Rakenneultra

Joo tai siis mä itse nyt sekoilin näiden lasketun ajan kanssa :D ne jo np-ultrassa vaihtoi mun lasketun ajan 26.11 ja itse laskin niist ultramittoista et olis 28.11 ja ajattelin et vaan vahingos merkkasivat mun neuvolavihkoon eri lasketun ajan ja viittasin sen ylin :D ja nyt kun sanoivat et eiku 26.11 on se laskettu aika niin korjasin itse mun neuvolavihkoon sen lasketun ajan mitä siel oli alunperin. Ihme sekoilu nyt neuvolavihko ihan ruman näkönen :D
 
Puolitoista viikkoa pitäisi vielä jaksaa odottaa. Jos rakenneultrassa kaikki näyttää hyvältä, voisi toivottavasti uskaltaa jo luottaa raskauden jatkumiseen ja alkaa miettiä hankintoja sun muuta. Ajatus jonkinlaisista huonoista uutisista on kyllä totaalisen musertava, sen verran paljon olen jo rakastunut tähän pikkuiseen möyrijään. No, toivottavasti kellekään ei tule mitään ikävää vastaan ultrassa, on se kai ainakin hyvin harvinaista :)
 
Piti oikein laskee millä viikolla täällä RU on. Vasta 21+2 :bag: Menee todella pitkälle mut joo.m ei kai se auta valittaa :bored:
 
Mulla on kans muistaakseni just 21+2 toi ultra sitten.. Jotenkin tuntuu että kauheen myöhään ja ihmetyttää kun se täti sanoi että voi varata myöhemmällekin tuon ajan jos tuntuu ettei tohon päästä..
 
Kysyin neuvolasta sitä ru:n aikaistamista. Nyt varattu viikolle 21 +5. Sanoivat että sitä paremmin näkevät että kaikki on kunnossa, mitä myöhemmin ultrataan, joten ei vaihdettu aikaa.
 
Mä olin eilen siellä ylimääräisessä ultrassa, kun lääkäri halusi katsoa np-ultrassa löytynyttä kystaa uudelleen. Meni kyllä paremmin, kuin hyvin! Sitä kystaa ei löytynyt enää ollenkaan, lääkäri epäili, että se on voinut liueta pois itsellään. Ja siinä samalla tietenkin katseltiin myös vauvaa, lääkäri sanoi, että vielä ei pystyisi rakenneultraa tekemään (rv 16+3), mutta näki mm. aivojen rakennetta nyt niin hyvin ja kaikki näytti mallikelpoiselta, että totesi, ettei tarvitse tulla rakenteeseen jännittämään. :). Mulla se rakenneultra on 9.8., hyvillä mielin jaksan sinne taas odotella.
 
voih, tyttölupaus annettu :Heartred Ihania uutisia.
Itsellä vielä aikaa odotella. Yllättävän nopeasti nämä viikot ovat tässä kuluneet, mutta eikös ne hidastu sitten loppua kohden, kun alkaa jo itse synnytystä odottamaan, mikä tuntuu odotuttavan itseään :D.
Mie toisaalta toivon, että jos haluan nähdä kumpi on, että olisi poika. Ei kuopus niin ihan yksinään poikana ois :D.
 
Takaisin
Top