Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heips!
KP 17 ja mä täällä taas.. Eka täytyy myöntää, et olin kyl "vähän" liian innokas eilen. Ei tainnut kiinnittymiskipuja olla? "Vähän" siis innostuin liian aikaisin.. Paremminkin oviskipuja.. Kuinka mä sillei luulinkin? No kun ei tiennyt mikä on, kivut kovat ja haaveet suuret ja tietoa hakiessani löysin ekana jutun alkion kiinnittymisestä. Oireet sopi, niin ajattelin heti, et sitä varmaan on.. Tutkin netistä kirjoitukseni jälkeen lisää asiaa ja löysin monen kertomana, et oviskivut samoja toisilla. Melkein menkkamaiset kivut ja tuntemukset samoja, kuin kiinnittymiskivut.
Ovis se siis oli mulla.. On siis mahdollista, et pari päivää myöhässä.. Maanantaina kyl pupuiltiin, mut eilen ei. No toivotaan, et maanantain siemenet riittää. Voimakkuus kyl yllätti ja laittoi tämmöisen vakaan ihmisen sekaisin.. Voikohan greippimehu, rautalisät ja ahkera pupuilu voimistaa oireita? Ei kai? Vai?
Mut mut..Niin vanha siis en kuitenkaan oo, et kaiken tietäisin.. Aikaisempi raskauskaan ei opettanut kaikkea..Tärppäs kyl silloin ekalla kerralla, enkä todellakaan silloin laskenut mitään päiviä, enkä ovista silloin tuntenut.Oviksen tuntenut vasta kierukan poiston jälkeen, kun menkat alkoi. No ihminen on erehtyväinen ja hyvä vaan, et koko ajan oppii. Jatkossakin kuuntelee itseään kun tämmöistä tapahtuu ja voi pitää sen avulla huolta itsestään, kun oppii itsestään. Ja hyvät narutkin sain, kun muistelee eilistä.. No joo.. Kiitokset teille! Vertaistuki ja toisten kokemukset auttoi taas.. Hyvät keskiviikon jatkot joka tapauksessa. Kuullaan!