Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testi näytti aamulla negaa.. Nyt vaan ihmetellään sitten että missä peevelissä se täti kuppaa?! emoticon emoticon

Iltaa kaikille.

Vuononvaltiatar:Täällä ei menkkoja ainakaan vielä kp 32/24-42, saa nähdä koska ilmestyy nimittäin oireita kyllä on. En uskalla edes kuvitella, ettei menkat tulisi, jotta en sitten putoa liian korkealta.

Pepalle harmittelut negasta.

heippa!
enpä ole kauheesti ehtinyt täällä käydä ku on ollu nii kiirettä, häät ylihuomenna, JÄNNNITTÄÄÄÄ!!!!!! : )
mutta sen verta, että kävin lääkärisää ja otettii papa koe ja muut ja kaikki oli ihan jees, ei mitää tulehduksia eikä mitää, pissasta otettu testi negaa, verikokeissa kävin tiistaina ja sain eilen tuloksen jossa hcg oli 5, eli nega.. eikö näin oo?
hieman harmittaa, mutta toisaalta jossai viitearvo taulukoissa on toi 5, jos hedelmöityksestä on nii vähä aikaa, itse en kuitenkaa moiseeen usko joten nyt sitten saa rauhassa omia häitä juhlia, kun ei ole raskaana, harmittaa, mutta parempi nyt näin, kerranhan niitä häitä vaan juhlitaan ; )
lekuri si sanoi, että jos en ennen joulukuuta ole raskautunu tai menkkoja alkanu nii sitte uudestaa sinne ja saan jotkut teroulit, eiku siis mitkä lie käytttöö, no kuitenki nii että menkkojen pitäs niillä sitte alkaa.. höh, sekin menee niiiiiiiin pitkälle!!! : (

tosiaan, olot jatkuu samoina, en tiiä sitte yhtää mitä nää on. kaippa keho tekee kepposia.. mut toisaalta, hyvä tietää että kaikki kuitenki on kunnossa! : )

plussatuulia muille!!!!! ++++++++++ <3

Päivää kaikille!

Täällä on meneillään maaginen kp 28/28 elikkä tänään normaalissa, ei stressittömässä kierrossa tulisi alkaa menkat... näkynee iltaa kohden, miten käypi. Helpompaa ajatella, että menkat alkaisi, kun pettyä :(

Täällähän on monella jännät paikat meneillään; mitäs jos tehtäis sellainen massaplussautuminen? :) <3

Emby^; höh negalle... ootko jo testannut uudelleen? Ehkä tulos muutuu...? :)

PePa;??? Kuinka kävi? Ootko testannut uudelleen? :) Täällä sormet syhyävät jännityksesta :D

Tervetuloa joukkoon Sall!!! Tänne mahtuu aina lisää väkeä :) Niin olikos teillä entuudestaan jo jälkikasvua? Entä oletko minkäikäinen kuumeilija? :) Kyselytunti! :) Harmittelut tädistä.. Ehkä ensi kierrossa parempi tuuri.

Mäppe; ehkäpä hyvinkin oli kivut kiinnityskipuja :) :) Peukut pystyssä ollaan täällä! :)

Peikko83; mitäs teille? Onko täti pysynyt poissa? :) Tsemppiä!

j3nni; onnea valtavasti huomiseen hääpäivään!! <3 Häät on niin ihania tapahtumia :) Toivottavasti kaikki kolahtaa teillä kohdalleen!! :) Harmi alhainen hcg.. :( toki onhan noita hitaasti nousevia tyyppejä myös... Mutta kuten sanoit, ehkä on ihan kiva viettää omia häitä niin, ettei haittaa hieman siemailla :)

Moikka!

Liityn seuraan ja puran tilannettani teille :)

Elikkäs viime menkkojen jälkeen (27.7-31.7.2011) jätettiin ehkäisy (kondomi) pois. Menkat mulla kestää yleensä 5-6 päivää ja kierto on noin 30 päivää. Pari viikkoa menkoista alkoi huonovointisuus, äklötys, päänsärky, lämmön nousu, repäisykivut ja tissit oli niin kipeät ettei oo ikinä ollut :D ja tätä kaikkea kesti pari viikkoa. Ajattelin, siis että heti tärppäsi! tein testin 29.8 (clear blue digital) ja testi näytti negaa. Ajattelin, että testaan myöhemmin uudestaan. Kuitenkin 31.8 alkoi tulla ruskeaa "hyytelömäistä" vuotoa pyyhittäessä ja alavatsan jomotus alkoi. Ihmettelin asiaa, koska yleensä mun menkat alkaa kovalla kivulla, mitä kestää pari tuntia. Ja nyt kierroksi tuli 36 päivää. Seuraavana päivänä piti laittaa side, koska vuoto muuttui veriseksi, mutta loppui kuitenkin iltaan mennessä. 1.9 ja 2.9 tuli hiukan ruskeaa vuotoa ja alavatsaa jomotteli koko ajan.
Nyt kuitenkin honovointisuus jatkuu ja varsinkin, jos on syönyt hiukan epäsäännöllisesti tulee illalla niin paha olo, että pitää mennä vessaan kakomaan. Huonovointisuus on kuitenkin ainut oire, mahan nippailun lisäksi mitä on..

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? :) ja pitäisikö testata uudestaan?

Ilman muuta kannattaa zonia testailla uudemman kerran! Ite sain esikoisesta plussan vasta viikoilla 5+ ja sekin oli tosi tosi hailakka haamu! Joskus ne hcg:t vaan nousee hitaammin =)

Piti vielä yksi testi tehdä itseni kiusaksi ja negaa se vaan sitkeesti näyttää :( Ensin olin mukamas näkeväni jotain mutta hetken päästä sekin katosi, taisi olla vain viivanpaikka.. Ei näköjään tässä vauvakuumeen tilassa voi enää edes omaan kroppaan ja tuntemuksiinsa luottaa. Olin jo niin varma raskautumisesta kun "oireitakin" löytyy vaikka kuinka, taidan vaan kuvitella kaiken. Taisi se mun reilu viikko sitten ollut epämääräinen vuoto olla jotain muuta kuin kiinnittymisvuotoa.. kyllähän sitä jo tässä vaiheessa joku haamulainen vähintäänkin näkyis testissä jos siellä jotain olisi. Ärsyttää vaan niin vietävästi jos sitä tätiä ei ala kohta kuulumaan, ei jaksaisi sitäkin nyt alkaa metsästämään.. Olin jo niin onnessani siitä että viime kuussa tuli ihan ajallaan ja jos nyt taas alkaa tää että tyyliin vaan joka toinen kuu tulee kylään niin kyllä harmittaa :((

Heipsan! Täällä ilmoittautuu mukaan vasta 1 yk takana :) Oon seuraillu teidän keskusteluja jo kauan ja nyt rohkenin itse tulla mukaan. Meille tuli tänne täti eilen, pettymys oli vaikka arvattavissahan tämä oli kun vasta yksi pilleritön kierto takana. Täällä joku puhui pco:sta, saanko udella vähän lisää? Millasia oireita? Pisti silmään tuo karvojen liikakasvu. Mulla nyt ei voi sanoa että "liikakasvusta" olis kyse mutta muutamia haituvia ei toivotuissa paikoissa. 

Mutta plussantuulahduksia toivon meille kaikille!! :)

Terve kaikki!
harmittelut negasta PePa... emoticon Meinasitko vielä parin päivän päästä ellei menkkoja kuulu?

tervetuloa mukaan zonia! :) tottakai sinun tulisi testata uudestaan. Ei se plussa välttisti heti näy :)

tervetuloa mukaan myös Sirtsu! Harmittelut teillekin tädin vierialusta! Jokaisen kohdalla sitä toivoisi raskautumista ekalla yrittämällä :)

OmaNapa: vielä odotellaan menkkoja. Kp 29/28 meneillään... toivottavasti mun kierto ei aio ottaa tavakseen pitkittyä pysyvästi 30 pv:n suuremmalle puolelle... :( toki toivon, ettei menkkoja kuulu lainkaan, mutta mutta... ... ... kattellaan. Lauantaina tai sunnuntaina teen testin, jollei menkkoja sikseen kuulu! :) Plussatuullia koko sakille ja jaksamisia alkavaan syksyyn <3

Vuononvaltiatar : Onnea jännitykseen! Toivotaan että siellä masussa asustelis joku!

PePa : Harmi kun tuli nega. Mutta ei muuta kun uutta yritystä :)

Teidän keskusteluista on ollu mulle niiiiiin paljon lohtua, vaikka vaan vierestä seuranneenna, kaikki nuo "onihansellanenfiilisetoonraskaana" ja "oireita" vaikka muille jakaa ja sit se yks viiva kuitenki vaan .. Siis tätä en tarkoita pahalla vaan kuulun todellakin ryhmään "mullekaikkihetitännenyt" :D :D Varmasti niitä plussia tulee kun ei vaivuta epätoivoon! Tsemppiä kaikille tähän syksyyn! 

Moikkamoi uudet naikkoset : ) \o

vuononvaltiatar, :) Toivotaan juu, ettei niitä sun menkkoja tule!

Ja täällä: paskanmarjat!! : ( Oon laskenu kaikki ihan väärin ja oon ihan idiootti.. kyl ne menkat tänä viikonloppuna siis alkaa.. Tyhmät!! : (

Tsemppiä muille..

vuononvaltiatar Paljon plussatuulia nyt sinne suunnalle :)

Tervetuloa mukaan zonia ja Sirtsu :)

Omaa napaa: Kp 38/32 eikä tätiä vieläkään :/ Eikai ne nyt pelkällä tahdonvoimalla voi kadota, vai voiko? Oon yrittänyt olla ajattelematta ja stressaamatta koko asiaa mutta en sitten vissiin kovin hyvällä menestyksellä.. Pitää vielä ensi viikolla tehdä testiä jos ei ala kuulumaan, jos vielä sittenkin näyttää negaa niin pitää varmaan alkaa uskomaan ettei se mihinkään enää muutu.

Moikka!

Liityn joukkoon myös rupattelemaan ja jakamaan kuulumisia ym.

Elikkä täällä podettu jo jonkin aikaa vauvakuumetta. Ehkäsy onkin jätetty pois ja ovusta nyt pari viikkoa ja menkkojen pitäisi viikon päästä alkaa. Jännätäänkin alkaako vai ei, toivottavasti ei. ;) Syynä voisi silloin siis olla raskaus.. Mikä olisikaan sen ihanempaa.

Ollaan miehen kanssa molemmat valmiita vanhemmuuteen, joten lapsi olisi enemmän kuin tervetullut. :)
Lasta ollaan jo vuodenpäivät haluttu ja ollaankin nyt sovittu, että se tulee jos on tullakseen. "Väkisin" ei ruveta yrittämään.

Nyt tarttis reilu viikko malttaa, että selviää alkaako menkat vai ei.

Hyvää sunnuntaita!

Täällä menossa kp 36/24-42, eikä menkoista vieä tietoakaan. Hätähousuna tein jo testinkin joka näytti negaa.. näinhän mulle aina käy. Saankohan mä ikinä plussaa testiin?emoticon

Joku kysyi PCO:sta. Mulla siis oireena karvoitus eli, alavatsalla ja reisissä on paljon karvaa, eikä muuten ole  mitään pirniä haituvoa vaan ihan kunnon ihokarvoja, Lisäksi varsinkin ylähuulesta ja oikeasta nännipihasta saa aina olla nyppimässä häiritseviä karvoja pois.

Mulla on myös epäsäännölliset menkat, ja lääkäri sanoi, että en välttämättä ovuloi joka kierrossa, en ainakaan ole ovistestiin saanut plussaa pitkään aikaan.

On tänä viikonloppuna tapahtunut jotain positiivistakin. Mentiin miehen kanssa kihloihin eilen. emoticon

Hei, voisin ilmoittautua varovaisesti mukaan, elikkäs ensimmäinen pienokainen on toiveissa. Jotenkin uskomatonta löytää itsensä edes sanomasta näin, nyt jo jollekin muullekin kuin miehelleni.

8v ollaan oltu naimisissa, ja pitkään pidimme vauva-asioita "ehkä sitten joskus"-kategoriassa. Mulla oli myös aika vahvoja pelkoja asian suhteen, mutta ne ovat tässä viime vuosina ihanasti hälvenneet. Oon ruvennut uskomaan, että selviämme ihan hyvin, mitä sitten tuleekin eteen. N.1,5v on asiaa mietitty ja nyt olisi lapsi tervetullut. Ilmankaan ei haluta jäädä, eikä myöskään lykätä asiaa enää. Alkuvuodesta jo päätettiin, että kesälomien jälkeen loppuu pillerien syönti. Ja niin sitten sen lopetinkin. Näköjään ehkäisyä ei voi jättää ilman, että asiaa alkaa vatvomaan öin ja päivin eli vois sanoa, että raskaaksitulemiskuume nousi heti korkealle. En tiiä uskallanko vauvakuumeesta edes puhua, kun en tiedä vauvoista (vielä) mitään... Mutta niin siinä kävi, että itekin jo kuvittelin olevani raskaana ekalla kierrolla, kun kaikenlaisia tuntemuksia oli. Ja sitten löysin itseni hetken verran itkemästä negan saatuani.

Mutta eipä tässä varsinaisesti mitään kiirettä ole. Oon koittanut ajatella, että tuli sitten vauva heti tai myöhemmin, niin molemmissa on ihan hyviä puolia. Toisaalta toivoisin kovasti sen tärppäävän jo tällä kierrolla, minusta nyt olisi jotenkin niin hyvä aika muutamien asioiden takia... Mutta saapa nähdä. Toivottavasti ei ainakaan mitään ongelmia tulisi. Ensimmäinen kierto oli 27pv, ja nyt mennään kp 9:ssä (ja yk2 siis). Toivon kovasti, että kierrot eivät alkaisi tämänkään jälkeen heittelemään. Mulla on silloin nuorempana ollut melkoisen epäsäännöllisiäkin kiertoja, mutta ennen pillerien aloittamista n. vuoden verran näyttäisi olleen aika tasaista (25-30pv). Toivottavasti se jatkuu siitä. Ja 28v oon vielä parin kierron verran ;)

Tästä taisi nyt tulla pidemmänpuoleinen juttu, mutta onpahan vähän taustaa tiedoksi. Onnittelut Peikko83:lle kihlauksesta! Muutenkin olen seuraillut teidän juttuja nyt jonkun aikaa, ja vaikuttaa mukavalta porukalta ja paikalta, missä vois aiheesta jutella. Onnea kaikille jatkoon!

Tervetuloa moonflower ja elenna :)

Peikko83 Harmittelut negasta mutta paljon onnea kihlauksen johdosta :)

Täällä tais täti jättää tämän kuun välistä :/ Ei näy eikä kuulu, ei edes mitään oireita että olisi tulossa.. Pirun ärsyttävää, ei jaksais taas alkaa pelleilee näiden epämääräisten kiertojen kanssa. Sama juttu oli kun yritettiin kakkosta saada alulle, siinä menikin sitten reilu vuosi. Mulla menee koko kroppa näköjään ihan sekasin jo pelkästä raskautumisen ajatuksesta :D Taidanpa käydä lääkärin juttusilla, jos vaikka sais jotain apuja että saisi nyt edes nämä kierrot tasaantumaan..

Huomenta vaan kaikille!

Täällä ollaan sateen ympäröimällä työmaalla "salamaflunssassa"... salamaflunssaksi kutsun tätä, koska mulla on aina ns. tavallinen flunssa pikaversiona, tosin ei lievempänä :( Oireet etenevät kolmessa päivässä läpi flunssan oireet... ei ihanaa :( Nyt enää onneksi vaan vähän nenän tukkoisuutta ja köhää... ... perjantaina siis alkoi aamulla... olen tunnollinen työntekijä, sillä sairastan vapaa-ajallani :)

Empä usko tänne raskautumista tapahtuneen tässäkään kierrossa.. syystä tai toisesta. Meillä jäi tärppiviikolla n. 2 päivän viive yhdessä kohtaa... toivon sen olleen syynä :/ Sunnuntaina oli menkkamaista jomotusta koko päivän ja hyvin hyvin niukasti tuli pyyhkiessä verensekaista limaa.. ehtisin jo ajatteleen, että ehkei peli ole menetetty, kunnes tänä aamuna nousin ylös ja oikein kunnolla valahti housuihin... *sensuroitua tekstiä*!! Noh, elikkä tänään varmaan sitten virallisesti kp 1/28... vai onko enemmänkin kultaisena keskitienä kp 1/31?? :/ Eli käyntiin lähtee virallinen yk 3... aiemminhan olen ilmoittanut kaksi yrityskertaa enempi, mutta ne olivat alkuvuodesta, joten turha niitä mukaan lukea... ... tänker jag.

Sirtsu; kiitoksia onnitteluista, mutta tällä kertaa ei onnannut... on hieno juttu, että koet tämän forumin tuovan sinulle apua :)

Emby^; laskuvirhe ei siis koitunut eduksesi :( Harmittelut!

PePa; eipä tosiaan plussailua tänne tullut tällä kertaa... ompa tosi kurjaa tuo sinun kehosi reagointi... on niin raastavaa juuri se, että onnistuu asiaa stressaamaan, vaikka mielestään ei stressaa... argh! Jaksamisia teille! :)

moonflower; tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Teillä onkin siellä jännät paikat tulossa! Tsemppiä teille! Harmittelut teidänkin jo pitkästä yritysajasta :(

Peikko83; harmittelut negasta... ja varmasti sinulle se plussa joskus tulee <3 Onnea mielettömästi kihlauksen johdosta! :) :)

elenna; tervetuloa myös mukaamme! :) Teilläkin onkin yhteistä aviotaipalta jo takana :) Harmi, ettei ekalla yrittämällä onnistanut :( Tsemppiä tähän uuteen kiertoon! :)

Hei vaan kaikki.

Enpä oo näillä sivuilla käyny piiitkään aikaan, jotenki oon niin leipääntyny tähän yrittämiseen ja oviksen ja muun kyttäilyyn et tuntuu ettei enää jaksa. Yk 9 oli ja meni, oviksen bongasin ja pupuiltiinki mut täti tuli silti taas tänään. Nyt tuntuu jo oikeesti siltä että tulee itku! Lähipiirissä tulee koko ajan uusia vauvauutisia ja sitä vaan yrittää olla onnellinen toisten puolesta mut nyt se alkaa olla jo aika hankalaa.

25v täytin viime kuus ja mies kosi samana päivänä polvillaan <3 kaikki on niin pirun hyvin et vauvauutiset tekis tästä täydellistä mut ku ei!!

nyt ollaan alettu ekaa kertaa puhuun et jos soiteltais terveyskeskukseen ja käytäis tutkimassa et mistä tää johtuu.. toisaalata pelottaa ihan pirusti et sieltä tulee sit lapsettomuus tuomio, en ehkä kestäis sitä.. ja toisaalta elättää toiveita et se ois joku pikku juttu mikä ois helppo hoitaa..

onnea plussanneille ja kihlautuneille :)

uutta matoa taas koukkuun, vaik en kyllä enää ees usko että tää onnistuis 'luomuna'..

kp 1
yk 10

Tervetuloa uudet kuumeilijat =) ja hurjasti onnea Peikolle kihlauksen johdosta<3

Harmittelut vuononvaltiatar tädistä =( Pepalle myös pahoittelut, rassaavaa tuommoinen on varmasti!!

Lau-ralle kovasti jaksamista yritykseen! Hyvällä ystävälläni meni reilu vuosi raskautumista odotellessa, oviksen aina bongasi ja peittoja heilutteli ahkerasti, mutta aina vaan täti kurvasi kierron lopussa kylään =( vuoden yrittämisen jälkeen hän yhtäkkiä vain tuli raskaaksi, ja heidän esikoinen syntyy loppuvuodesta! Että elä heitä hohtimia vielä kaivoon <3 toisille se vaan ei ole niin helppoa =( mutta kovasti onnea sinullekin kihloista!!

).( alavatsaolot on jatkuneet, tasaiseen tahtiin vihlaisee, nippailee ja jomottaa kohdunseudulla. Tänään on alkanut maito taas herua,  mutta siitä en uskalla niin kovin riemuita, sama juttu kun kävi sillon heinäkuussakin. Mielessä kummittelee se "kemiallinen raskaus"... turvotusta on alavatsalla, mutta se saattaa johtua ihan viikonlopun ruokavaliostakin =P ihan tuskaa odottaa viikonloppuun asti, että tuleeko täti vai onko näissä oireissa jotain perää!! X-/ jotenkin mieli on taas kovin toiveikas, mutta saas nähdä miten käy. Pessimisti ei pety koskaan...?

Takaisin