Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huuh..

Mä päätin nyt tän "valitus" asian omaan arvoonsa. Kaikki lääkärit on tehny parhaansa ja niin päin pois.

Sain soitettua tänään äitiyspolille sinne toimistoon ja sieltä vastas erittäin mukana kätilö jolle sain esitettyä sitte asiani, että tää vaivaa mun mieltä ja ihmetteln miten mulla voi olla ne ultrakuvatkin siitä, että kuinka voi olla mahdollista?! Ja hän sitte selitti, että kun se "pussi / sarvi" missä se sikiö oli kasvanut, ni oli jo sillon sellanen "hanhen munan kokoinen" ja se oli peittänyt mun oikean kohdun. Eli se heijjasti sillai, että olisin oikeesti raskaana.. Nih.
Helvetin huono tuuri..

Mut näin. Päätin nyt, et annan asian olla, ja meen keskustelemaan psykiatrille asiasta. Piste.

täällä on omien pohdintojen välissä jännätty mihin nuppu360:n "tilanne" etenee ?!?
itselläni alavatsan vihlaisut jatkuu. ei koko ajan tunnut mutta aina välillä. sitten huomasin suihkussa käydessäni, että nännipihojen rajat on "suttaantunu" entisestään. raja on erittäin epäselvä. ja molempiin nännipihoihin on ilmenstynyt 2kappaletta sellaisia vähä luomen näköisiä pieniä matalia länttejä, joita en oo kyllä aikaisemmin havainnut. oikea rinta vielä reunalta aristaa mutta muuten ei ole arat. kyllä taidetaan nyt taas pienen päätä pyörittää ja apinaa skoijata :)
jos viimeksi olisi tärpännyt niin nyt mentääs viikkoja 3. epäilin jo vähän aika sitten, että tärppäs jo edelliskerralla kun viime kk:t oli niin olemattomat. muutaman negan siis testasin ja heivasin koko ajatuksen. jos olis silloin jo tärpänny niin nyt olis viikkoja 7, joka ei oo kyllä mahdollista kun olishan se jossain testissä jo näkynyt. viimeksi tein testin 15pvän aamuna kun lojui siinä peilikaapissa enkä voinu vastustaa kiusausta ja nega. mulla yks testi vielä tuola kaapissa ja niin sormet syyhyäis, että tekis mieli aamulla tehdä, david merkkinen liuskatesti. mutta eipä varmaan kannata..jos mentäis viikolla 3 niin ei se vie mitää näyttäis ja tuohon vkon 7 en voi edes uskoa enää. viikon päästä pitäis tädin tulla jos on tullakseen .. viikko on pitkä aika odottaa..

ompa hyvä et saa johonki purkaa

tiy*, sullapa on siellä jännät paikat! Ehkä jo muutaman päivän päästä voisi herkässä testissä jotain näkyäkin ja toivotaan että plussa näkyy. Mulla tuntui siinä kesken menneessä raskaudessa kiinnittyminen semmoiset 7 vrk ovulaation jälkeen ja siitä eteenpäin oli toistuvaa juilimista alavatsassa päivittäin samaan tapaan kuin oot kuvaillut. Olin ihan varma että oli tärpännyt ja Apteekin raskaustesti näytti plussaa kun viikkoja oli tasan 4. Ei siis mikään erityisen herkkä testi, vaan se tavallinen.

Mä mietin tässä mitä kehittävää keksisin, ettei ajatukset koko ajan pyörisi mahdollisessa raskautumisessa kun ei tässä vielä pariin viikkoon kannata testailla mitään. No, kissapa tuli sopivasti vihdoin kiimaan, joten viedään se treffeille ja sitten päästään vartoilemaan eläimellisiä vauvauutisia. Jospa pentuprojekti veisi ajatuksia pois vauvaprojektista...

ja taas mä täällä purkaan :)  tänään jotenkin tuntunut, ettei se kyllä vielä tällä ensimmäisellä kerralla oo tärpänny. en tie mistä johtuu, mutta siltä vain tuntuu. toisaalta mulla on tää henkinen puoli ollu koko ajan sitä mieltä ja fyysinen taas toista mieltä. ehkä se kertoo siitä, että sielä jotain on muttei vauvaa. tänään tullut pientä keltaisenrusehtavanpunaista eritettä pyyhkiessä. ja tänään aamulla huomasin, että molemmissa rinnoissa näkyy ihan kunnolla muutama aika isohko sininen verisuoni. ennen en niitä ole huomannut eikä mieskään kun sille niitä esittelin :) nyt kiinnostaiskin tietää millaisia rintamuutoksia muilla on ollut raskauden alussa??  ja onko esimerkiksi kohdun ulkoisessa raskaudessa samat oireet kun normaalissa raskaudessa?

moi : -)
täällä menkkamiset jomotukset/kivut/vihlomiset jatkuvat, oikeastaa elisestä asti enemmä ku ennen ja ovat olleet kivuliaampia mitä ennen tän kohta kolmen viikon aikana : -O
menkkoja ei näy, valkovuoto edelleen aika runsasta ja that`s it. Pari kertaa sillo joskus tullu pyyhkies pient vaaleapunastalimavuotoo jäi siis paperii mut nyt sitäkä oo näkyny reiluun viikkoo.. iha ihme juttua ja OLOA.
Onneksi maanantaina otan asiasta selvää, tai siis ainaki pyydän ottaas hcg:n ja tulehdusarvot ym.. ku ei tää varmaa normaalia oo noi menkkamaiset alavatsakivut ja lisääntyny valkovuoto? : -O

Moikka kaikille! Täällä menossa kp27/29-33 yk5, nyt on ihan sellaset fiilikset että menkat alkaa ens.viikolla ja sit läähtee yk6 käyntiin... joten tätiä täällä ootellaan, tein to raskaustestin ja nega pärähti, ehkä oli liian aikasta mutta tunnekin oli sinnepäin, joten näin täällä tänään.... Mutta kovasti plussatuulia+++++ kaikille!!!

Pahoittelut tädin kohdanneille!! :( voimia ja jaksamisia, varsinkin henkistä voimaa lähetän <3

appelsiini
Oi onnea plussasta aivan mielettömästi!! :)

vuononvaltiatar
Joo, en oo tosiaan tiennyt yhtään mitään siitä, miten päin pitäis olla ja mitä ajatella... tietämättömyys tosiaan on pahinta, todellakin. Ei sille oikeen voi mitään. Kun vaan sais sen selvyyden, ja tietäis missä mennään... Huhhuh :/

emby^
Kyllä mun mielestä ja monen muunkin mielestä sut tutkinut lääkäri teki hyvinkin väärin, ja kivut pitäis aina ottaa tosissaan, ku kohdunulkoiseen kuitenkin on joku mahdollisuus. Eikä vaan jättää kipuja huomioimatta, saat sitten ruveta väittämään että alhainen kipukynnys. Jos kipu tuntuu kovalta henkilölle A ja sama kipu ei tuntuis niin pahalle henkilölle B niin ei se oikeuta siihen, että tutkimuksia voi jättää tekemättä. Mulla itellä kipukynnys outo, umpisuolen tulehtuessa rupes tuntuu hyvin epämiellyttävälle ja CRP olikin sit semmosta luokkaa että olis pitänyt sattua muka paljon enemmän... en tiedä. mutta väärin mun mielestä toimittu, eipä välttämättä vaikka oliskin tutkittu oltus sitä huomattu samalla tavalla, mutta kuitenkin... Argh. Voimia sinne <3

tiy*
Ovulaatiosta - olettaen, että se on varmasti tapahtunut juuri silloin kuin sen ajattelee tapahtuneen, niin menee 5-12päivää kiinnittyä. Yksilöllistä sekin, ja se miltä kiinnittyminen tuntuu. HCG alkaa erittyä sun kroppaan vasta kun alkio kiinnittyy, ja mä oon ihan ihmeissäni, miten voikaan lukea raskaustestin paketissa että hedelmöittynyt munasolu alkaa jo tuottamaan kehoon HCG:tä, eihän se ole kropassa kiinni vielä, millä ihmeellä se muka hormoni erittyis kehoon ..? eli siis kiinnittymisen jälkeen vois kuvitella että koska virtsaan hormonin erittyminen on myös yksilöllistä, vois kuvitella että kannattaa tosiaan alkaa testaamaan vasta sitten, kun menkat olis pitäny alkaa. Välttyy turhilta pettymyksiltä. Joillakin näyttää plussaa testi tosi aikasin, mutta itse faktat (??) tietäen, en uskaltais testata ennen ku on joko myöhässä tai päivä jona pitäis alkaa.

Nuppu360
Ei ihan niinkään. Kuukautiskierto siis menee niin, että (okei joo tiedätte jo, mutta kertauksen vuoksi) ensimmäinen kunnon vuotopäivä lasketaan kierron ensimmäiseksi päiväksi. Kun ovulaatio tapahtuu, noin 14-16 päivää ennen seuraavia kuukautisia (joillakin tää vaihe voi olla lyhyempikin), munasolu alkaa sillon jo kulkeutua kohtuun päin. Hedelmöitys voi tapahtua 24h sisällä munasolun irtoamisesta. Hedelmöittynyt munasolu kulkeutuu kohtuun ja kiinnittyy 5-12 päivää ovulaatiosta. Jos ovulaatio myöhästyy, myöhästyvät menkatkin. Ovulaatio täytyy tietää aika tarkkaan, jotta voi tosissaan sanoa menkkojen olevan myöhässä, jos on sveitsiläisen kellontarkka kierto, joskus voi stressin tai elämäntapamuutoksen tai syyn tuntemattoman takia ovulaatio viivästyä, tai jättää tapahtumatta. Ja noin viikon kuluessa kiinnittymisestä useimmilla näyttää raskaustesti positiivista.

Jos sulla on ovis tullukin myöhemmin? Vai bongasitko sä sen?

kattili
David liuskan herkkyys 10IU/ml ja clearblue 25IU/ml. Herkkyyksissä on eroja, varhaisissa on yleensä 10-15 ja normaaleissa 25-50. Harvoin paketissa niitä lukee. terveyskeskuksessa on veritesti(+/-) herkkyys 50 ja virtsatesti herkkyys se 25. joo on testeillä eroa. predictorin herkkä on 12,5IU/ml.

Omanapa
hitsi miten paljon tekstiä!! :)
huhuhu.
Mistäs sitä sit aloittais. No ensinnäkin... kp42 ja menkkoja ei näy/kuulu.
Kaks viikkoo gynestä tulee tiistaina. Tän kahden viikon sisässä olis kuulemma pitänyt tulla menkat / plussa. En oo vielä uskaltautunut testaamaan.

Pää on ollut sekaisin. Hyvin hyvin hyvin sekaisin.
Tuntemuksia:
-alavatsan nipistelyt, kouristelut, vihlomiset
-hikoiluaallot
-väsymys
-rintojen "täyteläisyys"?
-häpyluun vihlonta
-välillä kummallinen melkeen etoo-olo.

Ja Perjantaina. Voi jumankiesi mikä olotila!! :(
Aamulla menin töihin, olin iloisella tuulella, oli hyvä olla, ei missään mitään vikaa.
Niinkuin ei ollut loppupäivänäkään missään mitään vikaa. Muuta ku mun olotilassa.
Yhtäkkiä tuli semmonen löysänvetelä väsynyt olo, sit rupes ihan pirusti kiukuttaan, ja sit heitteli kiukun ja itketyksen välillä kaks tuntia, mieliala vaihtu ihan sekunneissa. Ensin meinasin karjua kaikille näkemilleni asioille, pahvilaatikoillekin. työpaikan oven lukolle ärähdinkin kun ei suostunut toimimaan niinkuin halusin. Ja sit itketti ja masensi. Ja ihan hetkien päästä kiukutti. En jaksanut hymyillä, yleensä kun hyvin positiivinen ihminen oon niin en jaksanut asiakkaillekaan enää hymyä vääntää, toimin ku joku robotti - yritin vaan pitää tunteeni sisällä. Työkaveri kysyi, lähtikö nälkä, oli hiuskarvan varassa, etten purskahtanut itkuun kun sanoin että joo lähtihän se. KIESUS!

Ja no, oon sit pähkäilly koska uskallan testiä tehdä. Negan vois tehdä alta pois ja vois ootella menkkoja että pääsee syömään teroluteja.
Tänään väsymyksen lisäks tullu kurkku kipeeks, ja sit ollu kipee olo mut en oikeesti oo kunnolla kipeenä. Ihmetyksien ihmetys.

Laskeskelin torstaina, mikä yk olis menossa. yk14 olis nyt. Pää hajoaa.
Huomenna josko uskaltais... saa nähdä...

Dark
Kp42/29-39
yk14

no joo, täällä tämä hätähousu kävi aamulla pissimässä tikkuun ..  kp24/28 luulisin.
ensin tein rfsu herkän testin johon tuli silmin havaittava viiva ihan melkein heti, haamuksi sanoisin silti. sit käytin koirat pihalla ja vartin päästä se viiva oli kadonnut?!?!? oli pakko vielä tehdä davidin liuskatesti perään ja hailakan hailakka haamu siihenkin tuli. aikaisemmin on noi davidit ollu kyllä ihan kirkuvan valkoisia. noh, vielä ei ruveta maalaamaan pilvilinnoja, mutta toivo  heräs siihen, ettei ne kuukautiset ihan pakosti ens viikolla alkaiskaan. toki voi olla joku kemiallinenkin tai sitten tulee menkkojen mukana pois ens viikolla tai sitten on jotain muuta. paree nyt pitää pää kylmänä ja odottaa ensi viikon viikonloppuun asti. helpommin sanottu kuin tehty..

lisätty:
klo 15.00 heräsin sohvalta, johon menin makoilemaan klo 12.00. tää ei oo yhtää mun tapaista. noh, kuitenkin kun heräsin ja nousin, tunsin pistävää kipua alavatsasta. kävin vessassa ja vertahan sieltä tuli. ei samanlaista kun kk aikana vaan sellaista vaaleampaa, "puhtaampaa", ohuempaa, limaisempaa... veri ei kuitenkaa jääny tiputteleen vessassa käynnin jälkeen vaikka enemmän sitä paperiin tuli kuin muutama tippa. mistähän tämä nyt sitte johtuu ...

Teinhän mä sen testin aamulla. Nyt räkää pää täys ja ärsyttää. Tuli ens koko ruutu punaiseks, sen jälkeen siihen jäi pari viivaa plussan muotoon, mitä ei pitäis olla, ja sit molemmat viivat haalistu pois. Ja nyt 30min sisässä testi puhdas nega. Viivojen katoomisen jälkeen... Pää hajoaa, tuntuu etten ikinä nää sitä positiivista siinä testissä vaan aina teen negoja ja tuntuu että kuvittelen kaikki oireet ja oon vaan luuloraskaana, mut ärsyttää niin nää pitkät kierrot!! Kp42 ei mitään vielä, kp43 aamulla herään kun tuntuu et nyt valuu jotain, ja ei, se on vaan valkovuotoa. Mä oon valunut menkkojen tapaan valkovuotoa nyt viikon jo putkeen... Tää on Rasittavaa :(

ginessa
Voi vitsi miten pitkällä sä oot... <3

tiy*
Joo kannattaa oottaa ihmeessä, eihän hormonipitoisuus oo vielä niin suuri, että se näkyis välttämättä... :) Yritä mennä päivä kerrallaan ja tehdä päivässä monta mahdollista asiaa, mistä nautit... :)

Tuntuu etten mä koskaan tuu raskaaks. :(

Hei!

Dark: Yritä jaksaa.. Voimia sulle! Ei kuulostaa kovinkaan kivalta. Oliskohan samaa flunssaa kuin mulla? Pää särkee jo kolmatta päivää, kurkku kipeä ja väsyttää.. Ei kuitenkaan kunnon flunssaa oo, tuntuu vaan et olis kipeeks tulossa. Tiy* Mene päivä kerrallaan ja nauti pienistä hetkistä. Yritä unohtaa muu.. Ei oo helppoa, mut tukena ollaan!!

Omaa: Kp 21 menossa eikä ainakaan vielä, onneks oo menkkamaista oloa.. Viime kierrossa, kun alkoi alkuoireet viikkoa ennen. Onks muuten, niin et jos ovis myöhässä, niin menkatkin myöhässä? Jostain joskus oon sellaisen kuullut/lukenut.. Joten yritän malttaa mieleni ja pitää itseni kiireisenä, mut ilman stressiä. Mitenköhän sekin onnistuu? Tahtoo kiire ja stressi mennä käsi kädessä.. Malttamaton oon ja oireen oon itselleni kehittänyt.. Eli mahallani en pysty enää nukkuun. Tyttöä odottaessa kävi samoin ja kun oon sillei tottunut nukkuun, niin vaikeaa on ollut löytää hyvää asentoa. Oon sen kyl voinut ihan vaan kuvitellakin, mut kaikki ei ole niin kuin ennen. Mies ei kommentoinut mitään, kun kerroin.. Melkein hermostuin, kun ei mitään sanonut, Tyyliin, et etkö sä usko?!?! No tämmöinen oon...

Myyjäisissä tuli muuten käytyä.. Taisin kertoakin, et täällä järjestettiin taas lasten vaatteiden ja tavaroiden myyjäiset. Tytölle löysin ilahduttavan paljon hyvää vaatetta! Usein enimmäkseen vauvoille ja pienille lapsille valikoimaa, nytkin oli, mut myös isommille. Tyttövauvoille oli muuten enemmän vaatetta, kuin pojille. Tyttöjä siis enemmän syntynyt tälle seudulle.. Ja viikonlopun lehdestä luin, et syntyneissä oli tyttöjä 6 kun poikia oli syntynyt vain 3. Ja miehen sukuun syntynyt tyttö viimeks 17 vuotta sitten.. Pojalta siis vaikuttaa, vaikka mulle käy kumpi vaan. Tytölle kyl olis paljon valmiina mut tietty se perhemalli kuulostaa hyvältä, et tyttö ja poika.. Mut joo-o.. Menee ihan höpinäksi! Kuullaan taas..

tuli jo melkein vieroitusoireita kun en pariin päivään oo kerinny tänne ollenkaan =D

Dark, hurjasti voimia ja halitusrutistus sulle =( en osaa edes kuvitella kuinka turhautunut ja vittuuntunut olo sulla mahtaa olla!! Toivottavasti tilanne nyt mahdollisimman pian ratkeaisi suuntaan tai toiseen =/

Tiy'llä ja j3nnillä on jännät paikat =) toivottavasti teillä tärppää! Mites Nuppu, onko sulla tilanne selvinnyt jo? ;-)

omaa napaa: vuoto alkaa olla lopuillaan, eli pää pystyssä kohti uusia peitonheilutuksia ;D tilasin ovistestejä testikaupasta, ja sit sainkin jo raskautuneelta ystävältä hirveän kimpun lisää samoja testejä sekä semmoisen sylkeen perustuvan hedelmällisyystestin. Onko Donnatest kenellekään täällä tuttu? Siinä on siis pieni mikroskooppi jonka avulla tarkastellaan omaa sylkeä. Olikohan se nyt suola vai mikä kun kristallisoituu ovulaation lähestyessä, ja se sit näkyy siinä mikroskoopissa. Kaverillä tärppäsi pitkän yrityksen jälkeen juuri tämän testin ostettuaan, joten pidetään peukkuja =D

Eikä..Dark... siinä testissä oli jotain vikaa, siinähän oli sitten koko kirjo?
Antaa ja ottaa.Miten ois uus testi?
Ainakin jos ei viikkoon /viikon sisällä kuulu menkkoja !

Hurjasti zempityksiä nyt sinne että siellä tapahtuis ja pian jotain!!

Joo pitkällä ja pitkällä..välistä tuntuu että aika matelee ja sit ku tajuaa että vähän päälle 8 viikkoa enään...eikä olla pinnistä yms laitettu .. kaikki ihan levällään 

Eiköhän tää tästä.

Mut onnee ja zemppiä sulle Dark, sekä kaikille muille yrittäville emoticon

Onpas ihmisillä täällä jännät paikat! pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä että tärppäisi!

Täällä ei mitään kummempia. Salilla aloin käymään ja ilmeisesti siitä johtuen naama kukkii ensimmäistä kertaa moneen vuoteen? yleensä voi yks finni tulla mutta nyt niitä on naama täys... Pissallakin saa juosta kokoajan. Justiin ehit pöntön vetämään kun on jo taas hätä. Toivottavasti tää menis nopeesti ohi.. tää väsymys on ollut kanssa ihana. Viime viikosta lähtien taas nukahdellut päivisin ihan yhtäkkiä. Ja kaiken kukkuraksi iski aivan kamala flunssa päälle. Pää täynnä räkää joka istuu tiukassa ja tosi limanen yskä. Saapi nähdä mitä tästä taas tulee. Tädin pitäisi tulla huomenna tai ylihuomenna... Yäk

huomenta!
apua, tein testin toissapäivänä ja ei minkäänlaista viivaa, se oli toki päiväpissasta mutta tänää tein sitte aamulla samanmoisen testin ja katoin sitä eka pari minuuttia nii ei mitää laitoin pöydälle ja keitin aamukahvia, tässä testissähän lukee et tulos luettavissa 5min kuluttua mutta tarkistettava 30min kuluttua, tai jotenki näin, niiin siinä ku aamukahvia keittelin ja muuta nii olisko ollu 20 min testin teosta oli ilmestyny viivat! Siis sellanen se viiva, etten kyllä ikinä ole saanu tuollaista "viivanpaikkaa" tai "haamuviivaa" edes kyseiseen testiin..
että mitäköhän nyt pitäs ajatella, olin ihan luopunu jo toivosta ku ei sillo toissapäiväseen testiin tullu oikeestikka mitään, edes sen 30min kuluttua ku tarkistin mutta tää näkyy kyllä, ei oo siis mikää hehkuvan punanen mutta viiva siinä näkyy, vai kuvittelenko mä taas vaan.. h,mmn.. niin ja oireista, menkkamaiset jomotukset ja vihlomiset jatkuu, valkovuoto runsaampaa ja eilen tulu toinen rinnoista kipeeks.. siis oikeen kosketusarka , taas elättelen täällä suuria toiveita.. hmmn,., mutta tässä vielä kuvaa testistä, kertokaa näettekö mitää vai oonko mä tulossa sokeaksi.. : D

ja toinen kuva..

j3nnin kuvat ei näy ainakaan mulla.. :(

Jännät ajat ollut täällä monella, pidetään peukkuja! :)

Täälläpäin ei mitään uutta.. Odotukset aika alhaiset tälle kierrolle.. On ollut kiirettä töissä ja miehen kanssa riitaa joten jäänyt pupuilut sen verran vähiin että tuskin mitään jäänyt kyytiin. Ehkä ensi kierrosta sitten paremmalla onnella ja mielellä :) Vähän täällä jo alkaa tunnelma olemaan parempi ja riidat ainakin osittain sovittu, joten ehkä tässä olis vielä pieni mahdollisuus mutta en nyt viitsi intoilla liikaa, katsellaan :)

Minäkään en näe J3nnin kuvia :/ Jännittävältä kuulostaa sielläkin!! :)
Täällä nyt virallisesti menkat myöhässä päivän, ja jos loppuviikolla uskaltaisi testata jos ei täti kurvaa paikalle.. Oireita ei ole juurikaan suuntaan tai toiseen, ehkä aavistuksen rinnat aremmat kun normaalisti.. Alkaa jännittämään.. :D :D yleensä kierto säännöllinen että luotan kroppaani, ainakin toistaiseksi :D

Huomenta päivää kaikille pitkästä aikaa!

viimeksi olen viime viikolla tänne kirjoitellut... tarkoistuksena toki on ollutkin rentoutua ihan kaikesta ja koittaa olla stressaamatta mistään. Töissäkin on tällä hetkellä vähän rauhallisempaa. Kyllä mä olen päivittäin käynyt lukees tein kommentteja, mutta aina vaan aateluu kommentoivani myöhemmin. :) Jospa nyt sitten jotain. Täällä menossa kp 12/31-35-28-28 ja yk 5. Kiertopäivää en olisikaan tiennyt, ellen olisi tickeriä katsonut :)

pidän tämän viestin nyt lyhyenä.. pahoittelut taädin kohdanneille :( ja onnea jännäilijöille! :) Onkos tiy* tilanne dennyt miten? Entäs Dark? Ensinnäkin voimahali sinulle :) Sikäli mikäli se sinua auttaa mietteissäsi. Toivottavasti tilanne raukeaa johonkin suuntaan. Ja tänäänhän onkin 2 vkoa siitä gynekäynnistä... j3nni; en kanssa valitettavasti näe noita sinun lisäämiäsi kuvia.. :( Jessie; sinulla onkin jännät ajat siellä, tsemppiä :)

j3nni, ihan kuin siinä olis haamuviiva. Ei tosiaan mitenkään voimakas, mutta jotain siinä näkyy. Jännää!

Täällä 7 DPO ja kiinnittymisen pitäisi kaiketi tapahtua kohtsillään jollei ole jo tapahtunut. Ei ainakaan vielä ole tuntunut mitään. Kesken menneessä raskaudessa kiinnittyminen tuntui kuudentena päivänä oviksen jälkeen sellaisena terävänä pistona, ihan kuin olisi naula lyöty kohdunseinämän läpi. Saapa nyt sitten nähdä. Tässä on kyllä pari päivää pissattanut, nälättänyt ja väsyttänyt aivan älyttömästi ja vaikka nälätys ja väsytys voisi selittyä rankalla töiden paiskimisella, jatkuva pissatus ei selity sillä. Eikä sekään nyt oikein käy järkeen että just tässä ison pasta-annoksen syötyäni hingun kiinalaista sapuskaa. Pitäis muka saada jotain missä on hapanimeläkastiketta. Harkitsen vakavissani paikalliseen kiinalaiseen taapertamista.

Takaisin