Pahoittelut ja rutistukset,
Dark ja
vuononvaltiatar! Tiiän niin hyvin miltä tuo tuntuu... Liian monta kertaa on mullakin ollu täti myöhässä ja jo on ehtiny ajatella, että entä jos... Oikeastaan, ehtii olla jo varma. Ja sitten se täti tulla huristaa kylään, pahimmillaan kaksi viikkoa myöhässä. Tämä sattui häämatkalla, ja toiseksi viimeisenä päivänä tuli kamala olo ja vuoto alkoi. Itku pääsi. Ei jääny hyvät fiilikset siitä reissusta.
Tirri, pari päivää odottelet ja uutta testiä vaan kehiin :) Ainaki tuo sun oireet kuulostaa lupaavilta :)
Jenhy, itsekkin aika uusi olen täällä, mutta silti, tervetuloa :)
omanapa. Olen vahvasti päättäny, etten enää mieti, että nyt mun täytyy tulla raskaaksi. Meen Saksaan kuun vaihteessa ja ootan nyt sitä reissua ja sitten koulun alkua. Oon väsyny tähän yrittämiseen. Argh. Nyt on kp6 ja aiemmin tässä vaiheessa alkais yritys, mutta tästä lähtien meillä harrastetaan seksiä vain, kun siltä tuntuu. Tämä päätetty! *nuija pöytään* Käyn silti täällä teidän kanssa jakamassa ajatuksia, en hylkää tätä foorumia :) On niin mukavaa lukea muiden kokemuksia samasta tilanteesta!
Sateista, mutta toivorikasta heinäkuuta, tytöt!
PS. Siskon koira on mulla tämän päivän hoidossa. Hitaasti kuluu minuutit. Lukitsin sen pesuhuoneeseen, kun se koko ajan juoksi ympyrää ja hajotti paikkoja ja kiusasi muita eläimiä. Ja nyt se vikisee ja haukkuu, eikä voi pitää sateen takia ulkonakaan... Tulen hulluksi.