Rakenneultra

Täällä tehty loop 2007, kysyin rsikoisen kohdalla että vaikuttaako synnytykseen tai odotukseen. Ei kuulemma, sanottiin jo ennen sisätutkimusta! Asiaa vähän oudoksuin, mutta eipä tuo tosiaan vaikuttanut. Ei siis minullekaan tarjottu mitään seurantaa asian suhteen. Teillä toki paljo tuoreemmat tapaukset. Täällä kohdunkaulan pituus normisti 3cm. Ilmeisesti tärkeempää ettei pehmene?
 
Caarina, minäkin toivon poikaa, samoin mies. Ollaan ihan avoimesti tästä keskenämme puhuttu, esikoinen on poika. Mulla on ollut kyllä koko ajan aika vahva tyttöolo, ja tietenkin olen äärettömän onnellinen myös tytöstä. Jotenkin silti tuntuu, etten osaa kasvattaa tyttöä, tai ainakin, että pojan kasvattaminen on helpompaa. Vaikka eihän se niin mene! Ei tämä nyt mitään salaatinkasvatusta ole... :hilarious: Rakenneultra on 9.8., ehkäpä siellä selviää vauvan sukupuoli.
 
Caarina ja Indie, kyllä mullakin oli siis vähän enemmän toiveissa poika. Ja just noin ajattelin (ja ehkä osittain yhä), että pojan kasvattaminen olisi helpompaa ja jotenkin sopisi mulle ja meidän perheeseen paremmin. Puoli tuntia ultran jälkeen olin kuitenkin tosi innoissani tyttölupauksesta ja keksin yhtäkkiä sata syytä, miksi tyttö onkin kivempi :D Ja aivan varmasti, jos oltaisiin saatu poikalupaus, niin olisin keksinyt niitä samalla tavalla pojasta (jo entisten ajatusten lisäksi). Jotenkin vain se, että sai jonkinlaisen varmuuden (vaikkei satavarmuutta voikaan koskaan olla) asiaan, toi vauvan lähemmäksi minua. Kunpa teillä muillakin olisi ultrat jo pian :)
 
Ite kans odotan jo innolla tulevaa ultraa! Tuntuu vaan että siihen on ihan kauhean pitkä aika ja nyt ku on tää muutto hulina niin tuntuu että aika kulkee todella todella hitaasti!
 
No niin. Oma lapsihan se on oli kumpaa sukupuolta tahansa jotenki naiivisti ajattelen.

No. Yhteensä meillä on 3 tyttöä. Miehellä 2 ja mulla 1. Miehellä ei omaa poikaa. Kaksi tytöistä ollut suoraan sanottuna kamalia kasvatteja :D (minun tyttöni ja miehen nuorempi). Poikani taas ollut helppo tapaus. Tosin voihan toinen poika olla eri maata... Hehe tässä tätä kirjoittaessa ehdin kahdesti ojentaa tytärtäni... Poika istuu kiltisti sohvalla :wink
 
Caarina: Meillä on neljä (4) tyttöä ja kuopus on poika.. Ja voin kyllä todeta, että tytöt on kyllä ihan eri maata kuin pojat. Kuopus rauhallinen, ihana pieni lutunen, joka keksii myös omat juttunsa, mutta tytöt on jotenkin ihan mahdottomia.. Heihin menee hermot usein.. eivät meinaa mitään toteilla yms..
 
hmm, mulla ei ole tytöistä kokemuksia, mutta voisin melkeen luvata että tytön kanssa olis paljon helpompaa kuin noiden poikien kanssa. Joka päivä menee jotain rikki tai jompikumpi satuttaa itsensä niin että tulee itkien meidän tykö. Ja siis meidän pojat on kuitenkin jo 6 ja 7 vuotiaita. Ja joka päivä saa raivota niille keskenäisestä painista, toisten ärsyttämisestä. Niin ja kaiken lisäksi tuo vanhempi ei tottele yhtään mitään, ei auta jäähyt, nurkassa seisomiset, kotiarestit, eikä edes huutaminen. Se vaan nauraa räkäsesti päin naamaa. Monesti oon miettinyt että olispa tukkapölly, selkään antaminen vielä sallittua. Mutta kun ei ole, niin isompaan ei saa millään kuria, jos se haluaa olla oikeen uhmapäällä.
 
Anis: Hih, no tuskin tytöt sen helpompia.. nämä meidän tytöt tappelee kyllä ihan tarpeeksi keskenään, ja tuntuu, etteivät myöskään omista korvia.. eivät tottele yms..
Kuopus on vielä niin pieni toisaalta, mutta osaa hänkin puolensa pitää, mutta ei ole ollut sellaista kuin tyttöjen kanssa :Heartred
 
Anis: Hih, no tuskin tytöt sen helpompia.. nämä meidän tytöt tappelee kyllä ihan tarpeeksi keskenään, ja tuntuu, etteivät myöskään omista korvia.. eivät tottele yms..
Kuopus on vielä niin pieni toisaalta, mutta osaa hänkin puolensa pitää, mutta ei ole ollut sellaista kuin tyttöjen kanssa :Heartred
 
Anis: Hih, no tuskin tytöt sen helpompia.. nämä meidän tytöt tappelee kyllä ihan tarpeeksi keskenään, ja tuntuu, etteivät myöskään omista korvia.. eivät tottele yms..
Kuopus on vielä niin pieni toisaalta, mutta osaa hänkin puolensa pitää, mutta ei ole ollut sellaista kuin tyttöjen kanssa :Heartred
 
Mulla oli rakenneultra tänään :) kaikki juuri niinkuin pitääkin eli hyvin oli pulla uunissa kasvanut. Tyttölupaus saatiin :) poikaa ehkä itse toivoin enemmän, että olisin saanut kokea molemmat sukupuolet mutta esikoisen kannalta ihanaa koska tiedän että hänestä tulee maailman paras isosisko pikkusiskolleen ♥ Mies ei halua tietää kumpi tulossa, joten täytyy yrittää olla paljastamatta... :D
 
Rakenneultra takana. Kaikki hyvin mitä ilmeisemmin - ainakin kaikki osat mitä piti löytyä niin löytyi :)
Mitat heitti hieman, lasketusta ajasta +/- 5 päivää.
Nyt kai tässä sit vaan odotellaan... Ja mehän tiedettiin, että tyttö olisi tulossa kromosomitestin perusteella ja nyt se vielä varmistettiin ultralla. :Heartred
 
Toisaalta tyttö olis kiva, ku veljellä kaks poikaa. Mut toisaalta.. Mä en millään jaksais semmosii vittusaatanoita, jos tulee yhtään muhun. Lähes joka päivä painittiin siskon kanssa. Aina ei ollut muuta syytä, ku toisen naama. Eli joo.. Poika tänne, kiitos :P
 
Rakenneultra oli tänään ja siellä vaikutti kaikki olevan kunnossa. Kätilö oli tosi mukava ja vauvelilla oli kova meno päällä. Istukka on taas etuseinämässä ja kuulemma tosi laajalla alueella (vielä?) joten sen vuoksi en todennäköisesti nytkään ole paljon tuntenut liikkeitä. Myös esikoisesta istukka oli etuseinämässä. Sukupuolenkin vauva näytti selkeästi. Pidämme sen miehen kanssa salaisuutena, aivan kuten esikoisenkin kohdalla.
 
Meilläkin tänään rakenneultra. Kaikki oli pojalla hyvin, sydän hakkas, rakko toimi ja aivot pelas :D painoi yli 400g ja la näytti taas 5.12, mut eivät vaihtaneet, nykyinen on 8.12.
Apua! Meille tulee poika!! :D siellä se vaan köllötteli ja imi peukkua.
 
Äääääääää en millään malttaisi odottaa että pääsen ite kans ultraan! :) vielä on pitkä odotus.
 
Takaisin
Top