Nonni, kuulostaa siltä että useampiki on suunnitellu elämäntaparemonttia, joten ruetaanko yhdessä kaikki? :) Tässähän se menee samalla kun vauvaa yritetään, kun elämäntavat vaikuttaa niin paljon siihen raskautumiseenkin. Millä tavalla ootte ajatelleet muuttaa elämäntapojanne? Minä oon ajatellu vähentää makean syömistä ja syödä terveellisemmin ja säännöllisemmin. Lisäksi oon jättäny jo kauan sitten perunat, pastat ja riisin pois, ja sillä linjalla jatkan. Eli paljon salaattia, vihanneksia ja hedelmiä sekä lihaa ja rasvaisia maitotuotteita (rasvahan siis ei ole epäterveellistä, vaan rasvattomuus!) Sitten jos lisäisi ulkoilua :)
Dark, stressi on kyllä paha, se vaikuttaa vähän kaikkeen :/ Mulla on ollut tämä vuosi kyllä kamalasti stressiä, kun on ollut vanhempien avioerot, neljä muuttoa, ja tämä vauvan yrittäminen ja aina epäonnistuminen. Eikä siitä stressistä pääse oikeen mitenkään irti...
Oi, onnittelut opiskelupaikasta! Minä haaveilin kans aiemmin kätilönammatista, mutta eivät sitten ottaneet mua sinne 2009. Noo, ehkä musta tuleekin parempi terveydenhoitaja sitten :) Mutta molemmat ollaan sitten aika paljon vauvojen kanssa tekemisissä tulevaisuudessa! Noni, pakko saada vauvat ennen ku valmistutaan, muutenhan me masennutaan täysin töissä kun nähdään jatkuvasti masuja ja vauvoja... :)
Mää sanon nyt Dark, testaa varalta, eihän sitä oo pakko odottaa mitään :)
Määki oon miettiny tuota tero+clomi-yhdistelmää, pitää kysyä gyneltä ku sinne ens kuussa pääsen. Clomeissa on vaan se, että lisäävät monikkoraskauden riskiä. Mies kun sen kuuli niin sanoi, että yritetäänpä vielä sitä yhtä vaan :D
appelsiini, hienoa, että pyysit ja sait anteeksi, mutta jos ystäväsi on oikea ystävä, niin hän kyllä ymmärtää, että totta kai se sinua kirpaisee, kun itsekin yrität. Itsellä kanssa paras ystävä odotti keväällä, ja kyllä se välillä pahalta tuntui, ja hän ymmärsi sen. Olin kuitenkin niin paljon tukena kuin mahdollista :) Valitettavasti se päättyi sitten keskenmenoon ja siinä sitten olin tukena kanssa. Että kyllä tuossa tilanteessa ystävää tarvitaan puolin jos toisinkin.
Kevätneito-81, tervetuloa :) Tsemppiä yritykseen!
omanapa: Ovis taitaa olla näinä päivinä. Ainaki valkovuoto on muuttunu vetisemmäksi. Nyt siis heilutellaan lakanoita seuraavan viikon ;) Eilen kokeilin uutta juttua, eli enpä käynytkään pesulla ollenkaan seksin jälkeen vaan nakkasin jalat seinää vasten ja pepun tyynyn päälle ehkä puoleksi tunniksi ja sitten aloin vaan nukkumaan. Taidanpa tehdä niin tämän kierron :) Normaalisti siis hyppään samantien pystyyn ja pesulle, ettei valu sänkyyn. Miten te muut teette?
kp 14/23-46
yk 11