Rakenneultra

Ihana kuulla Suski.81! Oon oottanutkin et millon tänne tulee tää threadi :) meinannu jopa alottaa sellasen mut ei ois mitään sanottavaa vielä :joyful:
 
Vielä pitäis jaksaa odottaa rakenneultraan melkein kuukausi, nyyh.
 
24 päivää vielä :smiley-bounce005 oon hitokseen malttamaton, haluan jo ihasteleen meidän wauwwaa!:excited001
 
Ihanaa että ootte noin innoissanne tulevasta rakenneultrasta. Kyllä mäkin sitä odotan, mutta oon lähinnä kauhuissani. Pelkään taas pahinta :nailbiting: uä 27.7
Ja mä näin vielä ihan hirveen unen viime yönä! Siinä oli synnytyksen aika ja synnytin rotan!! Ihan karmeeta, herätessä melkein hikikarpalot valu otsalta. Ei voi olla hyvä enne...vaikken nyt varsinaisesti uniin uskokaan..
 
Ilmi mä oon nähnyt unia keskenmenosta ja istukan ennen aikaisesta synnyttämisestä jo useasti. Varmasti unet voi työstää noita mielen pelkojakin. Harvoinhan unien tulkinnassa muutenkaan asiat sanotaan tapahtuvan niin kuin unessa (esim kuolema) vaikken itsekään kyllä uniin usko :D eli olkaamme rauhassa ja pelotta niin kauan kun ei syytä ole :) vaikeemmin sanottu kuin tehty eikö :wink
 
Mäkin näin unta että olin unohtanut synnytyksen mut mulle kerrottiin että kohtu oli revennyt :eek: varmaan noi on ihan normaaleja unia kuitenkin. Meillä vielä kk rakenneultraan.
 
Meillä tasan kaksi viikkoa. En millään malttais odottaa! Jännittää onko kaikki hyvin ja samalla oon tosi innoissani, koska haluisin niin päästä taas näkee pikkuisen ja ehkä saada tietää sukupuolen. :love017
 
Mulla 15 päivää rakenneultraan ja jännittää saako sukupuolen selville :)
 
Joo ois tosi ärsyttävää jos ei selviäis kun sitä odottaa kuulevansa eikä haluais kyllä ylim. Ultraa maksaa sen vuoksi
 
Meillä keskimmäinen ei näyttänyt, oli jalat ristissä rakenneultrassa. Sen jälkeen mulla oli vielä pari lääkärikäyntiä omassa neuvolassa, jossa ultrattiin, ekalla kerralla oli päänvarjo tiellä ja sit sillä vikalla kerralla vasta näytti :) Eli saatiin tietää sukupuoli joskus 32 viikolla (muistaakseni).
 
Enää 6 päivää rakenneultraan :) Jännittää niin hyvällä kuin huonollakin tavalla. Pelottaa että kaikki ei olisikaan hyvin. Sukupuoli halutaan tietää, jos vaan saadaan (esikosta jäi arvaukseksi). Ehkä marssin sinne 4d ultraan, jos ei saada selville :grin
 
Takaisin
Top