Rakenneultra

Tänään rv 21 käytiin ultrassa ja kaikki näytti olevan pikkuisella hyvin. :Heartred Vastasi viikkoja 20+5 ja painoa oli 371g. Sukupuoli haluttiin tietää ja kätilö sanoi, että kovasti tytöltä näyttää! :dummy1::Heartpink Mua jännitti ihan törkeästi ennen ultraa, onneks mies oli mukana, mutta voi tätä onnea nyt, kun kaikki vaikuttaa olevan hyvin! Oon niin täynnä rakkautta! :love7
 
Jopas nyt on tyttöjä tuloillaan! :) Ihanaa, että on ollu hyviä uutisia ja että Nauravan Kulkurinkin säikäytys osoittautui vääräksi hälytykseksi. On varmasti ollut levoton ja kamala yö!

Mua pelottaa tai jännittää jostain syystä huominen ultra aivan kauheasti. Ihan ilman mitään oikeaa syytäkään, mutta selvästi enemmän kuin esikon kohdalla.
 
Hui, mikä peläytys! Onneks kaikki oli hyvin. Ressaa kyl toi tuleva rakenne, välil niinki paljon, et mietin miks oikeen edes halusinkaan näihin juttuihin.
 
Tänään oli rakenneultra ja kaikki hyvin. Vaikea oli ultrata kun vauva oli niin huonossa asennossa koko ajan. Kaikki tarvittava kuitenkin saatiin selvitettyä ja kaikki tosiaan hyvin. Seuraavan kerran synnärille :)
Paino arvio on 311 g ja kovasti tytöksi veikkasivat :dummy1: mun veikkaus siis kans meni väärin :hilarious:nyt sitten tavaraa hamstraamaan :rolleyes:

Viikkoja 20+1 ja pysyi samana :)
 
Mulla oli tänään rakenneultra, tyttölupaus ja kaikki hyvin :) Ainoa pieni "huoli" oli semmoinen mulle täysin uusi asia kuin lisäistukka, minkä vuoksi sain kontrolliultran, mutta kuulemma siitä ei tarvitse olla huolissaan ja "joskus semmoisia muodostuu". Mutta koitan uskoa että ei huolta siitä. Vauva liikkui paljon ja vastasi täysin viikkoja ja kaikki näkyi mitä pitikin ja oli kunnossa :Heartred
 
Ultrassa käyty ja kaikki oli niinkuin pitääkin:Heartbigred saimme tietää että meille tulee poika:dummy::happy:

Anteeksi Miracle85! paksu peukaloni oli painanut vahingossa väärää nappia enkä ollut huomannut mitään! :banghead: eli tarkoitus oli tietenkin painaa TYKKÄÄ :)
Hirmuisesti onnea ihanista uutisista!! :love7
 
Huomenna se sitte ois... Jännittää taas ihan kauheasti. :/ Meillä vielä tuoreessa muistissa, kun lähisukulaisen rakenneultra oli tehty niin sanotusti vasemmalla kädellä ja oli jäänyt ihan "pikkasia" muutoksia huomaamatta... :sad001 Taidan huomauttaa tekijää heti alkuun tekemään ultrauksen hyvin! :)
 
Huomenna se sitte ois... Jännittää taas ihan kauheasti. :/ Meillä vielä tuoreessa muistissa, kun lähisukulaisen rakenneultra oli tehty niin sanotusti vasemmalla kädellä ja oli jäänyt ihan "pikkasia" muutoksia huomaamatta... :sad001 Taidan huomauttaa tekijää heti alkuun tekemään ultrauksen hyvin! :)

Oliko niistä syntyessä jotain erikoista vai mitä? Onpa edesvastuutonta kyllä :sad001
 
Rakenneultra takana ja kaikki hyvin :Heartred 20+1 ja vastas viikkoo 20+5 paino 374g. Huojentunut olo ja pieni jälki uupumus iski ku vähä stressannu, ku oli niit lisälyöntei sydämes, mutta hyvältä pikku sydän näytti :Heartred

Saatii sukupuoli pidettyy salassa ku ei katottu ku teki alapää alueella tutkimuksii :) istukka takana ja kaukana kohdunsuulta. Vähä oli taas ujo itsepäinen ku piilotteli naamaa ku otettii videokuvaa :D eikä saatu sivuprofiili kuvaa ollenkaa ku oli kasvot alaspäin, mutta alussa oli kyljellään ja saatii monsteri kuvii ku silmä lihas näky ja kuvissa näyttää luuranko monsterilta :D saatii nt ultrassaki luuranko monsteri kuva :D
 
Oliko niistä syntyessä jotain erikoista vai mitä? Onpa edesvastuutonta kyllä :sad001

Pojalla oli 18 trisomia, eli kromosomi 18 häiriö. Paljon rakenteellisia puutoksia/vikoja. Eli lopulta 6vrk. Joitain näistä muutoksista olisi kuulemma pitänyt huomata jo tässä ultrassa.
 
Mä mietin et onpa meidän tyttö pieni kun 19+6 oli ru ja painoa 281g mut sitä luokkaa tytöt näyttää olevan :) Tottunu noihin poika lukemiin kun esikko oli 100g painavampi tuollon :D
 
Takaisin
Top