Rakenneultra

Harmittaa kun meidän ultra meni niin paniikissa ettei sukupuolesta edes puhuttu mitään. Toki tärkeintä että kaikki kunnossa mutta silti jäi ajatuksiin. :/
 
Ihan onnesta soikeana täällä yhdet tulevat vanhemmat:

Rakenneultrassa näkyi tänään n. 350g painava rakkauspakkaus, jolla oli kaikki hyvin! Aikaisemmin rv16 arvioi yksityisellä ultrassa kätilö että voisi olla poika, mutta tänäänpä yllärinä selvisi että ihan selvä tyttö siellä olisi :Heartpink Itkuhan siinä pääsi itseltä ja isimieskin ihan herkistyi :shy:
 

Liitteet

  • 20170727_161128.jpg
    20170727_161128.jpg
    668.9 KB · Katsottu: 86
Meillä ultra takana ja rakenteet vaikutti normaaleilta. Vko 21 ja paino nyt 440g. Tyttö 99% varmuudella. Vaikka niiiin mulla oli poikaolo :woot: nyt tarvii varmaan hankkia parit rimpsumekot noiden muuten unisex vaatteitten joukkoon :joyful:
Niin mahtava fiilis nyt :grin
 
Tiistai iltaan tuntuu olevan piiiitkä aika meikäläisellä... Mutta toivottavasti sitten odotus palkitaan ja kuullaan kaikki olevan hyvin ja se sukupuolikin tulisi selville
 
Huomista rakenneultraa odotetaan täällä innolla ja jännityksellä!:)

Te jotka olette ollut ja tiedätte, tutkitaanko rakenneultrassa vain vatsanpäältä ultralla vai onko alateitse myös jotain?
 
Huomista rakenneultraa odotetaan täällä innolla ja jännityksellä!:)

Te jotka olette ollut ja tiedätte, tutkitaanko rakenneultrassa vain vatsanpäältä ultralla vai onko alateitse myös jotain?

Mulle sanoi ultraaja, että ultraa ensin mahan päältä ja tarvittaessa vielä alakautta jos esim. istukka tulee kohdun suulle tai täytyy jotain muuta tarkastaa.

Ei tarvinnut ultrata kuin mahan päältä, mutta kannattaa varautua myös siihen,että voi olla että haluavat tsekata jotain alakauttakin.
 
Huomista rakenneultraa odotetaan täällä innolla ja jännityksellä!:)

Te jotka olette ollut ja tiedätte, tutkitaanko rakenneultrassa vain vatsanpäältä ultralla vai onko alateitse myös jotain?

Mulla esikoinen ultrattiin molemmat kerrat sisältä, tämä tänhetkinen ulkoa.. en tiä yhtään miksi erilailla ku kaikki on aika samallalailla..
 
Huomista rakenneultraa odotetaan täällä innolla ja jännityksellä!:)

Te jotka olette ollut ja tiedätte, tutkitaanko rakenneultrassa vain vatsanpäältä ultralla vai onko alateitse myös jotain?

Ru on mahanpäältä normaalisti josei näkyvyyttä saa kunnolla niin sitten alakautta
 
Mulla on esikoinen ja tää tutkittu aina mahan päältä kun on näkynyt hyvin. Siis myös se eka ultra.
 
Rakenneultra takana, ja normaalilta näytti rakenteellisesti. Hieman oli vaan pienikokoinen, jonka vuoksi saatiin aika syyskuulle lääkärin tekemään ultraan. Jalat oli kaverilla vähän ristissä, mutta tytöksi ultraaja arveli :) Selvinnee sitten varmasti ainakin syyskuussa!
 
Takaisin
Top