Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Huomenta!

Tein tänä aamuna uuden Clearbluen testin ja olen vähän epävarma mitä minun tulisi siitä ajatella.. Joten kertokaahan mielipiteenne, näkyykö ruudussa hailakka haamuplussa??? Onko normaalia että haamu häviää olemattomiin kun testi kuivaa?

Nuppu360,Kyllä mä ainakin nään hailakan pystyviivankin tuossa!! Esikoisesta plussasin aikoinaan juuri tuolla GB:lla ja muistaakseni silloinkin pystyviiva oli hailakampi kun vaakaviiva, mutta selkeä plussa se silloin oli :) <3 Toivottavasti on plussa ja vahvenee siitä vielä :)

Voi että, täällä nyt on kyl spekuloitu puhelimen välityksellä miehen kanssa että mitenhän se on! Haha! Mutta eilisessä CB:n testissä ei kyllä näkynyt mitään, ei tietoakaan tuollaisesta viivasta.. Mutta kun testi kuivaa niin haamukin alkaa hävitä olemattomiin! Onneksi otin kuvan! Tällä hetkellä menkat on tasan viikon myöhässä ja oletettuja rv ois 4+5...

kyllä mäkin nuppu360 tuosta plussaa vahvasti veikkaisin :) ja hirmusti onnea kaikille plussan saaneille!

täällä menossa odottelua.. *syvä huokaus ja kärsimättömyys*
omien laskujeni mukaan viime viikolla olisi ovis ollu jonain päivänä eli tällä viikollako pitäis kiinnityksen tapahtua jos tapahtuu?? meneekö hedelmöittymisestä kiinnittymiseen aina se viikko vai vaihteeko se aikaväli? seuraavat kuukautiset pitäis alkaa n.25pvä, joten koska mä voisin aikaistaan alkaa testailemaan? :) ei millään malttais odottaa vaikka suuri mahdollisuus negan testaamiseen kammottaakin niin ettei toisaalta haluais testata.

nostan kyllä hattua teille kaikille jotka olette jaksaneet jo pidemmän aikaa yrittää, ootte te sissejä! meillä nyt vasta ensimmäinen oikea yrityskerta menossa. edellinen oli sellainen "sallittu vahinko", josta saatu negatiivinen oli silti odottamattoman suuri pettymys.

Tuosta kiinnittymisestä...

Itsellä ois nyt DPO 20, eli siis tapahtuneesta 20 päivää.. Ja omien tietojeni mukaan kiinnittymisen ois mun kohdalla jo pikku hiljaa pitänyt tapahtua.. Että ihmettelen jos nyt testi näyttää vasta haamuplussaa. Mutta kaikkihan on mahdollista, ja tällaiset asiat HYVIN yksilöllisiä.. Alkioltahan menee about viikko että se pääsee munanjohtimesta kohtuun ja siitä taas melkein viikko että se kiinnittyy kohtuun? Näin olen ymmärtänyt..

Emby, ei [sensuroitu sensuroitu sensuroitu] tuota touhua! Potilasvahinkovakuutuskeskuksen mielestä on siis ihan oikein ja ookoo, ettei lääkäri tee työtään ja edes tutki mistä kipu johtuu?!?!? Täysin uskomaton asenne! Ei minkään valtakunnan ihme että sua *tuttaa - vähemmästäkin ottais kupoliin! Sullahan oli hengenlähtö lähellä tuon lekurin laiminlyönnin takia, jos oikein muistan.

Kyllä on näemmä lääkäreissä eroja. Serkullani oli alkuraskaudessa kovat kivut ja ihan ensimmäisenä tutkittiin juurikin oliko kyseessä kohdunulkoinen. Ei onneksi ollut, vaan hänellä ne kivut johtuivat nimenomaan kohdun kasvamisesta, mutta johan järkikin sanoo että tämmöiset asiat täytyy tutkia ihan varmuuden vuoksi.

kiitos onnitteluista <3

Nuppu, kyllä minäkin pystyviivan nään! :) kokeile sitä viikkonäyttöistä, se on helppo ku siin lukee heti et raskaana tai ei raskaana, ni saat selville :)

tiy, viikkonäyttösel Clearbluella voi testata 4 päivää ennen menkkoja.. et sillon tai sit kanttii oottaa siihen päivää ku menkkojen pitäis tulla :)

emby, siis mitä kettua? hitto mitä toimintaa siellä. ehdottomasti valittaisin vielä ylemmäs.. voimia nyt ton asian kanssa :(

lauranen, ehdottomasti uutta yritystä ja parempaa onnea! :) 

omanapa: voiko olla mahollista et joka kerta ku oon sylkitestil bongannu oviksen ni oon tullu raskaaks. sit ne kuukaudet jollon en oo käyttäny en oo tullu raskaaks. sattumaa vai mitä?

tulkaa perässä huhtikuisiin! :) jänskään teiän puolesta ja tuun varmasti lukemaan teiän kuulumisia <3 

Pitää huomenaamulla tehdä vielä yksi 10 mIU/ml herkkä testi jos se näyttäisi vahvempaa viivaa.. Ja jos näyttää niin sitten käydä hakemassa digi. :)) I will keep you updated!

yritän kuumeisesti koko ajan keksiä itselleni muuta ajateltavaa kuin nämä raskaus/vauva -asiat. aloin kutomaan villasukkia ja kun tein ensimmäisiä silmukoita niin huomasin miettiväni, että eihän tän väriset villasukat sovi jos tulee poika - - ja kudoin siis sukkia itselleni. huh huh.

täytyy taas kysyä teiltä kokeneemmilta, että oletteko tehneet testejä eri merkkisillä testeillä samaan aikaan? huonosti kysytty mutta siis mietin tässä, että onko mahdollista, että tekee esim. samana päivänä testin merkillä A, joka näyttää plussaa ja merkillä B, joka näyttää negaa?
mikä olisi varmin testi, mitä suosittelette?

.. ja nyt meen kutomaan niitä sukkia itselleni!

tiy, mulla oli david-merkkinen raskausliuska testi jota markkinoidaan erittäin herkkänä. se näytti plussaa rv 3+4, samana päivänä tein testin clearbluetestin joka näytti negaa aina rv 4+0 saakka.. eli kyl taitaa olla eroa testeilläki...
mää oon tykänny noista david- merkkisistä ovulaatiotesteistäki niin tilasin nyt sit niihin raskaustestejäkin taas... ja mulla sama homma, kumpa vaan sais sen mielen käännettyä ihan jonnekki muuhun ees vähäksi aikaa..

Täällä tuhruvuoto vaan jatkuu =/ niin että tosiaan olis voinukin sit olla kiinnittyminen sunnuntaina, jos viikon tosiaan kestää hedelmöittymisestä?! Olen juurikin miettinyt että mikäköhän se aika on mitä siihen kuluu! Voi että, nyt taas toivo herää, että jos sittenkin... esikoisen kanssa kun tärppäsi heti niin ei tarvinnu edes miettiä tämmösiä juttuja, että koska olis paras hetki ja kauanko siihen nyt sitten kuluu että plussaa jne. Mäkin tänään hypistelin tyttöjen mekkoja kirpparilla käydessäni ja haaveilin! Olis niin ihanaa saada pikkusisko tuolle esikoiselle =)

Vähän muuten mietityttää, kun esikoinen aloitti pp-hoitajalla maanantaina ja nyt  kuulin, että sinne tulee ensi viikolla vielä kolmas 1-vuotias =S miten oikeasti yksi ihminen pysyy kolmen yksivuotiaan perässä jossain puistossakin?! Meidän poika ainakin hyvin omatoimisesti kipuaa jo liukumäkeenkin jne! Hirvittää vaan että jotain sattuu kun on kolme pientä häslääjää vaikka tiedänkin, että meillä on aivan huippu hoitaja. Mutta yksi ihminen se on silti =/

Miehellä hetkellinen mielenhäiriö ja ehkäisy unohtui ja tämä rouva tietenkin täällä toivoo jo tuhatta ja sataa
Kp:t taitaa huidella 21/30 paikkeilla ja mielikuvitus antaa oireita,pissattaa ja janottaa ja FINNEJÄ

Eikä tässä kuumeilla ekaa kertaa,9:s lapsi olis sitten jo toiveissa

Sorruin tekemään iltapäivällä toisen testin, mikä näytti puhdasta negaa.. Kyllä pää hajoaa tässä touhussa! DPO tänään 19... Tuntuu niin toivottamalta. Tuskinpa sieltä sitä plussaa enään voi tulla. :((

Voi harmi Nuppu360 kun jo niin toivoo sitä +... ja sit käy näin, tsemppiä jatkoon, täällä menossa dbo 6 enkä oikee tiiä missä vaiheess ois hyvä testailla ekankerran, varmaa vasta joskus dbo 11-15 ni saattaa näyttää jo plussan jos on tärpänny...

Jjoo.. Oon vähän kahdenvaiheilla, et valitanko ylemmäs.. Toisaalta, ei vois enää v***uakaan vähempää kiinnostaa, mut sit taas kiinnostaa.. Hohhoij.
Sais tän asian pois mielestä!! En jaksa enää!!

Ja heeeeeiiiijjj, onnea onnea plussanneet! : ) Ihanaaa!! <3 <3

Kauhiasti tullu tekstiä, ei oo hirmusesti etinyt käydä lukemassa kun ollut normaalia pidempi ja kiireisempi työputki, jos sitä vaikka tässä vielä illan aikaan ehtis lueskelemaan tarkemmin :)
Mutta hirmusti onnea kaikille plussanneille!! Ja plussatuulia meille muille :)

Täällä ei mitään kummempaa, odotellaan että pääsis taas testaileen tai että se täti tulisi taas kyläilemään. En niitä ovistestejä nyt sitten vielä saanutkaan aikaiseksi tilattua, ehkä ensi kierrosta sitten jos ei nyt tärppi käy..

Tämän aamuinen liuskatesti näytti negaa! Pyhpah.. Kp 36 ja DPO 20 tänään. Eli eiköhän se täti sieltä ilmesty pian..

Taitaa vauvakuumeilut (Tai itse "työstäminen") mennä tauolle kun koulukin alkaa.. Ehkä sitä pitää siirtää hiukan. Eihän tältä stressiltä muuten jaksa opiskella! :D Mutta hengessä mukana.. Plussatuulia kaikille!! + + +

Voi Nuppu, tuo on niin rasittavaa kun ei oikein tiedä mikä on tilanne =( mulle tuli viime kierrosta plussa mutta se olikin virheellinen tulos, oli aika karu fiilis kun menkat alkoi kun lähdettiin miehen kanssa reissuun...inhottavaa kun ei voi luottaa testeihin! Kovasti tsemppiä, toivottavasti vielä olis kuitenkin mahiksia! Mulla ainakin tuli tosi pitkään negaa esikoisesta, ja viikoilla 5+ sain vasta ekan haaleista haaleimman haamuplussan.

MamaMilano, teillähän onkin sitten jo mukavan kokoinen pesue koossa =) mutta aina mahtuu yksi rakastettava lisää, eikö totta ;-) toivotaan plussaa teillekin!!

Mä tuossa lueskelin ekaa kertaa vähän tietoa tuosta ovulaatiosta ja hedelmöittymisestä tarkemmin. Oon kyllä ihan satavarma, että se oli sittenkin ovulaatio vasta silloin viime maanantaina! Kun siis en ollu tajunnu, että se liman koostumushan muuttuu jo ennen ovulaatiota. Petipuuhien ajoitus oli siis jälkeenpäin ajatellen täydellinen ;-) Eli itse asiassa nää ei kyllä oikein voi mitenkään olla ees vielä menkat, jos vasta viikko siten olen ovuloinut?! Eihän??! Kun luin että ovulaatio tapahtuu aina 14vrk ennen menkkojen alkua ja nyt on mennyt vasta viikko! Eikä mulla kyllä ole ikinä ollut mitään välivuotoa, koskaan. Voi kun en nyt turhaan rakentaisi itselleni pilvilinnoja täällä... =/

Heips!

KP 17 ja mä täällä taas.. Eka täytyy myöntää, et olin kyl "vähän" liian innokas eilen. Ei tainnut kiinnittymiskipuja olla? "Vähän" siis innostuin liian aikaisin.. Paremminkin oviskipuja.. Kuinka mä sillei luulinkin? No kun ei tiennyt mikä on, kivut kovat ja haaveet suuret ja tietoa hakiessani löysin ekana jutun alkion kiinnittymisestä. Oireet sopi, niin ajattelin heti, et sitä varmaan on.. Tutkin netistä kirjoitukseni jälkeen lisää asiaa ja löysin monen kertomana, et oviskivut samoja toisilla. Melkein menkkamaiset kivut ja tuntemukset samoja, kuin kiinnittymiskivut. 

Ovis se siis oli mulla.. On siis mahdollista, et pari päivää myöhässä..   Maanantaina kyl pupuiltiin, mut eilen ei.   No toivotaan, et maanantain siemenet riittää. Voimakkuus kyl yllätti ja laittoi tämmöisen vakaan ihmisen sekaisin.. Voikohan greippimehu, rautalisät ja ahkera pupuilu voimistaa oireita? Ei kai? Vai? 

Mut mut..Niin vanha siis en kuitenkaan oo, et kaiken tietäisin.. Aikaisempi raskauskaan ei opettanut kaikkea..Tärppäs kyl silloin ekalla kerralla, enkä todellakaan silloin laskenut mitään päiviä, enkä ovista silloin tuntenut.Oviksen tuntenut vasta kierukan poiston jälkeen, kun menkat alkoi. No ihminen on erehtyväinen ja hyvä vaan, et koko ajan oppii. Jatkossakin kuuntelee itseään kun tämmöistä tapahtuu ja voi pitää sen avulla huolta itsestään, kun oppii itsestään. Ja hyvät narutkin sain, kun muistelee eilistä.. No joo.. Kiitokset teille! Vertaistuki ja toisten kokemukset auttoi taas.. Hyvät keskiviikon jatkot joka tapauksessa. Kuullaan!

Takaisin