Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Oi niin ihanaa noi pienet onnea motto hirmusti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allekirjoitan. Mukuloiden kans turha mennä pihalle..ne kyl viihtyy, minä enJärki meneen tähän vesisateeseen ja pimeyteen ku pitäis päivästä tai illasta toiseen olla tienpäällä olis edes sen verran lunta että olis valosampaa ja loppuis tää märkyys  sori oli pakko purata
Kiitos kaikille onnitteluistaOi niin ihana onnea tosi paljon lambi
Oliko minkä kokoinen kaveri...
Pahus. Ei se välttis ole viallinenkaan. Jos Lh on koholla se näkyy haamuna R testissä. Mäkin olen saanu joskus sekokierrossa ovispiikin aikaan selkeen pinkin hailun apteekin omaan joka ei edes oo herkkä. Raskaana en tod ollu, ovisplus oli vaan kp24.En minä ainakaan... Taisi olla viallinen testi se toissapäiväinen, tänäänkin puhdas nega ja kaiken lisäksi verta jo holahti vaikka on vasta kp24. Ja syön siis Teroja. Pitänee nostaa annosta ens kiertoon.
Kyl se reagoi. lh ja hcg on täysin identtisiä molekyylejä hyvin pienellä erolla, ikäänkuin kaksi ukkoa joilla toisella on hattu päässä. Kumpikin reagoi kumpaankin jollain tasolla. Tosin Lh pitoisuuden tulee olla suht korkea, mullakin se viiva oli todella tumma plussa mitä harvoin. Sit raskaana ollessa taas ovistikku näyttää tummahkoa viivaa siinä kohtaa kun raskaustesti jo haamuaa. Ja yhä selkeempää tummempaa viivaa kun r.testi tummuu ollen lopulta todella tumma plus.Minulla on vahvasti muistikuva ettei raskaustesti näytä ovulaatiota, mittaa vain hcg-pitoisuutta. Hailakka haamu joka muuttuu myöhemmin negaksi voi hyvinkin olla kiinnityshipaisu. Ja tästä mielestäni joskus puhuin sekä apteekkarin että neuvolan terkkarin kanssa ja jonkun nettijutun olen asiaan liittyen lukenut. Korjatkaa toki jos väärässä
Kaikille plussan metsästäjille tsemppiä. :)
Mä sain kuulla lähes 46v sukulaiseni olevan raskaana. Joten ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa...
Tervetuloa Kirahvi! Alan heti pitää sinulle peukkuja! Kun ei enää itse yritä, niin aina on ihana toivoa toisille plussia.Hei kaikille! Laitoin esittelyketjuun vähän taustatietoja itsestäni. Eli 42v ja lahjasoluhoidoissa. Tänään juuri tehty toinen alkionsiirto (lahjoitettu siis munasolu). Eka siirto (ja elämäni eka alkanut raskaus ever) päättyi syksyllä keskenmenoon. Nyt sitten on kaikki sormet ja varpaat ristissä et nyt tärppäisi. Ens viikon loppuun pitää piinistellä.
Voi kiitos! Heti tuli toiveikkaampi fiilis kun on useampi peukuttajaTervetuloa Kirahvi! Alan heti pitää sinulle peukkuja! Kun ei enää itse yritä, niin aina on ihana toivoa toisille plussia.