Rakenneultra

Me ei saatu esikoisen kohdalla rakenneultrassa tietää! Oli vähä tympee ultraaja silloin. Kysy oikeen, että haluttaisko tietää ja sit yritti minuutin kaks kattoa ja totes vaan, että ei näy :sad001 tuntu ettei hän edes yrittäny kunnolla.

Mentiin sit 4D ultraan yksityiselle ja ei että oli parempaa palveluakin!
Ultra alkoi lääkärin sanoilla "noniin, mitäs te tältä käynniltä toivotte? Sukupuoli teillä varmasti onkin jo selkeästi tiedossa".
Tämä siis viikko rakenneultran jälkeen, kuulemma 100% varmasti tyttö ja niin olikin:joyful:
Mut ihania kuvia ja videota saatiin, joka pennin arvoinen käynti:joyful:
 
Oonkohan ainoo joka ei halua että sukupuoli selviää? :confused: tai itseasiassa mulle on ihan sama, mutta mies ei ehdottomasti halua tietää niin jääköön salaisuudeksi. :) aion kyllä itse salaa vähän tiirailla jalkoväliä, mulla on fiilis, että tyttö tulossa. :p
 
Ei me silleen muuten tarvittaisi sitä tietoa, mutta nimiä on helpompi miettiä että sukupuoli on tiedossa :) ja kaikki tieto pikkusesta on tervetullutta. Mulle ihan sama kumpi tulee. Tytölle olisi kaikki vaatteet valmiina ja pojalle on vaikeaa keksiä nimeä, mutta esikko on taas tyttö ja olisi kiva saada poika että olis ns. kumpaakin sorttia. Mutta onnellisia ja tyytyväisiä oltaisiin kummasta vaan :)
 
Oonkohan ainoo joka ei halua että sukupuoli selviää? :confused: tai itseasiassa mulle on ihan sama, mutta mies ei ehdottomasti halua tietää niin jääköön salaisuudeksi. :) aion kyllä itse salaa vähän tiirailla jalkoväliä, mulla on fiilis, että tyttö tulossa. :p

Me ei myöskään haluta tietää sukupuolta :)
 
Suuri pettymys on jos ei sukupuoli selviä - lähinnä esikoiselle :joyful: On meinaan niin kovaa tykitystä ollu mm. Sen suhteen opettaako vauvalle meikkausta vai karatea, pitääkö sen kuunnella poikahuolia jne. :nailbiting: Tyttöä se toivois ja ehkä vähän määkin!

Kai se on itelläki käytävä erikseen ultrassa jos ei ru:ssa selviä:banghead:
 
Vähä reilu 2vk niin saattaa selvitä jo kun on seuranta ultra :)
 
Hippunen miksi teillä olikaan seurantaa? En muista, vaikka ootkin saattanut sanoa....
 
Hippunen miksi teillä olikaan seurantaa? En muista, vaikka ootkin saattanut sanoa....

Mulla oli ensin se hematooma jonka vuoksi vuodin. Se onneksi saatiin pienellä tiputtelulla pois verenestolääkityksellä. Nyt on etinen istukka joka aiheuttaa vuotoa ja seurataan että lähtee nousemaan. Nyt ei ookkaan 2vk vuotanut,viimex holahti kunnolla verta. Sain heti ajan äitiyspolille ylilääkärille ja nyt seurataan.
 
Mekään ei haluta tiätää sukupuolta ru:ssa :)
Tosin kahdella viime kerralla olen itse nähnyt selvästi heidän miähiset ulokkeensa ja sanonut sen ultraajallekin...joka sitten on varmistanut että tosiaan selviä poikia...
Nyt en taida uskaltaa ees katsoa,koska haluisin tän viimesen kerran jännätä sitä loppuun asti♥
 
Silleen, että jos päädyn kaksin vauvan kanssa ja on poika, niin ajattelin valita kummit miespainotteisesti...


Ei kyllä itellä oo käynyt kertaakaan mielessä moinen... Me valittiin kummit ennen lapsen syntymää, ja sukupuolta ei tiedetty etukäteen. Nyt on sama juttu!
 
Ihanaa että ootte noin innoissanne tulevasta rakenneultrasta. Kyllä mäkin sitä odotan, mutta oon lähinnä kauhuissani. Pelkään taas pahinta :nailbiting: uä 27.7
Ja mä näin vielä ihan hirveen unen viime yönä! Siinä oli synnytyksen aika ja synnytin rotan!! Ihan karmeeta, herätessä melkein hikikarpalot valu otsalta. Ei voi olla hyvä enne...vaikken nyt varsinaisesti uniin uskokaan..

Joo, mul on kyl vähän sama. Jo nt-ultraan mentäessä meinasin saada paniikkikohtauksen, ku pelkäsin mitä sieltä taas tulee. Hyvä etten parkkipaikal kääntyny ja ajanu takas kotiin. No nyt on aika kullannut jo ne muistot ja voi alkaa panikoimaan tulevaa rakennetta, onneks siihen on vielä kolme viikkoa!
 
Mä en tiedä mistä mun luottamus siihen että kaikki on ihan hyvin kumpuaa. Jotenkin tää raskaus on ollu niin täynnä noita vuotoja ja kaikkee pelottavaa että ne kun on todettu vaarattomiksi niin on alkanut lopettaa ns turhan panikoinnin :D oon ihan liikaa laittanut rahaa jo esim yksityisiin ja ollut varma km: sta ja tässä sitä edelleen ollaan :) todennäköisyydet on varmaan meillä kaikilla jo ihan hyvät. Tsemppiä!
 
Esikoisen raskaudessa pelkäsin ihan sikana nt ultraa että itkin vaan ennen ultraa, sen aikana ja sen jälkeen. Rakenneultraa en jännännyt yhtään ja oli vaan kiva nähdä pikkuista. Ei käynyt ees mielessä että joku vois olla huonosti. Tässä raskaudessa en taas tota nt-ultraa pelännyt ollenkaan ja sit taas tästä rakennu ultrasta oon ihan palasina.
 
Mä aion kyllä käydä 4: dssä vaikka saataiskin tietää jo rakenneultrassa sukupuoli, on tuolla perhe artessa sen verran edullinen, muuten jäis käymättä :)
 
Joo, niin. En mä tiedä, en mä ees ehkä pelkää et olis jotain poikkeavaa, eniten sitä, et jos se ei oliskaa hengis tai ei syystä tai toisesta selviäis mahan ulkopuolella. Mä en hetkeäkään epäile, etteikö me saatais tyyppi pysymään hengissä sit kuhan se on syntyny, mut raskaana oleminen on ihan hanurista, ku joutuu luottamaan siihen mitä oma keho tekee tai jättää tekemättä. Lisäks kyl on aina vähän sellainen fiilis, et mitä jos me vaan ei ansaita lasta, ku meillä on ollu niin hyvä elämä kahestaanki, eikä meillä varsinaisesti oo edes mitään vauvakuumetta ollu koskaan. Tää on nyt vaan ollu tällänen, et olis tosi jees, jos sais lapsen, mut ei se mitään jos niitä ei sit tuukkaa -juttu. Mä olin pitkään, siis johonki 25 asti ainaki sitä mieltä, et mä en ikinä halua biologisia lapsia, et jos sit jotain, ni adoptoin. Mut sit jos se nyt vietäiski pois, ni olis se kyl ihan hirveetä!
 
Huomenna olis rakenneultra edessä!:nailbiting::happy: Ainakin siellä ollaan elossa kun sellanen möyrintä ja potkupolkka käy jatkuvasti:) kokeilin myös sydänääniä kuunnella ja semmosetkin löyty aina hetkeksi kerrallaan kun tuo anturi ei taida ollu mun masuvauvojen suosikki (siis tämän ja esikoinen oli samanlainen että aina mahdollisuuden tullen karkasi) :p
 
Takaisin
Top