Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei te tulevat ja jo olevat äidit! Tahdon antaa lohdutuksen sanana niille, jotka ovat lopettaneet e-pillereiden syömisen ja odottelevat kovasti ovulaatiotaan, sillä pillereiden lopettamisen jälkeen huomasin, etten ovuloinut muutamaan kuukauteen ollenkaan (ennen pillereitä tunsin aina kun ovuloin) ja tästä jo kovin tuohtuneena mainitsin asiasta muutamallekin lääkärille. Kävi kuitenkin niin hassusti, että kuukautisia odotellessa huomasin, ettei niitä kuulu ja testin tehdessäni huomasin yllätyksekseni olevani raskaana. Nyt sitten odotetaan "katkaravun" kasvamista ja ultraan pääsyä! :) Nyt rv 5+5

Vuononvaltiatar, kp 24 oli käsillä. Tänään kp 25 ja tein piruuttani uuden testin. Puhdas negatiivinen, joten hankkiuduin saman tien lääkärille ja kappas vaan, virtsatietulehdushan sieltä paljastui. Selittää jatkuvan pissatuksen ja kenties myös väsymyksen. Nyt on ratevat antibiootit kehissä, joten eiköhän tulehdus saada kuriin.

Täti tulee kaiketi huomenna tai ylihuomenna ja sitten tikutetaan taas ovista, pupuillaan ja toivotaan parasta. Jollei sitten tärppää, on aika käydä hedelmällisyystutkimuksissa ihan jo senkin takia ettei meillä päät hajoa pähkäillessä onko jotain vialla.

Jjaa-a..

Ei mitään uutta..

Onnea teille onnekkaille ja halit tädin kohdanneille <3

Catriona
Tutkimuksissa käyminen helpottaa sinällään mieltä, kun ei tarvii miettii et onko jossain joku vika :) Toivottavasti tärppää kuitenkin ennen tutkimuksia! ;)

äippä2010
viime vuonna koitin saada, mutten saanut... En tiedä haluanko nytkään lähtee siihen, en tiiä mitä mun pitäis muutenkaan tehdä. Ku haluaisin saada edes vahvemman viivan uudelleen testiin ennen moista verikoemääritystä. En tiiä...

Voihan olla, että sä kuulut siihen ryhmään, joka ei ovulaation kohdalla tunne mitään erityisiä kipuja tai huomattavia muutoksia :) Plussatuulia!!

vuononvaltiatar
No, arvauskeskus on arvauskeskus mutta ainakin turun gynekeskus on vähän sitä mitä on, en mä tunne saaneeni sieltä apuja varsinkaan viimeks ku siellä kävin. joo terot mulle laitettiin, mutta olis ollut paljon mielekkäämpää että joku oikeesti kiinnostuis mun mielenterveydestä sen verran et vois vähääkään koittaa selvittää mikä mussa on vikana, hormoneissa vai missä, miksen ovuloi, jos ovuloinkin niin miks kierrot on näin heitteleviä... Ja olleet jo vuoden! Vuoden jälkeen kun pitäis jo tutkimuksiin päästä, mulle kaikki toitottaa vaan sitä - kun sä oot niin nuori... Mun pää ei käsitä sitä, sillä musta tuntuu et se on väärin, koska nainen on hedelmällisimmillään 20-25 ja sillon ei mun mielestä pitäis ees joutua oottelemaan sitä vuotta raskaaks tulemista! En tiiä, joku on vinksin vonksin ja mieluummin ottaisin tädin säännöllisesti kylään kun jaksaisin tällästä :(
Onkos sulla ollu oireita, tai jotain tärppiin viittaavaa? ;)

Little
Hienoo että siellä meni asiat noinkin hyvin jos niin nyt voisin ilmaista... Täällä mä oon kuitenkin 1v 2kk kärsiny piiiiiitkistä kierroista, ja veikkaan että johtuu tasan siitä, etten ovuloi. Nyt räjähdän jo lääkärille jos se passittaa mut kotiin "odottele"- sanojen kanssa.
Onnea raskaudesta ja hyvää odotusaikaa :)

Omanapa

Täällä tosiaan mennään yhä tädittä eteenpäin. Koitin soittaa mua hoitaneelle gynelle, mutta hän ei ole tällä viikolla vastaanotolla kuulemma. Huomenna olisi soittoaika, mutta en mä voi soittaa, mulla on luento just enkä viitti sieltä kesken lähtee pois - eka kouluviikko kuitenkin vasta.

Tissit on kosketusarat. Niitä välillä kutisee, samoin jalkapohjia. Selittämättömät alavatsakivut jatkuu. Ja täti piilossa vieläkin. Valkovuoto runsasta. Pää hajoaa tuohon, onneks nyt on toi koulu ja kolme seuraavaa suunniteltua treeniviikkoa, joten jotain muuta ajateltavaa kyllä on. Jos ei muuta, ainakin sitten opiskelun oiheistuotteiden (kirjat, labrapuku yms) hankintahinta, joka on hyyvin kallis, yritä opintotuesta niitä sitten maksella. Ostopakkoa ei oo kuin pukuun mutta mieluummin mulla ittellä ne kirjat on kun se et joudun jonottaa et saan yön yli lainaan tenttikirjaa... Huhuu? :D

No eipä kai muuta tällä erää...

Dark
kp52
yk14

Iltaa forumille! :)

Täällä ollaan vähän reilu tunti sitten kotiuduttu töistä mukavan 11h työpäivän jälkeen.. mikä olisikaan parempi tapa viettää päivä :) Tosin ajatukset pysyy visusti ainakin muualla :) :) tänään menossa vissiinkin kp 20 ja normaaleihin menkkapäiviin matkaa viikko suurin piirtein ellei enempi. Olo mitä normaalein, mikä on hyvä :) Näinä kahtena viime kiertona oli mitä ihmeempi alavatsaoireita ja kierto pidentyi molempina kertoina reilusti.. joten ehkä olisi hyvä merkki :) Koitan olla nyt vaan oikeen pessimistinen... on niin väärin, että naisen pitäisi vauvakuumeisena pitää muilta henkilöiltä raskaustoiveet ja puheet vähemmälle lievittääkseen stressiä, mutta ei myöskään itse saisi hiljaa sisällään näitä aikoja jännätä! On se kuulkaas niin väärin :)

kattili; niinkin kauheaa tuollainen hoitovirheen tapahtuminen onkin, siitä voi kyllä kätevästikin hyötyä myöhemmin.. juuri niin kuin kerroitkin :)

Little; ompa kivasti käynyt teillä, onnea raskautumisesta! :)

Catriona; harmittelut toisesta negasta :( Ei tosiaan auta muu kuin ootella, joskopa menkat alkaisi... toivottavasti ensi kierrossa menee sitten eri tavalla ;-) Harmittelut myöskin vti:sä! Ikävä vaiva :(

Dark; Kauheinta on todella kyllä sellainen olo, ettei kukaan oikeesti piittaa tarpeeksi. Että sitä on vaan yks yksilö toisten lomassa, joka luulee olevansa tärkein.. niin ärsyttävää! Tuollaiseen paikkaan mennessä on musta täysin oikeutettua toivoa ymmärrystä ja tukea, vaikkei testissä tms. mitään löytyisikään... jokainen ansaitsee tasavertaisen, kaikki mahdolliset tarpeet huomioonottavan kohtelun! Näin itse ajattelen, sillä meidän potilaiden vuoksi me (hoitohenkilökunta) teemme työtämme ja ilman potilaita meillä ei olisi töitä! :) Taisin ehkä liikaakin vaihteeksi avautua aiheesta :) Joo, eikä munkaan mielestä tuollain sais tarttua ikään... ärsyy sekin. Omaan tilaani palaten, niin ei mitään sellaisia oireita ole, jotka eivät selittyisi jollain muulla... eipä viime raskaudessa alkanut tulla oireita kunnolla ennen rv 6... voimia ja jaksuja teille! <3 onko muuten ollut millainen eka kouluviikko? :)

Pyydän jo etukäteen anteeksi omanapaisuuttani. Olisin nyt ison halauksen tarpeessa.

Kävin tänään gynen juttusilla. Papereihin tuli merkintä pco ja sain lähetteen Naistenklinikalle lapsettomuustutkimuksiin.

Pco:n oireina epäsäännölliset menkat ja ylimääränen karvankasu alavatsalla ja nännipihoissa.

Lähete tutkimuksiin on tietysti hyvä juttu mutta jotenkin pelottaa, jos me ei saadakaan ikinä vauvaa.  Tutkmuksiin toivottavasti päästän loppuvuodesta.

Onnea plussanneille ja toivotaan meille muille onnea yritykseen.

yk 13?
kp25/24-42

Iso halaus Peikko83:lle sekä virtuaalista teetä ja sympatiaa. Pco-diagnoosia ei toivoisi kenellekään. Toivon kuitenkin että teille siitä huolimatta vielä tulee vauva. Nykyiset lääkkeet ja hoidot ovat sen verran tehokkaita että se on ihan mahdollista, joten kovasti tsemppiä!

Tänne ilmestyi täti odotetusti 26 päivän kierron jälkeen. En todellakaan kaivannut mokomaa akkaa tänne, mutta toisaalta en uskonut sen pysyvän poissakaan, koska tuo tulehdus... Napsin nyt kiltisti antibiootit ja toivon, että saisimme tulevalta ulkomaanmatkaltamme mukaan vauvatuliaisen. Tärppipäivät olisivat just reissun aikana.

Onnittelu plussanneille ja tsemppiä meille muille! =D ja tervetuloa vielä kaikille uusille =)

Toivottavasti Dark jotakin kautta saat pian apuja tilanteeseen, eihän tuommoista kenenkään pää hajoamatta kestä määräänsä enempää =( ja ihan samaa mieltä olen, että nimenomaan nuoren ihmisen pitäisi sitä apua pian saada kun kerran on hedelmällisimmässä iässä eikä silti tärppää vaikka kuinka yrittää!! Se epävarmuushan tuossa varmaan raastavinta on, kun ei tidä mikä on pielessä ja mitä sille voisi tehdä - ja että "ketään muuta" ei tunnu asia kiinnostavan X( Ja toi on muuten totta mitä sanoit aiemmin, taitaa olla mulla useammat tärppipäivät menneet tässä kun oot oman kierron loppumista odotellut =/ varsinainen "päiväni murmelina"-tilanne, muiden kellot pyörii eteenpäin mutta sulla tilanne junnaa vaan paikallaan =( voi kovasti jaksamista sulle, halausten kera!!

Iso ja lämmin halaus Peikolle =( kovasti jaksamista ja toivon, että teille se oma pikkuinen vielä suodaan kaikesta huolimatta!!

).( ovisfiiliksiä on täällä ollut maanantaista asti, mutta kaikki ovistestit näyttää puhdasta negaa tai sitten niin haalean haaleita haamuja, että en ole varma onko se vaan pelkkä viivanpaikka =/ lyhyen kierron mukaan ovis olis pitäny olla tiistaina, mutta eipä ollut kyllä ei! Täs miettii jo, että ovuloinko nyt sitten yhtäkkiä ollenkaan?! Mä olen kohta kuluttanut noita tikkujakin jo kolmen edestä...ei tässä auta muu kuin jatkaa testailua, josko sitä sais jotain selkoa näihin omiin tuntemuksiinkin että koska se ovis sitten oikein on?! Ilmeisesti olenkin sitten aiemmissa kierroissa "tuntenut" oviksen ihan pieleen, ja ehkä siksi ei ookaan vielä tärpännyt. Jos on taas pidempi kierto niin sitten ovis oliskin vasta tulossa. Miten teillä muilla, joilla näitä "ovistuntemuksia" on, montako päivää ne on jatkuneet? Mulla nyt tosiaan kp 16, neljättä päivää olot jatkuu mutta ovista ei vaan kuulu =S Ei sinänsä, mies on flunssassa ollut joten ihan hyvä oliskin jos tärppipäivät osuis vaikka viikonlopulle! Olis ihan sopiva synttärilahja mulle tuo pikkukakkonen, lauantaina kun on juhlapäivä ;-)

kp 16

Moikka vaan kaikille!

Nyt on lomat lusittu ja paluu arkeen alkanut. Paino päässyt kummasti tässä kesän aikana nousemaan ja nyt maanantaista lähtien aloittelin taasen enemmän ja vähemmän karppausta ja mukavasti nesteet lähteneetkin liikkeelle. Metsät pursuaa sieniä ja sunnuntaina tarkoitus lähteä useamman tunnin sieniretkelle eväiden kera.

Kierto on ruvennut hassusti heittelemään, ei tosin kuin päivän-pari sinne tai tänne, mutta kun alkuun oli aina sen 28 pv kuitenkin. Ovis on suurin piirtein nyt ja itse asiassa vähän pientä vihlontaa tuntuukin vasemmalla puolella alavatsaa niin kuin joka kuukausi tässä vaiheessa kiertoa. Tikuttanut en vielä ole, mutta tämän yk:n jälkeen on sen vuoro, yritystähän meillä siis takana jo jonkun verran (pillerit pois 6.12.10).

Kävin pikaisesti vaan päivittämässä omat kuulumiset (töissä), mutta pureudun muihin palstailijoihin paremmalla ajalla. Joka tapauksessa onnittelut kaikille plussanneille ja peukaloiden kera varpaat pystyssä muille vielä yrittäjille ja Hauskaa syksyn aikaa.

vuononvaltiatar
Tuntuu kuin lääkärit vähättelis vain sen takia tätä mun tilaa kun haluan lapsia. Mikä on mun mielestä sekin väärin. Mut jos menisin ja sanoisin ettei lapsia oo aikeissakaan hankkia, mulle olis lyöty terolutit käteen varmaan aika nopeesti "jos näistä olis apua"-tyylillä, mut nyt luullaan et mä pyydän apua vaan saadakseni lapsen syliin nopeammin... Kun asia ei oo näin! mä haluaisin niin vaan sitä, että mun kroppa toimii normaalisti. että voin tietää koska mun täytyy siteet ottaa mukaan kouluun ja koska on suurinpiirtein ne päivät kun vois tulla raskaaks. Se helpottais niin paljon, tää nimittäin stressaa ja masentaa aivan mielettömästi!

Kouluviikko on mennyt ihan hyvin, tykkään niin paljon ajatuksesta et nyt tosissaan on mahis valmistua ammattiin (tai no ammatteihin) jossa saa auttaa ihmisiä ja nähdä iloisiakin asioita, on tietotaito ja toimintataito yms. Mä en malta oottaa et saan oikeesti ruveta kunnolla opiskelemaan ! :)

Nojoo mä en jaksa enää ees oottaa oireita, jokaisella naisella ku ne tulee yksilölliseen aikaan, toisilla oireetonta jne. Ne tulee jos tulee ja ne tajuaa oireiksi kun plussa tulee jos tulee.. En jaksa miettiä enää...

Peikko83
Onko tää ainoo gyne joka on pco:ta sanonut? Mulla nimittäin huhtikuussa gyne epäili pco:ta mut nyt sitä ei viime käynnillä ollut mitään merkkiä, josko kävisit toisella gynellä?
No, kuitenkin, tsemppiä ja jaksuja sinne mielettömät määrät! Epäsäännöllinenkin kierto on jo rasite (believe me, i know) saati sitten muu.. Mut toisaalta onpahan diagnoosi, jota voidaan hoitaa niin että pääsee nopeammin liikkeelle...? Jos nyt yrittää positiivisesti ajatella... :)

catriona
Pahoittelut tädistä... :( Nyt toivotaan että reissusta tulee salamatkustaja mukaan! :)

tirri
Kiitokset :) Mua kyllä niin potuttaa ja masentaa toi lääkäreiden suhtautuminen asiaan. Ja ylipäänsä, ystävienkin. Tuntuu ettei kukaan muu kuin te täällä ymmärrä miltä tuntuu tällänen. Oma mieskään ei oikeen tunnu tajuavan, vaikka kyllä sanoi että on huolissaan mun hyvinvoinnista, mut ei osaa asialle tehdä mitään. Tää on niin takapuolesta!

omanapa
Voi tätä masennuksen pännimisen tilaa. Nega tänä aamuna, digi kylmästi ilmoitti "ei raskaana". Alaselkä kipeytyi eilen - hyvä kun liikkumaan pystyy ja kauhulla ootan huomista työpäivää... torstai-perjantai välillä nukuin 18h unet ku väsytti niin pirusti. Ja vielä olisin varmaan sen 6h hyvin saanu vedettyy unta palloon.

Kouluviikko menny ihan hyvin, on ollu info sitä info tätä, mut ihan kivaa on ollut ja ootan innolla et pääsee opiskelemaan ihan täyspainoitteisesti. Treenaamassa oon käyny ja oon tyytyväinen et oon jaksanu.

Tänään kans alko joku ihmeen tuhrutiputtelu, kaippa se aikakin olis, menkat kuukauden myöhässä kuitenkin lähestulkoon. Raivostuttaa ku kukaan lääkärit ei ota tosissaan, who cares vaikka mulla onkin ikää vasta 20, who cares on ennenkin ylipainoiset lapsia saaneet, viimeks tänään näin kauppakeskuksessa sen kokosen naisen että oho, joka kanto noin kuukauden ikästä vauvaa, että rupes oikeen pahaa tekemään ku mietti että lääkärit napisee mulle ylipainosta.

nyt vaan ootellaan, onko nyt täti tosissaan tulossa vai ei, olis niin hyvä sinällään että nyt tapahtuis jotain, ainakin teroja voi alkaa sitten syömään ens kierrosta jos ei mitään muuta hyvää. mut ei ne auta siihen jos mä en ees ovuloi...

Tuntuu kauheen yksinäiseltä. Miehellä on ystäviä täällä paikkakunnalla ja mulla ei oikeestaan oo paljon ketään. Mies tykkää viettää aikaa kavereidensa kanssa ja tottakai mä haluan sen mahdollisuuden sille sallia, kun tiedän että kavereiden kanssa on kivaa olla.
hirveen vähän kavereita ja ystäviä mullakin jäänyt edellisiltä paikkakunnilta ja ei oo ainuttakaan joka ymmärtäis miks mua potuttaa heittelevät kierrot ja yrityksen pituus. Tuntuu et jos en oo koulus tai töissä niin istun kotona neljän seinän sisällä itselleni jutustellen, tai pahempaa - seinille.
Miten voikaan tuntuu niin yksinäiseltä...
Miten voikaan tuntuu et oon niin yksin tän asian kans :(

Dark
kp55
yk14

Voi rähmä Dark,nyt kyllä oli taasen sellanen olo että sua nyt ois onnestanut.!

Ei kerpele sentään

Oikee asenne kyllä sulla että nyt et enään -ainakaan vähään aikaan seuraa koko asiaa
Nauti koulusta ja tee välillä muuta..(helpommin sanottu kuin tehty)

Seuraillaan silti tilanetta ... ++++++++

Hyvää sunnuntaiaamua kanssasisarille! :)

Tänään onkin meikäläisen vanhentumispäivä, 24v nyt mittarissa :) Oltiin eilen miehen kanssa pelaas hohtominigolffii; oli kullä kivaa. Ainoona, et ihmisii olis saanut olla vähemmän, sai aina oottaa seuraavalle radalle pääsyä :/

nyt on meneillään kp 24/normaalisti 28... elikkä ensi perjantaina vois jo testailla, jollei menkkoja sikseen näy... täytyy vaan yrittää jatkaa rennosti ottamista siihen asti. Onnistui jos onnistui. Vähän vatsaa turvottaa, mutta siinä ei ole mitään erikoista :)

Peikko83; täältä yksi iso hali sinulle!! PCOn diagnosointi on tosi kurjaa. Vaikkei se toki mahdottomaksi raskautumista teekään, mutta taatusti varjostaa mieltä! :( Jaksamisia sinulle!

Catriona; harmittelut tädin vierailusta :(

Tirri; ompa sinulla nyt ollut hankalaa tuon oviksen takia... sepä siinä kummaa onkin, kun ovis voi tuntua, olla tuntumatta tai puuttua kokonaan.. Jokaisella nää kolme voi ottaa vuoroja.. Miksi täytyy sekoittaa naisen pää? :) Niin ja jos oikein ymmärsin; sinulla oli synttärit eilen - onnittelut! :)

Mäppe; sienimetsästys on kyllä hauskaa :) Itelläkin tässä kierrossa vähän sellaisia mahdollisia ovisvihlauksia jommalla kummalla puolella.. mutta niitä tuntui jonain tyyliin kolmena päivänä... sama juttu tuossa yhessä toisessa kierrossa... minkä mukaan sitten pitäis toimia; ekän, vika vai kaikkien :D

Dark; oon kyllä kaikesta sun kirjoittamastas samoilla linjoilla...ja kiva juttu, että oot ihan viihtynyt koulussa :) Kukaan ei varmaan voi edes tarpeeksi harmitella sinun saamastasi negasta! :( Ja ylipäänsä tuo sinun tilasi; miksei lääkärit halua selvittää syytä... kun tosiaan oot kuukauden myöhässä... kyllähän niiden kuukautisten jossain kohtaa tulisi tulla... kyllähän joku asia on jossain pinteessä, ettei niin tapahdu... Pääsi varmasti räjähtää :( Toivottavasti saat jonkinasteista apua oloosi ja tunteillesi täältä forumeilta :) :)

vuononvaltiatar Onnittelut synttäreiden johdosta! :)

Dark Harmittelut negasta :( Mukavaa että viihdyt koulussa, toivottavasti se auttaa pitämään ajatukset muualla :)

Täällä pitäisi tänään tulla täti, vielä ei näy.. Jos ei alkuviikosta ala niin sitten pitäis testailla taas uudestaan, tänään tein aamupissasta testin johon sain viivanpaikan mutta en väriä :( Raskaus"oireita" on vaikka kuinka, kipeistä rinnoista pahoinvointiin, mutta taidan kuvitella kaiken tai sitten ne vaan oireilee sitä että täti tekee tuloaan.. Vaikka olin varma ettei tästä kierrosta mitään tule niin vähäsen tossa alkoi jo toiveet kohoamaan, nyt vaan masentaa :/

Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille!

Tänään kp  29/24-42 ja just nyt järkyttävän huono olo... vähän helpotti kun söin jätskin mutta koko ajan on etova olo. On vähän nälkä mutta mitään ei tee mieli syödä.

Aamulla oli vähän menkkamaisia kipuja mutta sen jälkeen ei mitään, eikä ole menkkoja ainakaan vielä näkynyt. Mutta kai ne tekee tuloaan.

Kiitos kaikille kannustusesta, vaikka gynellä nyt ei ollut hyviä uutisia niin päästään ainakin jossain vaiheessa tutkimuksiin, hyvä niin.

Kiitokset onnitteluista vuononvatiatar =) ja onnea sinulle myös näin jälkikäteen!

Synttärit menikin mukavissa merkeissä - juhlapäivän kunniaksi ovistikkuun pamahti VIHDOIN lauantaiaamuna tummaakin tummempi testiviiva =D eli viikonloppu meni niissä merkeissä ;-) taas oli kierto siis viikon pidempi kuin viimeksi, ihan ihme oli se lyhyt kierto tossa välissä, kun koko kesän kierto on ollut tää 34-35pv. Mutta siis ovis-olot alkoi mulla jo viikko ennen ovista?! Ei mulla mielestäni yleensä noin pitkään ole oloja ollut, ja nyt ne oli vielä ihan hirveen voimakkaat. En siis mitenkään kipee ollut, mutta koko ajan semmosta jomotusta ja nippailuja sieltä täältä. Eli nyt siis vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin että tärppää!!

hyvää tiistaipäivää kaikille!

Täällä onkin vähän hiljaisempi vaihe menossa viestien kanssa :) Nyt tuli töiden puolesta sopiva kohta kommentoida tänne :) Täällä menossa kp 26/normisti 28... sitä koittaa olla liikaa miettimättä mitään :) :) kaikkihan sen tietääkin, että kyllä loppuvaihe kierrosta vaan sortuu enemmin tai vähemmin vauvamahdollisuukista :) Oon mä mielestäni onnistunut hyvin olematta vouhoomatta... mutta kaikkihan tietää senkin, ettei se raskautuminen ole yksin mistään stressistä kiinni... viimeksi raskauduin monta kuukautta mieltä raastavan stressin aikana... mutta katotaan nyt. Mitään turhruilua ei ole ollenkaan tullut, joka sopisi kiinnittymisvuodoksi.. mutta eikai sitä ole pakko näkyvästi tulla? Tarkoitan sitä, että eikö kinnitysveren määrä voi olla eri? Sisäinen pessimisti alkaa rauhoitteleen mieltä enemmissä määrin tulevaan tädin kohtaamiseen... ...

kiitokset väelle onnitteluista! <3

PePa; mitäs teille? Tuliko täti vai jäikö poies? :) :) :) täällä pidetään peukkuja pystyssä teille! :)

Peikko83; toivottavasti sinulla on olo jo parantunut! :) Hyvä toivottaa näin kaksi päivää jälkikäteen, mutta kumminkin :) Mites menkkojen kanssa kävi?

Tirri; ensimmäiseksi onnittelut oviksen bongaamisesta! :) Sinullapa tosiaan aikaisin oli ne ovistuntemukset... rupeaa itsekin miettimään, voiko siihen omaan kehoon luottaa yhtään? Itsellä on muistaakseni vain kahdella kerralla tuntunut vihlontaa yms. tässä tämän vuoden kierroissa... on se vaikeaa... :) mutta toivottavasti teillä pupuilu tuottanee tulosta! :)

Pöh..

Menkat myöhässä, tosin vaan kolme päivää, mut kuitennii.. testi näytti negaa.. :o
Hmm..

Plussapuhureita muille <3

Ei ole täällä vielä tätiä näkynyt :/  Ajattelin torstaina testailla ellei siihen mennessä ala vuoto.. Ellen sorru sitten testaamaan jo huomenna aamulla :D

Moikka kaikille!

Kirjotin jo tuonne toiseen keskusteluun, mutta kirjotan nyt sit tännekki:) Pitkään oon lukenu täällä keskusteluja ja nyt sit päätin itekki liittyä, että pääsee kirjottelee.
Melkeen puolivuotta ollaan pikkusta yritetty, mutta vielä ei ole tärpännyt..Menkat tuli ja meni ja nyt vaan ovista ootellaan:)

Noin viikon verran oletetusta oviksesta on nyt kulunut. Eilen illalla sekä vähän vielä tänäänkin on tuntunut aika kovaakin kipua alavatsalla. Voi kuinka toivoisin, että tää olis nyt sitä kiinnittymiskipua...
 emoticon

Takaisin