Pulinaketju

:laughing001:laughing001 onneks ei :laughing001
Tarkotin lähinnä onks muilla :laughing002
Mulla on usein reippaat limakset ennen menkkoja ja myös muistaakseni ollut jollain plussakierroksellakin.

Vieläkään ei tissit kipuile, eikä tummu. Sukkapuikko tuiketta, muniksia juilii, hentoja menkkajomoja, lämmöt ylhäällä edelleen satunnaisotannalla 37,4. Ei repäisy kipuja. Limaa lotisee. Dpo n. 8. Eikä muuten ole pms oireita nyt yhtään.

Mulla auttanut jäiset hedelmäpalat pahoinvointiin, niitä pakastin töissäkin ja imeskelin aina kun tilaisuus koitti.

Ei vissiin tämä niukka tihuttelu oo vaarallista... Sain ajan 24.2 aamulle, ja saan mennä vaikka olisi vuoto tullut ja mennyt...tuleepahan tarkastettua paikat. Aika hurjan pitkälle tuntuu odottaa, mutta ainahan päivystykseen pääsee jos alkaa alakerta haisemaan tai kuumeen nostaa. Ihmettelen vaan kun nyt valuttaa kirkasta limaa enempi kuin itse verta. Mutta pääasia lienee että jotain edes ulos tulee. Hölkkäsinkin kärryttelylenkillä, josko se sais jotain aikaiseksi.... Seuraavaksi varmaan valitan kun saan ämpäri jalkovälissä kulkea:laughing001
Monta satsia sait cytotecejä? Mulla taisi olla 2x4 suun kautta. Olisihan se kiva, että tyhjensi nopeasti, niin pääsisi asiassa eteenpäin. Tsemppiä.

Mulla on usein reippaat limakset ennen menkkoja ja myös muistaakseni ollut jollain plussakierroksellakin.

Vieläkään ei tissit kipuile, eikä tummu. Sukkapuikko tuiketta, muniksia juilii, hentoja menkkajomoja, lämmöt ylhäällä edelleen satunnaisotannalla 37,4. Ei repäisy kipuja. Limaa lotisee. Dpo n. 8. Eikä muuten ole pms oireita nyt yhtään.
No ny! Eikös tiirailla tikkua?!

Joo, tuota nyt sitten viestin kirjoittamisen jälkeen muistelinkin, ettei Pronaxen ja Burana sovi yhteen. Panadolia ei ole nyt kotona, menee huomiseen ennen kuin sitä saa. Onneksi seuraavan Pronaxenin voi antaa nyt illalla jo kun poika menee nukkumaan.

21BDF4AB-D8E3-4B4C-9922-283BC5D4B772.jpeg No tiirataan vaan. Ei siinä kyllä mitään ole, mutta positiivista on matala lh.

Ahaa. Siksi minä siis sain suun kautta. Taas sitä oppi vanhakin uutta. Mulla piti vetää neljä perä perää ja muutaman tunnin päästä toiset neljä. Kyllä voisi komplikaatiot jäädä nyt tulematta ja homma sujua ripeään.

Olipa täällä ikäviä uutisia, pahoittelut Äitykkä :sad001 Toivottavasti tilanne etenisi nyt nopeasti.

Tultiin sunnuntai-iltana Teneriffalt, oli ihana loma! Tyttö on näköjään aivan synnynnäinen reissaaja, tosi hyvin meni lennot molempiin suuntiin ja muutenkin kaikki. Kotivaa’an mukaan tyttö keräs painoa 400g viikossa, oli hyvät pöperöt :grin

Mulla vissiin dpo10 menossa, eilen nega herkällä testillä. Vasenta munista juilii, ei muita oireita kumpaankaan suuntaan.

Sain vain sen 4 tablettia, ja ohjeistus oli että annostus emättimeen. Jos vuotoa olisi ollut niin sitten oliis pitänyt sulatella kielen alla, ensin 2tbl 20 min ja sitten toiset 2 20min.
Juu, ja eniten pelottaa se kohtutulehdus jos ei, tavarat ulos tule. Ja tietenkin kiva olisi päästä nopeasti ukkokullan kanssa takas puuhailemaan:p
Voih. Nyt tämä toivotaan menevän kunnialla ohi <3

Olipa täällä ikäviä uutisia, pahoittelut Äitykkä :sad001 Toivottavasti tilanne etenisi nyt nopeasti.

Tultiin sunnuntai-iltana Teneriffalt, oli ihana loma! Tyttö on näköjään aivan synnynnäinen reissaaja, tosi hyvin meni lennot molempiin suuntiin ja muutenkin kaikki. Kotivaa’an mukaan tyttö keräs painoa 400g viikossa, oli hyvät pöperöt :grin

Mulla vissiin dpo10 menossa, eilen nega herkällä testillä. Vasenta munista juilii, ei muita oireita kumpaankaan suuntaan.
Oi ihana. Reissu tekis terää.
Jospas tuo tulos viel muuttuis

Mulla usein tulee noihin pc testeihin tuollainen hailuran haamu, mutta kun olen tehnyt tutkimusta, niin ne viivat ovat usein näkyvissä jo ennen käyttöä. Sitten jos LH on korkea, niin senkin olen huomannut niitä lisäävän. Mutta ainahan sitä toivoa voi. Vielä pari päivää armonaikaa.

Nuorena oli hirveät turvotukset oviksesta menkkoihin. Samat vaatteet meni alkukierrosta päälle ja loppukierrosta kiristivät. Enkä aluksi edes ymmärtänyt, että liittyy hormoneihin. Kai sitä nykyäänkin hieman ilmenee, mutta sanoisin, että vähemmän kun ennen. Masu on nääs kolmannen jälkeen jäänyt röllykäksi eturepuksi ja on aina näkyvissä, niin ei niin huomaa. Ja housutkin pidän isompina.

Mulla usein tulee noihin pc testeihin tuollainen hailuran haamu, mutta kun olen tehnyt tutkimusta, niin ne viivat ovat usein näkyvissä jo ennen käyttöä. Sitten jos LH on korkea, niin senkin olen huomannut niitä lisäävän. Mutta ainahan sitä toivoa voi. Vielä pari päivää armonaikaa.

Nuorena oli hirveät turvotukset oviksesta menkkoihin. Samat vaatteet meni alkukierrosta päälle ja loppukierrosta kiristivät. Enkä aluksi edes ymmärtänyt, että liittyy hormoneihin. Kai sitä nykyäänkin hieman ilmenee, mutta sanoisin, että vähemmän kun ennen. Masu on nääs kolmannen jälkeen jäänyt röllykäksi eturepuksi ja on aina näkyvissä, niin ei niin huomaa. Ja housutkin pidän isompina.
Woot :wideyed::eek: Siis onks tossa todella viiva!?
Mä en saa kyllä Pc tikkuun enää mitään ilman raskautta. En ainakaan näkyvää. Oviksen aikaan kylläkin jos LH piikki on reilu. Ootko ny ihan varma ettei sit oo oikea viivan alku :eek:o_O

Ei ainakaan täs puikossa minkä tein oo mitään viivan esiasteen ilmenemääkään :rolleyes: kaivoin ihan roskiksesta tän aamuisen. Oon aika himotestaaja joskus ollu ja ihan joskus saanu semmosen harmaan viivannäköisen.
Sen mitä oon ihan haamunesiasteita saanu on näkyneet ihan samantien kastuttua. Ei oo tarvinnu käännellä. Kaveri teki viime hoitokierrossa selkeen pinkin haalun sillä 17 hcg:llä vai paljon se olikaan. Alle 20 kuitenkin. Että hmm. Nyt vastavirrassa on jännää!

Kyllä se nega on. Eikä se kuvassa oikein erotu. Se on plussa vasta jos siinä on punaista. Mulla. Katsokaas kaikki omia pc tikkuja ennen testausta. Niissä näkyy kaksi haaleaa viivaa. Mulla se toinen jää usein näkyviin samanlaisena ja toinen on kontrolli. Ei jäänyt näkyviin ennen mullakaan mitään. On sen verran tullut niillä testattua. Mikä lie muuttunut. Testi vai minä.

Kyllä se nega on. Eikä se kuvassa oikein erotu. Se on plussa vasta jos siinä on punaista. Mulla. Katsokaas kaikki omia pc tikkuja ennen testausta. Niissä näkyy kaksi haaleaa viivaa. Mulla se toinen jää usein näkyviin samanlaisena ja toinen on kontrolli. Ei jäänyt näkyviin ennen mullakaan mitään. On sen verran tullut niillä testattua. Mikä lie muuttunut. Testi vai minä.
Krääh. Tutkimpa aamulla varsin asiaa. Jopas nyt. Muok. Kääntelin tota omaani kaikissa valoissa ja kulmissa. Ja mielestäni erotan pölypunkinkin pilkullisesta lakanasta. Ei mittää viivoja. Kuin se yks :hilarious:

Takaisin