Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua huolettaa, että eilen kivut kesti yhteensä vaan 3h ja joku 5 palasta tuli. Nyt jo loppuajan menkkamääräistä vuotoa vaan, kohta pärjää jo phs? Että onko sisällä kuitenkin vielä jotain? Pitäisikö koittaa päästä tarkastukseen? Jotenkin hirmu helposti meni vs mitä olen kuullut tarinoita.
Kiitos kaikille onnitteluista! Näemmä mulla alkoi kova hääsuunnittelu vaikka ajattelin, että aivan rennosti mennään.
Mua huolettaa, että eilen kivut kesti yhteensä vaan 3h ja joku 5 palasta tuli. Nyt jo loppuajan menkkamääräistä vuotoa vaan, kohta pärjää jo phs? Että onko sisällä kuitenkin vielä jotain? Pitäisikö koittaa päästä tarkastukseen? Jotenkin hirmu helposti meni vs mitä olen kuullut tarinoita.
Mulla on Pinterestissä haaveilutauluja, vauvajutuille oma, talon suunnittelulle, puutarhalle... siellä saa helposti tovin menemään
Meillä taisi kaikkiaan ruuat maksaa jotain 1500-2000e pitopalvelun ja astioiden kera. Juomat hankittiin itse. Meillä oli ihan peruskakku, koristeen teki yksi kaveri, joka tekee myös upeita kakkuja, mutta ei päässyt juhliin. Koriste oli mahdollista toimittaa ennakkoon.Pikkaisen alkaa kylmäämään, lun lasken täällä häiden budjettia. Yhdessä paikassa 100 hengen hääkakku maksoi 620€!!! Ja me kummatkin inhotaan täytekakkuja... Viinat maksaa 1000€ niin miten joku kakku voi olla noin kallis?
Tekisi mieli karata vaan Vegasiin...
Meilläkin hermot meni eniten omaan äitiin ja anoppiin. Donitsikasa ois siisti. Miten juustokakut? Niitä tekis melkein kasan itse ja on parempia entä täytekakut. :)Miehen kanssa päätettiin, että hääkakku on donitsikasa. Häät taitavat meistä riippumattomista syistä olla Vappuna, niin sopii teemaan. Oma äiti alkaa hieman käymään hermoille..
Meillä melkein samanlainen aikataulu: kihloihin huhtikuun lopulla ja häät heinäkuun viimeinen päivä. Se oli juuri sopiva aika ja saatiin kyllä oikein ihanat häät. Juhlat oli kartanoravintolassa, niin päästiin helpolla, kun ei erikseen tarvinnut säätää paikkaa ja ruokaa. Vieraita oli vajaa 70.Meillä kihlaus oli toukokuun lopussa ja häät elokuun alussa. Ei tarvinnut kauaa tehdä hienosäätöjä eikä moni ehtinyt puuttua järjestelyihin. Lisäksi häät oli pienellä paikkakunnalla, niin palvelu ostettiin juuri siltä, joka sillä kylällä sen osasi, pappi oli se, joka oli vuorossa ja kirkkoja on yksi. Helpotti aikalailla suunnittelua :)
Meillä häät oli kesämökillä, joka nyt ei ihan perinteinen mökki ole, vaan hiukkasen iso ollakseen mökki, mutta ensimmäiset treffit oli samassa paikassa, niin se oli luonteva valinta. Vieraita oli 40-50, ei tarvinnut rajoittaa tilojen vuoksi. Yöpymispaikkoja lisättiin kyllä, mutta sekin sujui helposti.Meillä melkein samanlainen aikataulu: kihloihin huhtikuun lopulla ja häät heinäkuun viimeinen päivä. Se oli juuri sopiva aika ja saatiin kyllä oikein ihanat häät. Juhlat oli kartanoravintolassa, niin päästiin helpolla, kun ei erikseen tarvinnut säätää paikkaa ja ruokaa. Vieraita oli vajaa 70.
Meillä kihlaus oli toukokuun lopussa ja häät elokuun alussa. Ei tarvinnut kauaa tehdä hienosäätöjä eikä moni ehtinyt puuttua järjestelyihin. Lisäksi häät oli pienellä paikkakunnalla, niin palvelu ostettiin juuri siltä, joka sillä kylällä sen osasi, pappi oli se, joka oli vuorossa ja kirkkoja on yksi. Helpotti aikalailla suunnittelua :)