Siis ette usko mitä tapahtui. Oon koko eilisen päivän pitäny tosi matalaa profiilia miehen suuntaan. Vastannut yhteen viestiin parilla sanalla, muuten en oo ees reagoinut niihin. Sehän oli ”luvannut” silloin toissayönä kun sain sen paniikkikohtauksen, että tulee ”ehkä aamulla” tänne. Ja aamulla en enää halunnu sitä tänne, joten en edes kyselly. Olin varma ettei se tule kun en pyydä enkä kysele. Kuuluu hänen tapoihin, esittää että ei haluais tulla mut kun mä kerjään niin sit tulee. No, ei siltä tullu edes viestejä kuin pari koko päivänä. Ei ollu MITÄÄN asiaa mulle. Klo 24 soitti mulle. En vastannu. 24.03 soitti uudestaan. Edelleenkään en vastannut. Sitte tuli tekstari: oon tääl, avaatko oven. Siis... ei edes viestiä voinu laittaa, tai kysyä haluunko mä häntä tänne! Ajoi 120km keskellä yötä ja oletti että se on ok?
Tää on tosi uusi piirre. Ei oo koskaan tehny tällasta, siks en osannu ollenkaan odottaa. Oisko ollu vähän mustasukkainen tms. kun mä en ollut tapani mukaan pyytämässä häntä palaamaan, enkä edes vastannu viesteihin... ehkä tuli tarkistamaan yllättäin, ettei tääl oo ketään muuta?!
Nyt se kuorsaa tos vieres. En voinu oikein muuta ku päästää sisään. Sanoin kyl että et voi tulla keskellä yötä ilmoittamatta tänne. Ja että oon flunssassa, en halunnu ketään tänne. Ja sanoin et olisin ollu jo sikeessä unessa 5min myöhemmin. Puhelin änettömällä. Hän olis kuulemma istunut autossa odottamassa aamua. Niinpä kai... nyt taitaa olla mies oikeesti hädissään.