Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille plussanneille! Itse sain maagisen plussan tänään ja olo on mahtava! :) 
Onnelinen ja tyytyväinen... :)

Voi ihanaa ONNEA lepkar plussasta +++++     tarrasukkia myös sinun pikkuiselle kovasti...
voi kun täälläkin sais sen plussan tässä kierrossa, vasta ovista ootellen joskus syyskuun yheksännen päivän tienoilla, pitkää ja matelevaa odotusta plääh..........
Toivottavasti tuo teidän plussanneiden onni tarttuis meihin muihinkin :))

Jessie, lepkar, onnea plussasta!! :)
tarrasukkia ja onnea matkalle mukaan :)

catriona
mulla ihan samanlainen fiilis oireista: jos ei oo salamatkustajasta niin mistäs hitosta!! Toivottavasti siellä on nyt tosiaan salamatkustaja kyydissä :)

tiy*
Laskettu aika lasketaan alustavasti kuukautisten ensimmäisestä päivästä, ja neuvolankin laskurit on se 28 asetettu yleensä, eli joo 28 olis 4+0 ja 20 4+1 jne. Ultrassahan vasta sitten tarkentuu LA :) Mutta yleensä jos ei tiedä missä vaiheessa raskaus on alkanu, niin kannattaa varautua viikon parin heittoon :)

tirri
miten musta tuntuu et tällä ajalla ku mä odottelen menkkojani, sulla on jo kohta toiset/kolmannet tärppipäivät?? O_O No kai se siitä ku on niin pitkään taas saanu odottaa... Huhhuh. Kunnon rento puuhailu tärppipäiville vaan ;) Siitä se lähtee :)

Äippä-73
Sanos muuta!! Plääh ainainen odotuksen odottelu. Ens ovista, sitten mahd plussaa/tätiä/oireita... Kyllästyttävää. Mä niin toivoisin kans et meihin kaikkiin muihinkin tarttuis ja tää palsta hiljenis huomattavasti ;)

).(
No... Ei vielä. Tätiä ei näy. Eeeeei näy ei näy. Alavatsakipuilut jatkuu, nyt ilmaantunut turvotusta joka pahenee iltaa kohden, pissalla juoksemista... Ja mun nännit on alkaneet levitä. Ne näyttää valtavalta...
Alkuperäissuunnitelman mukaan olis huomenna testauspäivä, joten josko sitä huomenna koittais onneaan. Ja jos onkin salamatkustaja (nimensä veroinen) niin aika myöhään sitä plussaa näyttää. Onhan sekin mahdollista. Henkinen varautuminen negatiiviseen alkakoon siis!

Dark
kp47
yk14

Onnea lepkar plussasta! ja darkille toivotaan plussaa huomiselle!! ja kaikille muillekin plussatuulia!

tänään tein clearbluen digitaalinäytöllisen testin ja tulos oli RASKAANA =) eli nyt mennään sitten vissiin jossain rv4.. onhan tätä uumoiltu jo viikon verran, mutta nyt se vasta iski tajuntaan.. toivotaan että kaikki sujuis hyvin ja pikkuinen pysyi kyydissä loppuun saakka.

Mä tuun sit DARK kattoo sun tuloksen sunnuntaina kun lähen huomenna mun isompien lasten kanssa tallinnaan yöksi...

Onnea myös sinulle tiy* iihanasta plussasta++++  ja kovasti myös tarrasukkia mukaan...     Voi miten täällä nyt plussaillaan mukavan paljon :))  nyt vaan täytyy toivoa että tämmöinen ihanainen aalto tarttuu myös meihin kaikkiin muihinkin kuumeilijoihin. Tää odotus vaan on niin kaamean raastavaa,,,,      voi Drak toivottavasti sullakin se plussa pärähtäis jo sinne testiin, peukkuja pitelen sulle täällä...

Heippa pitkästä aikaa! oompa tainnu muistaa vaan päivitellä kuulumisia tonne kakkosta haaveillen puolelle, jospa välillä siis tännekkin..

onnea raskautuneille <3

vähäsen omaa napaa, eli oon synnytyksen jälkeen kärsiny pahoja ovulaatiosärkyjä sekä kuukautishäiriöitä. osan luulin jo selittyvän kierukasta, mutta eipä sen poisoton jälkeenkään ne oo muuttunu parempaan. eli siis kierrot jotain 20-28 päivää, tiputteluvuotoa JOKA välissä. ovistestit ovat kylläki näyttäneet plussaa joka välissä.. mut plussaa ei näy.
no tänään sitte soittelin taas äitipolille että tarkistasivat jotta onko kaikki kunnossa ja mistä tiputtelu/päsäännöllinen kierto johtuu. aikaa sain kolmen viikonpäähän. onneksi, ettei tarvii tk:hon mennä ja sepostaa kaikki ja toivoa et ne tekisivät asialle jotain. äitipolilla on sentäs kaikki alan ammattilaiset ja kunnon laitteet. no jospa sieltä jotain selittyis. tai jos mitään ei löydy, saisin ainaki teroluteja säännöllistämään kiertoa.
no tiputtelu alkoi eilen ja testit tyylipuhdasta negaa herkilläkin testeillä. eli taidamme alottaa siis yk4 uudesta kierrosta!

Kiitoksia onnitteluista ihanaiset kanssasisaret!! <3 Ja myös onnittelut Tiy* ja Lepkar plussista!!

Mahtionnittelut plussanneille! Ihana kuulla hyviä uutisia, toivotaan että olisi tarttuvaa ;) Dark, sullakin hyviä enteileviä oireita. Jäädään jännäämään testitulosta. Täällä taitaa olla kp 35 tai jotain.. Eikä mitään uutta. Inhottavasta syksyn ekasta flunssasta yritän toipua, töihin pitäis tänään kampee.. Onneksi sain eilen nukuttua melkeen koko päivän, nii ehkä jo voiton puolella oon tän taudin kans :/ PLUSSARIKASTA VIIKONLOPPUA :D

Wau, täällähän on puhaltanut oikein kunnon plussatuuli parin viime päivän aikana! Onnittelut ja tarrasukkia lepkarille ja tiy*lle!

Itse odottelen sekavin tuntein tuleeko täti kylään muutaman päivän päästä vai pysyisikö poissa. Mielialat ovat ailahdelleet sinne tänne ja olen ollut järjettömän itkuherkkä. En jaksa enää yhtään vauvauutista lähipiiristä ellei meillä nyt plussaa! Tässä on selvästi ollut jonkinmoinen baby boom meneillään, kun ystävät ja tuttavat ovat yksi toisensa jälkeen ilmoittaneet toisen tai kolmannen tenavansa odotuksesta tai syntymästä. Tänään aloin parkua maailman epäoikeudenmukaisuutta kun jälleen yksi ilouutinen ilmoitettiin. Täysi primitiivireaktio, jolle en mahtanut vähään aikaan mitään. Jotkut ne vaan saavat toisia ja kolmansia kun meillä ei ole vielä yhtäkään. Edelleen vaikeaa uskoa että voisin olla raskaana kun ei ole niitä alavatsan tuntemuksia. Vasenta tissiä jomottaa, mutta just tänään olen ihan varma että se on vain psykosomaattista ja se sakramenskatun täti kurvaa kuitenkin pihaan viimeistään torstaina... 

Onnea kaikille plussanneille!

Minäkään en jaksaisi enää yhtään vauvauutisia lähipiiristä.

Meideän naapuriin on tulossa vauva lokakuussa ja mä en oikeesti välillä edes kestä nähdä naapuria kun tulee NIIN paha mieli
Täällä ei mitään uutta, mennään kp 21/24-42 , joten ei auta kun odottaa. Mitään erityisiä oireita ei ole mutta parhaamme ollaan tehty tässä kierrossa, saa nähdä miten käy.

31.8. mulla on aika gynelle, toivottavasti siellä selviää jotain, jos ei nyt ole tärpännyt.

tiy*
Onna plussasta!!! <3 On se ihanaa kuulla näitä uutisia! :)

kattili
Kuukautiskiertojen epäsäännöllisyys ja kaiken maailman vaihtelut on raivostuttavia!! Toivottavasti nyt sit lääkärissä sais jotain selvyyttä asiaan!! Tsemppiä!! :)

catriona
Mä niin tiedän mitä sä tarkotat!! mulla kans välillä niin semmonen olo et on niin epäreilua ja epäoikeudenmukaista, kun kaikki saa toisia, kolmansia... Kun itse sais ees sen ensimmäisen... tai ne kun tulee hehkuttamaan et ekasta kierrosta tärppäs ja vaikeuksitta synnytykseen asti... Mut elämä on julmaa :(

Peikko83
jaksut ja tsempit sinne!
Toivottavasti gynellä selviää jotain! :)

omanapa.....
Tänään tuli vuosi siitä inhasta ultrasta, jossa kuulin menettäneeni vauvanalkuni 6+5, no, tänään on mielialat vaihdelleet laidasta toiseen ja ollut kummallinen olotila.. Joo mitä mä tässä höpötän. Tänään nyt siis. 6+5 :)
Toinen viiva ilmestyi testiin, haaleana kylläkin, enkä luota mihinkään ennenkuin testaan uudelleen viikon päästä, mitä näyttää testi sitten. Ellei vaan olis viivanpaikka... No ei mut on siinä väriäkin. No, nyt tilanne siis raskaana - kunnes toisin todistetaan :)

Dark
kp48 - ?6+5? <3
yk14

Tännehän on iskenyt kunnon plussatuuli :) Ihanaa, ja paljon onnea kaikille!!

Onkos kellään kokemusta tosta kiinnittymisvuodosta? Itselläni en ole aikasemmin huomannut että olis sellasta ollut mutta nyt parina päivänä tullut vessassa pyyhkiessä paperiin pientä verilimaista vuotoa Confused
Menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä.. outoa Shocked Tosin mulla ei koskaan ole ollut säännöllistä kiertoa joten ei mikään ihme vaikka vuoto alkaisikin jo vähän aikaisemmin. Nyt ei eilen eikä tänään ole enää mitään tullut mutta välillä tuntuu menkkamaista jomotusta, ota näistä nyt sitten selvää..

Plussatuulia meille muillekkin :)

PePa
Mä oon lukenu, mut ei oo ollu kokemusta (ainakaan tietosta) kiinnittymisvuotoa. Mut nimenomaan ku oviksesta menkkoihin on se 2viikkoa suurinpiirtein, alkio kiinnittyy noin viikkoo ennen menkkoja...! nyt peukutukset sinne, et olis sitä kiinnittymisvuotoo sitten :)

omanapa
Musta tuntuu että toi mun haamuplussa on viivanpaikka. Just luin ohjeet vasta kunnolla, ja viiva tuli 10min sisässä, ei sentään 5min sisässä, toisinsanoen testiajan jälkeen vasta. Eli varmaan on viivanpaikka, vaikka värillinen onkin, tosta first signal kasetista oon nyt lukenu netistä, niin on aika monelle antanut moista.
Äh, en jaksais enää. Nyt vaan aion niin paljon tehä kun vaan itte mahollista ja sit lääkäriä varten kirjaan ylös kaiken mitä vuoden aikana kiertojen kans on ollu, mitä lääkärissäkäynneillä on sanottu jne... Jos vaikka sais clomi+tero yhdistelmän ja sais joskus tuijottaa sitä OIKEETA plussaa eikä tollassii haamuviivoja/viivanpaikkoja :((

Harmittaa :( ehdin olla jo niin himpun iloinen asiasta. :(

Dark
kp49
yk14

pepa, kuullostas kyl hyvältä :) ja ku just sanoit että tästä kuusta tokkopa.. ;)

voi darkki. mitä jos kokeilisit vielä toista merkkiä testiä mitä se sanois, ettei tarvi olla kamalassa epätietoisuudessa. pahamielikin jo tulee tästä sinun tilanteestasi :( voimia <3

kattili Olis kyl aikamoinen tuuri jos nyt tärppäis kun on oikeesti ollut vähän kylmät tunnelmat vällyjen välissä :D Tosin eihän siihen tarvitse kuin sen yhden kerran jos vaan sopivaan väliin tuikkasee ;) Juuh, eipäs innostuta vielä, eiköhän se täti kurvaa kylään kun sitä vähiten odottaa :/

Darkille voimahali :/ Pidetään täällä peukkuja että olisi kuitenkin plussa!

kattili
Mä koitan mennä nyt tän ekan kouluviikon sillä asenteella, että täti tulossa, ja testata sitten viikon päästä ja digitestillä (todellakin), ja sitten negatiivisen jälkeen alan jo kiljumaan jos viikon sisällä siitä tätiä ei kuulu! Kiitos <3

Koska oot ajatellut testata? :)

Pepa
Usko ja toivo plussaan on laantuneet. Vaikka täti onkin piilosilla ja alavatsaa nipistelee, mielialat heittelee, en uskalla toivoakaan enää että plussaa tulisi. No, sen näkee sitten kun ja jos uus testi tehdään viikon päästä, ellei täti ihanainen yllätä ennen sitä.
Toivotaan nyt sinne sitä plussaa!:)

omanapa.
No, fiilikset menee vuoristorataa. välillä ihan maassa ja välillä ihan ok. Potuttaa ja jurppii noi lääkärikäynnit mitä on vuoden aikana ollut, kukaan lääkäreistä millään lailla kunnolla tutkinut kertaakaan... No, okei on ollut siinä mielessä hyötynsä, et tiedän ettei mulla oo endoo eikä PCO:ta. Mut missä mun ovis sit luuraa??

Alavatsaa nipistelee ihan äärettömän oudosti yhäkin. Kohta varaan ajan lääkärille pelkästään näitten kipujen kans! Taidanpa sittenkin soittaa sille mua viimeks hoitaneelle gynelle, josko se osais puhelimessa vaikka sanoo, alotanko terot jo nyt katkasemaan kierron, vai mitä teen... Ja osaako sanoo mitään noihin alavatsakipuihin... No ei tiedä...

Huomenna eka koulupäivä!! Jännittää! :)

Dark
kp49
yk14

Voi rähmä, Dark! Ajattelin jo että kyllä sulla varmaan se plussa nyt ilmestyy testiin.

Ei taida olla meillekään nyt edelleenkään vauvaa tulossa. Tein aamulla herkän (10 miu/hCG) testin, eikä edes haamua ilmestynyt näkyviin. Kai se kirottu täti sieltä sitten kumminkin kaikista toiveista huolimatta on tulossa parin päivän sisällä. Kiukuttaa ja itkettää.

Juteltiin tässä miehen kanssa ja päätettiin että jos ei nyt ole tärpännyt, käydään varmuuden vuoksi tutkimuksissa. Meidän ikäisillehän suositellaan tutkimuksiin hakeutumista jollei raskaus ala puolen vuoden yrittämisen aikana. Tässä on nyt mennyt vuosi yrityksen aloittamisesta. Reilu puoli vuotta kesti ennen kuin se eka raskaus alkoi ja siitä keskenmenostakin on kulunut jo useampi kuukausi.

päivää kaikille (iha)naisille!

täällä on melkein taas viikko kulunut viime kirjoittelusta. Päivittäin olen lueskellut kyllä tekstejä, mutta aina ajattelen myöhemmin sitten kommentoivani :) Täällä meneillään kp 18/31-35-28-28 yk 5. Saapi nähdä, mihin tämä kierto meikäläisen vie. Turhan isoja spekulaatioita en viitsi edes tehdä, ettei mahdollinen pettymys olisi niin iso! :)

äippä 2010; toivotinko minäkin jo sinut tervetulleeksi tänne meidän joukkoomme? Tervetuloa vielä jälkikäteen :) ompa teillä ollut kurjaa, kun on kanssa tuo flunssa vieraillut :( Noista ovulaatiotuntemuksista; voi olla, etten koskaan aiemmin elämässäni ole kiinnittänyt huomiota, mutten koskaan olen "huomannut" ovista. Luultavasti en ole osannut edes yhdistää tuntemusta kipuna oikeaan ajankohtaan. Tai sitten minulla ei ne vaan sillain satu... ... Oisko ollut kaksi kiertoa sitten, kun koin kolme päivää oviksen paikkeilla kipuilua.. oisko stressi sitten sitä sillai pitkittänyt, tiedä häntä..

Catriona; harmittelut negasta. Olikos sulla nyt mikä kp meneillään tuolloin? On kyllä niin harmi, teille saisi tein odottelun jälkeen jo tulla vaavi! Ehkä kannattaa sitten miettiä niihin tutkimuksiin menemistä.

Dark; kiitos, tärppiaikojen pupuilumaratooni saatiin alulleen ;-) hih :) Mutta voi sinua... ei tilanteesi vieläkään ole selvästi mennyt suuntaan tai toiseen :( Tuossa kohtaa varmasti haluaisi edes tädin kahvittelemaan, kuin olla tuossa mieltäraastavassa tilassa! Koita tuossa sitten rentoutua... On hyvä, että sait varattua ajan tk:hon, jospa saavat jotain aikaiseksi... vaikka arvauskeskus on aina arvauskeskus :( Tsempiä teille ja voimia! <3 Ja onnea ekaan koulupäivään! Mäkin haluisin niin takas koulunpenkille :D

kitty72; missä mennään kierron suhteen? Onko tullut muutosta? :)

iidda; toivottavasti oot jo parantunut flunssastasi! :)

tiy*; tosi paljon onnea plussauksesta!!! :) :) Tarrasukkia pikkuiselle!

kattili; onneksi sait noinkin nopeasti ajan lääkärille! :) Toivottavasti löytyy vastauksia :) Harmittelut negasta.

Miu82; tervetuloa joukkoon minunkin puolestani vielä :)

Jessie & lepkar; onnea plussautuminesta!!! :) :)

Peikko83; voimia sinulle :) toivottavasti gynellä saisit hyviä uutisia <3

toivottavasti en kauheasti jättänyt keitään väliin, koitan kommentoida kyllä aina kaikkia tasapuolisesti jos jotain sanottavaa ompi :) :) :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. Tänne on tosiaan kyllä iskenyt nyt viikon sisällä kunnon plussa-aalto, tarttukoon se vielä useampaan muuhunkin <3 <3

vuononvaltiatar, joo, mulla onki siinä mielin hyvä tilanne et tosiaan pääsen tarkkoihin tutkimuksiin pyydettäessä, kun viime vuonna mulle synnytyksessä tapahtu isohko hoitovirhe. sen seurauksena sain avoimen lähetteen tosiaan sinne äiti/naistentautienpolille. nyt aijon kyllä sitte hyödyntää sitä niin paljon ku vain voin..

äippä2010, mulla kyllä päivittyy automaattisesti. koitappa tehä uus. joskus oon kuullu et ne vaan jää jumiin..

kp1/24-28
yk 3 tahi 4

Takaisin