Hei, voisin ilmoittautua varovaisesti mukaan, elikkäs ensimmäinen pienokainen on toiveissa. Jotenkin uskomatonta löytää itsensä edes sanomasta näin, nyt jo jollekin muullekin kuin miehelleni.
8v ollaan oltu naimisissa, ja pitkään pidimme vauva-asioita "ehkä sitten joskus"-kategoriassa. Mulla oli myös aika vahvoja pelkoja asian suhteen, mutta ne ovat tässä viime vuosina ihanasti hälvenneet. Oon ruvennut uskomaan, että selviämme ihan hyvin, mitä sitten tuleekin eteen. N.1,5v on asiaa mietitty ja nyt olisi lapsi tervetullut. Ilmankaan ei haluta jäädä, eikä myöskään lykätä asiaa enää. Alkuvuodesta jo päätettiin, että kesälomien jälkeen loppuu pillerien syönti. Ja niin sitten sen lopetinkin. Näköjään ehkäisyä ei voi jättää ilman, että asiaa alkaa vatvomaan öin ja päivin

eli vois sanoa, että raskaaksitulemiskuume nousi heti korkealle. En tiiä uskallanko vauvakuumeesta edes puhua, kun en tiedä vauvoista (vielä) mitään... Mutta niin siinä kävi, että itekin jo kuvittelin olevani raskaana ekalla kierrolla, kun kaikenlaisia tuntemuksia oli. Ja sitten löysin itseni hetken verran itkemästä negan saatuani.
Mutta eipä tässä varsinaisesti mitään kiirettä ole. Oon koittanut ajatella, että tuli sitten vauva heti tai myöhemmin, niin molemmissa on ihan hyviä puolia. Toisaalta toivoisin kovasti sen tärppäävän jo tällä kierrolla, minusta nyt olisi jotenkin niin hyvä aika muutamien asioiden takia... Mutta saapa nähdä. Toivottavasti ei ainakaan mitään ongelmia tulisi. Ensimmäinen kierto oli 27pv, ja nyt mennään kp 9:ssä (ja yk2 siis). Toivon kovasti, että kierrot eivät alkaisi tämänkään jälkeen heittelemään. Mulla on silloin nuorempana ollut melkoisen epäsäännöllisiäkin kiertoja, mutta ennen pillerien aloittamista n. vuoden verran näyttäisi olleen aika tasaista (25-30pv). Toivottavasti se jatkuu siitä. Ja 28v oon vielä parin kierron verran ;)
Tästä taisi nyt tulla pidemmänpuoleinen juttu, mutta onpahan vähän taustaa tiedoksi. Onnittelut
Peikko83:lle kihlauksesta! Muutenkin olen seuraillut teidän juttuja nyt jonkun aikaa, ja vaikuttaa mukavalta porukalta ja paikalta, missä vois aiheesta jutella. Onnea kaikille jatkoon!