Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iltaa kaikille leideille! Onnea plussanneille... pahoittelut tädin kohdanneille, täällä elellää oviksen jälkeistä jännäily lämpö on pyörinyt pari päivää 37,2-37,8 välillä ollut sellai olo että flunssa tulee ja niinhänse tänään tuli sit päälle, nenu vuotaa ja sillee... Mutta kovasti puhaltelen plussatuulia kaikille phuuu++++++

ja sieltähän se täti kurvasi taas tänään punasella ferrarilla pihaan.. alkaa suoraan sanottuna kohta v*tuttaa. ikuisena pessimistinä tietenki tässä jo elättelee kauhukuvia siitä ettei tärppää ikinä..

noh, uutta matoa koukkuun ja tikuttelemaan ovista taas reilun viikon päästä.. plaah

parempaa onnea muille :)

Ihanaa, että plussauutisia on tullut! Varovaiset onnentoivotukset Arhippa & appelsiini! Noi tasaseen tahtiin tipahtelevat plussauutiset pitävät toivoa yllä. Että kai se raskaaksi tulo voisi olla mahdollista... ON: Olin jotenkin välinpitämättömän pessimisti tän ed. kierron suhteen. Kp 25 (norm. kierto 25-28) tein testin ennen reissuun lähtöä, varmuuden vuoksi. Negaahan se näytti (joka kerta silti yhtä suuri pettymys), mutta reissussa pystyi nautiskelemaan viiniä huoletta. Reissun jälkeen kävin kosmetologilla, joka varovaisesti kyseli hormonaalisista muutoksista, ja olenko mahdollisesti raskaana (mm. vanha, ekan raskauden aikana tullut maksaläiskä oli nyt tosi selkeä ja tumma, ihan parissa päivässä tullut). Silloin ekan kerran toivo heräsi, mitä jos testasin vaan liian aikasin tmv. Ja mitä jos nyt viimeinkin se hartaasti toivottu ja odotettu raskaus olis alkanut... Kp 31 kävin hakeen testin, ja kuten arvaatte, nega tuli. Ja illalla alkoikin menkat. Hohhoijaa. Jospa jotain pientä hedelmöittymistä ois tapahtunut, ja mennyt sit kesken. Mene ja tiedä. Tällasessa tilanteessa ei kai tarvi mennä gynelle tmv? Tietääkö joku? Noniin, eli kp 1 menossa, boooooring. Kiitti muuten tiedosta, että eka kunnon niegarapäivä onkin menkkojen eka päivä (eikä se eka tiputtelupäivä). Tais tällä palstalla joku siitä mainita. PS. Darkille tsempitystä kuntoremonttiin! 4kg on jo hyvä ALKU, go for it!! PS2. Pahoittelen, että tää teksti tulee tälleen urposti yhteen pötköön. Puhelimen resurssit on näemmä rajalliset. Rakkaudella Nine, kp 1 (25-31), yk 17 (vi**u!)

Moikka taas naiset! IHANA lukea plussauutisia, miljoonasti onnea matkaan kaikille <3

appelsiini, sulle vielä erikseen onnet <3 Sulla ne vihlasut oli sitte hyvä merkki ;) Minulla ei.. Täti siis tuli käymään päivälleen oikeeseen aikaan. Onneks se sentään oli odotettavissa, ei yllätyksenä tullu. eipä se silti pettymyksen tunnetta vähentänyt, heh.. Uutta yritystä kehiin ja positiivisella mielellä!!

Hyvää loppukesää kaikille ja PLUSSATUULIA +++++ viimeisille kesäpäiville ;)

Onnea plussanneille!

Täällä ei mitään kummempia joten ei ole tullut kirjoiteltua. Ovis taas oma vahva itsensä...
Työt lähtenyt uudessa paikassa hyvin käyntiin ja miehen kanssa alettiin käymään yhdessä salilla. Sen verran koville pistänyt toi mies että tänään ei ole liikkunut kädet oikeen mihinkään suuntaan ilman suunnatonta kipua ja selkäkin aivan rikki. Jalat vähän paremmassa kunnossa mutta kauhistuttaa ajatuskin huomisesta työpäivästä.

Ihanaa naikkoset!! Onnea onnea plussanneille!! : )
Hieno homma naikkoset..

..tänne ei mitn. Täti mukamas tuli, mut ei näitä voi kyllä menkoiksi kutsua O.o
Ei veren verta siteessä eikä juur pyyhittäessäkään.. ihan pientä ruskeeta välillä.. Erittäin outoa..
Mut : ) Oon alkanu kuntoilee! Pyöräilemään joka paikkaan : ) Hih! Ihanaa ^.^

Hellou!

Kiva taas pitkästä aikaa päästä kirjoitteleen ja lukeen teidän kuulumisia. Onkin paljon tapahtunut mun viime viikkoisen käynnin jälkeen? Ainakin plussia tullut! Jee! Onnea!! Ja toivotaan, et menee hyvin.. Ehkä tästä sit alkaa muutkin saamaan plussia? Jos ne sillai lisääntyis kun ensin tulee pari? 

Täällä eletään kp 15 ja kyl, se taitaa olla oviksen aika. Eilen jo alkoi rintojen arkuudella ja oikeaa puolta alamahassa sillei ikävästi on nappaillut, sekä mieliala ailahtelee. Jos mieheltä kysyis, niin hänen mielestään mun mieliala ailahtelee aina..Heh! Kattili ja Jessie näkyy olevan aika samassa vaiheessa kierrossa.. Saadaanhan me sit triplaplussa? 

Ovis kyl ja vauvahaaveet saa ihmisen kummaksi.. Viikonloppuna olin juhlimassa, selvinpäin! Jotenkin kai kuvittelin, et alkoholi pahasta ja ajattelin ottaa varman päälle. Ei kai voi olla liian varovainen? Vai? Mies vähän naureskeli ja meinas, et voisin kyl pari juoda, mut ymmärsi sit lopulta mua kun tein ajatusmaailmaani selväks.. Tai sit ei ymmärtänyt, mut ei jaksanut kinata.. Oli joka tapauksessa mukava päästä juhlimaan ja tavata kavereita.

Kesä mennyt niin, ettei olla monen kans nähtykään.. Ovat matkustelleet tai sit työajat mennyt ristiin. Olisin vaan niin kovin halunnut kertoa mitä meille oikeasti kuuluu.. Eli vauvahaaveista! Kuitenkin tunnen heidät ja alkaisivat kyseleen jatkuvasti siitä ja se tois paineita.. Ja ihanaa päästä iloiset uutiset heille kertoon ja yllättämään heidät! Monen kans aikaisemmin vauvoista puhetta ollut ja ovat varmaan saaneet käsityksen, et meille riittää 1 lapsi. Mukava päästä heidät yllättämään!

No nyt menee haveiluks taas.. Täytyy tästä aloittaa aamutoimet et  saan neidin tarhaan. Mukava et nyt vähän myöhäisemmät aamut kun eskarilainen jo toi mun pieni. Saa nähdä kuinka päivä menee.. Eilen jo jännättiin, et mitä kaikkea eskarissa tehdään ja opitaan.. Haleja teille ihanaiset ja kuullaan taas!!

Aamuja naiset!
Kevät-neito, joo triplaplussat olis kyllä melko hieno asia :) sopii!
Täällä kans ovis plussattu tikusta tänä aamuna, mahaa nippaillut ja rinnat arat ja limatkin sopivaa, että kyllä mulla noi tikut pitää ihan paikkaansa myös :) eli seuraavat 36tuntia heilutellaan urakalla peittoja :P (tai no sen verran mitä ehtii tuolta esikoiselta:) ) mää kanssa kieltäydyin vloppuna ottamasti mitään, jotenki vaan aattelin että ei sovi kun yrittää, voi meitä kuumeilijoita :P
Minä oon reippaana mammana tehny vlopun aikana omenahilloa, karviaishilloa, puna-ja mustaviinimarjahilloa ja mehuja. harmi vaan kun niitä ei voi itte syyä kun on tää karppaus-elämänmuutos meneillään :) mutta jospa sieltä saatas nyt sit toinen syöjä nuille pian <3

Huomentapäivää ja onnittelut appelsiinille plussasta! Hieno juttu! Tädin visiitistä kärsineille virtuaalista teetä ja sympatiaa.

Mä tein varmuuden vuoksi raskaustestin perjantaiaamuna ennen laivareissuun lähtöä ja kun se näytti negaa, päätin että nyt otetaan rennosti ja nautitaan vähän alkoholipitoisiakin juomia eikä oteta mitään huolta huomisesta. Meillä oli ihan mahtava miniloma ja eilen kotiinpaluun kunniaksi ovistestissä näkyi kaksi viivaa. Peittojen heiluttelu siis jatkuu. Nyt on pirteä olo ja jotenkin selittämättömästi semmoset fiilikset että kyllä me tästä se meidän pikkuinen pian alulle saadaan.

Huomenta leideille ja oikein hyvää alkanutta viikkoa!

Itsellä fiilikset ihan ok; nyt menossa kp 4/31-35-28-28 yk 5. näin jälkiviisaana on helpompi myöntää, että meillä tuotti viime kierrossa ehkä liikaa stressiä pupuilu. Ei ollenkaan itse asia, mutta ajan ja paikan löytäminen... se söi suurrimmalta osin varmasti tärppäämisen... tai en tiedä, onhan aina mahdollista, etten ovuloi tms. Mitä en kyllä jaksa uskoa... Laittaisin kuitenkin tän järjettömän työstressin ja pienen pupuilustressin piikkiin.. parempi onni ehkä tässä kierrossa, mene tiedä. Pitäisi yrittää tuunata mieli tasaiseksi täällä töissäkin. On vaan niin paljon stressiä ja painetta meikäläisellä tässä vielä jonkin aikaa... ... yritä tässä sitten rauhoittua... ...

paljon onkin viikonlopun aikana viestejä tullut. Koitan vastata kaikkiin :)

Catriona toivottavasti ovistikut tuovat toivotun tuloksen sinulle! Kaikilla kun ne eivät ota toimiakseen (?) :) Ja on kyllä hyvä ostaa noita herkempiä raskaustestejä, on siten tulokset varmenpia ja niin pois päin. Itse saan sisareni kautta labrassa käytettäviä raskaustestejä. Ovat siis melko lailla niin herkkiä ja luotettavia kuin vaan voi olla. Tarkempi olisi enää verikoe.

j3nni; mulle tuli sama mieleen, josko kuvassa näkyisi vain tuo viivan paikka. Musta useissa liuskatesteissä näkyy herkästi viivan paikka, kun kovinkin kääntelee... ... saatn toki olla väärässäkin, mutta sitä mieltä olisin. Paitsi nyt kun selaan uudempiin viesteihin päin, niin ootkin kirjoittanut tehneesi toisen testin, jossa tuli nega. Olen pahoillani. Olisi ollut hienoa jos olisit heti raskautunut <3 mutta uuteen yritykseen sitten vain :)

kattili; peukku bongatusta oviksesta :)

kitty72; on varmasti raastavaa, kun ei voi olla varma ollenkaan tuosta kierron pituudesta... lisätään siihen vielä mahdollinen stressi mistä asiasta tahansa niin soppa on valmis!

Dark; on täysin ymmärrettävää, että teikäläisen elää paraikaa kauheessa myllerryksessä! Ei varmaan tiedä, miten päin olisi ja mitä ajattelisi! Sehän tässä kaikessa vaikeinta onkin. Onnea painonpudotuksesta! Aina on hyvä, että uurastuksesta palkitaan :) Voimia sulle nyt lähipäiville/-viikoille, että tää tein tilanne selkiintyis tavalla tahi toisella. Pahinta on tietämättömyys...

Nuppu360; onko uutisia testailurintamalta tai menkoista? :)

appelsiini; mieletön uutinen, onnea tosi paljon!! <3 Toivottavasti pysyy tällä kertaa tiukasti mukana!

söpsötin; mullakin tuli juuri viime kierrossa noin kaksi päivää ennen menkkojen alkua limaista verta kerran pyyhkiessäni. Silloin hetken jo luulin sen olleen kiinnitysvuotoa, tai tiedä sitä vaikk olisi ollutkin, mutta menkat alkoivat runsaina ja tosiaan kivuliaina kahden päivän kuluttua. Teilläkin on jo pikkukakkosta tuon aikaa yritetty. Toivottavasti tärppää paljon aikaisemmin kuin ekan kohdalla :)

Lau-ra; pahoittelut tädin vierailusta :( tottakait ärsyttää, kun ei vaan onnistu!

Äippä -73; harmi juttu tuo sinun flunssasi :( parane pian niin pääset jännäileen kierron tulosta ;-)

Nine; pahoittelut pitkittyneestä kierrosta ja sen kautta myös tädin vierailusta! Olet pitkän aikaa jo koittanut raskautua. Saakin jo vi*uttaa! :) En kyllä sen enempää tiedä, täytyykö sinun gynelle mennä (?).

lauranen; pahoittelut sinullekin tädin vierailusta :(

iidda; hyvä juttu, että uudessa paikassa on mennyt kivasti. Kyllä se positiivinen startti nostaa mieltä :)

Emby^; ompa sinulla tosiaan tällä kertaa niukat menkat jos tuolla mennään. Mene tiedä sitten. Aina tietty on kivaa, kun ei tarvi jättisiteen kanssa mennä :)

kevätneito-81; teillä elellään näemmä siellä ovisaikoja :) Meillä vähän sama tilanne, miehen mielestä mun mieleni heittelee aina vaan :) :) Ja kyllä sitä välillä on mukava tavata kavereiden kanssa ja pitää hauskaa, nimenomaa ilmankin terästystä. Seura siinä se tärkein on :)

Siinä se taisi se tämän päiväinen eepos sitten olla :) Hyvää työpäivää/lomaa/päivää muuten vaan <3

Heipä hei!

Täällä menossa kp 34/27-28 ja menkkoja ei näy eikä kuulu! Menkkamaista jomotusta on ollut välillä mutta oikeanpuoleiset vihlaisut ovat hävinneet parin viime päivän aikana.. ? emoticon
Olen heittänyt kirveen jo kohta kaivoon tämän homman kanssa.. Turhauttaa kun en tiedä mikä minua vaivaa. Testailen varmaan huomenissa taas... Edellisen kerran testasin kp 31 kohdalla 20-25m IU/ml apteekin testillä ja puhdasta negaa näytti.. Nyt olisi kuitenkin meneillä oletetut rv 4+5.

nuppu360, toivon todella että kohdallasi olisi vqain myöhäinen plussa eikä esim ressin aiheuttamaa menkkakatoamista :( tuuhan kertomaan heti ku oot testin tehny.,

ja vuononvaltiatterillekkin tsemppiä ressin vähentämiseen ;) sillä on aika iso rooli näissä hommissa..

Triplaplussa kuulostaa oikein hyvältä!! :) Täällä elellään kp 22/ 28-29 ja pian alkaa jännittään taas, onneks viikonlopulla tiedossa pieni miniloma niin jos se vähän vie ajatuksiakin muualle :) Vähän oudolta tuntuu välillä alavatsassa, niinkuin menkkajomotusta/ kouristelua, en tiedä mitä siellä tapahtuu.. toivottavasti vaikka kiinnittymistä??.....toiveajattelua....

Täällä en malttanut olla testaamatta clear bluen viiva testillä.. Ja negatiivista näytti. Ei varmaan kannata enää elätellä plussa toiveita.. Tarkka päivä on tiedossa milloin homman olisi pitänyt lähteä aluilleen. Nyt vaan jostain syystä menkat ovat melkein viikon myöhässä. Testit näyttää vaan negaa.. Kai se täytyy vaan hartaasti odotella menkkoja alkavaksi. Tällä hetkellä tosiaan dpo ois 19.. Joten yleensähän se pitäisi jo alkaa näkymään?

Anteeksi omanapailu ja avautuminen..

Kuvitelkaa kaikki maailman kirosanat kertaa tuhat. Ihan yli paska fiilis.

..entiiä moniko muistaa mun taustoja, mut tosiaan viikon vatsakipujen (olin viikolla 14+3, kun ne alko) ja kahden tk:lääkärin taskastuksen jälkeen jouduin sairaalaan, kun kohdun vieressä oleva surkastunut ihosarvi räjähti mun sisälle (silloin jo viikoilla 15+3) ja olin vuotanut 5 litraa verta vatsaonteloon sekä sikiö oli vapaassa vatsaontelossa..

Nojuu. Tein valituksen tk lääkäristä joka lähetti mut torstaina, pari päivää ennen leikkausta kotiin koska mulla oli vaan niin pieni kipukynnys, etten kestä sitä, kun viikolla 15 alkaa kohtu kasvamaan.. Näin. Näin hän totesi ja lähetti mut kotiin tekemättä tutkimuksia. Hiukan paineli ja kuunneltiin sydänäänet.. Greit. Thanks for nothing..

Nnii.. Potilasvahinkovakuutuskeskuksesta tuli ilmoitus, että kaikki on toiminu oikein, sitä ei voitu tietää, että oli kohdun ulkopuolinen ja that's it. Kiitos, onnea ja menestystä.

Vitun hienoa.

Rupeappa tässä sitten innolla yrittämään uutta.

..entiiä ymmärsittekö mitä mä täällä poraan, mut purkasinpahan nyt sitte sydäntä..

Ja en mä tässä mitään syyllistä hae.. vaan vastauksia..

<3 Johanna Kurkela - Ainutlaatuinen <3

Voi paska Emby!! Mun kokemukset lähipiiristä tosta potilasvahinkokeskuksesta on kans aika huonot. Ilmiselvästä hoitovirheestä tuli samansuuntanen lausuma. Vaikkei myönteinen lausuma Emby sulle mitään ois tuonu takas, mutta kyllä tollasen hutilolääkärin saama negat. julkisuus ois ollu oikeus ja kohtuus. Voimaa! Voihan siitäkin päätöksestä vielä valittaa, mut..

voi empy :( nuinkin pitkälle jo pääsi etenemään, ihan kamalaa. toki koskaan ei syyllisiä kannata etsiä, kun ei se tulevaa tuo takaisin, mutta olis se varmasti edes vähän helpottanut.. voimahali sinulle <3
minulla itellä on potilasvahinkokeskuksesta hyvät kokemukset. synnytys oli vaikea ja siinä tapahtui kaikkea pahaa viime kesänä, josta nyt jo selvinneenä uskaltaa ajatellakkin paremmin. hyvät rahatkin saa.. jos koet vielä vääryyttä, niin saahan siitä päätöksestä valittaa. monet ovat valittaneet ja sitten tutkittu tarkemmin ja päätös muuttunutkin hyväksytyksi. minunkin kohdalla kaikkia virheitä ei "hyväksytty", valitin niistä niin muuttuivatkin hyväksytyksi.

Nniih, tottahan se on, että saa tehdä valituksen päätöksestä.. mut.. jaksaako ja viittiikö.. Noh, huomenna on uusi päivä. Katotaan millä mielellä sit mennään..

Emby, tosi paska juttu tuommoinen =( muutenkin kamala tilanne niin sit vielä toiset ei joudu mihinkään vastuuseen yhtään mistään!!?

Onnittelut appelsiinille plussasta!!

Pahoittelut kaikille joilla täti tuli kylään ja tsemppiä toisille peitonheilutukseen!

Omaa napaa: eilen vihloi ihan kummallisesti alavatsaa ihan selkeästi kohdun kohdalta oikein kunnolla. Kipu tuli ja meni moneen kertaan päivän aikana ja tuntui aina sykkivältä, ikään kuin oman pulssin tahdissa?! Tänään sitten tuli hieman rusehtavaa vuotoa. Sydän huutaa toivosta suoraa huutoa et jos se olis nyt ollu kiinnittymisvuotoa!!!? Pää toppuuttelee kovasti että älä nyt hihku, kyllä ne menkat sieltä vielä tulee...muutenkin valkovuoto on ollu eilisestä asti ihan hullun runsasta ja paksua?! 19pv pitäis menkkojen alkaa jos alkaa, jos ei ala niin en tiiä uskaltaisko viikonloppuna jo testata vai odottaisinko sit kuitenkin vielä pidempään, varmuuden vuoksi. Yritän rauhoitella itteeni, että ei se haittaa vaikka täti tuliskin kylään, kuitenkin vasta yk2 menossa. Mutta kun....... =S Äh, ei tässä auta muuta kuin yrittää unohtaa koko asia viikonloppuun asti!!

Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++

Heips!

Kp 16 menossa.. Arvaatkas mitä? Oli mielessä, et kysyn, et  olisko jollakin täällä kokemuksia kiinnittymisestä ja siihen liittyvistä kivuista? No kun luin teidän kirjoitukset, niin huomasin ainakin Tirrin ja Jessien kertovan samoista kivuista. Itsellä kans eilisestä asti nipistellyt, välillä tosi kivuliaastikin. Myös rusehtavaa vuotoa näkyvissä.. Yhden artikkelin löysin, jossa kerrottiin alkion kiinnittymisestä.. Olisko tää nyt sitä sit? Kerrottiin, et toiset voi tuntea jopa menkkamaista kipua alkion kiinnittyessä. Yö meni ihan kieriessä, kun ei löytynyt sopivaa asentoa. Mahallaan nukkuvalle, ei nämä kivut suonut mukavaa asentoa..

Vuononvaltiattaren kans taidetaan olla samanmoisia? Mun mies ei kans enää niin paljoa huomio mun mielialan vaihtelua, kun taitaa olla jo tottunut. Mun kohdalla ei ainakaan raskausoireesta mee mielialan vaihtelu, kun normaalistikin ailahtelee tunnetilat.. Heh! Eiks huumoristakin kerran juteltu, et siinäkin vähän samanmoisia oltiin? Eli vitsailua ja kiusottelua, jota muut ei ymmärrä huumoriksi..

Kattilille peukut ja varpaat pystyyn!! Itsellä su tai eilen ovis ollut, joten sitä plussaa odotetaan melko samaan aikaan.. Ahkerasti täälläkin hyödynnetty tämä aika.. Esikoinen mietitytti kans, kun kaiken kuulee ja huomaa. Kesän jäljiltä hänen nukahtaminen kestää iltaisin pidempään, mut ilman hänen huomiota saatiin pupuiltua. Kesä niin valoisa ja vieläkin valoisaa, niin heti  hän ei saa sängyssään unta. Jos sä maltat kierron loppuun, niin mun täytyy kans.Yhdessä olemme vahvoja!!  Haluaisin sellaisen testin, joka heti näyttäis mitä kropassa tapahtuu... Ei turhaan sanota piinaviikoiksi tätä aikaa. huh..

Mut kaipa tämä tästä.. Kuulostellaan ja odotetaan, mitä tulossa..  Kirjoittelemisiin ja toivon sinne muualle lämmintä päivää. Täällä viileää ja harmaata, yöllä on satanut.. Haleja!!

Takaisin