Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei kaikille pitkästä aikaa :)

Kesä mennyt kiireisesti ja syksy vielä kiireisemmästi. Uusi työ vienyt mennessään. Valitettavasti niin paljon on tullut lisää kirjoituksia ja varmaan uusi ihmisiäkin jotta en enää perässä pysy.

Täällä ei raskausrintamalla uusi uutisia. Täti on käynyt kylässä vastren tahtoani.

Alettiin sitten tästä kierrosta testaaman ovista ja nyt näytti plussaa, joten kohta saamme laittaa taas peitto heilumaan :)

Palataan myöhemmin taas astialle :)

Tää mun tickeri ei nyt ole oikein ajan tasalla, mutta menossa on kp 29.

Eilen oli aivan järkky paineen tunne alavatsalla. Mulla on istumatyö ja oli pakko nousta vähän väliä ylös ja jaloittelemaan, kun sillon se vähän helpotti. Tein illalla testin ja negaa näytti. Mä olen kyllä juonut aivan tolkuttomasti vettä (noin 3 l/vrk) ja nyt toivonkin, että se ois "laimentanut" virtsan ja tämän vuoksi ei nyt näyttänyt oikein.

Jotenkin vaan nyt on sellanen tuntuma, että josko se nyt olis napsahtanut...

Dark
Lääkäriin vaan vaatimaan oikeuksiasi! ennen e-pillereitä kehoni toimi kuin kello, joten mielestäni olin myös oikeutettu pillereiden lopettamisen jälkeen saamaan kehoni ns. normaaliksi. Viimeinen lääkäri oli minun kohdallani ymmärtäväinen, sillä myös hänen mielestään ovulaatio kuuluu jokaisen naisen elämään mikäli asian voi noin ilmaista. Keltarauhashormoonit peliin ja peitto heilumaan ;) Onnea yritykseen!

Onnittelut plussanneille!

heissuli!
nyt alkaa mietityttää.. MITÄ TÄÄ OIKEIN ON?!?!
Olot jatkuu kuten ennenkin, majakivut, runsas vakovuoto, uutena oireina on tullut kauhee väsymys ja nännit hiukan arat, hcg oli 5.9 vaan 5, eli todennäköisesti negatiivinen? nyt tänää kuitenki on TAAAS tullut pyyhkiessä vähän punertelevaa, mutta ei, kunnon menkkoja ei näy eikä kuulu!! MITÄ tää oikein nyt on?!?!?
mietin, että onko tuota hcg:tä veressä jos ei ole raskaana? kun sitten toisaalta, oon jo alkanu miettii että olisinko ollut jossai kohtaa raskaana ja se olisi mennyt kesken mutta ei tullut vielä ulos?! että hcg on van laskenut tuohon 5 mutta itse mahdollinen alkanut raskaus ei ole tullut itsestään vielä pihalle?n entiedä onko tuo käytännössä edes mahdollista, ihmettelen vaan tätä satunnaista mahakipua ja tota et pyyhkies tulee kans satunnaisesti vähä punertelevaa mut siihen se jääki. Huoh..
ekassa menneessä km mulla kävi niin että raskaus oli päättynyt viikolla 8 ja se todettiin VASTA viikolla 14, eli ei ollut tullut itsestään pihalle nii entä jos tässäkin on näin käynyt.. hmmn, entiedä.. :/

Lau-ra: meillä esikoinen tärppäsi yk 16 luomuna, joten tsemiä teille sinne! Toivotaan ettei mitään esteitä olisi.

Meillä toinen toiveissa. yk 1 takana (?). Kierrosta ei mitään käsitystä, eli vaikeaksi menee taas.

nyt sitten se täti tulikin ja kurvas kylään!
mahtavaa, NYT voi sitten alkaa yrittää ku tietää vähän missä mennään =) ekat menkat siis synnytyksen jälkeen! : )

Kiitoksia!
Jänniä aikoja elellään tosiaan. :) Saas nähdä joudutaanko pettymään vai saadaanko aiheita iloon. Lämmöt heittelee ja mahaan vihloo, rintoihinkin silloin tällöin. Kunhan ei vaan mieli tee kepposia.

Lauantaina jos ei menkkoja kuulu voi jo pienen toivon kipinän sytyttää. Mutta ei turhia stressailla, ettei joudu sitten pettymään. Tai pettymyksenä tulee jokatapauksessa...

Tsemppiä muillekkin! :)

Jjoo, ei lykästäny.. Harmittelut teille muillekkin tädin kohdanneille..

..täällä ollaan vähän ankein mielin :/ tänään olis LA ollut :(
Kynttilä palaa meidän enkelille <3

"Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.

En ole poissa vaan luoksenne saavun

mukana jokaisen nousevan aamun.

Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.
"
<3

Voi Emby....Kauniisti kirjoitettu. Iltavuoro töissä ja itkuhan tässä meinaa tirahtaa.

Tosin tässä vähän herkällä mielellä, jännittyneellä fiiliksellä. Kp 30/27-29 alkaa olla ehtoon puolella ja näinköhän huomenna se kp 31. Yritän perjantaiaamuun asti malttaa ja testata vasta sillon, mutta saattaapihan tuo olla, jotta kun tästä puolen tunnin kuluttua kotio pääseen, niin täytyy kaupan kautta käydä ja testausta sitten huomenaamulla.

Heipsan kaikille! 

Emby, ihana kirjoitus, voimia sinulle! 

j3nni Harvemmin sitä tätiä kaipaa kylään mut täl kertaa voi jo sanoo et onnea tädistä! :) Sitten vaan uusia yrityksiä! :)

Peikko83 Onnea kihlautumisen johdosta! <33

Mulla on menossa kp 8. Tää vauva-asia on koko ajan mielessä ja nyt kun oon lukenu aiheesta niin paljon ni oon alkanu miettimään näitä "jos mulla ei oo ovista" "jos se on eriaikaan ku luulin" "jos en vaa voi saada lasta" ja hei, jätin pillerit vasta 2kk sitten. Nyt sitten menin ja tilasin ovistestejä 8 kpl, jo odottelen millon postiluukusta tipahtais. Mullahan oli vielä niin selkeät "oireet" ennen tätiä mut kuinkas kävikään, taitaa tää mun pää olla paras ehkäisykeino, mulla yritystä vasta näin vähän aikaa takana. Mitähän käy mun mielenterveydelle jos tärppiä ootellaan vuosikin ?

Toivottavasti ne plussatuulet meille pian puhaltaa, taas lähipiirissä niin paljon vauvauutisia! Tahtoisin meidät kaikki samaan aaltoon! <3 :)

Sirtsu, mulla on ihan samanlainen tilanne kuin sulla. Mietin tätä aivan liikaa ja nyt on vasta yk2, kp13. Eilen alkoi jo masentaakin, kun aattelin, että ei kuitenkaan tärppää. Stressiä on muustakin elämästä jonkin verran...ja sit jännitän sitäkin, että saanko miestä houkuteltua sängyn puolelle tarvittavan usein. Toivottavasti en ala painostamaankaan liikaa, mutta toisaalta haluaisin, että on ainakin yritetty... Tilasin kans tällä viikolla ovistestejä ihan kokeilun vuoksi. Onpahan edes jotain tekemistä... ne ei ehkä ehtineet oikein ajoissa tähän kiertoon, mutta toisaalta voihan tällä kertaa olla vaikka kuinka pitkä kierto. Se oli kyllä mukava, että viime kierrossa luultavasti tunsin oikein oviksen. Mutta plussatuulia sinulle, ja mielenrauhaa! Eiköhän pikkuinen tule jossain vaiheessa :)

Emby^, olen pahoillani sinun puolestasi. Lueskelin blogiasikin...toivon kovasti sinulle valoisaa tulevaisuutta!

Moikkamoi ihanaiset pitkästä aikaa!

oon koittanu pitää matalaa profiilia, että stressitaso pysyis mahdollisimman matalalla. Oon mielestäni melko hyvin siinä onnistunukki. se vaan on valitettavasti vaatinut että en käy täällä niin usein kuin ennen haaveilemassa :(  mutta nyt oon taas se aika kuusta kun toiveet nousevat ja en vaan malta pysyä poissa :P

Pepalla siellä melko inhottava tilanne :( ootko aatellu käyä lääkärissä? vai joko on alkanu? vai ootteletko vaan?

tervetuloa ainaki elena ja moonflower (olikohna siellä muita uusia) mukaan <3

lauralle onnea kihlauksesta <3

j3nnille harmittelut tädistä :( ja tietty muillekki keillä se piru on kylään kurvannu !

kaunis ja niin koskettavaa emby <3 sanoja vaan ei löydy...

sirtsu ja elenna. mulla ihan sama juttu. tuntu et ekat yk:t vaan jumitin ajatukseen lapsi nyt ja heti ja sit ku ei niin het käynykkään niin ajatukset entä jos... stressiä en toivo kellekkään. eli koitetaan olla ressaamatta. <3

on:
nyt oon sitte käyny siellä naistentautienpolilla tarkistuksessa. paljon otettiin kokeita ja näytepaloja. päällisin puolin tai no siis ultralla ei näkyny muuta kuin keltarauhanen pieni kiertopäiviin nähden ja siihen määrättiin sitten keltarauhaskuuri eli teroluttia.. oviskin oli tapahtunut kun nestettä oli vatsaontelossa. mitään sen suurempaa selitystä ei irronnu oviskivuille eikä tuhrutteluvuodoille. no pääasia et kaikki on ok. toki vielä pitää ootella labrojen vastauksia.. mikreeniinkin tuli samalla sitten estolääkitys jippii. nytpä siis sitten vaan ootellaan jatoivotaan et tärppi kävis. teroja en oo koskaan aikasemmin syönykkään... lääkärin mukaan joskus vaan synnytyksen jälkeen oma hormonitoiminta ei vaan tasannu ilman apua, näin siis mun tilanteessa uskotaan nyt käyneen ja teroilla sen pitäs asettua.

nyt sitte odotukset ja toiveet ovat korkealla tämän kierron suhteen. voi mää niin toivon...

siirryn tuolta toukomammojen puolelta takaisin haaveilijoihin :( ei ollut vielä meidän pienen aika tulla tähän maailmaan. kunnes "haavat" tästä parantuu, toivoisin pääseväni tuonne heinämammoihin. laskeskelin, että heinämammaksi pääsyn ovikseen olisi n. 7viikkoa jos kaikki menee niinkuin pitää. olen nyt kuitenkin päättänyt siihen asti ottaa ihan rauhallisesti, surra tuota menetettyä mahdollisuutta rauhassa ja nauttia tästä syksystä ja alkutalvesta sen minkä voin. toki pikkuinen varmasti haaveissa ja ajatuksissa koko ajan <3

Iltaa kaikille:)

Emby: Olit kirjottanu tuonne tosi nätisti..Sanoja ei tosiaan löydy, mutta paljon haleja sulle<3

Vuononvaltiatar(ja kaikki muutki:): Ei oo meillä vielä lapsukaisia..Ihan ensimmäistä pienokaista siis yritetään. Minä oon 22-vuotta ja mies on 26-vuotta. alkukesästä ollaan yritetty, mutta vielä ei oo tärpänny..(Ovistestejä ostin itelle vasta viimekuussa niin nyt sit vasta tietää millon seki varmuudella on;)

Puh puh puuuuuhhh..Plussan täyteisiä tuulia kaikille!:)

Noniin, tullaanpas tännekkin kirjoittelemaan taas..

Elikkä tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa, mutta ei kuulu eikä näy. Minkäänlaisia tuntemuksia niiden alkamisestakaan ei ole ollut, mitä mulla on normaalisti aina ollut.
Saas nähdä olisiko nyt tärpännyt vai onko vain myöhässä...

Jänskättää....

moonflower Toivotaan että ei alakaan! Jännitetään sun puolesta!

tiy* Voi ei, paljon halauksia ja voimia sinulle! <3 

Mulla menossa kp11, ovistestejä oon tehny nyt 2 ja yhtä viivaa näyttää. Tänään ajattelin etten enää niitä edes tee, kun menee tää elämä muuten vaan miettimiseen ja mielikuvitus on ilmeisesti niin vilkas et mussa on jos jonkinlaisia vikoja ku oikein tarkkaan kattoo! :D Yritän ottaa nyt sen asenteen että tulee kun on tullakseen.. Aijon pitää vaan yhden päivän kierrosta "muistissa" eli siitä pidän kirjaa millon menkkojen pitäs alkaa, muuten unohdan nää päivien laskemiset! :D Eikä sillä, makkarin puolellakin saattaa homma sujua paremmin kun mulla ei oo kuumemittaria kolmantena :D 

Plussatuulia tänne kaikille! <3

Iltaa kaikille!

Ensiksikin pahoittelut tiy* ja muillekin joita ei tällä kertaa onnistanut.

Itsellä on vähän kummallinen olo, mankat tulivat ja menivät tänään mennään kp 5/24-42. Raskaana siis en ole, mutta haluaisin olla. Kukapa ei..

No tällä viikolla tuli kirje Naistenklinikalta ja me päästään tutkimuksiin 24.10, onneksi niin nopeasti koska mulla olis mennyt hermot jos oltais jouduttu odottamaan  puoli vuotta. Tutkimusajasta olen siis niin onnellinen että voisin hyppiä ja pomppia ja kertoa siitä kaikille. :)

Tänään tuli sitten todella paha mieli kun näin naapurin tuovan kotiin upouudet lastenvaunut, pinnasängyn ja muuta vauvatavaraa. Mä haluun myös rakentaa pinnasängyn...  No ehkä ens vuonna jos tämä mun kierto ja ovulaatio saatais Naistenklinikalla kohdalleen. :)

Takaisin