Pulinaketju

Täällä jännäillään, käynnistetäänkö synnytys raskausmyrkytyksen vuoksi tällä viikolla! :nailbiting:

Nyt rv 37+0...
Huh, about elämän jännimmät päivät siellä menossa! :nailbiting:
Onko sulla miten pahana tuo tauti nyt?

Mulla ollut kerran 'lievänä', lääkkeillä pysyi hallittavissa ihan rv41+asti.. Vaan on se hirveä vaiva:sad001

Hurjasti mielenrauhaa sinne, kohta on loppurutistusta vaille valmis! :3some
 
Kiitokset. Pahoinvointi ihan hirveää, yllättää kesken päivänkin:depressed::grumpy: oksentanut en ole vielä kertaakaan. Onnea pikkuisista, ihania vauvauutisia:dummy: Mä oon kanssa miettinyt sitä alkuraskauden ultraa, mistähän saisi edullisimmin?

nyt rv 5+6 taitaa näillä viikoilla alkaa pikkuisen sydän lyömään:Heartpink
 
Näin se taitaa olla, että sydän alkaa lyödä siinä seitsemännen raskausviikon aikoihin :Heartred
 
Ihanaa syksyä kaikille ja etenkin joilla syysloma vielä edessä... Elämä on välillä niin kulmaa että ei osaa enään edes itkeä mutta ehkä kaikella on tarkoitus
 
Kysymys. Minulta poistettiin maanantaina hormonikierukka. Kuukautiset piti alkaa vasta ensi viikolla. Gyne sanoi ettei poistosta tule mitään vuotoja. Nyt mulla on tullut kolmatta päivää kuukupin tarvitsevaa vuotoa. Onkohan nämä pelkät kierukan poiston jälkeiset, vai menkat? Muuten alavatsaa juilii, mieliala herkempi, makeanhimo. Sillä vaan, että meniköhän mun ovulaatiot nyt minne sattuu, viimeisen sain tikutettuakin.
 
Kysymys. Minulta poistettiin maanantaina hormonikierukka. Kuukautiset piti alkaa vasta ensi viikolla. Gyne sanoi ettei poistosta tule mitään vuotoja. Nyt mulla on tullut kolmatta päivää kuukupin tarvitsevaa vuotoa. Onkohan nämä pelkät kierukan poiston jälkeiset, vai menkat? Muuten alavatsaa juilii, mieliala herkempi, makeanhimo. Sillä vaan, että meniköhän mun ovulaatiot nyt minne sattuu, viimeisen sain tikutettuakin.
En kyllä osaa sanoa, itselläni oli muutama päivä todella pientä tiputtelua. Osaatko sanoa missä vaiheessa kiertoa kierukka poistettiin?
 
KatMa, kp 20. Mulla kierto oli n. 28-31 pvä kierukan aikana.
No mainitsithan sinä tuon että menkkojen piti alkaa ens viikolla... :banghead: Luetun ymmärtäminen taas huipussaan....
Ei kait siinä vaikka tämän vuodon jälkeen alkaisi sitten ajankohtaan sopivasti ovista bongailemaan.
 
Täällä kp16, petipuuhat ovista edeltävänä päivänä ja ovispäivänä. Eli otolliset olosuhteet olemattomalle munasolulle irrota ja hedelmöittyä. Letrozolin ansiosta jotain alavatsatuntemuksiakin oli alkukierrosta sekä oviksen aikaan suht selkeääkin nipistelyä (eilen aamulla) ja mies teki mulle vielä energiahoidonkin. Isoimmat nipistelyt tuntui just sen hoidon aikana. Hassu juttu kävi, meidän toinen kissa, se arempi, tunki kesken energiahoidon sänkyyn, kehräsi kuin hullu, ja tuli mun vatsan päälle makaamaan. Se kissa ei ole ikinä ennen itse tullut mun vatsan päälle maate, ja jos nostan hänet siihen, lähtee samantien pois. Nyt tuli itse siihen hurisemaan, ja jäi pitkäksi aikaa. Mies yritti alkuun työnnellä kissaa varovasti poispäin, kun ajatteli että se häiritsee hoitoa, mutta kissa oli todella sinnikäs, ja lopulta sanoin että anna sen vaan tulla siihen, kun toki havaitsin silmät kiinnikin mitä siinä tapahtui kun kehräsi niin kovaäänisesti. Meillä oli vissiin aika hyvät energiat siinä kiertämässä. Toivotaan että niistä riitti vähän pikku munasolullekin :)
 
On tää rankkaa. Joka kuukausi tulee itkut, kun menkat alkaa. Niin surullinen mieli. Vaan pakko on jaksaa päivä kerrallaan. Tänään on taas vaikea päivä.
 
Vuonna 2013 kuopuksen syntymän jälkeen aloitettu räsymattotorkkupeitto valmistui vihdoin! Kaksinkertainen mitoilla 150x200cm :) Tulvahti sen myötä vauvamuistoja kuopuksesta :Heartred
 

Liitteet

  • 20201017_143837.jpg
    20201017_143837.jpg
    31.6 KB · Katsottu: 95
KatMa no perjantaimoodilla sitä ei huomaa kaikkea :wink Vaikea sanoa kumpaa tää on, ehkä ensi viikolla näkee. Jos uutta vuotoa ei tule, voisi tikuttaa loppuviikolla. Meillä ei siis ole aikomus alkaa heti kokeilla tärppääkö, vaan aikaisintaan joulukuussa, tammikuussa. Mulla on lääkäritapaaminenkin vielä, kunnon foolihapot olisi saatava. :meh:

Mielenkiintoiset metodit, Hento Haave! :) Mä vasta mietin sitä punaviiniä, siihen ovulaation jälkeiseen aikaan. :grin Viimeksi taisin ottaa, noin 8 iltana ennen plussaa.
 
Ihan mahtava peitto Helena! :love7

Minä vain haaveilen tekeväni jotakin tuollaista, en varmaan ikinä saa aikaiseksi :facepalm:
 
Takaisin
Top