Tervehdys kaikille!
Piti oikein tarkistaa, mutta olen kaksi päivää sitten viimeksi kirjoitellut.. mikä on sinällään jo ihme :D :D Mutta nyt taas jälleen oikein keskityn kommentoimaan. Olen kyllä käynyt pari kertaa päivässä tsekkaamassa uudet viestit... kp 6 meneillään... plääh.. stressin vähentäminen tuntuu mahdottomalta. Tarviin assistentin töihin, jotta siinä onnistuisin... mahakin reagoi kivasti tähän stressiin.. huoh...
Nuppu360; sinullapa on riittänyt vuoristorataa näinä kahtena päivänä! Huonossa mielessä... sanon vaan sen, ettei kannata tuijotella ei-enää-tuoreita testejä. Niihin ei ole luottamista. Ja siihen uuteen testiin piirtynyt haalean haalea viiva voi olla myös viivanpaikka... monissa testeissä näkee sen kun oikeen tiiraa... älkääkä ketään vain luulko, että olen kylmä, epäkannustava tai liian pessimistinen. <3 Tottakai on upeaa jos olisi tärpännyt ja toivon teille sitä. <3 Toisin voi myös olla.. .. puhuit vielä tuosta digi-testin tekemisestä. Tottakai kannattaa ja voit sen huomen aamulla aamupissasta tehdä. Tsemppiä!!! <3 :)
kattili; on sekin kauhiaa jos oviskivut haittaavat pupuilua! Toivotaan siimaveikkojen olevan vahvoja niin menevät perille saakka :)
Jessie; teillä aletaan elelemään jänniä aikoja :) onneksi on tosiaan miniloma niin ajatukset pysyvät helpommin muualla :)
Emby^; aivan kaamea tuo sinun tarinasi! En ollutkaan sitä aiemmin kokonaisuutena lukenut :( Ja vaikea päätös on se, jatkaako valittamalla vai antaako asian vaipua unholaan... kumpikaan valinta jää tietyllä tavalla varmasti kalvamaan... vaikeaa kyllä sinulla; jaksamisia <3
Tirri; olen ymmärtänyt, että ovulaation ja menkkojen voi myös erota tuosta 14 vrk nyrkkisäännöstä... mene tiedä. Useimmiten vissiin se pitää kait paikkaansa (?) Tosiaan vaikuttaisi kyllä siltä, ettei tuhruvuoto oikein sopisi menkkavuodoksi... joten ehkä onkin tärpännyt!!! :) :)
Kevätneito-81; mahdetaankohan me olla useammallakin tavalla vielä samankaltaisia? :D :D En kyllä tiedä, voiko nuo raskautumista "avittavat" keinot voimistaa oireita... :/
tiy*; kait tuo kiinnityksen aikaväli ovikseen voipi vähän vaihdella (?)... joissain testeissä mainostetaan, että luotettavan vastauksen saa vaikka 4 päivää ennen oletettua menkkojen alkamista. Itse koittaisin kyllä odottaa vähintään siihen oletettavaan menkkojen alkamispäivään saakka testailun... sittenpähän ei ainaskaan varhuuden takia voisi näyttää negaa... mutta mene tiedä, joillainhan on tullut plussa jo ihan sika-aikaisessa vaiheessa :) Koita olla kylmäpäinen ja testaa sitten kun et enää kykene oottamaan :)
Catriona; oon kanssa törmännyt jollain muullakin forumilla vastaavanlaiseen tilanteeseen, että menkat jäävät poies, mutta pissassa ei vaan näy... harvinaista tosiaan, muttei mahdotonta :) Onnea oviksen bongaamisesta ja näemmä olette hyödyntäneetkin tilanteen kiitettävästi! :)
MamaMilano; ohhoh, ompas teillä katrasta kerrakseen!
Äippä -73; ehkä tosiaan kannattaa testailla vasta dpo 10 paremmalla puolella... Jos suurimmalla osalla menkkojen tulisi alkaa siin dpo 14 paikkeilla... Toivotaan teille peukut pystyssä plussaa! :)
j3nni; ainakin kahdessa liuskaatestissä, mitä mulla on (en kyllä muista nimiä; oisko david ja joku muu), näkyy viivanpaikka hyvin haaleana punertavana ja vaalean kuultavana kun tarpeeksi kattelee... mutta tee ihmeessä huomenna aamulla uusi testi kunnon konsentroituneesta pissasta! :) Tsemppiä!
Meikä menee huomenna katsomaan parasta ystävääni, joka on rv 34... haikea olo kyllä on kattella hänen ihanaa masuaan :/ Hyvää yötä kaikille <3