Rakenneultra

Kerrohan pookkana heti kuulumiset ja mitä kaikkee siellä tarkastettiin. Mua on alkanut enemmän ja enemmän jännittää ens viikkoinen rakenneultra. :grin
 
Tervettä poikaa lupasivat:happy::love7:Heartblue

Katottiin pikkuaivot, kallon koko, sydän virtauksineen ja kammioineen, mahalaukku, munuaiset, virtsarakko, selkäranka, ylähuuli, raajat luustoineen, että on jalkaterät ja kämmenet ja sitten halutessa katottiin myös sukukalleudet. Niin, istukan paikka tarkistettiin ja napanuorasta jotain. Kaikki näytti hyvältä ja istukka on tosi ylhäällä takaseinässä eli täydellisesti :)

Oon niin onnellinen, helpottunut ja iloinen. Tuntuu että leijun noin metrin maasta! Saatiin tosi kivoja ja hyviä kuvia :) Ihan meitä varten räiski menemään ja selitti tosi perusteellisesti kaiken ja iloisena hymyili mukana kun pikku poju siellä jumppasi menemään ja heilutteli meille varpaita. :Heartred
 
Mua on alkanu nyt jännittää kauheesti huominen rakenneultra! :arghh: Onneks tän kauempaa ei ehi jännittää ja stressailla, kauhee kiire ollu koko ajan!

Näin viime yönä unta, että meillä oli tummahiuksinen pieni poika!:dummy:
Kuitenki koko ajan oon tyttöä ajatellut, mut alitajunta vinkkailee pojasta! Ehkäpä huomenna selviää!
 
Rakenneultra takana täälläkin! :)
Pienokainen edelleen todella liikkuvainen tapaus! Saatiin jalkapohjista hienot kuvat, kun potki:grin
Vastasi hyvin viikkoja eli laskettu aika pysyy 1.12
Rakenteellisesti kaikki näytti hyvältä eikä tarvetta lisätutkimuksille ole. Meidätkin toivotettiin tervetulleeksi synnyttämään seuraavan kerran! :)
Ja tyttöä meille veikkailtiin! :dummy1::joyful: Näin oon ajatellukin, en poikaa osais ajatella meille!
 
Annettiinko teille nt-ultran jälkeen aika rakenneultraan?
Neuvolatäti ihmetteli, kun sanottiin, ettei ne meille mitään seuraavaa ultra-aikaa antaneet. Sitten kun soitin sinne (yksityiselle, kunnan maksusitoumuksella) niin sieltä tuumattiin, ettei kukaan gynekologeista näytä siellä tekevän rakenneultria. Käski vielä soittaa neuvolaan, jonne ei nyt saa yhteyttä ennen maanantaita. Olisi pitänyt vissiin tajuta kysyä, että voisko se tarkistaa vielä sen paikan kätilöt mutta enhän mä siinä kohtaa osannu sellasta ajatella.

Harmittaa... ja vähän itkettää, kun tuntui yllättäen menevän kovin monimutkaiseksi.
 
Me ainakin varattiin nt-ultrassa aika rakenneultraan :)

Katlera, kuulostaa aika monimutkaiselta toi touhu! :sad001
 
Nt-ultrassa tarjosivat myös meille aikaa, mutta myös neuvolan kautta niitä aikoja on saanut, ku ite oon ton meidän reissun takia niitä nyt jo useampaan kertaan muutellut:) joo, yksityisel puolel on ollu jotenki enemmän vaikeeta toi aikojen saanti. Joko eivät tee, tai ovat lomalla. Ainakin tuol pohjoisessa oli vähän niin, ku aluks oli suunnitelmis käydä rakenne siel
 
Terveystalossa käytiin nt-ultra ja samalla saatiin aika rakenneultraan. Siellä juurikin kätilö tekee sen ultran, kunta ei maksa lekurin tekemänä.
 
Kiitos Meritähti90, Nipanderi ja Ilmi88 vastauksista! Pitää yrittää varata uudesta ja sanoa, että kätilölle. Muistelin sitten jälkikäteen, että neuvolassa sanottiin ennen ekan ultran varausta niiden yrittävän herkästi laittaa gynekologille, jos ei erikseen pyydä kätilölle.

Nyt pitää vaan päättää, soitanko neuvolaan joka tapauksessa ensin vai en :rolleyes:

En varmasti jätä rakenneultraa välistä sen takia, että ne unohti antaa siihen ajan nt-ultran yhteydessä! :p
 
Tänään käytiin rakenneultrassa. Kaikki hyvin ja pikkuinen pippelikin näkyi haarojen välissä. :Heartred Huh tätä helpotusta, vilkas kaveri oli edelleen ja taas koko ajan nyrkit pystyssä. :) Painoarvio 369g ja vastas just 20+4 niinku nyt onkin. Ihanaa!! Nyt huokaisen kunnolla helpotuksesta.
 
Heh, meilläkin oli tänään rakenneultra ja samat päivät ja paino kun teillä, Maikkis_! :joyful:

Meille tosin tulossa tyttö :)

En ole oikeastaan tuntenut liikkeitä, pientä kuplintaa vaan muutamana päivänä ja se on huolettanut. Kätilö sanoi ettei kaikilla vielä tunnukaan. Ja sitten näin itse kun vauva monotti vatsaa minkä kerkesi, enkä tuntenut sillä hetkellä yhtikäs mitään! Kyllä helpotti tuo tieto.

Ihanaa kun kaikki hyvin! :love7
 
Mullakin oli tänään rakenneultra. Kaikki oli ok. Vastasi täysin viikkoja. :-) oon niin onnellinen! Sukupuolta ei haluttu tietää, mutta vilkas kaveri oli, kokoajan venyttely jalkojaan ja vaihteli asentoa. Minäkään en kaikkia liikkeitä tunne, koska istukka on ihan etuseinämässä, mutta joka päivä kuitenkin pieniä muljahduksia! :-D ihanaa kun teillä muillakin ollut kaikki hyvin. :-)
 
Rakenneultrassa käyty. Kaikki ok. Vastaa noin viikon vanhempaa. :) Painoarvio 420g. Liikkui ahkerasti ja imi peukaloaan. 3D kuvaa ei kasvoista yrityksistä huolimatta saatu, kun tyyppi piti lopuksi kasvojaan istukassa kiinni niin ettei lapsivettä ollut välissä ollenkaan :p

Ai niin ja mun veikkaus meni ihan mönkään ja hävisin vedon... Poika on siis tulossa. :dummy::smiley-bounce012
 
Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki oli hyvin! :Heartred Painoarvio oli 372 g ja viikkoja eilen 20+2. Tyttöä sieltä povattiin, niinkuin jo nt-ultrassa :) Mekään ei saatu 3D-kuvia, kun piti käsiään melkein kokoajan kasvojen edessä..Mutta hyviä 2D-kuvia kuitenkin saatiin :happy: Mullakin on istukka etuseinämässä, mutta tunnen silti jo jotain muksautteluja :grin
 
Mua pelottaa tämä tuleva kolmas rakenneultra ja ne sukupuolitiedustelut heti sen jälkeen. Ei aiota kysyä edes ja tahdon tietää ne olennaiset seikat vain ensisijaisesti eli onko kaikki kunnossa❤️
 
Eilen 20+6 viikoil rakenne ultra. Paino arvio 410g ja muuta ei paljon keritty katsomaan kun lääkäri totesi ettei sydämestä löydy kaikkia lokeroita mitä pitäisi. Tälle aamulle aika lastenklinikan kardiologille .
Teki töitä 30 min täydessä hiljaisuudessa, sen jälkeen totesi että oli väärähälytys että kaikki on niiku pitää. HUH HUH.
Viime yö meni valvoessa[emoji23]
 
Huh voin vaan kuvitella, mitä kaikkea on käyny viime yön aikana pään sisällä läpi. :sad001 Onneksi kaikki hyvin. Paljon onnea!! [emoji173]
 
Jooo se on uskomatonta miten se pahaolo menee niin fyysiseksi. Vielä kun viime vuonna poika vauvan kuolema nii sillä oma lisänsä vielä. Kiitos paljon:Heartred
 
Takaisin
Top