Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dark. testaa jo :D kaikki jännätään sun puolesta!!
Tervetuloa Untamoinen.

omaa:
eilen alkoi menkat. en ollut oikeestaan edes pettynyt, kun arvasin tän tulevan... nyt alan sit testaa ovista, ja toivotaan parempaa onnea tälle kierrolle... :))

hyvää viikonloppua kaikille!! :)

Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Dark, en oo seurannu ku muutaman sun viime viestin, mutta mua jännittää aivan hirveästi, joten tee jo se testi :D Plussatuulia PUUUUUH+++++++ Kyllä se taitaa plussa pärähtää.

appelsiini, pahoittelut tädin vierailusta.

Oonkohan itte sekottanu kiertoni, kun oon vuoden niin kovasti sitä vauvaa toivonu? Onkohan se mahdollista? Täti tulee nykyään niin epäsäännöllisesti kylään ja ovulaatioonkaan ei voi enää luottaa. Alkaispa koulu pian, olis jotain muuta mietittävää.

kp3/23-46

vuononvaltiatar, nnnoooh!? Teitkö testin?! O.o : )

..täällä juhlittiin omia synttäreitä eilen, tuli kuulemma neljännesvuosituhat täyteen ; P
..menkat pitäs alkaa ensviikolla, kahtellaan sitä siis sitte.. samanlaisia vatsakipuja oli tossa torstaina mitä oli viikko ennen sitä suurta leikkausta, joten kävin päivistyksessä ymsyms, mut ei mitään löytyny.. Huomenna vien pissanäytteen labraan, halauavat sulkea raskauden pois.. Muuuut, en jaksa kyl uskoa.. Mut sen näkee huomenna : )

Ihanaa kesäpäivää teille tytöt!!

Löysinpäs tälläisen kivan oloisen foorumin, vauvakuumeen pyörteissä kun nettiin lähin surffailemaan, ja tuota Perhekerhon keskustelupalstaa kun ei enää näytä olevan...!? Mulla vielä yksi kokonainen pillerilevy + 1 vajaa levyllinen, jokka olis tarkotus napsia vielä poskeen, sitten alkaisi vauvelin yritys... ja malttamattomana sitä päivää täällä odotellaan... Josko tämä aika menisi edes vähän rivakammin täälä kanssa sisarten seurassa... =D tai sitten tulen entistä malttamattomammaksi... Olisi ihanaa kun olisi tälläinen paikka jonne purkaa itseänsä aina kun siltä tuntuisi... ja saada ehkä uusia kaveriakin... =) 

No Dark, joko testasit =)

Tervetuloa joukkoon Jenhy, tänne saa tosiaan purkaa ihan kaiken mitä mielen päällä on ja löytyy monta lohduttajaa! Oon oikein odottanut että koska saisin tulla tänne takaisin kun esikoisen LA-foorumi hiljentyi tuossa keväällä lähes täysin =/

Omaa napaa, jännittää!! Hormoninäppyjen lisäksi on nyt eilen ja tänään lauennut herumisrefleksi pari kertaa, tosin ilman minkään herumista. Esikoisesta mulla oli tätä myös, mutta silloin en tiennyt sen olevan tätä. Painon tunnetta alavatsassa, ihme turvotuksia ja vihlaisuja...onko mulla vaan vilkas mielikuvitus?! Ei tää voi taas käydä näin naurettavan helposti, ei vaan voi?!!?! Pakko käydä loppuviikosta ostaan testi jos ei tätiä vielä näy, eihän tätä kenenkään pää kestä =S

Untamoinen, tervetuloa joukkoon! Meillä yritystä vasta vähänlaisesti. Raskauduttiin viime elokuussa ja km tuli rv 12 paikkeilla syksyllä.. Km:n jälkeen aktiivisia yrityskertoja ollut kaksi. Sen jälkeen pidettiin taukoa, kun sain viran 4 kk koeajalla.. Ajateltiin olevan parempi, ettei kesken koeajan joutuisi kertomaan raskaudesta. Tämän nykyisen kierron jälkeen piti aloittaa "yrittäminen" uudelleen :) Nyt on kuitenkin käynyt niin, että kierrossa eletään tänään päivää 34/28. Vielä jännätään! En ole vielä testiä tehnyt.
Kysyit tuosta, voiko oma pää sekoittaa kierron... Olen kyllä sitä mieltä, että voi! Muutamia esimerkkejä olen tavannut. Niinkin kurjaa kuin se onkin! :)

Dark, oletko sinäkin vielä estynyt testin teolta? Itse en uskaltanut tehdä vielä.. Ajattelin, että jos kuitenkin tulee se nega. Toki voihan hgc-taso olla sen verran matalampikin.. Katson maksimissaan vielä pari päivää ja sitten totuuden hetki kyllä koittaa. Viime raskaudessa plussasin, kun menkat oli 5pv myöhässä eli elettiin kp 32/28.  Vieläkin olen samoilla tuntemuksilla kuin sinäkin.. Oireet ovat toki selitettävissä muullakin syyllä.. Mutta tottakai haluan ajatella tärpänneen! Ja sinunkin! :)

appelsiini, harmi tädin vierailu. Vaikka ehkä olikin odotettavissa... aina silti tuntuu yhtä "ontolta"... en osaa oikein pukea kunnolla sanoiksi, mitä ajan takaa... mutta ymmärrät varmasti pointin. Ei muuta kuin uuteen yritykseen! :)

Onnea Emby virstanpylväästä! Ja toivottavasti kaikki on sinulla hyvin! Varmasti tuli kauhea tunne kokea samanlaisia kipuja! Toivottavasti tilanne selviää! :) Ja tosiaan en vielä testaillut.. jotenkin haluan odotella vielä pari päivää... sen negan näkeminen on niin pysäyttävää! Mutta tosiaan epänormaalia minulle, ettei kuukautisia kuulu. Kertaakaan ei ole jääneet poies (ilman raskautta tietty :)). Huomenna menkat ovat siis viikon myöhässä.. Kertovälikin aina ollut tasainen.. neljäs kierto km:n jälkeen oli jo normailisoitunut. Joten normaalia tämä ei ole..... katsellaan :)

Jenhy, tervetuloa! Minusta on ollut ihanaa jakaa täällä aivoituksia, niin iloisia kuin surullisiakin. Täällä saa erillaista tukea jotenkin :) Jaaha, teillä siis pienen ajan päästä aloitetaan yrittäminen :) Onnea!

Tirri, toivotaan että olisi tärpännyt!! Olisihan se upeaa jos kaikki sujuu nopeasti ja vaivatta :) Toki minun mielestä jokainen ansaitsisi sen... :D

tämä painuu nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna palata jälleen työmaalle. Vielä olisi 4 työpäivää ennen minilomaa :) Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! <3

appelsiini
Pahoittelut tädin kyläilystä :( Peukut pystyssä seuraavalle kierrolle!

untamoinen
Vauvan toivominen voi sekoittaa kyl kierrot, koska se aiheuttaa ilmeisesti jonkintasosta stressiä. Mä oon samaa mieltä, kun alkaiskin koulu pian niin vois vihsoinkin olla vähän enemmän jotain muuta mietittävää..! :P

Emby^
Lukaisinkin sun blogia sieltä alkupäästä jossa kerroit siitä isosta leikkauksesta... Itkuhan siitä tuli ja kun olin pistänyt sit soimaan sen Laura Närhen (jos nyt muistin oikein) Mä annan sut pois, itkin ku voimaton :( Mä oon niin pahoillani siitä mitä oot joutunut kokemaan... Jaksamisia ja toivottavasti nyt sitten ku pääsette alottaan, tärppäis ja pikkuinen kiinnittyis oikeaan paikkaan ja saisit nyytin syliin <3 jaksuja ja onnea! :)

Jenhy
Tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon!
Tästä on toisinaan ollut apunsa - toisinaan tänne kirjottaminen ainakin itsellä pistää ajattelemaan omia ja muiden asioita niin paljon että oikeen alkaa masentaa kun haluaa sitä vauvaa niiiiiiin paljon. Täältä saa vertaistukea - meillä ymmärrystä riittää siihen, miten se kaks viivaa testissä merkkaakin niin paljon yhtäkkiä, kuinka paljon kateutta aiheuttaa nähdä pariskunnat vauvoineen tai naiset maha pystyssä tuolla jossain kulkien... :) Tervetuloa! :D

Tirri
Mulla ihan samanlainen olo, ettei pää kestä kun tätiä ei näy, alavatsaa juilii ja vihloo, itkustusoloja pienistäkin asioita, eilen rupesin illalla itkemään miehelle kun kerroin että olin joutunut syömään leipää, josta nyppäsin jonkun töhnän pois ennen syömistä. :D Painon tunnetta, pahaa oloa, hikoilua, vessassa juoksemista... ÄRH! ja helpointa olis selvittää testi tekemällä juu-u...

vuononvaltiatar
Mä ajattelin että jos ei eritykään tarpeeksi HCG:tä virtsaan vielä, entä jos virtsa onkin liian laimeaa (jos oon juonu liikaa) ja jostain syystä viiva jättää ilmestymättä... Samoilla tuntemuksilla siis mennään täällä myös. Haluan hirveesti tärppiä, sekä mulle että kaikille muille jotka sitä toivovat. :) Oi, vietä sitten rentouttava miniloma!! :)

Omanapa

ÄRH. En uskaltanut tehdä testiä :( eilen ja tänään istuin testi kädessä vessassa ja ei vaan kantti kestä.  Entä jos se nega tuleekin? Toisaalta mulla on jo 9 päivää myöhässä nyt, ja pitäishän sen näyttää.

Oireet tuntuu olevan aina selitettävissä muulla syyllä...
Mä mietin, että miten voikaan olla menkkamaisia kipuja alavatsassa ilman menkkoja yli viikon verran jo? Ei minun  pieni pääni oikein ymmärrä... Oon ollu ihan pihalla näitten olojeni kanssa ja miettiny aamulla testi kädessä - joko olis nyt mun vuoro..? Mutten uskalla kuitenkaan.
Jos vaan sitä kattois sitten sen pisimmän kierron mukaan... jonka jälkeen ollu tasasta 30... Jos menee yli 44 päivää niin sitten jos testais? ja jos näyttää negaa, mä kyllä revin jonkun testitikun tuhansiks palasiks ja heitän pönttöön paketteineen päivineen :( No ei... Sit kyllä se on soitto lääkäriin ja toivottava että joku ottaa tosissaan...

Itkeny oon ihan kummista syistä. Menkkoja ei näy missään. Testin teko olis helppoa ku hengittäminen - mut jotenkin se - että plussaa niin toivoo ja odottaa, ei osaa kuvitella enää niitä kahta viivaa ja sitä olotilaa mikä niiden näkemisestä tulee - se pelottaa. Ei osaa kuvitella sitä kuinka paljon sitä pettyy siihen yhden viivan näkemiseen - sekin pelottaa. HUOH.

Kp39/30

Hei kaikille!

Dark, kuvittelen juuri samaa tuon HCG:n kanssa... nyt kun on niin kuuma niin tulee juotua paljon normaalia enempi... ei haluaisi sitä negaakaan katsella :) Ymmärrän niin, että testin teko kauhistuttaa.. hemmetti itellä ihan sama homma... jotenkin vaan uskottelee itselleen, että kannattaa venata vielä pari päivää... mutta mites sitten jos tuleekin negaa aina vaan ja kuukautisia ei kuulu? missä vika? pää hajoaa  "poks"  :D Ja kiitos, tiedän jo etukäteen nauttivani lomasta! <3 Saa uida järvivedessä monta kertaa päivässä ja nähdä rakkaita ihmisiä :) Mikä sen parempaa.. vielä olisi tietty ihanampaa kertoa siellä raskautumisesta... joten ennen torstaita kyllä teen testin! Ehkä :D :D

täällä jatketaan ihmettelyä kp 35/28 :)

Kiitoksia vaan kaikille mukavasta vastaanotosta! Jännitän jo kovasti teidän muutaman vuoksi, että sanon jo minäkin, että tehkäähän ne testit jo!!! =D

Nyt testiä kehiin! Täällä suapi jännätä muiden puolesta!
Dark Meille on tulossa pikkuinen poitsu. :) Ylihuomenna tulee viikkoja täyteen jo 36. Nyt olis aika jo se plussa sullekin tulla, pidän peukkuja!

Dark mä niin tunnistan tuon, että toivo elää niin kauan kun ei tiedä  suuntaan tai toiseen! Esikoisesta sain vain haamuviivoja vaikka menkat oli jo toista viikkoa myöhässä, sit en uskaltanut tehdä enää uutta testiä kun pelkäsin, että entäs jos se onkin nega?!! Kai halusin edes kuvitella olevani raskaana jonkin aikaa jos en vaikka olisikaan oikeasti...

Omaa napaa, maidon heruminen on jatkunut tänään oikein urakalla, vähän väliä tuntuu herumisrefleksi. Testinkin tein jo aamulla, hölmö, negaahan se näytti kun menkat pitäis alkaa vasta keskiviikkona!! *ärr* täytyy säästää toinen testi viikonlopulle. Esikoisestakin sain ne haamuviivat vasta viikoilla 5+, saas nähdä meneekö nyt yhtä pitkään...silloinkin olin ihan varma raskaudesta vaikka eka testi olikin nega, nyt on vähän samat fiilikset. Tai siis että en ymmärrä mistä muusta tää heruminen vois johtua, kun ei imetyksen lopettamisen jälkeen oo kertaakaan tällaista tullut, eikä mulla imettäessäkään tälleen herunut! Miehelle en oo sanonut vielä mitään, jos plussa tulee niin jätän sit vaan vessan pöydälle viivat nähtäviksi *hih* mutta juu, sen verran uskon oloihini että tein jo uuden tickerin ;)

Tervetuloa uudet!! : ) <3

Dark, : ) ..jjuu, itkuhan siinä ittelläänki pääsee, kun noita omia juttujaan lukee.. Enää se asian miettiminen / läpikäyminen ei niin tee pahaa.. Flashbäkkejä tulee sairaalasta edelleen.. Mä toivon myös, et miekkosen siittiöt olis tällä kertaa niin fiksuja, et menis tonne vasemmalle tekemään pesää : ) <3 Eiköhän se meidän kaikkien aika oo jossain vaiheessa saada se lapsi, jos sitä oikein haluaa, tavalla tai toisella..

..tavasta tai toisesta, niin mun siskolla on suloinen kohta viis vuotias filipiineiltä adoptoitu poika. Mun kummipoika <3 : )

vuononvaltiatar, kaikki on tosiaan hyvin. Ja tänään vein sen virtanäytteen labraan mistä ottivat raskaustestin, noh, negahan se oli. Niinko tiesinki jo. : )
Menkkoja odotellessa, pitäis alkaa viikonloppuna.. Oikein ihanaa minilomaa sulle!! Sen neljä (kolme) päivää jaksaa vaikka päällä seisten : )

vuononvaltiatar
Oi onnea testailuun sitten!!
Ja jos sulla on ollu kierrot suht tasasia, kyllä uskallat testata piankin! :)
Ihanaa ku itselläki olis ees pikkasen lomaa... No, nautitaan lomista sitten joskus :D

Kcatri
Oi, ihanaa onnea poikalupauksesta <3 täytyykin kipasta lukemaan sitten synnytyskertomus kun sen aika tulee ;)

Tirri
Oi, voi kun niin toivon et saat plussan. :)
Mä niin haluaisin tuntea olevani raskaana ja elää niin kuin raskaana oleva ja äää... silittää vatsaa ja nähdä pienen ultrassa...

omanapa...
Juu toivo eli... Tähän aamuun asti. Testi kädessä kipitin vessaan ja no, testin teko jäi siihen. Housuihin ilmestynyt ruskea tuhru kertonee kaiken. Tuhruilua koko päivän ja testi jäi altaanreunalle. Kipuja ei oo ollu, kaippa ne kärsin sitten jo viikon ajan ennen menkkoja - ARGH.

Masentaa, pännii, ahdistaa. Näinpä se kai menee joka kerta kun täti kyläilee. Ja mieli voi mennä pimeisiin paikkoihin - kuinka sitä onkaan miettinyt tänään etten tuu koskaan pitelemään omaa lasta sylissä, etten ikinä saa silittää kasvavaa vatsaani... Että kuinka sitä voisi alkaa varautua siihen, ettei lasta tuu lainkaan, että täytyis säästää rahaa lapsettomuushoitoihin... Mitä sitä voikaan pieni pettynyt mieli kehitellä...

Miehelle sanoin aamulla näin käyneen, hän halasi ja vaikutti pettyneeltä, sanoi vain että kyllä vielä meidän vuoro tulee. Mä niin toivoisin sitä.. Jää nähtäväksi.

Töissä näin niin monia raskaana olevia naisia, että rupes kateuden pistokset tuntumaan aikalailla. Mahtaaakohan ne huomata mun kaipaavan katseen kun vilkaisen söpöä vauvavatsaa ja katson muualle. Ei voi tietää.

kp1/30-40

Huomenta kaikille :)

voi ei Dark! emoticon Mä olin niin vakuuttunut, että sulla olisi vihdoin tärpännyt! Pahoitteluni sinulle! Oma tilanteeni ei ole yhtään eri; päätin tänään tehdä testin aamulla. Pidin huolen siitä, etten juo liian paljoa iltaaikaan jne jne... Aamulla kun pääsin vessaan asti, niin tätihän se sieltä aurinkoisesti tervehti ja pahoitteli myöhästymistään! Muuten kaikki ihan OK, mutta ihmetyttää vaan tämä viivässtyminen! Kun tosiaan ei olla touhuiltu tämän kierron aikana ilman ehkäisyä.... tosi outoa... enkä ole stressannut, odottanut vaan seuraavaa kiertoa kuin kuuta nousevaa...  Tämän johdosta vituttaa, kun tärppipäivät olisi normaalisti osuneet tämän meidän matkan ajalle... Olisi voinut keskittyä toisiimme pelkästään. Mutta nyt menee tää ens kiertokin ihan plörinäksi, kun ei nähdä kun v-loppuisin :( Että näin.

Tirri, täällä edelleen jännätään sun puolesta! Jokos kohta on testin paikka? :)

Emby, hienoa kuulla asioiden olevan kohdallaan :) Ei muuta kuin odotteleen ovista ;-) Tosiaan lomatunnelmat vähän latistuivat, kun oli tarkoitus keskittyä pupuiluun :) Tää Kajaanin matka on vuosittain meille aina sellainen minihäämatka tavallaan... Pupuiliinto täyttää meit aina :) Se on se pohjoisen taika :D :D

kp 1/29-28-28-35 (huoh)

Heipsan kaikille, pahoittelut ei-raskautuneille ja onnittelut plussanneille.
Meillä vielä muutama viikko loman alkuun, mutta ei enää tunnu niin pitkälle ajalle varsinkin kun tulevana viikonloppuna on ensimmäinen hääpäivä ja lähdetään sitä viettämään Tallinnan meripäiville (IhQ).
Taas jotenkin tyhjä olo koko vauvaprojektin puolesta, kun kuukausi toisen jälkeen elätellyt toiveita ja mitään ei tapahdu. Mehän ei enää olla ihan nuoria, mutta antoi kyllä toivoa se hyvän ystävän (40+ ensisynnyttäjä)  vauvan syntymä myös mulle ja mullahan ikää on siis 34 v.  Ja samasta ketjusta lainattujen sanojen mukaan: Jaksan vielä kuitenkin toivoa, että joskus ja jollain lailla se vauva myös meille tulee.

Pahoittelut ja rutistukset, Dark ja vuononvaltiatar! Tiiän niin hyvin miltä tuo tuntuu... Liian monta kertaa on mullakin ollu täti myöhässä ja jo on ehtiny ajatella, että entä jos... Oikeastaan, ehtii olla jo varma. Ja sitten se täti tulla huristaa kylään, pahimmillaan kaksi viikkoa myöhässä. Tämä sattui häämatkalla, ja toiseksi viimeisenä päivänä tuli kamala olo ja vuoto alkoi. Itku pääsi. Ei jääny hyvät fiilikset siitä reissusta.

Tirri, pari päivää odottelet ja uutta testiä vaan kehiin :) Ainaki tuo sun oireet kuulostaa lupaavilta :)

Jenhy, itsekkin aika uusi olen täällä, mutta silti, tervetuloa :)

omanapa. Olen vahvasti päättäny, etten enää mieti, että nyt mun täytyy tulla raskaaksi. Meen Saksaan kuun vaihteessa ja ootan nyt sitä reissua ja sitten koulun alkua. Oon väsyny tähän yrittämiseen. Argh. Nyt on kp6 ja aiemmin tässä vaiheessa alkais yritys, mutta tästä lähtien meillä harrastetaan seksiä vain, kun siltä tuntuu. Tämä päätetty! *nuija pöytään* Käyn silti täällä teidän kanssa jakamassa ajatuksia, en hylkää tätä foorumia :) On niin mukavaa lukea muiden kokemuksia samasta tilanteesta!

Sateista, mutta toivorikasta heinäkuuta, tytöt! emoticon

PS. Siskon koira on mulla tämän päivän hoidossa. Hitaasti kuluu minuutit. Lukitsin sen pesuhuoneeseen, kun se koko ajan juoksi ympyrää ja hajotti paikkoja ja kiusasi muita eläimiä. Ja nyt se vikisee ja haukkuu, eikä voi pitää sateen takia ulkonakaan... Tulen hulluksi.

Heippa hei!
Löysin hiljattain tämän sivuston ja ajattelin liittyä joukkoon =) Minä olen 25v ja mieheni 27v. Raskaaksi ollaan yritetty reilun vuoden. Talvella mulla todettiin pco joten hoidoissa ollaan oltu nyt talvesta saakka ja tällä hetkellä ekaa kertaa mahis olla raskaana, ultrassa näkyi kp 15, 20mm follikkeli ja sen irtoaminen varmistettiin pregnyl-pistoksella. Testaamaan pääsen vasta 18.7, kovasti jännittää josko vihdoin ois tärpännyt vaikka uskonpuute on kieltämättä kova, ei jotenkin jaksa uskoa niin suurta onnea omalle kohdalle... Mutta maailman ihanintahan se olisi tulla raskaaksi tämän vuoden aikana=) Tsemppiä kaikille ja toivotaan paljon plussia!! emoticon

Takaisin