vuononvaltiatar
Tuntuu kuin lääkärit vähättelis vain sen takia tätä mun tilaa kun haluan lapsia. Mikä on mun mielestä sekin väärin. Mut jos menisin ja sanoisin ettei lapsia oo aikeissakaan hankkia, mulle olis lyöty terolutit käteen varmaan aika nopeesti "jos näistä olis apua"-tyylillä, mut nyt luullaan et mä pyydän apua vaan saadakseni lapsen syliin nopeammin... Kun asia ei oo näin! mä haluaisin niin vaan sitä, että mun kroppa toimii normaalisti. että voin tietää koska mun täytyy siteet ottaa mukaan kouluun ja koska on suurinpiirtein ne päivät kun vois tulla raskaaks. Se helpottais niin paljon, tää nimittäin stressaa ja masentaa aivan mielettömästi!
Kouluviikko on mennyt ihan hyvin, tykkään niin paljon ajatuksesta et nyt tosissaan on mahis valmistua ammattiin (tai no ammatteihin) jossa saa auttaa ihmisiä ja nähdä iloisiakin asioita, on tietotaito ja toimintataito yms. Mä en malta oottaa et saan oikeesti ruveta kunnolla opiskelemaan ! :)
Nojoo mä en jaksa enää ees oottaa oireita, jokaisella naisella ku ne tulee yksilölliseen aikaan, toisilla oireetonta jne. Ne tulee jos tulee ja ne tajuaa oireiksi kun plussa tulee jos tulee.. En jaksa miettiä enää...
Peikko83
Onko tää ainoo gyne joka on pco:ta sanonut? Mulla nimittäin huhtikuussa gyne epäili pco:ta mut nyt sitä ei viime käynnillä ollut mitään merkkiä, josko kävisit toisella gynellä?
No, kuitenkin, tsemppiä ja jaksuja sinne mielettömät määrät! Epäsäännöllinenkin kierto on jo rasite (believe me, i know) saati sitten muu.. Mut toisaalta onpahan diagnoosi, jota voidaan hoitaa niin että pääsee nopeammin liikkeelle...? Jos nyt yrittää positiivisesti ajatella... :)
catriona
Pahoittelut tädistä... :( Nyt toivotaan että reissusta tulee salamatkustaja mukaan! :)
tirri
Kiitokset :) Mua kyllä niin potuttaa ja masentaa toi lääkäreiden suhtautuminen asiaan. Ja ylipäänsä, ystävienkin. Tuntuu ettei kukaan muu kuin te täällä ymmärrä miltä tuntuu tällänen. Oma mieskään ei oikeen tunnu tajuavan, vaikka kyllä sanoi että on huolissaan mun hyvinvoinnista, mut ei osaa asialle tehdä mitään. Tää on niin takapuolesta!
omanapa
Voi tätä masennuksen pännimisen tilaa. Nega tänä aamuna, digi
kylmästi ilmoitti "ei raskaana". Alaselkä kipeytyi eilen - hyvä kun
liikkumaan pystyy ja kauhulla ootan huomista työpäivää...
torstai-perjantai välillä nukuin 18h unet ku väsytti niin pirusti. Ja
vielä olisin varmaan sen 6h hyvin saanu vedettyy unta palloon.
Kouluviikko menny ihan hyvin, on ollu info sitä info tätä, mut ihan
kivaa on ollut ja ootan innolla et pääsee opiskelemaan ihan
täyspainoitteisesti. Treenaamassa oon käyny ja oon tyytyväinen et oon
jaksanu.
Tänään kans alko joku ihmeen tuhrutiputtelu, kaippa se aikakin olis,
menkat kuukauden myöhässä kuitenkin lähestulkoon. Raivostuttaa ku kukaan
lääkärit ei ota tosissaan, who cares vaikka mulla onkin ikää vasta 20,
who cares on ennenkin ylipainoiset lapsia saaneet, viimeks tänään näin
kauppakeskuksessa sen kokosen naisen että oho, joka kanto noin kuukauden ikästä
vauvaa, että rupes oikeen pahaa tekemään ku mietti että lääkärit napisee
mulle ylipainosta.
nyt vaan ootellaan, onko nyt täti tosissaan tulossa vai ei, olis niin
hyvä sinällään että nyt tapahtuis jotain, ainakin teroja voi alkaa
sitten syömään ens kierrosta jos ei mitään muuta hyvää. mut ei ne auta
siihen jos mä en ees ovuloi...
Tuntuu kauheen yksinäiseltä. Miehellä on ystäviä täällä paikkakunnalla ja mulla
ei oikeestaan oo paljon ketään. Mies tykkää viettää aikaa kavereidensa
kanssa ja tottakai mä haluan sen mahdollisuuden sille sallia, kun tiedän
että kavereiden kanssa on kivaa olla.
hirveen vähän kavereita ja ystäviä mullakin jäänyt edellisiltä
paikkakunnilta ja ei oo ainuttakaan joka ymmärtäis miks mua potuttaa
heittelevät kierrot ja yrityksen pituus. Tuntuu et jos en oo koulus tai
töissä niin istun kotona neljän seinän sisällä itselleni jutustellen,
tai pahempaa - seinille.
Miten voikaan tuntuu niin yksinäiseltä...
Miten voikaan tuntuu et oon niin yksin tän
asian kans :(
Dark
kp55
yk14