Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Nella <3 ihana uutinen!

Toivottavasti Tupsukalla ja Darkilla tulis plussat nyt, oireet ainakin kertovat kaikennäköistä ;)

Tervetuloa Tirri! :)

omaa:
menkat ovat nyt n, viikon myöhässä... viikonloppuna oli oireita et alkais menkat mut eipä ole näkyny.. oon tehny kaks negatiivistä raskaustestiä, toisen tänä aamuna.... eli nyt vaan odotellaan menkkoja alkavaksi. keskenmeno tais todella sotkea mun kierron. pitänee varmaan ottaa se ovistesti käyttöön, et tietää suunnilleen et missä mennään..turhauttavaa tää kuitenkin on... 

Appelsiini: Mullakin ne menkat näköjään meni keskenmenon myötä sekaisin, ei oo ovista näkynyt ainakaan testien perusteella...viikon jo testaillut.

vuononvaltiatar, joo jänniä aikoja elellään - yhäkin, täti vieläkin myöhässä! Nyt mietinkin uskallanko jo huomenna testata. Nyt pitäis menkkojen mukaan olla
viikkoja 4+3-5 kaippa pitäis jo testissä näkyä. Jännittää vaan jos sieltä se nega tuliskin... :(

nella^ hienoo loistavaa, onnittelut! nyis mut kans mukaas odottajiin! :)
tarrasukkia ja enkeleitä matkalle mukaan <3

tervetuloa tirri! :) täällä on joo tuntunut itsestä kans et olis enemmän jutustelua :) Ja onnea vihreästä valosta! :) toivottavasti matka toiskin sitten kivoja asioita
mukanaan! ;)

tupsukka
Onnea uuden työpaikan johdosta! :)
No, mulla kans ollu semmonen ihmeellinen etova olo välillä ja miettinyt että onko vaan kuviteltua kun on niin vähäistä... Mut mistä sitä koskaan tietää!
Toivottavasti plussa siellä kans tulis! Mä en tiiä koska uskaltaisin testata. Oon vielä ihan tuitui, kolmea työtä tehdessä ei oikeen jaksa mitään (lue:kerkeä)
miettiä. Nyt ihan vaan stressin vähentämiseksi luovuin yhdestä ja sovin molempien työpaikkojen kanssa, että saisin edes yhden vapaapäivän viikossa, että jaksan.
Nauti nyt kuitenkin viikonlopuista ja koita jaksaa tehdä töitä! :)

appelsiini
Mulla meni viime vuonna keskenmenon jälkeen (tai siten johtuis pillereistä en tiedä) kierrot ihan sekasin,
oli ens 80-70.. jne. kunnes tasottu 30 ja negatiivisia testejä tuli tehtyä tusinoittain. Toivottavasti ei sulla mee ihan niin sekasin, ja oottele rauhassa,
käy vaikka yksityisellä gynellä jos ei ala kuulua ja testi näyttää negaa. kierrot ainakin mun tietääkseni pitkittyy jos ei ovuloi - joten voi olla ettet sit
ookkaan tässä kierrossa ovuloinut? en tiedä. eikä näistä tiedä oikeen kunnolla lääkäritkään mistä johtuu moinen... Tsemppiä ja jaksuja sinne!

omanapa
tätiä ei kuulu eikä näy. päätä särkee - väsyttää - kiukuttaa... valkovuoto pysyy runsaana, oon tosi uupunu ollu nyt. nännit on vaan kosketukselle arat
ja muutenkin sinänsä vähäiset oireet. silti kuitenkin jotain on ja fiilis on ja pysyy. Kaippa sitä kohta pitäis uskaltautua testaamaan mutta kun silti pelkään
sitä pettymystä ja viivatonta tikkua naaman eessä. 23.6 tunsin ihan karseen viiltävän kivun mahassa ja tuli mieleen et olisko ollu kiinnittyminen sit sillon, koska
oireet alko seuraavana sunnuntaina. jaa-a... ottaa päähän! :(

kp34/30

lisäys
aijoo ja lämpö on ollu nyt kohollaan. 37.1-37.3 ollu nyt joka ikinen päivä.
ihmehuimaus tuli eilen illalla ja sitten semmonen ihme sydämentykytys yhtäkkiä sunnuntaina... miten voikaan olla näin vahva olo siitä että on raskaana!

Uskaltautuisko sitä aamulla testaamaan?

Huomenta väelle! :)

onnea Tupsukka työpaikkasi johdosta, hieno homma! :) Mulla kävi kanssa noin, että kesälomat meni... vaihdoin juuri toukokuun vaihteessa työpaikan :) Ja teillä siis kanssa jännätään, onko tärpännyt :) Peukut ja varpaat pystyssä!

Emby, onko pitkäkin kesäloma tiedossa? Itsekin niin kaipisin pidempää lomaa... viimeiset neljä kesää on tullut tehtyä töitä (3 ekaa opiskelujen aikana ja viimeinen pitkäaikaista sijaisuutta tehdessä)... ja nyt tuli tämä työpaikan vaihdos tähän väliin.... mutta siksi juuri päädyin ottamaan pari päivää palkatonta vapaata + kertyneet ylityöpäivät niin saa vähän enempi hengähtää :)

appelsiini, alkaa varmaan niin jo jännittään jos kuitenkin olisi tärpännyt? Eihän sitä tiedä :) Toki onhan km voinut sotkea kiertoa, toisilla sotkeentuu enemmin ja toisilla vähemmin... toivottavasti tilanne ratkeasi johonkin suuhtaan, niin ei tartte epätietoisuudessa ainaskaan elää! :)

Dark, vielä vaan te saatte jännätä siellä! Tulis nyt jo se plussa ruutuun <3 Kyllähän noista teikäläisen oireista niitä raskausoireita löytyisi! :) Mutta toivotaan sen plussan pärähtävän :)

ja lopuksi vielä vähän omaa napaa: itsellä menossa kp 30/28.. nyt jo kolmen kk:n ajan kierto on ollut normaalit 28pv, kun km:n jälkeen oli kolme ekaa kiertoa n.30 päivää... ihmetyttää nyt vaan, missä ne mun menkat luuraa? Mitä jollei ne tulekaan :) Ei ole nääs mitään merkkejä verenvuodosta ollut... ehkä kierto on nyt jostain syystä pidempi.. mutta en ole stressannut näitä vauvajuttuja nyt ollenkaan samalla lailla kúin keväällä... ihme juttu... oireisto on ollut ihan normaalia...

sorruin maanantaina kahvia juomaan reilun mukillisen --> sydän tykytti vielä nukkumaan mennessä ja verensokerit laskivat nopeasti alemmas... kun meikäläisen täytyy syödä samalla kahvin kanssa, muuten tulee näitä oireita.. Lisäksi kun ajelin autolla, niin tuntui tajunnantason heikkenevän ja etovan olon kaarteissa... luultavasti aiheuttaja oli vaan kofeiini, mutta... ...

Tässä kuussa ei siis olla yritetty raskautua ja ollaan ehkäisyä on/offina käytetty.. jos nyt on käynyt niin, että raskautuminen on tapahtunut, ovulaatio on kyllä tapahtunut ihan kierron loppuajasta.. olen ihan ymmälläni... kierto ei ole koskaan ollut sillai myöhässä enempää kuin yhden päivän... täytyy siis vain katsella...

Arhippa:  aijjaa? mä en alottanu testaamista viel täs kierrossa. mut taidampa koht alottaa. viimeksikin tulin heti raskaaksi kun testailin kiertoa. toivottavasti nyt tärppäis yhtä helposti sit :) toivottavasti sullakin kierto alkais normalisoitumaan pian! :)

Dark: voi ei... kumpa mun kierto ei noin sekasin menis. hmhp... TESTASITKO ? pliis testaa, oon jännänny sun puolesta jo niin paljon että mä ansaitsen tietää :DDD

vuononvaltijatar: täytyy myöntää et pari kertaa on käyny mielessä et jos joku tuolla massussa olisikin, mut toisaalta ne negatiiviset testit kertoo puolestaan. vaikkei niihinkään kannata uskoa. tein viimeksikin kaksi negatiivistä testiä ennen ku tein sit lopulta plussan.. että että.. ja hei, mistäs sitä tietää jos sulla olis pienokainen massussa? aattelitko koska testailla? :) iiikk, jänskään sunkin puolesta <3

Dark, kuulostaa aika lupaavalta! O.o : ) Pidetään peukkuja!!

vuononvaltiatar, neljä viikkoa olis lomaa.. Hiukan haikeilla fiiliksillä tänään.. Entinen työkaveri tuli käymään töissä ja kerto olevansa viikolla 18 raskaana (mä noita-akkana jo sitä olin uumoillu, vaikka koko ihmistä oo nähy aikoihin! O.o..) .. Nniin, ni kesäloman jälkeen mulla piti alkaa äitiysloma :'( Sitä sitte töissä parkusin yksinäni.. Hullu.. : (

..mut se siitä.. Plussatuulia tytöt!! <3

voimahaleja sinulle Emby!!! Varmasti kesälomaasi varjostaa tietyllä tapaa todella surulliset tunteet... koita vaan jaksaa. Toivottavasti pystyt lomasta kuitenkin nauttimaan ja rentoutumaan! :) Eikä varmaan ollut mukavaa törmätä siihen työtoveriin... aina tuntee pienen pistoksen kateutta yms. törmätessä odottaviin henkilöihin :( Eikä sille vaan mahda mitään :D

appelsiini, mulla on onneksi se, että olen kyllä täysin (lue: muka vakuuttanut itselleni) sinut sen asian kanssa, etten ole vielä raskautunut.. Se olisi työnikin puolesta helpompaa... Vauvaintoilijana äskeisenkin virkkeen toteaminen tuntuu pahalta.... mutta sitä se totuudella olisi. Silti mua pelottaa/jännittää ihan mielettömästi tehdä testiä :) meinaan ainakin katsoa vielä huomisen päivän... sitten mennään jo 31/28(/29).. Jollei huomisenkaan jälkeen ole vuoto alkanut, ei varmaan auta muu kuin testailla :)

Uskalsin aamulla testata... Ainoo ongelma tuli siinä vaiheessa kun testin laskin pöydälle ja odottelin, ettei siihen ilmestynyt kumpaakaan viivaa - se pentele ei
toiminut  lainkaan! :'( kyllä otti päähän!!

vuononvaltiatar
mäkin niin toivoisin sitä plussaa... Raskausoireita joo löytyis millä mitalla mutta kun ikinä tiiä mitkä on oikeesti ja mitkä ei :(
Jotenkin välillä tuntuu ettei sitä koskaan tuu kuitenkaan...
En osaa kuvitella sitä tunnetta jolloin se oikeasti pärähtäis ja oikeesti saisin nyytin syliin.

Sä bongasit ovulaation? Yleensä oviksesta menkkojen alkuun on 14-16pvää joten ne myöhästyy jos ovis tulee myöhässä. Mikä vaan ilmeisesti voi vaikuttaa siihen
eli stressikin yksi tekijä mut mikä vaan voi varmaankin vaikuttaa ja joskus niitä sattuu ihan vaan ilman sen kummempaa selitettävissä olevaa syytä...
Toivottavasti kuitenkin tulis  joku selvyys tilanteeseen!! Pidän peukkuja et oliskin nyt sit menkat karkuteillä ihan muusta syystä! ;) <3

Mä oon ite koittanu asennoituu siihen, että vauva tulee kun tulee, mutta kuitenkin tämmönen oireilu ja menkkojen myöhässäolo aina pistää epäilykset vauhtiin ja
sit ootellaan et koska sitä kehtais ottaa selvää ootetaanko vai ei ja sit pelkää ettei toivottua tulosta tuu jne... ARGH!

appelsiini
Toivon todella ettei sun kierto mee niin sekasin kun mun, se oli raastavaa aikaa -.- toivottavasti oliskin sitte joku myöhästynyt ovis ja plussa tuliskin sitten
vähän myöhässä? :)
Masentaa hieman toi testin toimimattomuus. Negatkinhan voi joskus olla vääriä - ainakin näin oon kuullu? Ku onhan niissäkin niitä susiversioita.
Tuli mieleeni mennä lääkärille valitteleen oloani ja sitä kautta sit päästä johonkin testeihin, jos onkin jotain muuta vialla sais samalla tietää sen sitten.
Kuitenkin kun kreetalla miehen kans oltiin niin jos sieltä olis napannu jotain ja samalla vois pyytää jos ne kattois ku kierrot muutenkin heitelleet et
onko sille mitään tehtävissä ku lasta ollaan vuos toivottu.

Emby^
Voi ei :( Toi on niin raskasta! Ei oo hullua parkua tuollasta asiaa, hyvä vaan et päästää tunteitaan ulos niin siitä voi joskus päästä yli. :)
Mulla tulee kohta vuosi siitä, kun meni eka raskaus kesken, ja on siitäkin jo jonkun aikaa ku vauvan olis pitäny syntyä... Haikee olo on välillä ja noin, mutta kyllä
se ajallaan helpottanee... Aina säilyy muistoissa mut joskus se ei enää tunnu niin pahalta ku ennen. sitä aikaa odotellen... Toivottavasti nyt sit seuraava
raskaus menis loistavasti! :) tsemppiä <3

omanapa
Aamuinen testi ottanu päähän tänään koko päivän. Väsyttäny ja ketuttanu.
Kaupassa kun autoin työnantajaa (henk.koht avustajana) niin käveltiin juomahyllyillä ja siellä rupes etomaan vietävästi ku haisi jotenkin kummallisen pahalle - kysyin häneltä haistaako hän saman... Ei haistanut. Kysyikin sitten, että onkos hajuaisti jotenkin muuten voimistunut viimeaikoina.
Hänelle kerroin lauantaina että voin olla raskaana. Otti tosi hyvin ja muutenkin sovittuna oli että olen väliaikainen apu, ja sovittiin nyt etten käy nostelemassa vaan juuri käyttämässä kaupassa ja laittamassa ruokaa.

Eilen illalla haistoin koiran kanssa ulkona ollessa että joku talossamme paistoi poppareita :D ja oikeanpuoleista rintaa kihelmöi hassusti.
Tiistaina kun toisessa työssä purin elintarvikekuormaa, teelaatikon kun toinen työntekijä avasi, haistoin 2m päähän kuinka voimakkaasti tee haisi.

Lämpö koholla yhä. Valkovuoto yhä runsasta, menkat karkuteillä vieläkin.
Aamuinen pettymys kummittelee mielessä ja oon yrittäny miettiä mitenkä muuten saisin puolivahingossa vastauksen kysymykseen oonko vai enkö oo raskaana.
Menkkakipuja oli jo viikko sitten ja alavatsa tuntuu muutenkin jotenkin oudolta.

Mietin jo lääkäriin menemistä - olon valittelua ja outoja tuntemuksia... josko saisi sitä kautta vastauksen mutta en sitten tiedä. Testaaminen tuntuu niin ylivoimaiselta, tuntuu etten uskalla tehdä sitä - pelkään että sieltä tulee se negatiivinen ja kauhee pettymys ja huoli siitä, missä menkat on. ( tai menis esittämään tyhmää - tunnen jonkun patin jossain ja sit joku tarkistaa ja toteaa että tyttö kuule oot raskaana - mutta en tiiä kehtaako semmosta xD kummat ideat täällä.)

Ja joo-o en tiedä kuinka tyhmää on, mutta oon ruvennu kokeilemaan kohdunnapukkaa
kun käyn suihkussa. Se on nyt tuntunut tosi kovalta, se on tosi ylhäällä ja ei ainakaan tunnu olevan auki. Kun taas yleensä pehmee ja tuntuu että siinä on keskellä joku reiän olonen xD En tiiä, mahtaako kenelläkään olla näistä kokemusta?

Turhauttavuuden huippu tää vauvakuumeilu ja jännäpäivät kun menkat on jo myöhässä -.-

Näillä fiiliksillä tänään...
kp35/30

Dark, äläpäs nyt rämplää sitä kohdun nipukkaa siellä ettet vie pöpöjä sinne ;)
Toivotaan nyt parasta ettäVIHDOIN se ois sun osallesi kolahtanut ,nimittäin Raskaus !!

Tee se testi vaan jo,
eiköhän se kerro kuitenkin tilanteen ja pääset miettimästä ollako vai eikö olla

Kovasti tänne muillekin vauvautumistuulia emoticon

Dark, ei oo totta, miten juuri tuolla kertaa osui virheellinen testi kohdalle.... niitä ei vissiin mielettömän isoa osuutta kaikista testeistä ole? En ole ite ainakaan kauheesti kuullut tota tapahtuva... mutta sehän nyt ei vielä kerro yhtään mitään :D :D  En ole ollenkaan testaillut ovista kierroissa.. meinasin, että seuraavassa kierrossa olisin mielenkiinnosta tikutellut, niin olisi nähnyt, mihin aikaan kierrosta se suurinpiirtein tapahtuu.. joillainhan se voi tapahtua alle viikonkin sisään kuukautisista... Tässä kierrossa alkoi jo muutamia päivä ennen kierron keskikohtaa ovismaiset tuntemukset, jotka jatkuivat about viikon verran.. Sen jälkeen on silloin tällöin tuntunut epämukavuutta alavatsalla missä asennossa vaan... Sillä vaan meinasin, että ovulaation olisi tarvinnut tapahtua myöhemmin kierrossa, kun ei miehen kanssa touhuiltu kierron puolivälissä lainkaan... pelkkää spekulaatiota omalta osaltani siis :) Kunhan ei ainakaan valeraskautta olisi... olisikin ennemmin vaan pitkittynyt kierto... Lisäksi on ollut kieltämättä kyllä outoa, että olen useana yönä viimeisen kahden viikon aikana herännyt puolen yön tietämillä tuskanhiki päällä. Sisälläkään ei ole ollut mitenkään helle. Laittaa vaan mietityttämään... tänään on meneillään kp 31/28... ja tosiaan jollei menkkoja kuulu tänään, teen viimeistään lauantaiaamulla testin.. Sitten riittää tää arvuuttelu! :)

Ja tuntuu varmasti niin kauhealta, kun ei vaan saa varmuutta omaan tilaansa! Uskon täysin. Ja olisin itsekin samalla tavalla kummallisia ideoita päässäni kypsytellyt tilanteen setvimiseksi... Jos toiselle nyt voi todeta, niin oli hupaisaa lukea sinun edellistä viestiäsi :) Toki siinä ei mitään hauskaa ollut, mutta löysin itseni viestistäsi :)

kauheeta, mikä eepos taas syntyi...emoticon

Heipä hei kaikki!

Voi vitsit Dark ku mä oon ihan hulluna jännänny täälä sun puolesta! Nyt äkkiä apteekkiin ja ostat vaikka kolme testiä ni ainaki varmasti joku toimii!! :D

omia juttuja: Mä oon nyt tikutellu ovista maanataista asti. Maanantaina tikkuun tuli haamuviiva ja testis lukee et pitää olla yhtä vahva ku se viiva mistä näkee et se testi toimii ja sen jälkeen ei oo tullu edes sitä haamua!! Raivostuttavaa. Ens kierrolle ostan 20 tikkua ja testaan joka perhanan päivä :D

Välillä tuntuu että alkaa jo usko loppua ku moni kaveri on raskaana ja tälläki sivulla hehkutetaan vähän väliä positiivista testiä :( kateus, tuo tunteista pahin.. Ja varsinki nyt ku ei saa edes sitä ovulaatiota bongattua ni mieleen hiipii pelko että jos mä en ovuloi ollenkaan..

Kaikesta huolimatta vilpittömästi onnea kaikille plussanneille ja paljon paljon plussatuulia meille yrittäjille :)

ginessa
Oiiii säkin oot jo noooin pitkällä! <3 Kumpikas tulossa? :)
Mä niin kans toivoisin että olis jo osunu, vuos kuitenkin pöllöilty ilman ehkäsyä.
En sitten vaan tiiä missä vaiheessa pitäis ottaa yhteyttä ja mihin jos plussaa ei ala kuulua... Täytyy varmaan käydä hakemassa testi joku päivä ja testata vihdoinkin.

Joo en mä enää rämpläile, ei siitä hyötyä oo kuitenkaan, varsinkaan kun ei kuitenkaan tiiä miltä sen pitäis tuntua ja millanen sen pitäis olla... :D Turhaa päänvaivaa vaan. Toisaalta eihän ne miehenkään värkit pöpöttömiä oo ;) hehheh...

vuononvaltiatar
No sehän mua siinä otti kans päähän et miten just nyt sit ku ite halusin vihdoinkin testata ja testi pirulainen ei toimi! On mulla viime kesänä kans yks testi jättäny
toimimatta - ja se oli sillon kans ku eka raskaus oli jo lähteny käyntiin :D jos olis joku ennusmerkki....? :D Häviävän pieni määrähän niistä jättää toimimatta - jälleen osu vaan kohdalle. :( Viimeks tosin puikko - nyt liuska.

Kierrot kuitenkin aina voi heitellä syystä sun toisesta - miten raastavaa onkaan olla nainen!! xP (vauvakuumtta poteva sellainen)
Voihan se olla et sulla ovis olis sit tapahtunu myöhemmin - mistä sitäkään tietää. Mut toivottavasti nyt pian tulis sullakin selvyys! :)

Hienoo että sain ees jonkun sitten huvittumaan! :D
Varmuuden saaminen tois vaan rauhan ja vois oikeesti ruveta elämään niinkuin olis raskaana... joku varmaan miettii että miksei jo nyt, mutta musta tuntuu jos alan
nyt muuttamaan tapoja ennenko tiedän varmuudella, niin petyn vaan enemmän jos se täti pärähtää punaisella ferrarillaan sitten just ku on ollu semmonen olo
- varma siitä et on raskaana... en mä tiedä.

Sitä kun miettii kuitenkin et kuin kivaa se olis ja sit miettii et miten sen sais silleen puolvahingossa tietää :D ja sit tulee mieleen mennä esittään tyhmää XD

toivottavasti lauantaina tulis positiivisia uutisia;)

Lau-ra
Mä meen varmaan heti ku rupee tuntuu lisää ja näyttään ettei menkkoja tuu olleskaa, kierrot niin sekasin kuitenkin et en uskalla luottaa pelkkään menkkojen poissaoloon
kai... Voiski luottaa siihen - kaikki olis niin helppoa! :D

Mä en oo vielä ikinä tikuttanu ovista, jos mulla menkat alkaa, niin tilaan kaks pakettia ja sitten testaan niin monta kertaa et bongaan ovuloinko lainkaan
ja sit sais puuhailut ajotettua. Vois mittailla aamulämpöjäkin kierron alusta asti.

Mulla kans samanlainen fiilinki välillä, et usko loppuu - niin monet naiset ku käveleekin mahan taikka vaunujen (tai kummankin) kera vastaan niin iskee kateus ja
sit semmonen epätoivo - mitä jos en ite koskaan nää sitä plussaa enää testissä ja mitä jos en koskaan saa silittää kasvavaa mahaani ja joskus synnyttää..
Pidellä sylissä omaa lasta... Monet meistä varmaan painii moisien tunteiden kanssa. Varsinkin ne, jotka esikoistaan yrittävät.
Välillä se iskee ja välillä taas vähän hälläväliä fiilis et tulee ku tulee mut silti tää on vaan niin vaikeeta... :(

Omanapa

Nyt tein (luultavimmin fiksun) päätöksen ja teen nyt vain yhtä työtä kerrallaan, en halua tapattaa itteeni työhön. Irtisanouduin tänään yhdestä työstä ja huomenna sitten toiseen työhön, jossa on ainakin parempi palkka ;) ja muutenkin kivempi työ. Mieluummin keskityn yhteen työhön täysillä kuin kahteen puolittain. Ja muutenkin, enemmän pystyn tekemään parempipalkkaisen työn tunteja nyt kun ei ole muuta rasitetta. Way to go me!

Oireita... Onhan niitä jos jonkinmoisia vieläkin, mahassa tuntuu kummalle, nipistelee ja painon tunne alavatsassa. Välillä tuntuu melkein kuin menkkamaisia kipuja, mut sit ne ei kuitenkaan oo mitään vastaavaa. Ainoo sana minkä keksin kuvaillakseni on menkkamainen, muttei kuitenkaan samanlainen.

Eilen tuli alaselkäkin sitten kipeeksi. Ei oo sillälailla ollu koskaan, muttei oo tuskaisen kipeä. ARGH. Haluaisin niin selvyyden tähän.

Aivastaessa vihlasee alamahaan ja lämpö yhä koholla... Väsyttää. Tulipas tänään sitten nukuttua 3h päikkäritkin ku väsytti. Mansikoita kera unelmatortun rupes tekeen mieli ja nyt sitten nautiskelemaan! Ja sit nukkumaan - väsyttäää!! :8

kp36/30

Huomenta tytöt!

Täällä mennään tällä hetkellä kp 32/28 ja outoa on... kuten aavistelinkin, mitään merkkejä menkoista ei ole. Teen siis huomenna aamulla r-testin! :) Jos selkiintyis tää tilanne..

Lau-ra; ompa kurja juttu, ettei noilla ovistesteillä tärpännyt :( Ehkä niinkuin itsekin kirjoitit, ensi kierrossa kannattaa syynätä enempi.. meinasitko kaksi kertaa päivässä tikutella? Monessa paikassa hehkutetaan, että kannattaisi tikuttaa 2 x pv, jotta varmasti bongaa oviksen... Itsekin meinasin, että olisi mielenkiinnosta kokeillut ovistikkuja, että tietäisi, milloin ovuloidaan... mutta kauhee homma siinäkin! Voimahaljea ja jaksamisia teille päin! Kyllä tilanne varmasti muuttuu parempaan <3 Niinhän meidän kaikkien kannattaa ajatella tämän vauvakuumeilun keskellä! :)

mites appelsiini; mikäs tein tilanne on? Joko on toivottu plussa ilmestynyt näyttöön? Oletko vielä uskaltautunut testaamaan? Kaikki peukut on täällä pystyssä! :)

Dark, jännään niin mielettömästi sun puolesta täällä!!! Ihan suorastaan kärsimättömänä odottelen, miten tein tilanne etenee :) Mutta oot kyllä niin oikeassa siinä, että on niin raastavan vaikeeta välillä olla nainen!! Aina tulee mietittyä, että ompa miehillä helppoa, mutta toisaalta, niiden täytyy jaksaa meitä ja meidän kohkailuja :) Kyllä tulee välillä säälittyä omaa aviomiestä! :D
Koskas meinaat uudelleen testata, juuri tuolloin lauantaina? Silloinhan meitä onkin kaksi jännääjää lauantaina :) Mutta onneksi olkoon päätöksenteosta töittesi suhteen. Uskoisin kanssa, että tämä menettely voi olla tulevaisuutta aatellen hyvä. Turhaa stressata kahdesta eri työstä... Peukku! Noista sun oireista; luulen ymmärtäväni juuri, mitä tarkoitat... Itse painiskelen samojen tuntemuksien kanssa... on vaan niin ärsyttävää, kun ei voi olla varma, onko oireet ostian ihan muusta johtuvaa vai mielikuvituksen tuotetta!! :) Mutta toivotaan plussan pärähtävän ruutuun!

Sama plussa toivoaminen koskee tietysti kaikkia muitakin henkilöitä tällä palstalla! <3

Huomenta!

Tulin kurkkimaan Darkin tilannetta... Voisitkos nyt vain kiltisti uudestaan testata kun ei me muut (siis minä) enää jakseta noin kylmäpäisesti odottaa?? emoticon Olisi jo sun vuoro.. *halaus*

..ja sitten mä hipsin takasin tonne pitkäaikasiin... ;)

Saanen liittyä tännekin..? :)

Minusta...
- 21-vuotias (mies samanikäinen)
- elokuussa alkaa terveydenhoitajaopinnot
- nyt yk11
- aiemmin kierrot oli 31-46 päivää -> 2 kiertoa ihanan tasaisia 29 päivää -> viimeinen terokierto 24 päivää -> viime kierto 23 päivää -> nyt kp2 uutta kiertoa
- tiedän, milloin ovuloin, ja nyt ainakaan kahteen kuukauteen en ole niin tehnyt. Hiukan vaikeuttaa tätä yritystä... Aika gynelle elokuun puolivälissä.

Ajattelin, että näin olis teille selkeämpää :D Lueskelin vähän taaksepäin näitä teidän juttuja ja vaikuttaa tämä keskustelu niin aktiiviselta ja kun tuette toisianne, nii tännekki tarvitaan sitä. Aletaan olla jo tosi väsyneitä yrittämään, kun aina petytään.

Voisitteko kertoa, että kauanko kukin pari on jo yrittänyt?

Dark, joo oikein sydänalassa jysähti kun tänään luki että jäljellä on 14 vkoa ja 6 päivää
Eikä sitä tiiä,onko oikeasti enempi vai vähempi ?
Huhhuh, juu Tyttöä taas odotellaan -neljättä sellaista ..yksi poika siis oli vielä lisäksi.emoticon

TEEPPÄ nyt se testi jookos ??

Tulin tuolta elokuisista odottajista kurkistelemaan tänne. :)

Dark Toivottavasti on tärpännyt, nuo menkkamaiset oireet ilman menkkoja kuullostaa hyvälle!! Pian tänne kertomaan joko plussasit!

Ja muillekin puhaltelen plussatuulia! Laskettuun aikaan on enää vajaa 5 viikkoa... tosi nopeasti viikot vierähtävät. :)

Dark mulla oli esikoisesta toi ihan sama, että kiinnittymisen aikaan tuli yhtäkkiä sellanen tosi kova viiltävä kipu ihan hetkeksi alavatsalle. Ja etovaa oloa mulle alkoi tulla heti sen jälkeen pitkin päivää, eniten autossa. Kuulostaa sun oireet muutenkin tosi samanlaisilta kun mulla oli , toivotaan parasta =D

Mä kuulostelen omaa oloa kans kovasti, mitään sellaista ei ehkä oo tuntunut kuin viimeksi (tosin eihän ne oireet välttämättä ole samanlaiset muutenkaan). Pari etovaa aaltoa on tullut nyt parina päivänä, ja vähän on vatsaa kipristellyt ei-menkkamaisesti, vaikkakin menkkamainenkin olo on ollut muutaman päivän. Mulla tuli viimeksi nänneihin niitä nyppyjä jo ennen kuin plussasin, nyt tosin on vaikee erottaa että onko ne uusia vai ei kun mulle jäikin niitä edellisestä raskaudesta.

Malttamattomuus kasvaa kun testauspäivät lähenee.... =S

muoks: no voi jee!! Just kävin suihkussa ja bongasin sitten nänneistä erehdyttävästi tasan samanlaiset hormoninäpyt kuin esikoisesta aikanaan juuri ennen plussaa....hui kamala, nyt mun pää vasta alkaakin luulla vaikka mitä!! Tipun kyllä korkeelta ja kovaa jos täti tuleekin kylään ensi viikolla...

vuononvaltiatar
Toivottavasti sulla tulis plussauutiset sit lauantaina ! :)
Mä oon kuullu monenlaisia juttuja ovistesteistä - joillakin toimii hyvin ja ovis pongataan, joillakin taas ei toimi kunnolla lainkaan tjtn... Tai sit se on tykkäämisestä kiinni enimmäkseen en tiedä.

Mä en tiedä uskallanko testata vielä huomenna, mutta mitäpä sitä hirveesti pitkittämään. 44 on pisin kierto tänä vuonna, ja RFSU:n ohjeissa lukee että jos kierrot epäsäännöllisiä olleet niin pisimmän kierron mukaan, mut en mä tiiä maltanko mä sinne asti taas oottaa...

Mä oon nyt tosi tyytyväinen, et on vihdoinkin semmonen olo, että jaksaisin ehkä tehdää muutakin kuin vaan pelkästään töitä. Tänään 8h vuoro ei tuntunut missään, oli vaan kivaa kun tiesi että huomenna on vapaapäivä, jota ei olis ollu jos olisin toista jatkanut! :D

RouvaS
Sinäkin vielä yrittäjissä! :( Plussatuulia lähetän sinne!
Kiitos halauksesta, ja kyllä se sinällään tuntuukin että olispa munkin vuoro välillä...
koitan tossa uskaltaa testata joku päivä...

Untamoinen

Tervetuloa! :)
Väsymys yrittämiseen tulee kullakin varmaan ja se ahistaa ja ottaa vallan välillä... Ite oon koittanu olla ottamatta mitään stressiä ja ajatella tädin piipahtavan tosissaan kerran kuussa kylään - josko sitten plussa oliskin kiva ylläri. Nyt ku onkin täti jättänyt vierailunsa jonnekin, niin sitä toivotaan niin kovasti ja pelkään niin että petyn :(
Meillä ollaan oltu 12.6.2010 lähtien ilman ehkäsyä.. Ekasta kierrosta sillon tärppäs aikoinaan, LA olis ollu 17.3.2011 ja no, meni sitten heinäkuun 19. kesken. Sen jälkeen kierrot heitelleet ja nyt kun on ollut 30 piitkän aikaa niin sitten menkat onkin myöhässä reilusti. PLÄÄH :(

ginessa
Oi onneks olkoon tyttölupauksesta! :)
Koitan uskaltaa lähipäivinä tehä sen testin, en tajua miksi niin paljon pelkäänkään että negaa näyttäis, kun voihan se hyvinkin olla positiivinenkin. en vaan osaa kuvitella mikä fiilis siitä sitten tulis kun se positiivinen testi oliskin naaman eessä... hui.

Kcatri

Voi vitsi, säkin niin pitkällä! :) Oioioioi kumpikas teillä tulossa?
Menkkamaisia ollu pitkin viikkoa, tänäänkin juilinu ihan älyttömästi.. Ainoo mikä puuttuu on ne menkat!

Tirri
Mullahan tuli tosiaan sillon 23.6 ihan karseen viiltävä kipu yhtäkkiä alavatsalle! Hmm... Etovaa oloa heti sen viikon sunnuntaista lähtien... hmm!
Mä niin toivon kyllä itsekin että nyt olis sit semmosta!
Toivottavasti täti jättää siellä kyläilyn väliin! :)

omanapa...
Aamulla ihan älytön väsymys, meinannu päästä sängystä ylös vaikka kuinka tuli nukuttua. Aamulla taas aivastutti ku oli nenä jälleen tukossa yön aikana. Hikoiluttanu koko päivän, mut se nyt varmaan vaan helteestä johtuvaa...

Eilen illalla kattelin OC:n ekan tuotantokauden jaksoja ja pillitin viimesis jaksois ku mikäki ... Ja yks biisi sai kotimatkalla itkuolon päälle. Voi olla että mä vaan kuvittelen, jospa ne vaan yleisesti liikuttaa. Ainiin ja sillon juhannuksen jälkeen sunnuntaina katottiin yks leffa, ja sitä itkin sit kans ihan urakalla. Sillon ku alko etovanärästysolotkin.

Joo - ja ihan hirveesti sitä semmosta menkkamaista juilintaa (joka ei kuitenkaan taas periaatteessa tunnu menkoilta) ja oli sit pakko jo käydä vessassa tarkistaas töissä ettei vaan täti päässy yllättään. Huomasin ettei, ja ostin samantien sitten RFSU:n testin - ainoon testin minkä ehdin tänään saamaan mistään.

Menin viemään miehelle ruokaa töihin, se kun jälleen yövuorossa. Kerroin ostaneeni raskaustestin, ku menkat viikon myöhässä pikkuhiljaa. Kyseli heti että joko testasin ja mitä näytti. Taitaa sitäkin jänskättää (hyvällä tapaa) että oonko vai enkö. Niin kyllä muakin. Negan pelko vaan vallottaa tässä kaikessa kaameudessaan. Niin monta kertaa ku sitä yhtä viivaa on saanu tuijotella, tuntuu ettei sitä toista ilmesty ikinä :(

kp37/30

Mars mars testaamaan, Dark! Älä pidä meitä jännityksessä! :) Toivon sulle tuhtia viivaa testiin! Oli ihan pakko kommentoida, vaikka päätinkin pitää taukoa vähän palstoilta (osin tietokoneen pitkän huollon takia ja osin rauhottaakseni tätä masentavaa yritystä). Mutta kännyllä olen välillä käynyt kurkkimassa ja jännäämässä itse kunkin vaiheita. Myöhemmin sitten enemmän tekstiä koneen kotiuduttua. Kanssanne (taustalla) jännäämässä!

Takaisin