Pulinaketju

Pari päivää tuhrua tänään veristä limaa nyt ei mitään.. Testi nega... Tällasta mulla ei oo llu ikään mitä tää nyt on? Kivut hävis jotka yleensä me koissa tulee

Pari päivää tuhrua tänään veristä limaa nyt ei mitään.. Testi nega... Tällasta mulla ei oo llu ikään mitä tää nyt on? Kivut hävis jotka yleensä me koissa tulee
Mulla on ollu yhdessä raskaudessa. Alkoi dpo6-7 tulemaan limaa ja ruskeaa joka ei yltynyt mihinkään. Lämmöt ei tippuneet vaan pysyivät koholla. Dpo12 tein silloin testin ja punainen viiva pamahti Pc liuskaan. Kävin vielä hcg kontrollissa silloin (ovis oli tikutettu joten aikaisemmin ei ainakaan voinu olla). Hcg huiteli 4+0 jo n.500. Lääkäri vain totesi että no ainakin isukka toimii ja tehny nopeasti tilaa limakalvolle ja sitä myötä katkaissu pienen suonen.

Tänään tuli veskissä aivan jäätävä määrä ovulaatioliman kaltaista, aivan kirkasta ja venyvää. Enempi kuin oviksen aikaan. Kai sitä on ennenki ennen menkkoja tullu...muistelen :confused005 anybody :grin?
Mitäköhän minäkään näitä pohdin. Testi nega ja perussettiä. Toivon vissiin jotain ihme onnensädettä ulkoavaruudesta:laughing001

Mulla oli ikään kuin toiset ovislimat viime kierron luteaalissa. Mutta joo, eipä ne ainakaan raskautta mun kohdalla ennustaneet. :sad001

Mulla usein tulee noihin pc testeihin tuollainen hailuran haamu, mutta kun olen tehnyt tutkimusta, niin ne viivat ovat usein näkyvissä jo ennen käyttöä. Sitten jos LH on korkea, niin senkin olen huomannut niitä lisäävän. Mutta ainahan sitä toivoa voi. Vielä pari päivää armonaikaa.

Nuorena oli hirveät turvotukset oviksesta menkkoihin. Samat vaatteet meni alkukierrosta päälle ja loppukierrosta kiristivät. Enkä aluksi edes ymmärtänyt, että liittyy hormoneihin. Kai sitä nykyäänkin hieman ilmenee, mutta sanoisin, että vähemmän kun ennen. Masu on nääs kolmannen jälkeen jäänyt röllykäksi eturepuksi ja on aina näkyvissä, niin ei niin huomaa. Ja housutkin pidän isompina.

Ihan samoja hailuroita tulee mullekin PC:llä (ja muillakin testeillä), siis ilman, että olen raskaana. Olen myös välillä tehnyt samanaikaisesti ovistestin vertailun vuoksi, mutta mulla on yleensä ollut matala LH loppukierrosta, eli se ei noita hailuroita aiheuta. Viime kierron luteaalin "toisien ovislimojen" kohdalla oli myös LH koholla hetken aikaa.

Dpo 6-7. Lämmöt korkealla, nuhaa, sukkapuikkokivut hellittäneet. Eli normimeininki, ei mitään varsinaista oiretta suuntaan tai toiseen.

Mulla oli ikään kuin toiset ovislimat viime kierron luteaalissa. Mutta joo, eipä ne ainakaan raskautta mun kohdalla ennustaneet. :sad001

Ihan samoja hailuroita tulee mullekin PC:llä (ja muillakin testeillä), siis ilman, että olen raskaana. Olen myös välillä tehnyt samanaikaisesti ovistestin vertailun vuoksi, mutta mulla on yleensä ollut matala LH loppukierrosta, eli se ei noita hailuroita aiheuta. Viime kierron luteaalin "toisien ovislimojen" kohdalla oli myös LH koholla hetken aikaa.

Dpo 6-7. Lämmöt korkealla, nuhaa, sukkapuikkokivut hellittäneet. Eli normimeininki, ei mitään varsinaista oiretta suuntaan tai toiseen.
Joo ei ne mullakaan. Muistelen nyt et yhdessä kierrossa oon ainakin pongannu mitä täällä olen kirjottanu ja vuoto alko päivä kaks siitä. Liekö on jonniisortin limatulppa. Lämmötkään ei oo kohollaan eikä muutenkaan ”se olo”. Miksipä olisikaan, ei tässä nyt ihmeparanemista ole tapahtunut :sorry:

Mähän osasin taas hienosti laskea, tänään on siis vasta dpo9. Eipä ihme ettei toissapäivänä mittee näkyny :woot:

Täytyy myöntää et ihan millin verran kuitenkin tällä kertaa petyin vaikka toki tiesin lopputuleman. Sit ku aamun jälkeen ei tullu enää yhtään mitään niin heti mielikuvitteli. No, alkoihan tuo ny taas tuhrata ihan niinku ennenkin. Ihan kuin ei muka tietäisi että sama kuvio joka kerta :banghead: ääliö.

Ultra ohi 6+1. Joku raskaus"pussi" näkyi, mutta sen sisällä ei ruskuaispussia eikä sykettäkään siis. Lääkäri oli ehkä näkevinään jotain häivähdyksiä, mutta ei sanonut juuta eikä jaata. Ja totesi et yleensä näkyisi tässä vaiheessa syke. Pläni on odottaa alkaako vuoto uudestaan ja ultra 1.5vkon päähän 7+5.

Eli ei vielä kirves täysin kaivossa, mutta hyvää vauhtia sinne menossa. :-(

Takaisin