, vaan se 30-31. Jonkin verran on ollut sellaista epämääräisen huonoa oloa, mutta jotain sellaista oli viime kierrossakin, ja punainen vieras tuli silti. Nyt parina päivänä on myöskin ollut kummallisia ohimeneviä jomotuksia rinnassa ja toisessakin. Ne vähän nostaa toiveita, mutta ehkä en normaalisti edes huomaisi moisia :O Nännit on myös nöpöttäneet hassusti pitkän aikaa, ihan aluks ne oli aratkin, mut sit ei enää. Pitää varmaan taas joku aamu testata. Tavallaan on sellainen aika jännittämätön tai melkein välinpitämätön fiilis. Ehkä en enää jaksa jännittää, tai olen psyykannut itseni uskomaan, ettei sillä ole väliä. Ja kun ei noista oireista tiiä, näin nopeasti pillerien lopetuksen jälkeen. Mutta kyllä se plussa olisi kiva. <3