Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh, about elämän jännimmät päivät siellä menossa!Täällä jännäillään, käynnistetäänkö synnytys raskausmyrkytyksen vuoksi tällä viikolla!
Nyt rv 37+0...
Kuinkas sulla menee nyt odotus? Uskaltaako yhtään hengitellä vai tuntuuko piinaavalta? Oliko ultraa tulossa milloin?Sariannalle onnea
Berryllä voikin siis ihan kohta olla vauva sylissä
En kyllä osaa sanoa, itselläni oli muutama päivä todella pientä tiputtelua. Osaatko sanoa missä vaiheessa kiertoa kierukka poistettiin?Kysymys. Minulta poistettiin maanantaina hormonikierukka. Kuukautiset piti alkaa vasta ensi viikolla. Gyne sanoi ettei poistosta tule mitään vuotoja. Nyt mulla on tullut kolmatta päivää kuukupin tarvitsevaa vuotoa. Onkohan nämä pelkät kierukan poiston jälkeiset, vai menkat? Muuten alavatsaa juilii, mieliala herkempi, makeanhimo. Sillä vaan, että meniköhän mun ovulaatiot nyt minne sattuu, viimeisen sain tikutettuakin.
No mainitsithan sinä tuon että menkkojen piti alkaa ens viikolla... :banghead: Luetun ymmärtäminen taas huipussaan....KatMa, kp 20. Mulla kierto oli n. 28-31 pvä kierukan aikana.
Komppaan yölentoa. Homma on ihan hyvin hoidossa, jos talletus oli 1-2 vrk ennen ovisplussaa.KatMa, tärppi on todennäköisempi juuri ennen ovista kuin ovisplussan jäljeen, siis se keskiviikko on ajoituksena täydellinen!
Paljon onneaHuh olin kipeänä mutta nyt taas langoilla. Viime perjantaina testi näytti tältä, enää en testaile.