Pulinaketju

Järki meneen tähän vesisateeseen ja pimeyteen ku pitäis päivästä tai illasta toiseen olla tienpäällä:mad: olis edes sen verran lunta että olis valosampaa ja loppuis tää märkyys :mad::mad: sori oli pakko purata:wtf:
 
En minä ainakaan... :sad001 Taisi olla viallinen testi se toissapäiväinen, tänäänkin puhdas nega ja kaiken lisäksi verta jo holahti vaikka on vasta kp24. Ja syön siis Teroja. Pitänee nostaa annosta ens kiertoon.
 
Oi niin ihana onnea tosi paljon lambi:Heartred
Oliko minkä kokoinen kaveri...
Kiitos kaikille onnitteluista :Heartred
Meidän poika oli vaan 3.9 kg ja 51 cm täydellinen paketti. Painoarviohan oli viikko sitten 3.4kg, eli ab 300 gr alakanttiin.
Päästiin lysynä kotiin jo eilen, onneksi! Mutta onhan nää ekat yöt ja päivät aikamoisia.. Ei tarvi paljon nukkua :hungover:. Onneksi tuo naama kompensoi menetettyjä unia :wacky:.
 
En minä ainakaan... :sad001 Taisi olla viallinen testi se toissapäiväinen, tänäänkin puhdas nega ja kaiken lisäksi verta jo holahti vaikka on vasta kp24. Ja syön siis Teroja. Pitänee nostaa annosta ens kiertoon.
Pahus. Ei se välttis ole viallinenkaan. Jos Lh on koholla se näkyy haamuna R testissä. Mäkin olen saanu joskus sekokierrossa ovispiikin aikaan selkeen pinkin hailun apteekin omaan joka ei edes oo herkkä. Raskaana en tod ollu, ovisplus oli vaan kp24.

ihanaa Lambi. Semmostahan se, oma säätönsä ne alkuajat :wacky::Heartbigred
 
Minulla on vahvasti muistikuva ettei raskaustesti näytä ovulaatiota, mittaa vain hcg-pitoisuutta. Hailakka haamu joka muuttuu myöhemmin negaksi voi hyvinkin olla kiinnityshipaisu. Ja tästä mielestäni joskus puhuin sekä apteekkarin että neuvolan terkkarin kanssa ja jonkun nettijutun olen asiaan liittyen lukenut. Korjatkaa toki jos väärässä
Kyl se reagoi. lh ja hcg on täysin identtisiä molekyylejä hyvin pienellä erolla, ikäänkuin kaksi ukkoa joilla toisella on hattu päässä. Kumpikin reagoi kumpaankin jollain tasolla. Tosin Lh pitoisuuden tulee olla suht korkea, mullakin se viiva oli todella tumma plussa mitä harvoin. Sit raskaana ollessa taas ovistikku näyttää tummahkoa viivaa siinä kohtaa kun raskaustesti jo haamuaa. Ja yhä selkeempää tummempaa viivaa kun r.testi tummuu ollen lopulta todella tumma plus.
Itselläni ei ainakaan silloin ollu kyse hipaisusta tms.vaan puhtaasti Lh piikistä :)
 
Tässä esim netistä bongattu kuva, tumma viiva on ovistestin (pinkki david) ja alempi on raskaustesti. Ovulaatioplussan aikaan. Mulla on vastaa kuva 2015 menetyksen jälkeen siit yhdestä kierrosta jos löydän vaan jostain

5F16AF2E-BF86-4365-A906-C3AA212BE55E.jpeg
 
Tässä mun yhden kierron. Oon näköjään 2016:kin saanu vastaavan aikaiseksi. Kirjoitin silloin toisaalla ketjuissa. Ovisplussa siis kyseessä ja PC raskaustestit
F06BF106-D513-422C-928C-61FD1F54D764.jpeg

en tiiä näkyykö kunnolla tässä mut sillo oli livenä selkeet haamut
 
Mahtavaa kuulla kuulumisia, lambi! :) Jaksamista sinne univajeen keskelle.

Mun ei varmaan tarvi tässäkään kuussa raskautta testailla, näyttää tuhruttelu voimistuvan vuodoksi. Nyt on joko dpo 11 tai kp 1, saa nähdä kumman puolelle kallistuu.
 
Kaikille plussan metsästäjille tsemppiä. :)
Mä sain kuulla lähes 46v sukulaiseni olevan raskaana. Joten ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa...

Hienoja uutisia! :) Mun isänäiti oli 47, kun sai viimeisen lapsensa. Tuohon aikaan tultiin luomusti raskaaksi, jos tultiin. Harmi ettei lisääntymisgeenit isän puolelta taida juuri periytyä naisille, mielelläni hyödyntäisin niitä. :wink
 
Hei kaikille! Laitoin esittelyketjuun vähän taustatietoja itsestäni. Eli 42v ja lahjasoluhoidoissa. Tänään juuri tehty toinen alkionsiirto (lahjoitettu siis munasolu). Eka siirto (ja elämäni eka alkanut raskaus ever) päättyi syksyllä keskenmenoon. Nyt sitten on kaikki sormet ja varpaat ristissä et nyt tärppäisi. Ens viikon loppuun pitää piinistellä.
 
Muokattu viimeksi:
Mielellään sitä korkkaisi vuoden ensimmäisen plussan, mutta pari viikkoa ainakin pitää jaksaa sitä odottaa, joten toivottavasti joku täällä ehtisi ennen minua :) Testiä en ajatellut tällä kertaa tehdä yhtään ennen kuin on menkat myöhässä. Hoitojen takia on testit tullut tehtyä viimeistään sinä päivänä kun on testipäiväksi annettu, niin nyt mennään ilman tarkkaa päivää.
 
Hei kaikille! Laitoin esittelyketjuun vähän taustatietoja itsestäni. Eli 42v ja lahjasoluhoidoissa. Tänään juuri tehty toinen alkionsiirto (lahjoitettu siis munasolu). Eka siirto (ja elämäni eka alkanut raskaus ever) päättyi syksyllä keskenmenoon. Nyt sitten on kaikki sormet ja varpaat ristissä et nyt tärppäisi. Ens viikon loppuun pitää piinistellä.
Tervetuloa Kirahvi! Alan heti pitää sinulle peukkuja! Kun ei enää itse yritä, niin aina on ihana toivoa toisille plussia.
 
Takaisin
Top