Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomentapäivää, arvon naiset, ja anteeksi törkeä omanapaisuus. Ei tästä taida taaskaan tulla lasta eikä sitä itteäänkään. Kp 26/26 ja herkkä testi näyttää siistiä, puhdasta, valkoista, turhauttavaa ja itkettävää negaa. Saas nähdä milloin se tädinperhana tulee kylään. Odottelin sitä jo eilen - olisi ollut 24-26-24 -systeemillä taas 24 vrk kierron vuoro - mutta saa nyt sitten nähdä milloin se akka suvaitsee tulla. En todellakaan halua sitä visiitille, mutta en jaksa uskoa että se poissakaan pysyy kun ei testissä näy edes haamua.

Iso halaus kaikille sitä tarvitseville!

Tänne ei mitn uutta.. Vituttaa tää ainainen sama paska, eri päivinä.. : / Mut ei voi mitn..

Tsemppiä tytöt!

Huomenta väelle!

Jälleen saavuin kirjoittelemaan... hyvä ystäväni synnytti eilen esikoisensa... Sanotaan näin, että omat tuntemukseni olivat hyvin hallinnassa hänen ollessaan raskaana ja näin. Mutta hänen ilmoituksensa lapsen syntymästä iski suoraan sydämeeni :/ Tottakai olen tosi iloinen heidän puolestaan, yllätyin, kuinka paljon tämä uutinen silti kosketti minua...

Itsellä meneillään vissiin kp 17/28-35 yk 3. Meillä on menossa miehen kanssa harrastamme-joka-toinen-päivä yritys :) saas nähä, saadaanko jotain luotua. Näin ei ainakaan tule minkään asteista pakon tunnetta tms. Parit viime kierrot ollaan enemmin tai vähemmin yritetty kuumina päivinä joka päivä pupuilla... Toivottavasti näin sotilaat ovat vahvempia, en tiiä :)

On ollut ja tulee yhäkin olemaan raskas työviikko. Kolmena päivänä seurustelen eri firmojen henkilökunnan kanssa bisnesasioissa... huomenna menen lentäen Ouluun käymään; tulee niin pitkä päivä eteen.. huoh. Ei saa valittaa :) Ja talokaupoista sen verran, että myyjä hyväksyi mein tarjouksen; nyt vaan odotellaan kuntokartoitusta ja lopullista soittoa pankista, ettei mitään ongelmia ole :) Sitten meistä tulee talonomistajia :D Viikon päästä olemme asuneet viikot erillään jo 5kk! Vitsit aika menee nopeasti! :D

Mäppe; harmittelut sinulle, ettei viime kierrossasi onnistunutkaan :(

djh; tervetuloa mukaamme! :D Tekin pääsette pian sitten aloittamaan yritykset ;-)

Circuela; tervetuloa joukkoomme! :D Ja harmittelut jo noin monesta yrityskerrasta ilman toivottua tulosta <3 Jaksamisia teille :) Kyllä me kaikki joskus saamme oman käärön syliin :)

tiy*; itselle annettiin km:n jälkeen sellainen ohjeistus myös, että kannattaa yhet menkat pitää välissä.. siten tietää asioiden palautuneen ennalleen ja lähdetään puhtaalta pöydältä. Hyvä että siellä verikokeissa käyt :) Toivottavasti tein tilanne selviää mahd. pian :)

Catriona; harmittelut negasta :( ootko uutta testiä enää aatellut tehdä? Jospa se täti tosiaan sieltä sitten ees tulisi niin pääsisit uuteen yritykseen :)

Sirtsu; itselläni on käytössä r-testinä instalert, jota käyetään labroissa eli varmasti näyttää :) Ovistesteinä mulla on hankittuna... ... öö, itse asiassa en edes muista merkkiä... ostin muutamia kuukausia sitten, mutten ole sen koommin niitä kattellut :/ Onnea oviksen bongaamisesta ;-)

elenna; hyvä juttu jos saitte oviksen hyödynnettyä! :D Nythän sinulla alkaakin jännäilypäivät; kerro sitten tuloksesta :)

j3nni; ompa jännä tilanne sulla ollut tuon oviksen bongailun kanssa! kerro sitten, miten kävi teidän :)

PePa; kiitos kysymästäsi talokaupasta :) vihreä valo häämöttää meillä vihdoin :) Ei pitäisi mitään ongenkoukkuja enää löytyä mistään :) Hyvä että pääsit sinäkin välillä tyttöjen kanssa tuulettuun ulos oikeen kunnolla :)

kattili; isot pahoittelut sinulle tädistä :( :(

Äippä -73; hyvä, että joskus eksyt tännekin forumille :) Välillä on kyllä paljon kiireitä, ettei ainakaan kirjoittelemaan mitään ehdi :)

Emby^; iso halaus sinnekin päin <3  

Onnittelut talokaupoista, vuononvaltiatar! Mekin löydettiin mieleisemme asunto (yllättävän äkkiä, oltiin varauduttu etsiskelemään ihan rauhassa) ja päästään kohta tekemään kauppoja. Uudessa kodissa on vauvallekin huone, mutta tiedä nyt sitten milloin vaavi saa alkunsa. Täti tuli kylään myöhemmin maanantaina, joten taas yritetään uudestaan. Jollei nyt tärppää, hakeudutaan tutkimuksiin.

Heipä hei taas kaikille :)

Kerrankin minullakin on aikaa istua koneen äärellä ja päivittää teidän kuulumisia.

Minulla on hieman oman navan kertomista kun en oikeasti ole perillä mitä kaikkea tänne on raapustellut. Jätin tietoisesti kesän ajaksi täällä pyörimisen vähemmälle kun tuntui että juttujen lukeminen lisäsi vain omaa stressiä.

Joops, eli ovis bongattiin viime kierrossa päivänä 10. Viikko ennen tädin kylään tuloa on mahaa vihlonut todella kovasti. Koska täti sitten tänä maanantaina kylään tuli, mieli hieman maassa. Koko menkkojen ajan on ollut epänormaalia vihlomista, alkaa hieman mietityttämään että onko kaikki kunnossa..? Nyt vain sitten YK 7 käyntiin. Ajatella että tätä on kulunut jo noinkin kauan.... Kävin eilen vielä ostamassa vitamiineja jotka tarkoitettu raskautta yrittäville.

Muutimme mieheni kanssa hääpäivää. Ajatukset on muuttunut sen verran kun lasta olemme yrittäneet että haluan naimisiin ennen lapsen syntymää. Olemme sopivia päivämääriä miettineet ja vehdanneet niiden kanssa ja vihdoin saimme sopivan päivän löytymään. Päätöksen myötä hieman helpompi olo, kun tuntuu että vehtasimme päätöstä vain sen takia jos sattuisimme tulemaan raskaaksi. Ehkä sekin lisäsi tiedostomatta paineita.

Mutta tässä tämä tällä kertaa.

Kaikille paljon haleja hyviin kuin huonoihinkin päiviin.

-T

mullakin nyt hieman omanapaisuutta kun ei yksinkertaisesti riitä ajatus muuhun. nyt hCG arvo oli enää/vielä 89. lääkäri käski mennä verikokeeseen vielä 2 viikon päästä. nyt viikon verran ollu taas runsaampaa vuotoa mutta kuitenkin niukempaa kuin kuukautisissa. ei niinkään kipuja. nyt seuraa jotain ällöä tietoa : eilen vielä tuli sellainen sormenpään kokoinen klöntti. näytti ihan maksan palalta. ja sen jälkeen vuoto on taas hiipunut. toivon todella että se loppuu tän viikon aikana. nyt ollut vuotoa enemmän tai vähemmän koko 29 päivää ja todennäköisesti km jossain siellä alkupäässä. alkaa pikkuhiljaa olemaan raskasta niin fyysisesti kuin henkisesti. kauhee väsy koko ajan eikä mitää jaksaisi tehdä. hemoglobiinin kävin tarkistamassa ja ihan hyvä onneksi oli. henkinen puoli olis varmaankin jo aika hyvin "parantunut" jos ei jokainen vessakäynti muistuttaisi tapahtuneesta. en enää niinkään sure sitä mahdollista menetystä mutta tää normaaliin palautumisen kestäminen surettaa ja kiukuttaakin jo. normaalin kierron mukaan ovis olisi ensi viikon loppupuolella. saattaa kyllä olla ettei vielä oo mutta ajattelin kuitenkin tarkistaa ihan varoiksi :)  jos tää vuoto nyt loppuis tän viikon aikana niin alku viikolla ajattelin raskaustestillä kattoo olisko se jo nega ja jos on niin sit viikon puolen välin tienoilla katsastaa ovistestillä että mitä se näyttää. periaatteessa jos raskaustesti olis ens viikolla nega ja sen jälkeen ovis testi positiivinen niin vois yrittää uutta tärppiä. en kyllä voi uskoa että tää tilanne muuttuis ens viikkoon mennes niin hyväksi mutta toivoa aina saa :) toisaalta pelottaa myös yrittää uudestaan jos käykin samanlailla..mutta ei sitä tiedä jos ei yritä! jos nyt ei ovista näy niin marraskuulle menee sitten - ja silloin käytetään varmasti tilanne hyväksi :) 

kovasti toivon plussatuulia ihan kaikille emoticon

vuononvaltiatar Onnea talokaupoista! Toivottavasti teidän harrastamme-joka-toinen-päivä menetelmä tuottaa tulosta emoticon

Catriona Harmittelut tädin vierailusta emoticon  Toivottavasti nyt tärpäisi ettei tarvitsisi hoitoon hakeutua, mutta jos tarvitsee niin pidetään peukkuja että siitä olisi sitten apua! emoticon

Tupsukka Sinullekkin harmittelut tädistä emoticon  Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa vaikka vihlomista onkin esiintynyt. Onnea hääpäivän löytymisestä! emoticon 

tiy* Jaksuja! Toivottavasti se vuoto loppuisi pian emoticon

Täällä on käynnistynyt uusi pupuilukausi. Ostin pinon ovistestejäkin ja ajattelin niiden kanssa leikkiä tämän kierron ajan. Tosin luin tuossa aika masentavan tekstin jossa sanottiin että jos kierto on alle 21 ja yli 35 niin luultavasti ei ovuloi ollenkaan, mulla oli viime kierto 44pvä.. Tosin voihan sitä olla parempi tuuri tässä kierrossa sitten, tosin nyt on kyllä nää mun kierrot venyny tosi pitkiksi joka kerralla että saas nähdä nyt. Jos tämäkin kierto venyy niin taidan sitten varailla aikaa lääkäriin, jos vaikka vois tarkistaa että mikä siellä mättää emoticon 
Tapasin viime viikolla vanhaa ystävää jolla laskettu aika tammikuussa, vaikka olenkin hirmu onnellinen hänen puolestaan niin pieni vihreä kateuden menninkäinen kyllä kaiveli sisuksia emoticon 

Harmittaa kun ei voi oikein kenellekkään puhua näistä vauvahaaveista kun oon saanut sellasia kommentteja että kyllähän teille nyt kaksi jo riittää, ja että miksi sä siitä kolmannesta haaveilet olisit vaan onnellinen noista mitkä sulla jo on. Ja kyllähän mä olenkin, mutta ei se sitä kaipuuta vie yhtään pois, tuntuu että joku vielä puuttuu meidän perheestä ja suututtaa että tullaan mun puolesta päättämään montako lasta saan haluta.. Ei tee hirveesti mieli kellekkään tästä jutella kun tollasia kommentteja jo saanut. Eli te saatte täällä palstalla sitten lukea näitä mun avautumisia kun ei ketään muuta kiinnosta emoticon

Heippa naiset!

On tainnu taas vierähtää kuukausi ellei ylikin siitä kun oon viimeks omia kuulumisiani tänne päivitelly. Aikaa pupuiluille ei ole ollut lähestulkoon ollenkaan joten olin päättänyt pysytellä hieman sivummalla tältä forumilta ettei vauvakuume valtaa taas koko mun arkeani.

Ilokseni huomasin että plussanneitakin oli tällä välin tullut useampi kappale :) Suurensuuret onnentoivotukset heille jokaiselle, pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea uuteen yritykseen! Myös uudet toivotan omalta osaltani tervetulleiksi :)

Sitten vähän MinäItteä: oltiin tästä yk 4 (?) ehditty pupuilla vaan YHDEN AINOAN kerran miehen työkiireiden ja molempien väsymyksen takia. Olinkin sitte totutellu jo ajatukseen että tällä hetkellä mun on keskityttävä vaan esikoiseen.
Noh.. Kävipä niin että tänä aamuna kuukautisten oli tarkoitus alkaa. Oireita ei ollut, paitsi eilen huomasin maitoa tihkuvan vaikka imetyksen lopetin jo 6kk sitten.. Sain vapaa-aamun kun isäntä ja poika lähtivät sukuloimaan. Ihan huvin ja urheilun vuoks päätin käyttää yhden raskaustestin joka oli jääny kaappiin lojumaan. ja PAM! lähes oitis kaks viivaa..

En oikeen viel tiiä miten reagoisin. Itkin ja nauroin onnesta samaan aikaan, mut samalla kävi mielessä myös et voiko näin hyvä tuuri käydä? Ens viikolla viel varmistustesti ellei menkkoja tuu, varovaisin mielin eteenpäin.. Esikoinen sai kyllä myöskin alkunsa ihan salamannopeasti. Pieni pelko ja jännitys painaa silti enkä tältä forumilta uskalla heti kesämammoihin siirtyäkään:)

Mukavia syyspäiviä kaikille kanssasisarille ja pidetäänhän kaikki peukkuja pystyssä toisillemme!! <3

Emby, täällä vähän samat fiilikset nyt. Mut kaippa se taas lähtee kohoamaan kun ovis lähenee...

vuononvaltiattarelle onnea talokaupoista. se on niin ihanaa kun on oma koti ja jos vielä onnistaa niinku meillä  löytämään unelma sellaisen <3

Harmittelut niille joille täti tuli :(

Tiyllä siellä kamalan kurja tilanne :( jaksamisia <3!

Pepa, mulla on ihan samoja fiiliksiä. monta ystävää nyt yhtäaikaa alkanut yrittämään esikoisiaan. yritin yhtyä heihin mutta minähän en saa haaveilla enkä ees puhua ääneen kun löytyy jo yksi. tuntuu että kukaan ei oikein ymmärrä tätä kaipuuta..lapsuuden ystävä vielä tokasi että "toivottavasti joudutte yrittämään vielä kauan että me muut ehitään tehä ees se yks". en olis kyllä ikinä uskonu siltä moista kommenttia :( muutenkaan oo mikään kiva fiilis.. äh. no yritän vaan päästä tämän yli. ja saaha mieli kohoamaan. tänne voi onneksi purkautua <3

Menkat kesti taas vaan sen kaks päivää. äh. normisti ollu aina ehkäsyllä tai ilman sen seittemän.  tiputtelu senkun jatkuu.. ehkä terot auttaa sitte ens menkoissa..tai... vähän mälsää vaihetta elellään!

Tiy:lle: Itselläni oli samanlainen tilanne noiden hcg-arvojen kanssa keskenmenon jälkeen. Näytti, että ne ei ala millään tippumaan ja ravasin verikokeissa aluksi useamman kerran viikossa ja sitten viikon välein, yhteensä neljän viikon ajan. Lääkäri vaan totesi, että joillakin ne arvot tippuu tosi hitaasti. Eipä siinä oikein muuta voi kuin odottaa, vaikka kuinka ketuttaisi. Jaksamista!

Onnea plussasta lauranen! <3
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :(

Täällä kp 18/? ja mulla ollu alamaha pistelyä/kipua jo viikon verran ja tänää jäi pyyhkies vähä sellasta vaaleanpunasta limaa.. oisko tää nyt sitä kiinnittymisvuotoa? voiko olla..
hmmn... Koskakohan sitä testiä uskaltais sitte alkaa tekemään, kierrosta kun ei ole mitää tietoa kun ekat menkat yli vuoteen ja synnytyksen jälkeen :)
Ovistikut ei oo mulla oikein toiminu.. tai siis en ole kertaakaan saanut yhtä tummaa viivaa ku kontrolli mutta pari tummempaa viivaa sain kp 8, 11 ja 12.. mut mut.. ehkä nyt vaan sitten odotellaan  viikkopuolitoista :)

plussatuulia kaikille!!!!! <3

KP 18/? ja huomasin että maistuu metallinmaku suussa, tuli siis iha yhtäkkiä!  ja pientä närästystä liikenteessä. Nyt on kp 19 ja mietinki että voiko toi metallinmaku ja pieni närästys tulla jo tässä vaiheessa jos olis nyt tärpänny..... ?!

närästystä mulla ei oo ennen ollu, paitsi ekassa raskaudessa iha loppumetreillä mutta ei muuten ja toi metallinmaku suussa on ihan uus juttu, kunhan eilen sen huomasin että hetkonen nyt maistuu kyllä joku outo suusssa.
mutta ota ja tiedä tästä sitten....  hmmmn

Enpä ole käynyt vähään aikaan täällä edes kuulumisia lueskelemassa kun yrittänyt olla stressaamatta. Toivottavasti ei ole tullut huonoja uutisia kenellekään poissaollessani.

omanapa: Aamulla sitten päätin tehdä testin kun tätiä ei ole näkynyt ja jotain oireita. Samantien tuli vahva plussa joten raskaana ollaan!! Aivan epätodellinen olo kokoajan eikä tiedä mitenpäin olisin. Nyt alkaa sitten keskenmenon pelkääminen kun jokaista vatsan nippausta pelästyy :/
En olisi ikinä uskonut että tää käy näin. Joka kk ollaan yritetty mutta tässä kuussa ei oo peittoja tullut heiluteltua kuin muutaman kerran ja ainoastaan yhden kerran oviksen aikoihin ja nyt sitten tärppäs :o Ihan kuinka vain kunhan pysyisi masuasukki mukana loppuun asti ja syntyisi terveenä.
Laskurin mukaan tänään rv 4+4

Ihanaa iidda, paljon onnea! Voi kun toivoisin myös pääseväni sinne kesäkuulaisten palstalle. Mutta ihanaa, että sinä olet siellä pitkän yrityksen jälkeen! Onnea matkaan!

Ja paljon onnea myös sinulle lauranen plussasta! Tule vaan vielä tänne kertomaan, miten menee.. Turvallista matkaa eteenpäin!

Harmittelut negasta ja tädistä, Catriona. Voimia jatkoon! Ja samat sanat Tupsukalle. Kiva, että hääpäivä on löytynyt :) Ja jos oli muitakin tädin saaneita, halit kaikille!

Onnea yritykseen, vuononvaltiatar!

Jaksamista, tiy* ja Emby^!

PePa ja kattili, ikävä, että ootte saanut noin kurjaa palautetta tutuilta. Ihmiset ei aina vaan ajattele :( Ensiyrittäjänä itse kyllä toivoisin erityisesti tukea ja ajatuksia sellaisilta ystäviltä, joilla on jo lapsia! Mutta täällä saatte ainakin purkautua! <3

j3nni, toivotaan parasta! Eikös joillekin tule oireita heti kiinnittymisen jälkeen...tiedä sitten. Plussatuulta!

Minulla on täällä kp29 menossa, yk2. Eilen aamulla testasin puhtaan negan mammaksin testillä (25miU), tosin se oli vasta toisesta pissasta. Ehkä tää ei sitten ollutkaan 26 päivän kierto, vaan se 30-31. Jonkin verran on ollut sellaista epämääräisen huonoa oloa, mutta jotain sellaista oli viime kierrossakin, ja punainen vieras tuli silti. Nyt parina päivänä on myöskin ollut kummallisia ohimeneviä jomotuksia rinnassa ja toisessakin. Ne vähän nostaa toiveita, mutta ehkä en normaalisti edes huomaisi moisia :O Nännit on myös nöpöttäneet hassusti pitkän aikaa, ihan aluks ne oli aratkin, mut sit ei enää. Pitää varmaan taas joku aamu testata. Tavallaan on sellainen aika jännittämätön tai melkein välinpitämätön fiilis. Ehkä en enää jaksa jännittää, tai olen psyykannut itseni uskomaan, ettei sillä ole väliä. Ja kun ei noista oireista tiiä, näin nopeasti pillerien lopetuksen jälkeen. Mutta kyllä se plussa olisi kiva. <3

Ääh, tätihän sieltä kumminkin saapui, juuri kun pääsin sanomasta. Ois pitänyt uskoa tota tickeriä. Mutta ei siinä mitään... Se harmittaa eniten, kun sen piti tulla juuri tänään. Elikkäs juurikin huonoon aikaan tuli yrityksissä väliä 2 tyhjää päivää. Mutta ei sille kyllä voinut oikein mitään, liikaa ohjelmaa tällä perheellä. Pitää yrittää olla kiitollinen siitä, että on ainaskin säännölliset noi kierrot, 27 ja 28. Onhan sekin jotain... :/

Heipsan kaikille!

En oo vähään aikaan täällä käynytkään! Siellä tais pari plussaa olla, hirmuisesti onnea ja tarrasukkia!! <3

Täällä menossa kp 25/27, on ihan sellanen fiilis että menkat alkaa, pari finniäkin parkkeerannu keskelle naamaa .. :( Oon malttanu pysyä testeistäkin  erossa kun jotenki niin vaan tiedän että se täti tänne kohta kurvaa. Noh mutta ens kierrossa taas yks uusi mahdollisuus. Kunhan vaan sais ton ukon työmatkoilta takas kotiin ovikseen mennessä.. 

Pahoittelut kaikille tädeistä ja negoista, kyllä se vielä sieltä tärppää! Anteeksi omanapaisuus, en jaksa enää selailla tuolta kaikkien kuulumisia kun pitää sitä kai jossain välissä nukkua että jaksaa olla aamulla pirteenä töissä! Mutta toivon oikein paljon plussatuulia kaikille meille!! <3 <3 Jollakin tais olla hääpäivä päätetty, onnea isosti! <3

Heippa!

Täällä ilmottautuu yksi kuumeilija.

Takana yksi km viimevuoden loppupuolella viikolla 8, jonka jälkeen täti oli kadoksissa ja terolutit sain alkuvuodesta. Vasta kolmen terolut-kierron jälkeen tuli ilman terolutejakin menkat.
Eli nyt siit yhdet luomu-menkat tullut ja tällähetkellä menossa terolut-kierto. Teroluteilla mulla kierto ollut 28-29 päivää. Nyt menossa kp 32/28-29.
Vatsassa on ollu nippailuja vähäsen ja nännit on arat. Malttamattomana olen siis jo kolmena aamuna testaillut, mutta testit on harmikseni näyttäneet negaa :/ 

Km:ään päättyneessä raskaudessa tein positiivisen testin vasta kp 39/31-32. Eli vielä tässä on toivoa siihen asti kunnes täti todella tulee :)
Jännittää vaan niin pirusti! :)

Plussatuulia kaikille!++++++++++

heippa!

ekaksi tietty onnea plussanneet! ja halit tädin kohdanneille..

eipä mullekkaan mitään uutta. syksy väsyttää mua ihan hulluna vaik onki ihanaa aikaa.. jos ei oo töitä nukun jopa 11h unia ja silti väsyttää koko ajan ja mikään ei kiinnosta..

sen ainaki tiiän jo varmuudella et tällä kierrolla ei tärpänny, en nimittäin saanu ees ovista pongattua eli ilmeisesti en sit edes ovuloinnu tässä kierrossa :(

joo plussatuulia vaan +++++++++++

Onnittelut plussista, lauranen ja iidda! Paljon tarrasukkia teille molemmille. Tädin vierailusta kärsineille virtuaaliteetä ja sympatiaa.

Täällä pitäisi olla tärppipäivien käsillä. Tikuttelin eilen ja tänään, mutta negaa näytti kummallakin kerralla. Yleensä mulla on ollut ovis kp 10 tai 11 ja tänään on kp 10, joten nyt kyllä epäilyttää olenko jotenkin sössinyt tikutuksen vai enkö jostain syystä ovuloikaan ollenkaan. Tikutan nyt vielä parina päivänä, mutta jo nyt on [sensuroitu] jos ei ovista tapahdukaan!

ihanimmat onnentoivotukset raskautuneille <3

täällä ollaan taas pidetty muutama viikko paussia täältä olosta ja muustakin kuumeilusta. nyt kun ovistuntemukset (limat) saapuivat, niin toivo alkaa vihdoin nousta. kun yrityskertoja tulee lisää, niin alan olla jo iisimpi ton tikuttelun suhteen. enää ei tarvii tikutella koko ajan millon se ovis tulee, vaan ossaa jo tarkkailla muista "oireista". no varmuudeksi tikutan kuitenki sillon kun olen varma et nyt se on :) no eilen alotettiin taas joka toinen päivä peittojenheilutustekniikka, niin josko se sitte tässä kuussa?!??
empäs kerkeäkkään tämän enempää tällä kertaa. sori omanapaisuus.. myöhemmin lissää.

ainii ja tervetulloo uusille <3 ihanaa saaha teijät joukkoon!

Takaisin